chci se podělit o svou zkušenost s okruhovým ježděním na mosteckém okruhu. Učinil jsem rezervaci na 28.6.2010 na 4x20min za 2500Kč. Podotýkám, že se jednalo o moje první ježdění na okruhu na motce.
Informace k ježdění mi přišly 3 dny předem s tím, že došlo ke změně. Pouze 2x30min a cena snížena na 1900Kč. Zbylých 600Kč prý bude použito jako kredit na příští akci s Mototravelem.
Ježdění jsem si perfektně užil, půjčil jsem si za 150Kč transpondér a byl jsem organizátory ujištěn, že pokud si přeji, pošlou mi zbylých 450Kč (odečetli od kreditu 600Kč) na účet.
Číslo účtu jsem e-mailem zaslal 2.7., urgoval jsem vrátku peněz 14.7. a dosud jsem neobdržel žádnou odpověď. Slíbený fotograf, který měl jízdy fotit přítomen nebyl a nikdo z mototravelu mi na tuto přípomínku opět nereagoval.
Jezdilo nás max. 20motorek, takže žádná tlačenice. Klidně bych s nimi jezdil znovu, ale kvůi jejich přístupu, komunikaci, atd. mě už asi neuvidí.
Tak buďte při jednání s nimi obezřetní. Jestli mi neodpoví do konce července, budu je nahánět telefonem a potom zvažovat další kroky. A pak že motorkáří jsou jedna velká rodina, která drží při sobě
Naposledy editováno 28.07.2010 14:30:06
3 reakcí na tento příspěvek Mototravel - špatná zkušenost
Naposledy editováno 28.07.2010 14:30:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mototravel - špatná zkušenost
sakaljs>Motorkář Pohodář> A proc ne
proč??? protože řada lidí, při prvním problému to rozmázne tady na fóru, asi se jim tím uleví a jsou pak víc v klidu nevím ... ale když se mi něco nelíbí, tak to řeším s tím koho se to týká a pak s výsledkem třeba seznámím ostatní ...
to je jako nechutnalo mi v hospodě jídlo, tak než abych si to vyřídil s kuchařem nebo majitelem hospody, tak na fórum napíšu ... nejezte v hospodě u XY, dělají tam smradlavý řízky ...
jo a nebo kuchařovi napíšu mail
Tak asi proto
To, jak tu brečíš se mi moc nelíbí, email je hodně ošemetný komunikační kanál, ještě jsi ani nezvedl telefon a už děláš závěry ...
Nicmene pokud mi nekdo zmeni podminky akce, tak se to neda resit kreditem, to at se na mne nezlobi, proste vratim penize a hotovo. A ja se pak muzu zapsat na nahradni variantu, pokud mam zajem. Tohle riziko je proste na strane poradatele stejne tak jako je riziko na me strane, ze pokud bude prset, tak se mi treba nebude chtit jezdit, ale penize zpatky celkem logicky nedostanu.
Kazdopadne bych jim zavolal, s tema mailama to maj takove divoke, to jsem sam zazil
takže za mě rozhodně Mototravel
2 reakcí na tento příspěvek Mototravel - špatná zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mototravel - špatná zkušenost
Nejdřív mailuju, pak volám a když nic tak nadávám na netu, ale to jistě chápeš, protože nemůžeš být hloupý chlapec, jsi přece z Prahy
Ale dost se divím Vašim doporučením na telefonování na místo mailu. Jasně, telefon může být někdy pružnější řešení, ale ... V případě vymáhání, nebo i následného sporu (teď neřeším zanedbatelnou výši, o kterou se jedná v tomhle případě) jsou prostředky el. komunikace jako mail, fax, dat. schránka apod. vždy nepoměrně lepší, jelikož jsou průkazné. Existuje přece potvrzení o doručení, el. podpis adt. Proto jednoznačně v případě jakýchkoli reklamací, stížností, řešení pohledávek použít mail. Telefon je úplně nanic, zpětně je obsah totiž nedoložitelný.
1 reakcí na tento příspěvek Mototravel - špatná zkušenost
2 reakcí na tento příspěvek Mototravel - špatná zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mototravel - špatná zkušenost
Motofighter>Myslim, ze uplne hloupe skodis Mototravelu. Jsi mlady lojza, co akorat nema na to zavolat a divi se, ze vsichni nejsou porad na emaily jako ty.
slíbil - neposlal, tvoje argumenty jsou velmi chabé a nejsi zrovna stařec ty mladej Lojzo
Sefo>Já si myslim, že na mail by se mělo v dnešní době odpovídat, pokud nějaká firma neodepíše, tak už rovnou vim co si o ní myslet. Telefonovalo se za komančů...
Přesně tak Dneska už nikoho neuzajímaj výmluvy na nevyžádanou poštu. Pokud nabídnu zákazníkovi mail jako plnohodnotnej komunikační kanál, tak to tak má bejt.
No a podle toho že tam bylo plno.
Motofighter>Myslim, ze uplne hloupe skodis Mototravelu. Jsi mlady lojza, co akorat nema na to zavolat a divi se, ze vsichni nejsou porad na emaily jako ty.
Volat mají ONI...!!! Když se tím živí, neboli kluk jim zaplati a je jejich zákazníkem, tak se o zákazníka starám, ne...???
Srát na zákazníka se praktikovalo za komančů, teď jsme v kapitalismu a zákazník je můj nejvyšší šéf...! Škoda, že to ještě pořád dost lidí nechápe (třeba Ty).
2 reakcí na tento příspěvek Mototravel - špatná zkušenost
nejsem dokonalý, dělám chyby, to přiznávám. Dělám co můžu.
Změnu jsem dělal nerad ale v dané situaci to bylo nejlepší řešení.
V administrativě mám rezervy, na maily odpovídáme 2 ale někdy je jich denně tolik, že je opravdu těžké vše dodržet. Bývám celé dny na akcích a nemůžu pořád viset na počítači, je potřeba zařizovat i jiné věci než sledovat diskuse, facebook a maily.
Tvůj mail opravdu propadl a moc se ti za to omlouvám. Peníze posílám zítra.
Je škoda, že jsi to nenahlásil Hance rovnou, dala mi to v pěkném seznamu a nemusel bych to prohledávat v těch stozích emailů.
Nám jich přece jenom chodí víc než jeden denně.
V tak velkém počtu lidí které obsluhujeme k chybám a nedostatkům dochází. Za čím si ale stoprocentně stojím je, že VŽDY se snažím vše řešit čestně, otevřeně a upřímně, a jak nejlépe dovedu. Zmatků a chyb se snažím vyvarovat ale někdy to prostě nejde.
Dík všem za pochopení a důvěru
Jirka