paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650
25.8.2010 v 18:18
Ahoj,

teď sháním někoho z Prahy a nebo okolí kdo by se na to byl ochotný podívat a říct mě jestli jsem koupil dobře nebo na hovno a byl by ochotný si se mnou o té motorce trošku popovídat a hlavně mě vysvětlit jak to mám kurva nastartovat, chodidlo mám plné modřin, málem mě dvakrát trefil šlak a už jsem to chtěl hodit ze skály. To jsem neudělal jen proto že po ruce žádná skála nebyla.


Naposledy editováno 29.08.2010 19:18:11

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 20:48 | Nahoru | #61

lukaR1>TAK JO DIK .VAZNE TEDY NEJAKY TO DT 125 SEZENU .CHCI TO JEN TAK NA BLBNUTI SI ZAKROSIT.


...DT-éčko by jsi využila jsitě i po městě a pojížďky kolem komína,...a pak, holkám to na enduru děsně sluší.

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 20:52 | Nahoru | #62

Matess727x>...to je jak kdyby ses zeptal,...mám si koupit Felícii, nebo Golfa, nebo Opla Kadet?...jsou tam nějaké rozdíly? Rozdílů je mraky, páč je to každý jiná motorka.



no v čem je rozdil mezi těmahle autama bych věděl ale ty motorky se mě zdaji všechny stejne a proto se ptám

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 21:19 | Nahoru | #63

c.j.>Souhlasím s tím, že cestovní enduro je do města nejlepší.

S tím ale rozhodně nejde jet do terénu se vyblbout. Do terénu prostě potřebuješ pořádné špalky na gumách, které by jsi na asfaltu hned odrovnal.. Do města si kup třeba transalpa, ale do terénu něco lehčího na špalcích..

Pokud vážně nechceš ani rybu ani raka, tak si kup Báwo 650F.. Nebo velké DR, či XT, ale v na ježdění lesem to teda moc nebude



máš pravdu, viděl bych to na ryboraka myslím ale že bawo je mimo cenovou relaci, XT se me docela zamlouva a co myslíš, velkým DR nevím

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 21:19 | Nahoru | #64

Matess727x>...mno, podívej se pořádně na ten inzerát té Kawasaki KX250 .Nepřijde ti na tom nic divnýho? .....07 za 9900,-?....



jj já na to koukal v mobilu a tam sou ty fotky fakt pidi, teď vidim, že je to X-motos, žádná Kawa, prodejce zaslouží pár facek

Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 21:26 | Nahoru | #65
firecracker-to mas v celku pak jedno co koupis za ty penize,stejne se bude muset udelat nejaka pracicka na tom at to slape nejakej patek,za me je to lepsi koupit na zimu treba a rozdelat a vse potrebny vymenit-opravit,ja to tak taky delal a cela sezona bez problemu vzdy

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 21:34 | Nahoru | #66
Trochu se do toho vložím:
Vcelku bylo už všechno řečeno, ale pokusím se zodpovědět firecrackerovi jaký je rozdíl mezi XT, KLR nebo DR.

Podle toho, k čemu chce firecracker motorku používat, není mezi nimi rozdíl žádný!

Všechny tři motorky zvládnou poježdění po lese a po loukách. Když nechce jezdit na trať ani do bahna, nepotřebuje „lehkou ostrou.“ A hlavně limitující bude asi ta cena!
Asi bych nespekuloval zda XT, DR, KLR nebo KLX, ale sháněl jednu z nich za přijatelný peníz a v přijatelném stavu.

Já na KLR projedu všechno (skoro ) co kamarádi na lehčích strojích, akorát že oni si to užívají a já se trochu trápím. Ale pokud si jedu svým tempem, užívám si to i já.

Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 21:34 | Nahoru | #67
Připojuju se k názoru c.j., 6tikilo je už do terénu moc těžká kráva, i když sou týpci, co dávaj hard i s africou a podobnejma mastodontama. Spíš bych se poohlídnul po nějaký 250 až 350, třeba DR nebo XT, taky XLR bude hodně v pohodě. A určitě nazout plnohodnotný špunty, jinak si v terénu neužiješ...

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 21:37 | Nahoru | #68

lukaR1>TAK JO DIK .VAZNE TEDY NEJAKY TO DT 125 SEZENU .CHCI TO JEN TAK NA BLBNUTI SI ZAKROSIT.



Ser na DT, máš přece R1, enduro jak vyšitý

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 21:45 | Nahoru | #69

storeman>Trochu se do toho vložím:
Vcelku bylo už všechno řečeno, ale pokusím se zodpovědět firecrackerovi jaký je rozdíl mezi XT, KLR nebo DR.

Podle toho, k čemu chce firecracker motorku používat, není mezi nimi rozdíl žádný!

Všechny tři motorky zvládnou poježdění po lese a po loukách. Když nechce jezdit na trať ani do bahna, nepotřebuje „lehkou ostrou.“ A hlavně limitující bude asi ta cena!
Asi bych nespekuloval zda XT, DR, KLR nebo KLX, ale sháněl jednu z nich za přijatelný peníz a v přijatelném stavu.

Já na KLR projedu všechno (skoro ) co kamarádi na lehčích strojích, akorát že oni si to užívají a já se trochu trápím. Ale pokud si jedu svým tempem, užívám si to i já.


...to souhlasím a potvrzuji, že se v tvém případě na KLR650 dá offovat slušně. Akorát si myslím, že KLR650 co máš ty je mimo finanční možnosti.Stará KLR600 je o krapet lehčí, lepší podvozek a dá se sehnat ve slušném stavu za slušnou cenu.Ale kdybych chtěl univerzální a spolehlivé enduro a měl nějakou kačku, tak si pořídím tu co máš ty,...zkrátím přepákování-aby byl zadek vyžší a tužší, dám laďáček-tím ubereš 10 kilo a přitvrdím přední šavle,...a viděl by jsi, jaká by z ní byla "crosska".

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 21:48 | Nahoru | #70
Děkuji všem za příspěvky, dost mě to pomohlo a ted jedna technická?

kolik stojí oprava přidřeného motoru u KLR ? 5-10-15 stačí mě to orientačně

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 21:55 | Nahoru | #71

storeman>Trochu se do toho vložím:
Vcelku bylo už všechno řečeno, ale pokusím se zodpovědět firecrackerovi jaký je rozdíl mezi XT, KLR nebo DR.

Podle toho, k čemu chce firecracker motorku používat, není mezi nimi rozdíl žádný!

Všechny tři motorky zvládnou poježdění po lese a po loukách. Když nechce jezdit na trať ani do bahna, nepotřebuje „lehkou ostrou.“ A hlavně limitující bude asi ta cena!
Asi bych nespekuloval zda XT, DR, KLR nebo KLX, ale sháněl jednu z nich za přijatelný peníz a v přijatelném stavu.

Já na KLR projedu všechno (skoro ) co kamarádi na lehčích strojích, akorát že oni si to užívají a já se trochu trápím. Ale pokud si jedu svým tempem, užívám si to i já.



Presne tak to vidim taky. Pokud budes jezdit nejakej soft, tak ti staci cestovni enduro. Necha se na tom litat i pekna dalka a to cely pohodlne. Stejne pokud budes jezdit prevazne sam, tak to takhle dopadne - vim to ze zkusenosti. Rozdily v techle strojich fakt zasadni nejsou. Kdyz pak pojedes nekde, kde opravdu nejsou cesty, tak mas samozrejme handicap, kterej je nesmazatelnej. Kazdopadne az to dostanes do ruky, tak na tom zvladnes vic nez polnacku.

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:04 | Nahoru | #72

Tom_Riddle>Připojuju se k názoru c.j., 6tikilo je už do terénu moc těžká kráva, i když sou týpci, co dávaj hard i s africou a podobnejma mastodontama.


...s tím tak úplně nesouhlasím.Když nebyly lehký ostrý, tak se jezdil na těch šestpade takovej hard, že by ti lezly bulvy.Jen je dnes na lehký vše lehčí a mnohdy lehká zakreje "jezdecké neumění" a je to pro spoustu lidí jen modní trend."Líbí" se mi, když někde na offu potkám někoho, kdo se tváří, jakože na 650 se nedá jezdit žádnej terén a dnes už to je takový enduro podle něj k ničemu,....a pak když se vyrazí, přijde nějakej terén kde prostě musíš něco umět, tak je dotyčný v prdeli.Pak naopak těch lidí, co jezdí na mastodontech terén není vůbec zanedbatelné množství-buh ví, proč to dělají, asi je to prostě baví.Zkus vyrazit na nějakou akci či rallye mastodontů co jezdíme občas na jejich akce s kamarádem,....bys viděl, jak to dokáže dávat tekovej "Krtek" na Bigoušovi, nebo "Hajnej" na Africe.Bys jim nestačil ani 10 kiláků. Jinak samozřejmě tahat 100 kg motorku někde z potoka je lehčí, než 150-ti kilovou, natož 200 kilovou. Na WR450F mě to taky baví, ale vadí mi, že se na ní nemůžu vydávat na obsáhlejší off-výlety.Ale kolem komína na ostřejší poježdění je to zase samozřejmě o něčem jiném, než s Kawou KLX.Každá motorka má prostě to svoje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:06 | Nahoru | #73

firecracker>Děkuji všem za příspěvky, dost mě to pomohlo a ted jedna technická?

kolik stojí oprava přidřeného motoru u KLR ? 5-10-15 stačí mě to orientačně


...to se nedá takto odhadnout.Záleží na tom, co je tam přidřenýho,...píst?...vačky? ....a jakého KLR,...600?...nebo novější 650?Na ty starší je k sehnání dost dílů za hubičku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:08 | Nahoru | #74
Matess727x> jedná se o tuhle, docela se mě líbí, dle slov pána je to přidřený a dle slov místního odborníka prý nic strašného takže mě zajímá ta nejhorší a i ta nejlepší varianta
Říkám si že by totiž možná bylo lepší koupit něco s špatným motorem a pak to dát dohromady a mít jistotu že je to OK. Jinak osobně si myslím, že ta cena je uplně mimo, ale když by byl pán ochotný razantně popřemýšlet o ceně ...

Naposledy editováno 26.08.2010 22:10:47

Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:14 | Nahoru | #75
Nejhorší? neměl olej a vyřešíš to jedině výměnou celého motoru

Nejlepší? jen píst a výbrus, 5tis i s práci v servise?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:16 | Nahoru | #76
Matess727x> Krtek se jenom tváří že to umí, ve skutečnosti jenom točí plynem a doufá že nespadne ...ba ne, už se na něj těším do Oldřichova, to bude řežba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:17 | Nahoru | #77

firecracker>Matess727x> jedná se o tuhle, docela se mě líbí, dle slov pána je to přidřený a dle slov místního odborníka prý nic strašného takže mě zajímá ta nejhorší a i ta nejlepší varianta
Říkám si že by totiž možná bylo lepší koupit něco s špatným motorem a pak to dát dohromady a mít jistotu že je to OK. Jinak osobně si myslím, že ta cena je uplně mimo, ale když by byl pán ochotný razantně popřemýšlet o ceně ...


...těžko říci, ale hlavně nevěř nikomu, když ti vykládá, že tomu "skoro nic" není a prodává to s motorem venku. Já se naopak těch prodejů s porouchaným motorem bojím,...aby do toho člověk pak nenasypal ještě víc, než kdyby si koupil něco rovnou v pěkném stavu a ušetřil si vrásky.

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:19 | Nahoru | #78

Matess727x>.. Já se naopak těch prodejů s porouchaným motorem bojím,...aby do toho člověk pak nenasypal ještě víc, než kdyby si koupil něco rovnou v pěkném stavu a ušetřil si vrásky.



Přesně tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:21 | Nahoru | #79
Matess727x> jasný, jenže problém je že nikdy pořádně nevíš co s tím je, že ten motor se může tvářit dobře, ale pokud do toho nevlezeš, tak nevíš ... a může se ti stán že na něm budeš dělat GO za půl roku, tady mám jistotu že je motor v řiti a tak to na něm rovnou udělam s tím že cena bude samozřejmě úplně jinde, kdyby ji prodal třeba za 8 tak by to nemuselo být tak strašné ne ? Kolik stojí opravit hodně zadřený motor ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:24 | Nahoru | #80

Hugila>Matess727x> Krtek se jenom tváří že to umí, ve skutečnosti jenom točí plynem a doufá že nespadne ...ba ne, už se na něj těším do Oldřichova, to bude řežba


...Krtek tam bude?....tyjo, tak to se těším. S Krtkem jsme si skvěle pozávodili na Krkonošský Rally. .....jezdí většinou spolu s Vencou z Náchoda na XT,...toho bych také rád viděl.

Edit: Co ho znám (Krtka) a jezdil jsem s ním, tak všem všude "fundovaně" oponuji, když někdo tvrdí, že se nedá jezdit na Bigoušovi řežba.

Naposledy editováno 26.08.2010 22:26:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:28 | Nahoru | #81

firecracker>Matess727x> jasný, jenže problém je že nikdy pořádně nevíš co s tím je, že ten motor se může tvářit dobře, ale pokud do toho nevlezeš, tak nevíš ... a může se ti stán že na něm budeš dělat GO za půl roku, tady mám jistotu že je motor v řiti a tak to na něm rovnou udělam s tím že cena bude samozřejmě úplně jinde, kdyby ji prodal třeba za 8 tak by to nemuselo být tak strašné ne ? Kolik stojí opravit hodně zadřený motor ?


...já bych se na to vyprd,....ten člověk je z Rychnova nad Kněžnou,...trochu o té Kawě něco málo vím,...nebrat.

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:31 | Nahoru | #82
Matess727x> ok dám na tvou radu, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:32 | Nahoru | #83
Matess727x> budou tam oba:)....Krtkovi se trošku nechtělo, ale když sem mu řekl, at se kouká přihlásit, at ho můžu pojezdit, tak tam za chvilu byl přihlášený ...se nechá lehce vyprovokovat:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:36 | Nahoru | #84

Hugila>Matess727x> budou tam oba:)....Krtkovi se trošku nechtělo, ale když sem mu řekl, at se kouká přihlásit, at ho můžu pojezdit, tak tam za chvilu byl přihlášený ...se nechá lehce vyprovokovat:)


...já vím. Ale kluci jsou fajn,...i Venca.
Tady je kousek z Krkonošský Rallye,...Krtek, já a Venca. Se podívej, jak mi to tam zdechlo,...jsem myslel, že jsem si loknul. ...proto nemám rád ty hluboký brody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:43 | Nahoru | #85
Matess727x> pěkný videjko jinak koukal jsem se ještě jednou na ty moto co jsi mě posílal a ty tenere se mě nějak moc nelíbí či co, nejradši bych nějaké KLR, třeba se časem vyskytne něco zajímavého, jinak ani ten DR nevypadal špatně. Takže říkáte, že DR a KLR v podstatě to samé ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:48 | Nahoru | #86
Matess727x> no Charlie nám pouštěl DVD z KR, a na ten úsek v té říčce sem vcelku valil bulvy:)

já zas nemám rád hlubší brody, kde rychle proudí voda a bere přední kolo....to mám vždycky pocit, že se to kolo musí každou chvíli utrhnout:)

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:49 | Nahoru | #87

Matess727x>...s tím tak úplně nesouhlasím.Když nebyly lehký ostrý, tak se jezdil na těch šestpade takovej hard, že by ti lezly bulvy.Jen je dnes na lehký vše lehčí a mnohdy lehká zakreje "jezdecké neumění" a je to pro spoustu lidí jen modní trend."Líbí" se mi, když někde na offu potkám někoho, kdo se tváří, jakože na 650 se nedá jezdit žádnej terén a dnes už to je takový enduro podle něj k ničemu,....a pak když se vyrazí, přijde nějakej terén kde prostě musíš něco umět, tak je dotyčný v prdeli.Pak naopak těch lidí, co jezdí na mastodontech terén není vůbec zanedbatelné množství-buh ví, proč to dělají, asi je to prostě baví.Zkus vyrazit na nějakou akci či rallye mastodontů co jezdíme občas na jejich akce s kamarádem,....bys viděl, jak to dokáže dávat tekovej "Krtek" na Bigoušovi, nebo "Hajnej" na Africe.Bys jim nestačil ani 10 kiláků. Jinak samozřejmě tahat 100 kg motorku někde z potoka je lehčí, než 150-ti kilovou, natož 200 kilovou. Na WR450F mě to taky baví, ale vadí mi, že se na ní nemůžu vydávat na obsáhlejší off-výlety.Ale kolem komína na ostřejší poježdění je to zase samozřejmě o něčem jiném, než s Kawou KLX.Každá motorka má prostě to svoje.


Jo je to i o prioritách, někomu se ty mackove líběj a maj rádi krouťák velkýho jednoválu. Mě třeba ale prostě nesedí, kámoš měl TT600R a do ruky mi přišla hrozně těžká, fakt jak Goldwing a to měla necelých 150kg, moje GSX-F 600 měla 230kg a proti ní mi přišla lehčí. Pak sem se svez na KTM EXC 250 a to je nebe a dudy... No a muj číňan má sice malej motor, ale taky jen 85kg To hovoří za vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:53 | Nahoru | #88

firecracker>Matess727x> pěkný videjko jinak koukal jsem se ještě jednou na ty moto co jsi mě posílal a ty tenere se mě nějak moc nelíbí či co, nejradši bych nějaké KLR, třeba se časem vyskytne něco zajímavého, jinak ani ten DR nevypadal špatně. Takže říkáte, že DR a KLR v podstatě to samé ?


...v podstatě ano, akorát ty DR-ka bývaj často s přidřenou vačicí-trochu problém DR, když si někdo nepohlídá olej.Já bych raději to starší KLR600.Ale u mě je to tím, že mám ty Kawy rád.Kdyby ses chtěl podívat na více mých videjí, třebas tě to k nějakému tomu enduru navnadí, tak tady:
Video 01
Video 02
Video 03
Video 04
Video 05
Video 06
Video 07
Video 08

(reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 22:57 | Nahoru | #89

Hugila>Matess727x> no Charlie nám pouštěl DVD z KR, a na ten úsek v té říčce sem vcelku valil bulvy:)

já zas nemám rád hlubší brody, kde rychle proudí voda a bere přední kolo....to mám vždycky pocit, že se to kolo musí každou chvíli utrhnout:)


...jj, video je pěkný.Charlie mi ho posílal poštou.Já jsem tam totiž Míše půjčoval svojí "vekou" kameru, aby měla větší možnosti a pak všechny ty záběry z helmy jsou z mé Go Pro na přilbě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s prohlídkou PO koupi DR 650

26.8.2010 v 23:49 | Nahoru | #90
Matess727x> co to je krkonošska rely prosimtě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 Dacann 9 25.8.2021 v 12:00 Dacann
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... Pegos 9616 25.8.2021 v 11:56 Dacann
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist