Zatim a hodně šťastnejch Km.
oboje sezenes cca do 3500....v mem rozmeru 180 55 17
Naposledy editováno 17.08.2010 01:50:43
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
Energy>Obouvám už několik let Continental ContiForce, zadní mi vydrží tak 15000 km, na přední jsem měl jednou přes 20... Dost mě to udivilo, protože zrovna lehkou a slabou motorku nemám. Za celou dobu mě gumy nikdy ve štychu nenechaly, za mokra i za sucha držely vždycky perfektně. Na sporta bych je asi nedal, ale na cesťákovi na ně nadám dopustit. Podle mě ideální cestovní guma na poměr cena/výkon.
Tak to jsem asi jezdil jiné Conti force než ty. Vzorek byl na pokutu už po 6,5 až 7 tisíc km. Jezdíme 90% ve dvou. Sjel jsem asi dvě nebo tři gumy-to už si nepamatuju- až do toho pádu. Pak jsem sjel taky asi 3ks Metz.Z6, které byly lepší jak ve výdrži, tak i v náklonech a přitom dražší jen o pár stovek. Zadní guma mi vydržela nejdýl asi 9tis. Nechápu jak někdo může najet 15tisíc na zadní gumě, to se mi ještě nikdy napodařilo. A to i teď na Varanovi. Přední vždy tak kolem 12-13-ti tisíc. 20 je pro mě sci-fi.
Pravda je, že ten asfalt v místě pádu byl takový jakýsi kluzký a později jsem podobný ještě párkrát viděl i na Slovensku,ale jsem do dnes přesvědčený, že mít lepší gumy, tak jsme nelehli. Navíc úplně bez výstrahy. Některé gumy začnou dávat na jevo, že je člověk na hranici. Toto bylo jen šup a byli jsme na zemi v protisměru.
Naposledy editováno 17.08.2010 11:07:32
žlík>v cestovkách vede jednoznačně PR2. vyhrála skoro všechny testy za poslední 3 roky - i letošní poslední. vede hlavně km a na vodě bez konkurence. cenou na km je nejlevnější gumou na trhu. a ještě k tomu dobře sedí.
Mě tyto gumy taky lákají,musím mrknout, jestli se dělají v mojem rozměru.
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
Jiny lidi slitaj cestaky za 8, sportovni za 5, a lepivky za 2-3 tisice.
Proste ti to vydrzi tak jak jezdis, nic s tim nenadelas, kup si holt to nejcestovnejsi, jestli to bude PR2, Z6, angel, 021/023, nebo roadsmart je jedno, podle preferenci kazdeho soudruha. Kazdemu stylu jizdy a masine sedne o krapet jina guma, ale spicka jsou vsechny.
Ozzy_>Vdrz gum zalezi na stylu jizdy. A to radove. Ja to mam tak ze na turistickejch najedu cirka 15 tisic (Bt020 a opakovane Bt021) a na superlepivkach (Dragon Supercorsa Pro) mam ted 7 tisic a zadek je na znackach (takze tak tisicovku), predek vypada ze da jeste minimalne pul zadku. Pocitam ze na nejakych Bt016kach, nebo Diablo Rosso bych dal neco mezi temahle cislama, treba 9 - 10.
Jiny lidi slitaj cestaky za 8, sportovni za 5, a lepivky za 2-3 tisice.
Proste ti to vydrzi tak jak jezdis, nic s tim nenadelas, kup si holt to nejcestovnejsi, jestli to bude PR2, Z6, angel, 021/023, nebo roadsmart je jedno, podle preferenci kazdeho soudruha. Kazdemu stylu jizdy a masine sedne o krapet jina guma, ale spicka jsou vsechny.
To by mě teda zajímalo jak za to taháš když Ti Dragon Supercorsa Pro vydrží 7000 Km a jsi na značkách. Tak to zdržuješ i GolWingy. Takže na plátno 9000-10000 Km Dragon Supercorsa Pro? Tak to jsi mladší brácha Davida Copperfielda né?
2 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
Omlouvám se, ale nějak nechápu Vaše výdrže zadní pneu. Mně a mým kamarádům vždy vydržely zadní pneu 3-6tis. Blackbird 5 – 6tis na plátno (sem je šetřil), Fireblade max 5tis, VTR cca 3tis, teď litrový Fireble cca 3tis. Většinou šlo o Dunlop D207. 15tis by nám tedy vydržely, jen pokud bychom vozili motorku 10tis km na káře. Samozřejmě by se mi líbilo, kdyby mi vydržela pneu 10tis, ale protože se v zatáčkách trošku nakláním, tak mně hlavně zajímá, aby mně tam ta guma udržela. Nevím, k čemu by mi byly pneu, které vydrží 20tis, když nebudu moci přidat plyn, aby mi to neujelo. Tím neříkám, že Vaše pneu nedrží a nehodnotím pneu! Jen tím chci říct, že si nemyslím, že výdrž pneu je ten hlavní ukazatel. Něco jiného je auto, které potřebuju, aby mně odvezlo z A do B a něco jiného motorka, se kterou si chci sjet.
Pěkný den všem.
Danxx>Zdravím pánové.
Omlouvám se, ale nějak nechápu Vaše výdrže zadní pneu. Mně a mým kamarádům vždy vydržely zadní pneu 3-6tis. Blackbird 5 – 6tis na plátno (sem je šetřil), Fireblade max 5tis, VTR cca 3tis, teď litrový Fireble cca 3tis. Většinou šlo o Dunlop D207. 15tis by nám tedy vydržely, jen pokud bychom vozili motorku 10tis km na káře. Samozřejmě by se mi líbilo, kdyby mi vydržela pneu 10tis, ale protože se v zatáčkách trošku nakláním, tak mně hlavně zajímá, aby mně tam ta guma udržela. Nevím, k čemu by mi byly pneu, které vydrží 20tis, když nebudu moci přidat plyn, aby mi to neujelo. Tím neříkám, že Vaše pneu nedrží a nehodnotím pneu! Jen tím chci říct, že si nemyslím, že výdrž pneu je ten hlavní ukazatel. Něco jiného je auto, které potřebuju, aby mně odvezlo z A do B a něco jiného motorka, se kterou si chci sjet.
Pěkný den všem.
Moc dobře napsáno A jen tak do placu,DUNLOP 208 na zadku na SV1000S je po 3500km na značkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití
Danxx>Zdravím pánové.
Omlouvám se, ale nějak nechápu Vaše výdrže zadní pneu. Mně a mým kamarádům vždy vydržely zadní pneu 3-6tis. Blackbird 5 – 6tis na plátno (sem je šetřil), Fireblade max 5tis, VTR cca 3tis, teď litrový Fireble cca 3tis. Většinou šlo o Dunlop D207. 15tis by nám tedy vydržely, jen pokud bychom vozili motorku 10tis km na káře. Samozřejmě by se mi líbilo, kdyby mi vydržela pneu 10tis, ale protože se v zatáčkách trošku nakláním, tak mně hlavně zajímá, aby mně tam ta guma udržela.
Nevim jak jezdis, ale minimalne 80%lidi co jezdi na sportovnich (BT016, atd) nebo dokonce homologovanych okruhovych (BT003 atd) gumach jezdi tak, ze jejich lepivost nikdy nevyuzije, a jediny co z nich maji je ze jim driv odejdou, a oproti turistickejm hur drzi na mokru a za studena. Kdyz vidim jaky casy se na okruhu daji jet na nejakejch diablo stradach nebo BT021, tak nez vyuziju lepivku, musim v moste sundat tak 15 sekund
O provozu ani nemluve ....
Ze nekdo znici zadni gumu rychle je tim, jak ji nechava prokluzovat at uz pri podrazovani pred zatackou nebo pri kazdy akceleraci, nic to nevypovida o tom jak potrebuje lepivku. Nebo ste ji nekdo nekdy z provozu vyhazovali proto ze se prosoupala na bokach ?
Ale kazdy at si jezdi na tom co mu vyhovuje ...
Naposledy editováno 18.08.2010 20:55:13
Na předku mám Diablo a to je o několik tříd jinde
Naposledy editováno 18.08.2010 22:12:50
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
Ozzy: No že bych schválně ničil pneu, tak to fakt ne. Můj domácí rozpočet opravdu není neomezený. Kdybych tu tvrdil, že mi při podřazení guma nikdy neklouzla, tak bych lhal, ale rozhodně to nebylo pravidlo! Schválně jsem pneu nikdy neničil! Jezdili jsme tři a naše tempo a výdrž pneu byla podobná. Možná bych měl taky napsat, že mám karburátorovou verzi XX, která má trošku větší výkon než střikačka a v moto je Dynojet kit, tak mám docela slušný zátah už odspodu. Proto mohla klouznout i při akceleraci. Zajezdili jsme si i na okruhu a tam bych zničil pneu v pohodě do hodiny. Samozřejmě na bocích. Na silnici opravdu není šance zničit boky pneu. Ale protože se dostávám na hrany pneu, tak si nejsem jist, že by mně tam tvrdá pneu s velkou výdrží udržela. Zkoušet se mi to moc nechce. Ale nejlepší jsou střelci, co si daj gumu odrbanou z okruhu a tvrdí, že to mají ze silnice
Pro všechny: mým příspěvkem jsem chtěl říct pouze to, že ne vždy je ten nejlepší ukazatel velká výdrž pneu. Nic víc. Chápu, že na dlouhé dovolené je to důležitý ukazatel, ale pokud si někdo chce vychutnávat serpentýny na stupačce, není velká výdrž priorita. Mimochodem jsme škrábali stupačkama i na té dovolené... a při tom jsme zjistili, že v Chorvatsku na tom jejich povrchu to není dobrý nápad. Naštěstí jsme nelehli
Doufám, že už jsem se vyjádřil dost přesně.
Pěkný den
Rozdíl je možná v tom, že když jí na výjezdu ze zatáčky otevřu, tak mi maximálně lehce klouzne a chytne se, Ty bys jí možná utrh víc nebo lehnul, nebudu soudit protože nevím..
Jinak z Chorvat a Bosny jsem přivezl obroušený stupny, řadičku, zad.brzdu a svod výfuku (lauf si škrtnul v náklonu při najetí do doliku kde podvozek propružil, na rovině by se to asi nestalo..)
Ale i ta tvrdá gumka drží slušně
V Chorvatsku nám to pěkně klouzlo v zatáčce na hladké silnici bez hrbolů - zřejmě díky těm jejich vápencovejm kamínkům... Jeli jsme tam se synem na Hornetech. On 6 ja 9 každej s jinou pneu a klouzlo nám to oběma. Rozdíl byl v tom, že on málem lehnul a mně ta Dunlopka jen lehce upozornila, že bych měl ubrat. Což je další vlastnost pneu. Některá drží, ale pak se najednou utrhne a jiná dává vědět, že se dostává na hranu své přilnavosti.
lopata75: samozřejmě souhlasím! Výdrž pneu je dána mnoha faktory a styl jízdy je asi ten nejpodstatnější.
Danxx>
Pro všechny: mým příspěvkem jsem chtěl říct pouze to, že ne vždy je ten nejlepší ukazatel velká výdrž pneu. Nic víc. Chápu, že na dlouhé dovolené je to důležitý ukazatel, ale pokud si někdo chce vychutnávat serpentýny na stupačce, není velká výdrž priorita. Mimochodem jsme škrábali stupačkama i na té dovolené... a při tom jsme zjistili, že v Chorvatsku na tom jejich povrchu to není dobrý nápad. Naštěstí jsme nelehli
Doufám, že už jsem se vyjádřil dost přesně.
Pěkný den
Ne jasne, tady jde jen o to, ze vsude vzdycky slysim "dej tam to nejlepivejsi", potrebujes aby te to podrzelo. A pak vidim, jak neskutecne umi drzet obyc turisticka guma, a jak naprd drzi sportovni guma na mokru, protoze na to neni delana.
Jinak tohle je moje Bt021 (120/70 + 180/55 R17)letos z Brna z YamahaDne, do kraje i na predku bez nejmensiho naznaku utrzeni ci klouznuti. Pravda je to "jen" trapna FZ6ka bez kroutaku a s 90 kobylama ...
Naposledy editováno 19.08.2010 09:54:11
Pak taky záleží na hmotnosti moto, guzi má čtvrt tuny sama o sobě, což třeba sportovní šestka nebude mít ani kdyz na ni sednu
Což bude na přilnavosti a vydrži taky dost znát..
Nechci tvrdit že jsou lepivky k ničemu, ale na moto která ma 100hp a jezdi v provozu mi to prijde zbytečný, můj názor..
Navíc souhlas s Ozzym, že někdy může mit měkká pneu horší vlastnosti nez cestovka (nízké teploty na jaře a na podzim, na vodě atd.. )
Nemam toho za sebou tolik abych mohl rozdávat rozumy, tohle jsou vsechno moje pocity z provozu a osobní zkušenosti..
Diablo Corsa III vydržela polovinu km než z6 a na hranu jsem se dostal na obou..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |