paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Guma na dlouhé užití
16.8.2010 v 10:35
Vzdar lidi, lámu hlavu až to křupe co nazout na Inu 750 GSX, zkoušel jsem různé levné gumy, protože peněz je furt málo, ale nakonec jsem zjistil, že mi vše sleze do 5000,-Km a asi to nemá cenu. Trpíme na zadek....nemůže te mi někdo doporučit gumu co mě vydrží aspoň 10000,-Km. Neba mě to přezouvat každej druhej měsíc. Cena tak do 4000,-Kč a nejlépe vlastní zkušenost. Díky moc.

Zatim a hodně šťastnejch Km.

Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 01:16 | Nahoru | #31
ja mam na zr7 diablo strada a po 8k km to imo jeste 8k km minimalne da (nejspis uz platno), ale teda trochu me serou, musi se dbat na spravne zahrati jinak rady klouzou, ale zas ti to reknou dopredu... za me spis ty roadsmarty, budu si je priste davat taky...

Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 01:49 | Nahoru | #32
Jezdim Roadsmarty a Ted davam druhou Bridgestone Battlax BT 023 . .oboje dvousmesovky. jinak je mi tech tvych 5tis divnych, sic nenajedu az o tak vice, ale mam podstatne drsnejsi motku jak vahou tak vykonem a navic davam gumam za uši....ono je taky otazka jak moc ji sjizdis a kde...

oboje sezenes cca do 3500....v mem rozmeru 180 55 17

Naposledy editováno 17.08.2010 01:50:43

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 08:47 | Nahoru | #33
Obouvám už několik let Continental ContiForce, zadní mi vydrží tak 15000 km, na přední jsem měl jednou přes 20... Dost mě to udivilo, protože zrovna lehkou a slabou motorku nemám. Za celou dobu mě gumy nikdy ve štychu nenechaly, za mokra i za sucha držely vždycky perfektně. Na sporta bych je asi nedal, ale na cesťákovi na ně nadám dopustit. Podle mě ideální cestovní guma na poměr cena/výkon.

(reakce na) Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 09:43 | Nahoru | #34
kov> To uklouznutí v Rakousku je téměř 100% asfaltem a ne gumou...Rakušáci mají ještě hodně silnic s vysokým podílem vápence a ten na něm vytváří kluzkou vrstvičku bílého prachu a na tom to klouže i pěšky v botech jak na ledě, když po tom jedu tak mám fakt pokaždý strach a to tam jezdím velmi často několik let,ale je to pro motorky zákeřný... srovnatelné z kluzkým asfaltem u moře v Chorvatsku...

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 09:43 | Nahoru | #35
v cestovkách vede jednoznačně PR2. vyhrála skoro všechny testy za poslední 3 roky - i letošní poslední. vede hlavně km a na vodě bez konkurence. cenou na km je nejlevnější gumou na trhu. a ještě k tomu dobře sedí.

(reakce na) Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 11:00 | Nahoru | #36

Energy>Obouvám už několik let Continental ContiForce, zadní mi vydrží tak 15000 km, na přední jsem měl jednou přes 20... Dost mě to udivilo, protože zrovna lehkou a slabou motorku nemám. Za celou dobu mě gumy nikdy ve štychu nenechaly, za mokra i za sucha držely vždycky perfektně. Na sporta bych je asi nedal, ale na cesťákovi na ně nadám dopustit. Podle mě ideální cestovní guma na poměr cena/výkon.


Tak to jsem asi jezdil jiné Conti force než ty. Vzorek byl na pokutu už po 6,5 až 7 tisíc km. Jezdíme 90% ve dvou. Sjel jsem asi dvě nebo tři gumy-to už si nepamatuju- až do toho pádu. Pak jsem sjel taky asi 3ks Metz.Z6, které byly lepší jak ve výdrži, tak i v náklonech a přitom dražší jen o pár stovek. Zadní guma mi vydržela nejdýl asi 9tis. Nechápu jak někdo může najet 15tisíc na zadní gumě, to se mi ještě nikdy napodařilo. A to i teď na Varanovi. Přední vždy tak kolem 12-13-ti tisíc. 20 je pro mě sci-fi.

Pravda je, že ten asfalt v místě pádu byl takový jakýsi kluzký a později jsem podobný ještě párkrát viděl i na Slovensku,ale jsem do dnes přesvědčený, že mít lepší gumy, tak jsme nelehli. Navíc úplně bez výstrahy. Některé gumy začnou dávat na jevo, že je člověk na hranici. Toto bylo jen šup a byli jsme na zemi v protisměru.

Naposledy editováno 17.08.2010 11:07:32

(reakce na) Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 11:09 | Nahoru | #37

žlík>v cestovkách vede jednoznačně PR2. vyhrála skoro všechny testy za poslední 3 roky - i letošní poslední. vede hlavně km a na vodě bez konkurence. cenou na km je nejlevnější gumou na trhu. a ještě k tomu dobře sedí.


Mě tyto gumy taky lákají,musím mrknout, jestli se dělají v mojem rozměru.

Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 12:27 | Nahoru | #38
Jo na slovensku jsem to taky zaznamenal... Kámoš tam lehnul s 999 při rozjezdu přesně na tom smým druhu asfaltu,prostě mu utekla pod zadkem... Já na tom lehnul v rakousku když lehce zapršelo a to se nedalo dělat vůbec nic... pak jsem v rakousku dostal ještě smyk s autem BMW tak v 50-60km/h zase voda a ten prokletý asfalt...Minulý týden když jsme se vraceli z D přes A tak už ten asfalt s brachem poznáme a on to na svý motorce vždycky z recese utrhne pouze přidáním plynu...a pak následuje dlouhá gumovačka....

Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 22:36 | Nahoru | #39
ty recesicty co najedou 15tkm na zadku s litrem fakt nechápu. já nejvíc najel na Roadsmartu 160ce a to 11tkm na zadku a 13 na předku /Versys 650/ a lezly z něj dráty. jezdil jsem většinou sólo a sportovně, žádný courání. origo D221 vydržela 9 zadek 11 předek. Na Guzzi Sport 1200 M3 předek i zadek 6tkm a byl s nima ámen. Pak Z6 int. po 6tkm byl zadek tak na 30%, dal by max 2tis., přes riziko možná 3. Nevím, Sportku jsem pak prodal. Na R1200S vydržela zadní M1 jen 5tkm do hladka, na indikátoru byla po 4 a chlup, bída. Předek zatím drží a tipuju ho tak na 8-9tkm. Nechápu to, asi mám nějakej zvláštní gumyničící styl jízdy Tlak kontroluju každou chvíli a po dálnicích jezdim pokud možno vyjímečně. Ted jsem dozadu nazul Qualifier 1 /kvuli ceně/ a tipuju ho na 4-5. Chtěl jsem to na dojetí tý starý přední M1. Pak jsem v akci z prdele do foroty nasál Conti Race Attack Street, tý dávám tak 3500, je měkká jak žvejkačka. Další sada bude asi PR2/Z8 int. nebo M5/Sportsmart , podle toho jestli se rozhodnu pro cestovní pryž nebo lepivku. Uvidíme podle ohlasů

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 22:55 | Nahoru | #40
Vdrz gum zalezi na stylu jizdy. A to radove. Ja to mam tak ze na turistickejch najedu cirka 15 tisic (Bt020 a opakovane Bt021) a na superlepivkach (Dragon Supercorsa Pro) mam ted 7 tisic a zadek je na znackach (takze tak tisicovku), predek vypada ze da jeste minimalne pul zadku. Pocitam ze na nejakych Bt016kach, nebo Diablo Rosso bych dal neco mezi temahle cislama, treba 9 - 10.

Jiny lidi slitaj cestaky za 8, sportovni za 5, a lepivky za 2-3 tisice.

Proste ti to vydrzi tak jak jezdis, nic s tim nenadelas, kup si holt to nejcestovnejsi, jestli to bude PR2, Z6, angel, 021/023, nebo roadsmart je jedno, podle preferenci kazdeho soudruha. Kazdemu stylu jizdy a masine sedne o krapet jina guma, ale spicka jsou vsechny.

Guma na dlouhé užití

17.8.2010 v 23:32 | Nahoru | #41
Jack82 hm M5 XJRu zatím velmi chutná, zatím u mne odsloužila ca. 2K. Dálnici nezažila, to by byla škoda.:)) Tuším, že snese max. 5K, ale svezení je to vyloženě příjemný, zatím drží i rozumnej tvar bez plošky. Můžu doporučit.

(reakce na) Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 09:40 | Nahoru | #42

Ozzy_>Vdrz gum zalezi na stylu jizdy. A to radove. Ja to mam tak ze na turistickejch najedu cirka 15 tisic (Bt020 a opakovane Bt021) a na superlepivkach (Dragon Supercorsa Pro) mam ted 7 tisic a zadek je na znackach (takze tak tisicovku), predek vypada ze da jeste minimalne pul zadku. Pocitam ze na nejakych Bt016kach, nebo Diablo Rosso bych dal neco mezi temahle cislama, treba 9 - 10.

Jiny lidi slitaj cestaky za 8, sportovni za 5, a lepivky za 2-3 tisice.

Proste ti to vydrzi tak jak jezdis, nic s tim nenadelas, kup si holt to nejcestovnejsi, jestli to bude PR2, Z6, angel, 021/023, nebo roadsmart je jedno, podle preferenci kazdeho soudruha. Kazdemu stylu jizdy a masine sedne o krapet jina guma, ale spicka jsou vsechny.


To by mě teda zajímalo jak za to taháš když Ti Dragon Supercorsa Pro vydrží 7000 Km a jsi na značkách. Tak to zdržuješ i GolWingy. Takže na plátno 9000-10000 Km Dragon Supercorsa Pro? Tak to jsi mladší brácha Davida Copperfielda né?

2 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 14:36 | Nahoru | #43
Zdravím pánové.
Omlouvám se, ale nějak nechápu Vaše výdrže zadní pneu. Mně a mým kamarádům vždy vydržely zadní pneu 3-6tis. Blackbird 5 – 6tis na plátno (sem je šetřil), Fireblade max 5tis, VTR cca 3tis, teď litrový Fireble cca 3tis. Většinou šlo o Dunlop D207. 15tis by nám tedy vydržely, jen pokud bychom vozili motorku 10tis km na káře. Samozřejmě by se mi líbilo, kdyby mi vydržela pneu 10tis, ale protože se v zatáčkách trošku nakláním, tak mně hlavně zajímá, aby mně tam ta guma udržela. Nevím, k čemu by mi byly pneu, které vydrží 20tis, když nebudu moci přidat plyn, aby mi to neujelo. Tím neříkám, že Vaše pneu nedrží a nehodnotím pneu! Jen tím chci říct, že si nemyslím, že výdrž pneu je ten hlavní ukazatel. Něco jiného je auto, které potřebuju, aby mně odvezlo z A do B a něco jiného motorka, se kterou si chci sjet.
Pěkný den všem.

Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 14:38 | Nahoru | #44
No, oni třeba někteří najedou běžně během dovolené 2x více, než co zvládne tvá pneu

Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 14:40 | Nahoru | #45
Za sebe doporučuju Michelin PilotRoad 2...

Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 18:50 | Nahoru | #46
Jen tak pro zajímavost, takhle vypadala přední ContiForce 120/70 přesně po 21083 km na mé ZZ-R 1100, když jsem jí měnil. A to jsem jezdil většinou ve dvou a naloženej a dlouhý štreky po dálnici.

[img]

(reakce na) Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 20:08 | Nahoru | #47

Danxx>Zdravím pánové.
Omlouvám se, ale nějak nechápu Vaše výdrže zadní pneu. Mně a mým kamarádům vždy vydržely zadní pneu 3-6tis. Blackbird 5 – 6tis na plátno (sem je šetřil), Fireblade max 5tis, VTR cca 3tis, teď litrový Fireble cca 3tis. Většinou šlo o Dunlop D207. 15tis by nám tedy vydržely, jen pokud bychom vozili motorku 10tis km na káře. Samozřejmě by se mi líbilo, kdyby mi vydržela pneu 10tis, ale protože se v zatáčkách trošku nakláním, tak mně hlavně zajímá, aby mně tam ta guma udržela. Nevím, k čemu by mi byly pneu, které vydrží 20tis, když nebudu moci přidat plyn, aby mi to neujelo. Tím neříkám, že Vaše pneu nedrží a nehodnotím pneu! Jen tím chci říct, že si nemyslím, že výdrž pneu je ten hlavní ukazatel. Něco jiného je auto, které potřebuju, aby mně odvezlo z A do B a něco jiného motorka, se kterou si chci sjet.
Pěkný den všem.


Moc dobře napsáno A jen tak do placu,DUNLOP 208 na zadku na SV1000S je po 3500km na značkách

Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 20:51 | Nahoru | #48
Nenažranej: To není možný aby ti žádná guma na zadním kole nevydržela 5 tis a víc. Máš tam jen 80 šemíků a 70-80 Nm, Mě vydržela D208RR na R1 kde mám 102 Nm v 5 tisících otáčkách 4200 km. To jen díky tomu že jsem první rychlost moc nevytáčel. Ted mám na Dragon supercorsa 1400 km a půl vzorku v p.... Zkus najít manuál jestli nemáš špatně nastavený zadní centrál. Nebo jestli náhodou už není po smrti a nepotřebuje repas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 20:54 | Nahoru | #49

Danxx>Zdravím pánové.
Omlouvám se, ale nějak nechápu Vaše výdrže zadní pneu. Mně a mým kamarádům vždy vydržely zadní pneu 3-6tis. Blackbird 5 – 6tis na plátno (sem je šetřil), Fireblade max 5tis, VTR cca 3tis, teď litrový Fireble cca 3tis. Většinou šlo o Dunlop D207. 15tis by nám tedy vydržely, jen pokud bychom vozili motorku 10tis km na káře. Samozřejmě by se mi líbilo, kdyby mi vydržela pneu 10tis, ale protože se v zatáčkách trošku nakláním, tak mně hlavně zajímá, aby mně tam ta guma udržela.



Nevim jak jezdis, ale minimalne 80%lidi co jezdi na sportovnich (BT016, atd) nebo dokonce homologovanych okruhovych (BT003 atd) gumach jezdi tak, ze jejich lepivost nikdy nevyuzije, a jediny co z nich maji je ze jim driv odejdou, a oproti turistickejm hur drzi na mokru a za studena. Kdyz vidim jaky casy se na okruhu daji jet na nejakejch diablo stradach nebo BT021, tak nez vyuziju lepivku, musim v moste sundat tak 15 sekund

O provozu ani nemluve ....

Ze nekdo znici zadni gumu rychle je tim, jak ji nechava prokluzovat at uz pri podrazovani pred zatackou nebo pri kazdy akceleraci, nic to nevypovida o tom jak potrebuje lepivku. Nebo ste ji nekdo nekdy z provozu vyhazovali proto ze se prosoupala na bokach ?

Ale kazdy at si jezdi na tom co mu vyhovuje ...

Naposledy editováno 18.08.2010 20:55:13

Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 21:30 | Nahoru | #50
Ozzy: něco na tom bude. nedávno jsem nazul dozadu Qualifier a na vodě je to pěkná klouzačka a taky chvíli trvá než se zahřeje. mě se tedy guma většinou sjede na placku i když po každý vyjížďce vidim, že třeba jedu v zatáčkách až ke kraji. asi je u nás málo zatáček. nejvíc jí vojebu když jedu 100km někam k zatáčkám, tam 50km pojezdim a zase 100 zpátky, voser Tedy teď ten Qualifier se odjebává spíš po stranách, nechápu, ale jsou tam odtrhaný kousky u posledního vzorku, zajímavé. Mým snem je na báwu guma co podrží a vydrží aspoň 10 na zadku

(reakce na) Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 21:42 | Nahoru | #51
Co říkáte na Continental sportattack?

Naposledy editováno 18.08.2010 21:45:31

(reakce na) Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 21:57 | Nahoru | #52
Ozzy_> mám podobnej názor, lepivku dle mého nevyužiju..
Ale já jsem pouhý mrdal..

Guma na dlouhé užití

18.8.2010 v 22:11 | Nahoru | #53
Já mám na Ině na zadku Dunlop D220 .Strašná guma.Sice vydží asi hodně ,ale každou chvíly dává najevo takhle tedy ne.Mám problém ,že vetšinou jezdím kratší výjezdy ,tak okolo 30km.Za tu chvíli jí nestačím ohřát (nejsem hustokrutostřelec),navíc má strašnej profil
Na předku mám Diablo a to je o několik tříd jinde

Naposledy editováno 18.08.2010 22:12:50

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 08:05 | Nahoru | #54
c.j.: Ano samozřejmě chápu, že pro pneu na dovolenou jsou jiné požadavky... Já jsem o dovolené na moto ujel asi 1400km a bylo to skvělé. Ten, kdo o dovolené na moto ujede 10tis km, má můj obdiv.

Ozzy: No že bych schválně ničil pneu, tak to fakt ne. Můj domácí rozpočet opravdu není neomezený. Kdybych tu tvrdil, že mi při podřazení guma nikdy neklouzla, tak bych lhal, ale rozhodně to nebylo pravidlo! Schválně jsem pneu nikdy neničil! Jezdili jsme tři a naše tempo a výdrž pneu byla podobná. Možná bych měl taky napsat, že mám karburátorovou verzi XX, která má trošku větší výkon než střikačka a v moto je Dynojet kit, tak mám docela slušný zátah už odspodu. Proto mohla klouznout i při akceleraci. Zajezdili jsme si i na okruhu a tam bych zničil pneu v pohodě do hodiny. Samozřejmě na bocích. Na silnici opravdu není šance zničit boky pneu. Ale protože se dostávám na hrany pneu, tak si nejsem jist, že by mně tam tvrdá pneu s velkou výdrží udržela. Zkoušet se mi to moc nechce. Ale nejlepší jsou střelci, co si daj gumu odrbanou z okruhu a tvrdí, že to mají ze silnice

Pro všechny: mým příspěvkem jsem chtěl říct pouze to, že ne vždy je ten nejlepší ukazatel velká výdrž pneu. Nic víc. Chápu, že na dlouhé dovolené je to důležitý ukazatel, ale pokud si někdo chce vychutnávat serpentýny na stupačce, není velká výdrž priorita. Mimochodem jsme škrábali stupačkama i na té dovolené... a při tom jsme zjistili, že v Chorvatsku na tom jejich povrchu to není dobrý nápad. Naštěstí jsme nelehli
Doufám, že už jsem se vyjádřil dost přesně.

Pěkný den

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 08:13 | Nahoru | #55
Dunlop SPORTMAX ROADSMART.

necelejch 16000 Km na Monster M6 a posledni 2 roky ve 2 a nejsem drobecek.Jinak si myslim ze 8-10 k musi dat at jezdis jak jezdis jen se trosku dylejc ohrivaj

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 09:02 | Nahoru | #56
Danxx>nebudu zde srovnávat výkon guzzi a blacka, ale na z6 která mi těch 10tis.vydrží jezdím taky až na hranu a drží
Rozdíl je možná v tom, že když jí na výjezdu ze zatáčky otevřu, tak mi maximálně lehce klouzne a chytne se, Ty bys jí možná utrh víc nebo lehnul, nebudu soudit protože nevím..
Jinak z Chorvat a Bosny jsem přivezl obroušený stupny, řadičku, zad.brzdu a svod výfuku (lauf si škrtnul v náklonu při najetí do doliku kde podvozek propružil, na rovině by se to asi nestalo..)
Ale i ta tvrdá gumka drží slušně

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 09:09 | Nahoru | #57
Letošní dovolená Francie...já Michelin PR 1 , bracha Bridg BT021 po dovolený(4200km) velký rozdíl v opotřebení, u mne minimální,brácha předek skoro K.O. zadek taky dost ojetý... Shodli jsme se ,že to je rozdílem stylu jízdy...brácha -brzdy na poslední chvíli,výjezd ze zatáčky fullgas..já spíš jak na lyžích,plynulé obloučky,ale žádný loudání,jen mne baví ta plynulost jízdy ...na gumách je to znát...

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 09:43 | Nahoru | #58
dva hrnce: po přečtení Tvého příspěvku mně napadá jedna otázka - proč se teda vlastně dělají pneu s měkkou směsí, když drží i ty tvrdé?
V Chorvatsku nám to pěkně klouzlo v zatáčce na hladké silnici bez hrbolů - zřejmě díky těm jejich vápencovejm kamínkům... Jeli jsme tam se synem na Hornetech. On 6 ja 9 každej s jinou pneu a klouzlo nám to oběma. Rozdíl byl v tom, že on málem lehnul a mně ta Dunlopka jen lehce upozornila, že bych měl ubrat. Což je další vlastnost pneu. Některá drží, ale pak se najednou utrhne a jiná dává vědět, že se dostává na hranu své přilnavosti.

lopata75: samozřejmě souhlasím! Výdrž pneu je dána mnoha faktory a styl jízdy je asi ten nejpodstatnější.

(reakce na) Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 09:53 | Nahoru | #59

Danxx>

Pro všechny: mým příspěvkem jsem chtěl říct pouze to, že ne vždy je ten nejlepší ukazatel velká výdrž pneu. Nic víc. Chápu, že na dlouhé dovolené je to důležitý ukazatel, ale pokud si někdo chce vychutnávat serpentýny na stupačce, není velká výdrž priorita. Mimochodem jsme škrábali stupačkama i na té dovolené... a při tom jsme zjistili, že v Chorvatsku na tom jejich povrchu to není dobrý nápad. Naštěstí jsme nelehli
Doufám, že už jsem se vyjádřil dost přesně.

Pěkný den



Ne jasne, tady jde jen o to, ze vsude vzdycky slysim "dej tam to nejlepivejsi", potrebujes aby te to podrzelo. A pak vidim, jak neskutecne umi drzet obyc turisticka guma, a jak naprd drzi sportovni guma na mokru, protoze na to neni delana.

Jinak tohle je moje Bt021 (120/70 + 180/55 R17)letos z Brna z YamahaDne, do kraje i na predku bez nejmensiho naznaku utrzeni ci klouznuti. Pravda je to "jen" trapna FZ6ka bez kroutaku a s 90 kobylama ...




Naposledy editováno 19.08.2010 09:54:11

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 10:10 | Nahoru | #60
Danxx> nechci tu rozumovat, ale myslim si ze lepivka dokáže např.přenést daleko větší výkon nebo naopak snese tvrdší brzdy..
Pak taky záleží na hmotnosti moto, guzi má čtvrt tuny sama o sobě, což třeba sportovní šestka nebude mít ani kdyz na ni sednu
Což bude na přilnavosti a vydrži taky dost znát..
Nechci tvrdit že jsou lepivky k ničemu, ale na moto která ma 100hp a jezdi v provozu mi to prijde zbytečný, můj názor..
Navíc souhlas s Ozzym, že někdy může mit měkká pneu horší vlastnosti nez cestovka (nízké teploty na jaře a na podzim, na vodě atd.. )
Nemam toho za sebou tolik abych mohl rozdávat rozumy, tohle jsou vsechno moje pocity z provozu a osobní zkušenosti..
Diablo Corsa III vydržela polovinu km než z6 a na hranu jsem se dostal na obou..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist