paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamasaki YM 150T- "netáhne"
 
23.7.2010 v 22:33
Skútr jezdil naprosto bez problému. Ze dne na den ztratil výkon. Normálně jede, ale "netáhne" tak jak má. Přitom spotřeba paliva je o hodně vyšší. Zkoušel jsem vyměnit vzduchový filtr
, ale problém stále přetrvává. Rozdělal jsem karburátor, jestli není
nějak poničená membrána, ale vše v pořádku. Ještě mě napadlo, zda nemůže být zaplý el. sytič, ale taky není...

Pokud se tady někdo najde, na co se mám ještě podívat nebo jakoukoliv radu, tak budu moc rád!

Děkuji
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"

23.7.2010 v 22:49 | Nahoru | #1
zadírá se, stejně jako Japonský motor po 20letech, jenze u toho "cina" motoru se to dele kapet drive

(reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"

23.7.2010 v 22:52 | Nahoru | #2
Nezadírá!

1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"

23.7.2010 v 22:56 | Nahoru | #3
To se jako vážně jmenuje YAMASAKI???
no to mě poser
chybí už jen Kawazuki a je to dokonalý

1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"

23.7.2010 v 23:08 | Nahoru | #4
prvně mi vysvětli jak můžeš koupit Čínskou motorku

1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"

23.7.2010 v 23:24 | Nahoru | #5
to, ze netahne neni chyba, to je vlastnost!

(reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"

23.7.2010 v 23:32 | Nahoru | #6

Striker77>to, ze netahne neni chyba, to je vlastnost!



koukám, další milovník číny

1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"

23.7.2010 v 23:56 | Nahoru | #7
Koupil jsi si čínu,tak trp

(reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 00:10 | Nahoru | #8

Haesty>Koupil jsi si čínu,tak trp

1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 00:32 | Nahoru | #9
To ze to netahne je normalni, dela to neco nenormalniho?

(reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 00:47 | Nahoru | #10

Wiblyz>To ze to netahne je normalni, dela to neco nenormalniho?

ja bych vedel co je ejnormálního delat jeste pred stmíváním na EV

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 01:05 | Nahoru | #11
To bude nějaká drobnost jako třeba propálený píst, uhořelý ventil nebo podobná prkotina u těhle čínských napodobenin motorových vozidel běžná.
Osobně bych nechal zavřít lotry co tyhle šmejdy prodávají nic netušícím lidem, ty co na něco podobného podepíší homologaci a ty kteří něco podobného dokáží koupit. Ty do blázince !!

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 01:26 | Nahoru | #12
To je sranda to tu číst , člověk si koupí Čínu a hned je tady za vola , ale že Japončíci okopírujou co můžou a pan Honda si založil na kradení patentů a plagiátorství dokonce celou svou společnost, to už tady nikoho netrápí co? A pak kdo si nevidí do huby... Nechápu tento přístup, když Honda okopíruje Ducati nebo Yamaha Harley - Davidson, tak je to samozřejmě v pořádku , protože je to přirozený vývoj, ale když to udělá Číňan, je to největší humus ne? Já si právě myslím že Číňan je lepší než Japonec - sice zatím nedosahuje těch kvalit, což bude si myslím už jen otázka času, ale zato se dá pořídit za rozumnou cenu, zatímco Japonci už mají ceny jak ze Západu! Viz třeba Honda VTX1300 Fury - je to plastová kopie Yuki a cena jak za HDčko... Ale jinak mě je to jedno, jen mě to tu pobavilo...

Naposledy editováno 24.07.2010 01:27:01

1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 03:18 | Nahoru | #13
Chlapi, sory, že se do vás obouvám. Chtěl poradit ohledně motoru a nikdo, ani já, nejsme schopný říct kloudný slovo. Urážíme, napadáme, a pro hovno. Podle profilu je tady úplně novej, spoléhá se na nás všechny a my ho dokážem leda takle potopit a zklamat. Držme raději huby, když o tom víme všichni hovno.
Pro autora vlákna: měj trpělivost, to je tady normální.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 06:28 | Nahoru | #14
Tohle jsem teda nečekal.Já se tady zaregistroval ohledně problému, že jsou tady někteří zkušenější a mohli by znát odpověď nebo poradit, ale zatím jen výsměch. Mimochodem skútr jsem koupil skoro nový manželce do práce a to za 7tis. Byl bych hlupák, kdybych ho nevzal za tak dobrý peníz. Mám ho rok, ale problém nastal až teď. Skútr žádnou zátěž nedostává a jezdí pouze 1,5km denně. Myslím si, že to bude nějaká prkotina.
Ti co chtějí jen urážet a vysmívat se, tak pokračujte o příspěvek dál, protože na to nemám náladu. Mimochodem jsem moderátorem na PC poradně, ale takové věci tazatelovi nedělám, protože si přišel pro radu a ne pro výsměch!!
Přikládám obrázek, kdo neví jak vypadá...

[img]

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 09:20 | Nahoru | #15
vsichni mate cinu akorat vo tom nevite napr. pro hondu dela spoustu dilu Kymco na Thajvanu uz 30 let a verit tomu ze na dnesni motorce nebo v aute nejsou cinsky soucastky muze jen blazen....a za deset let nas cina sezere
teda az se to naucej jak japonci

Naposledy editováno 24.07.2010 09:22:49

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 09:27 | Nahoru | #16
Takhle na dálku to nikdo nediagnostikuje.Musíš za někým kdo je dílensky vybaven a něco o tom ví.A legrace na téma propáleného pístu, uhořelého ventilu a dokonce přetržené ojnice už jsem měl možnost u čínských zmetků vidět na vlastní oči. Co jsem ale neviděl nikdy by byla čína s najetými 50t./km bez problémů což je u značek jako je třeba Honda naprosto normální.
Mám prostě své zkušenosti a svůj názor.

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 09:31 | Nahoru | #17
pár jednoduchostí na začátek: vyndej svíčku a mrkni, jak vypadá. jestli je černá od sazí je směs moc bohatá, jestli je porcelánovej izolátor bílej, je moc chudá. jestli skútr jezdí jenom tak krátký štreky, je ideální dát svíčku novou a sledovat to na ní.
mrkni, co jde z výfuku - jestli to moc černě nekouří, nebo jestli to nekouří modře.
černej kouř=moc benzínu ve směsi
modrej kouř=spaluje olej (poškození kroužků, těsnění ventilů...)

až pojedeš, zkus po jízdě, kdy nebudeš záměrně moc brzdit (na nějaký volný silnici) sáhnout na brzdy. když budou horký, někde ti váznou a celou dobu brzdí (to se dá i poznat při tlačení bez motoru)

poslední věc: omrkni prostor vzduchovýho filtru a ideálně i budník filtru zevnitř, jestli ti to nenasálo nějakej bordel (hadr třeba...)

P.S. zasírání vlákna stokrát omletýma plkama je fakt ubohý

1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 09:46 | Nahoru | #18
Já nevím. Předpokládám, že je to 4T a 1,5 km denně znamená, že jezdí výhradně se studeným motorem. Necháváš ho po nastartování aspoň trochu prohřát? Nepíšeš, kolik má najeto, ale válečky a řemen ve variátoru můžou mít na výkon taky dost vliv.

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 10:06 | Nahoru | #19
TROCHU MIMO MISU ALE POKUD NEKDO CHCE VIDET CINU S 5o TIS KM TAK AT SE PRIJEDE PODIVAT,,YUKI VISTA 25O, ZA 4 RKOKY SE ROZBYL DVAKRAT NAHON TACHOMETRU,MAM I YAMAHU A TO JE MNOHEM MNOHEM HORSI NEZ CINA,
MNOHEM HORSI ZNAMENA V PRUMERU ASI 6X, CO SE TYKA PENEZ I KM I CENA ZA KM A PORIZOVACI CENA 3X HORSI

(reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 10:07 | Nahoru | #20
Valero> no moje poznámka nebyl výsměch, jen mě dostal ten název, protože se tyhle Yamasaki a Jawasaki a podobné nápisy z hecu stříkaly na motorky za komára. Proto jsem nevěřil vlastním očím, že to fakticky existuje, takže asi tak.
Jinak jak už psal babajezi, takhle na dálku ti to nikdo nezdiagnostikuje.

Ještě něco - sice píšeš, že bys byl hlupák za ty peníze to nevzít, jenže právě proto se to mnohdy dává za láci, ať to jde rychle pryč z baráku. Netuším, co to má za motor, ale rozhodně bych u číny nezatracoval možnost, že ti odešlo něco podstatnějšího než jen svíčka.. což ti tady nikdo nepřeje.

(reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 10:12 | Nahoru | #21
Chlapi děkuji za normální reakci a děkuji za případné řešení.Zkusím se na vše podívat a vyzkouším...

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 10:33 | Nahoru | #22
Pokud začala hodně žrát, tak tam jde moc benzínu.. Takže buď přicpané vedené vzduchu - není tam něco volného, co by se podtlakem "přicuclo" na sání? Pak jedině karbec, možná se to uchlastává, takže zkontrolovat plovák, jestli zavírá, jestli nejsou povolené trysky, jestli tam není v trysce nějaké smítko, které to přicpává a pak už jen ucpaný výfuk..

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 10:48 | Nahoru | #23
krom toho co ti tu poradil callowsick jeste koukni na priruby od filtru do karbece a od karbece do motoru jestli nejsou prorazene nebo zpuchrele- pak to nasava vzduch a neni to ono a nebo co loziska v kolech nedrhnou? pak bys musel tahat za heft a tim by to zralo vic a brzdilo vykon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 10:56 | Nahoru | #24

chAZz^> prvně mi vysvětli jak můžeš koupit Čínskou motorku


Klídek úkáčko, já zas nechápu, jak si někdo může koupit R6, mrdku všech mrdek

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 10:59 | Nahoru | #25
Valero> Muj tip, seřiď ventily.

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 11:00 | Nahoru | #26
změř kompresi válce

(reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 11:10 | Nahoru | #27
Tom_Riddle> jn taky to nechápu .. nic jdu jí zapalit šašku

e- jinak sorry zakladateli vlákna. Nic proti tobě nemám ale proti číně vše

Naposledy editováno 24.07.2010 14:52:18

2 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 12:36 | Nahoru | #28
Sice trochu OT, ale s tou Čínou asi takhle, kámoš si před asi 7 léty vybíral motorku pro začátek, a protože měl řidičák jen na dvacku a není to žádnej hustoborec co chce v 17ti litra, tak zvažoval nějakýho čopříka - Yuki Vistu 125 a Yamahu Virago 125, obě to jsou papírově mašiny na stejné úrovni, takže proč ne... Yukina stála tenkrát asi 60 tisíc, což byla slušná cena, zatímco Virago 125 stálo v té době asi 160 tisíc! Docela rozdíl, tak šel do Yuki a budete se divit, motorově mu to jezdí celkem slušně ještě dneska! Je pravda že úplně bez problémů to nebylo, a sem tam na tom něco opravovat nebo vyměnit musel, ale pořád ušetřil víc jak sto litrů za stroj, který mu udělá úplně stejnou službu, takže tím chci říct že v některých kubatůrách a kategoriích je opravdu ta Čína lepší! A zrovna u malých Scooterů bych to viděl taky spíš na Čínu, stojí pětinu Japonce a při běžné údržbě a troše šikovnosti se s tím dá najezdit skoro to samé , a kdyby náhodou ne, pořád mi v kapse zbude ještě na pět takových... A tvrdit že Japonec je NEJ a Čína šit je trochu pokrytecký!

Naposledy editováno 24.07.2010 12:39:11

(reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 13:19 | Nahoru | #29
DMC.motobiker> tuším Yuki jsou z číny to nejlepší, podle ohlasů. A kdosi tady ještě vyzdvihoval Chunlan (?) nebo něco pdobnýho (já na ty jejich názvy nemám hlavu), ale prý záleží, z které fabriky to vyjelo.

Yamasaki YM 150T- "netáhne"

24.7.2010 v 13:33 | Nahoru | #30
DMC.motobiker> s čínou asi takhle už to dávno není. Když už mluvíš o ceně, tak největší m*dky jsou někde 16-17tkč a třeba v-clic od peugeotu se prodává kolem 25ti, a stačí se mrknout na kvalitnější východní produkci a cena je stejná jako ověřená značka. Navíc kdo se nesvezl nepochopí. Samozřejmě pokud je člověk domácí kutil, tak si s čínou poradí, ale pokud by měl s každou opravou jet do servisu za 200-300/h tak bych chtěl vidět jak se to vyplatí. A o čínskejch fabrikách už je toho tady dost. Jednou nás s kvalitou dostihnou, ale cena bude stejná
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist