Téma: XV 1100 Virago
18.8.2010 v 15:32
Ahoj všichni.Uvažuji o koupi Viraga 1100 rok 1986 za dobré penízky ve špičkovém stavu.Muj dotaz zní jaký je rozdíl mezi Viragem 1100 rok 86 a mladšími ročníky.Krom roku výroby samozřejme.Spíše technické veci me zajímají.Předem díky za vecné názory a přeji hezký den.
1 reakcí na tento příspěvek XV 1100 Virago
jj má to loukote.Ale me je to tak nejak jedno,já pojezdím a zase jí střelím.Nejni to dravec jako třeba Varan ale u tehle stroju se s tím ani nepočítá.Ale moc se me líbí že mužeš jet na 5tku 40km/h,přidáš,zaburácí a je tam 130!To je ovšem max kdy jede kulturne.Pak už vybruje jak robertek mojí starý
Lukyvaran1: Až teď jsem objevil tohle téma. Tak na co si všechno vzpomenu:
Starší modely mají přední tlumiče kombinované pružiny/stlačený vzduch - je tam jeden nebo dva ventilky, přes které se dají trubky nafoukat. Novější modely to nemají.
Na předních kluzácích starých modelů je dole vyýpustný šroub oleje, novější mají jen nálitek.
Staré kousky mají dvoupístkové brzdy, nové mají čtyřpístky.
Staré kousky mají loukoťová kola, nové mají klasický výplet, ale přesto bezdušovky. Špice jsou obráceně, v okách na ráfku jsou zaháčené dráty a niply jsou uprostřed na bubnu.
Staré modely mají podtlakový senzor, který ovlivňuje předstih při startování - je nad zapalovacíma cívkama. Nové to mají řešené TPSkem na karburátorech.
Na starých modelech je na víčkách plovákových komor zátka nad hlavní tryskou, takže se dají přetryskovat bez demontáže z motorky. Nové to nemají, takže přetryskování se mění v piplavou zdlouhavou práci.
To je tak asi všechno, co mě momentálně napadá. Ty změny ale nenastaly skokově, spíš se tak průběžně inovovalo, jak roky šly. Mrkni se, jaký tam máš typ karburátorů - jestli ještě staré Hitachi nebo už nové Mikuni. Hitachi nebyly nic moc, měly zbytečně komplikované přepákování klapek, které po čase nabralo vůli a pak se to nedalo trvale sesynchronizovat. Plus tam bylo šílené nastavování volnoběhu, kdy měl každý z karburátorů svůj vlastní samostatný seřizovací doraz.
Starší modely mají přední tlumiče kombinované pružiny/stlačený vzduch - je tam jeden nebo dva ventilky, přes které se dají trubky nafoukat. Novější modely to nemají.
Na předních kluzácích starých modelů je dole vyýpustný šroub oleje, novější mají jen nálitek.
Staré kousky mají dvoupístkové brzdy, nové mají čtyřpístky.
Staré kousky mají loukoťová kola, nové mají klasický výplet, ale přesto bezdušovky. Špice jsou obráceně, v okách na ráfku jsou zaháčené dráty a niply jsou uprostřed na bubnu.
Staré modely mají podtlakový senzor, který ovlivňuje předstih při startování - je nad zapalovacíma cívkama. Nové to mají řešené TPSkem na karburátorech.
Na starých modelech je na víčkách plovákových komor zátka nad hlavní tryskou, takže se dají přetryskovat bez demontáže z motorky. Nové to nemají, takže přetryskování se mění v piplavou zdlouhavou práci.
To je tak asi všechno, co mě momentálně napadá. Ty změny ale nenastaly skokově, spíš se tak průběžně inovovalo, jak roky šly. Mrkni se, jaký tam máš typ karburátorů - jestli ještě staré Hitachi nebo už nové Mikuni. Hitachi nebyly nic moc, měly zbytečně komplikované přepákování klapek, které po čase nabralo vůli a pak se to nedalo trvale sesynchronizovat. Plus tam bylo šílené nastavování volnoběhu, kdy měl každý z karburátorů svůj vlastní samostatný seřizovací doraz.
1 reakcí na tento příspěvek XV 1100 Virago
Tak mám zrovna ty Hitachi.No motorka je už v servisu,nejde me palivo do karburátoru.Nemá zde nekdo info kde stáhnout manuál na tuto motorku?Díky
Uživatelský na tak starou vydru asi neseženeš, ale ono se to od novějších ročníků až tak pronikavě neliší.
Servisní od Clymera nebo Haynese pokrývá širokou paletu modelů, od 535 až po 1100 a stejně tak spoustu ročníků a modifikací.
Uživatelský i servisní manuál včetně technického slovníčku máš pohromadě na stránkách k1400.cz:
Manuál XV 1100 Virago
Servisní od Clymera nebo Haynese pokrývá širokou paletu modelů, od 535 až po 1100 a stejně tak spoustu ročníků a modifikací.
Uživatelský i servisní manuál včetně technického slovníčku máš pohromadě na stránkách k1400.cz:
Manuál XV 1100 Virago
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10419 | 26.10.2024 v 23:58 badyXV |
Vyběhaná vačka prvního válce Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago | Frantomas | 3 | 23.8.2024 v 17:02 Krautkopf |
virago Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 750 Virago | MaCoin | 0 | 5.8.2024 v 15:59 MaCoin |
Yamaha Virago 1991 3LP Yamaha XV 1100 Virago | Pepanek | 7 | 18.6.2024 v 18:48 badyXV |
Yamaha Virago 1991 3LP Yamaha XV 1100 Virago | Pepanek | 1 | 17.6.2024 v 09:14 ja1 |