Téma: Honda crf 250X
 
1.2.2010 v 21:28
MÁTE NĚKDO ZKUŠENOSTI S TIMTO STROJEM?ZAJIMALO BY MĚ CO TO VYDRŽÍ A JAK SE OVLADA V TERENU.a JAKEJ TAM JE ROZDÍL OPROTI CROSS CRF250.JESTLI TO NENI MOC OSTRE NA ENDURO LESY ATD......DIK

Honda crf 250X

18.8.2010 v 17:35 | Nahoru | #121
mam problém - dost se mě hejbou ventily. Seřízeno před cca 5 MTH a sací jsou už rozhozený (o dost) a motorka ani nestartuje. Servisák mě straší, že budou třeba nový ventily a že ocelový jsou na prt, že to chce předepsaný titanový - na podzim měly být u motorky (dle faktury)dávaný nový sací ventily - ocelové, rozvoďák, těsnění, podložky ventilů, ložiska vačkové hřídele(?). Já nechal před měsícem ještě vyměnit ojku a píst.

Neni třeba dávat u ocelových ventilů i pružiny, nebo co si o tom myslíte?

Honda crf 250X

18.8.2010 v 19:00 | Nahoru | #122
Mali by ísť aj iné pružiny, kvôli rozdielnej hmotnosti ventilov. Treba nechať aj zafrézovať sedlá, ak boli len vymenené bez toho, tak to stojí za hovno taká robota. Čo čítam www.thumpertalk.com, tak tam oceľové do crf 250x chvália. Možno len smola, neviem. Dúfam, že ja na WR problém s ventilmi mať nebudem. Zatiaľ sa nepohli a to mám za sebou asi 20-30 mth ako je motorka u mňa. Uvidím časom.

Honda crf 250X

18.8.2010 v 19:28 | Nahoru | #123
takže by teda asi stačilo koupit jiný pružiny, nastavit a mohlo by to špalat...?
nechce se mě zbrkle kupovat nový ventily, když současný maji pár MTH.

Honda crf 250X

18.8.2010 v 19:39 | Nahoru | #124
mikulas-JJ> To ti neviem povedať, hádam sa nájde niekto skúsenejší.Zaklepávať by sa teraz nemali, lebo oceľové potrebuje pružiny s vyššou tuhosťou.

Honda crf 250X

18.8.2010 v 21:01 | Nahoru | #125
čoveče to,co popisuješ je dost divný...
Ocelové ventily by se zaklepávat neměly ale měly by mít každopádně jiné pružiny...

Naposledy editováno 18.08.2010 21:02:19

Honda crf 250X

18.8.2010 v 21:25 | Nahoru | #126
jestli nema nejaky sitozni sedla taky.

Honda crf 250X

18.8.2010 v 21:29 | Nahoru | #127
taky bych to tak viděl,jinak není možný,že by šel ventil tak rychle do kopru.

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

18.8.2010 v 22:08 | Nahoru | #128
pouziva se hodne materialu hlinik bronz jestli tam nekdo dal na ocelove ventily ty duralove sedla a nebo co to je zac tak bych se tomu ani nedivil.

Naposledy editováno 18.08.2010 22:09:07

Honda crf 250X

18.8.2010 v 22:19 | Nahoru | #129
A co mě se stalo za problém. V neděli trénuju letim do zatáčky a ta mě vynesla a zalítl jsem do křoví a sletěl. Zvednu motorku a všude olej tak koukám a něco mi chybí na motoru. Viz. foto. Otázka je jestli víko a kliková skříň jsou stejné s crf přece jen mám navíc startér. Tak řešíme jestli skříň zavařit nebo sehnat nějakou jinou. Na www.partsdepot.cz/ jsme koukali jestli to je stejná ale snad asi ano. Myslím že to tady nevyřeším ale tak pro zajímavost.

Naposledy editováno 18.08.2010 22:20:13

Honda crf 250X

18.8.2010 v 22:20 | Nahoru | #130
jeste to foto :D

Honda crf 250X

18.8.2010 v 22:21 | Nahoru | #131
Víko mi urval chránič motoru

Naposledy editováno 18.08.2010 22:25:12

Honda crf 250X

18.8.2010 v 22:24 | Nahoru | #132
Naposledy

[img]

Honda crf 250X

18.8.2010 v 22:29 | Nahoru | #133
hmm to je moz hezke no. Popravde neni poprve co tuhle diru vidim :) Je to docela castej problem.

Honda crf 250X

18.8.2010 v 22:43 | Nahoru | #134
Jak mohl víko urvat chránič? O co to šlo?

Honda crf 250X

19.8.2010 v 21:47 | Nahoru | #135
hm to nás ty Hondice začínaji pěkně zlobit

máte někdo představu kolik tak stojí ty pružiny na ocelový ventily a zda se dají koupit samotný? nebo jen v sadě?

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

19.8.2010 v 22:09 | Nahoru | #136
Komplet sada a pružiny. Len tie osobitné pružiny neviem, či sú pre oceľové alebo titánové ventily. Neviem ako u vás, u nás by ti určite vedel poradiť chlap tu.

(reakce na) Honda crf 250X

19.8.2010 v 22:13 | Nahoru | #137
volodaj> dík za info ty pružiny nejsou zrovna nejlevnější

Honda crf 250X

19.8.2010 v 22:15 | Nahoru | #138
Možno by sa to dalo niekde zohnať aj lacnejšie. Netuším, hento sú len také orientačné sumy, prvé čo som našiel. Keby som niekde na niečo ešte narazil, tak to to sem hodím .

Naposledy editováno 19.08.2010 22:21:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

20.8.2010 v 16:32 | Nahoru | #139

Joraell>pouziva se hodne materialu hlinik bronz jestli tam nekdo dal na ocelove ventily ty duralove sedla a nebo co to je zac tak bych se tomu ani nedivil.



na faktuře mam:
ocelové ventily sací výfukové 6236 bez DPH
podložky ventilů 200,- bez DPH
atd...

tomu klukovi co to servisoval, jsem se zatím nedovolal, tak nevim jestli tam ty pružiny dával. Na faktuře napsaný nejsou a jestli byly v sadě, tak by to bylo asi dražší když porovnam cenu na Ebay, kde za sadu chtěj 330 dolarů

rozdíl pružin pro ocelové a titanové ventily asi nepoznam??
neřešil bych to kdyby nestály takovou dardu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

5.10.2010 v 21:55 | Nahoru | #140
Kluci jaký jezdíte na crf250x rozměry zadní gumy?Má tam bejt 100/100/18,máte jí tam někdo nebo máte širší,uvítam i zkušenosti s jinou šířkou gumy,dík.

(reakce na) Honda crf 250X

5.10.2010 v 22:07 | Nahoru | #141
Vorák> já tam mam 100/100 a teď tam chci dávat 110/100
širší už bych se bál kvůli místu - expanzku mam trochu ošoupanou, ikdyž v manuálu jsem našel tohle:

Front 90/90-21M/C 54R
ED668 BRIDGESTONE

Rear 120/90-18M/C 65R
ED668 BRIDGESTONE

Honda crf 250X

5.10.2010 v 22:15 | Nahoru | #142
jinak jsem dal větší trysku (160) a je to fakt dost znát - motorka nemá takovou díru ve spodku a jede o dost víc i v kombinaci s tlumivkou ve vejfuku sundání tlumivky je pak taky hodně znát.

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

5.10.2010 v 22:26 | Nahoru | #143
Aha no já mám v manualu to co jsem psal a ted tam mam 120 tak nevim jestli je lepší užší nebo silnější.Já mam verzi HM,tak nevim,jede to pěkně na 250,do karbecu se mam v plánu podívat.Jinak mam komplet vejfuk akrapovič to je taky znát.Ty jsi jí ještě nějak jinak zvyšoval výkon?Co airbox?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

5.10.2010 v 23:10 | Nahoru | #144
Vorák> jen vyříznutej vršek airboxu a jiná tryska.
Jakou HM verzi máš?
CRE F250R nebo CRE F250X (se starterem)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

6.10.2010 v 10:35 | Nahoru | #145
_JJ_> Mam crf250x,světla,starter,stojánek,doklady.Ten airbox pod sedlem taky vyříznu a mrknu se na ten karbec,občas mi to při volnoběhu chcípne.Ta tryska 160 je hlavní?Kde se dá pořídit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

6.10.2010 v 18:27 | Nahoru | #146
Vorák> jojo ta tryska je hlavní, u motoZloch jsem za ní dal asi 70,- Kč. Karbec se blbě vyndavá, musíš to vyndat zadem a rozebrat půl motorky - ale mělo by to asi jít vyměnit bez vyndání karburátoru.
Uvidíš že rozdíl bude velkej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

6.10.2010 v 21:32 | Nahoru | #147
_JJ_> koukám po dynojet kitu,co myslíš?ta tryska byla nějaká levná,ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

8.10.2010 v 19:02 | Nahoru | #148
Vorák> ani nevim co dynojet kit obsahuje, ale pokud je to jen sada trysek, tak stačí koupit tu jednu né? Cena odpovídá, nebo ti jí někdo šikovej i udělá v práci

jinak možná něco vyčteš i tady:
http://www.rickramsey.net/CRF250X.htm

(reakce na) Honda crf 250X

10.10.2010 v 21:14 | Nahoru | #149
_JJ_> no ten dynojet obsahuje trysky,jehlu a jinou pružinu na šoupátko,jde o to,abych sladil karbec s otevřenym vejfukem a airboxem a tam by mělo bejt vyměněno víc trysek než jenom hlavní,navíc ten dynojet dává menší trysku než je originál,jinak dík za stránku,jdu to naštudovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

10.10.2010 v 21:36 | Nahoru | #150
_JJ_> Inak ako si spokojný oproti KTM 200 EXC. Čo je lepšie, čo je horšie a tak?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist