1 reakcí na tento příspěvek GO CEC...
Jinak koukám Koldo, dle fotky v profilu, že ti škola Mistra Filly něco dala a že usilovně pracuješ na posedu na motorce atd S takovou si na tebe budu muset pořídit lepší dalekohled, abych tě stihl ještě v druhé zatáčce
Ale jen tak dál!!!!!!!!!!!!!! Snad se ještě potkáme tuto sezónu v boxech, aby byla sranda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...
Padre: No Michala nebo Tebe asi nikdy nenapodobím, to už je pro mě moc extrémní
ale snažím se postupně zbavovat těch našich zlozvyků, co jsme se nevědomky naučili. Pořád platí okřídlené: Když už hovno jedeme, tak ať aspoň dobře vypadáme (na fotkách) Už se těším do Brna na Eybis...
2 reakcí na tento příspěvek GO CEC...
...pánové, děkujeme za reakce. čekal jsem také něco negativního a ono nic, asi to všichni vidíme podobně... ... tak ještě přihodím jednu myšlenku - zařadit CEC do programu MČR (což by znamenalo asi B licenci) a jezdit mistrák! rozdělení jen podle kubatur... mimo jiné, asi to víte, ale pro mě je novinkou, že volná je "přebor" a její vítěz tedy přeborník ČR v jízdě na motocyklu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...
1 reakcí na tento příspěvek GO CEC...
A myšlenka za silnice na okruh už svůj účel splnila a plno lidí přitáhla na okruh ..nebo ho minimálně dostala do povědomí širší veřejnosti a o to šlo, ne?
Ze silnice na okruh je dneska ohromně jednoduchý vlítnout přímo přes agentury a k závodění ve vyšších "ligách" se dopracovat anebo jezdit jen tak pro radost. Řešení se nabízí spousta, je to fakt jednodušší, než 10let nazpět..
Co se týká povýšení CEC na MČR nebo PČR, to je spíš otázka pro Ondru a zasvěcené, jak velký problém by to měl být. Organizaci mají zmáknutou skvěle, takže za mě říkám, proč ne!?
Neříkám, že licence z lidí udělá automaticky lepší závodníky, ale už to ježdění a závodění má vyšší status a to včetně výsledků. A to je taky důvod, proč nesouhlasím s Koldou, že PČR je úrovní horší, než "agentůrské CUPy".. Ano, některý závody třeba jo, ale z hlediska celýho "šampionátu" ne. Když se to jede společně s Polákama, je konkurence slušná a prostě pohár z mistráku má pro mě větší váhu, než ten z agentůry (teď nemluvím o CEC, to nepovažuju za "agentůrskej CUP", ale za takový vytrvalostní PČR bez oficiálního statusu).
Jináč s Volnou máš pravdu, je to PČR, ne mistrovství a tak je taky s těma lidma občas i nakládáno. V Brně maj vyhražen prostor za hajzlíkama A když jim říkám, že jedu i Superstocky, stejně jsem jen "mrdal" z Volný a patřím za WC-hajzlíky.. Naštěstí já se kvůli takovým detailům nehroutím a je mi jedno, kde jsem. Prostě si to pořadatel takhle rozčlenil, tak to tak beru.
No a slovo "vicepřeborník" mě úplně dožírá, ale to už mi neodpářou Pak koukneš na Sportproductiony a ty maj status MČR. Těžko říct, která z těch tříd má vyšší úroveň.. Ale vždycky je možnost jet vyšší soutěž SSP,SBK nebo SST, ale tam je člověk odkázán do horší půlky startovního pole, protože v tý Alpe Adrii se opravdu letí (porovnávám s výkony MS SST1000 FIM CUP) a lidi "ze silnice" v patřičným věku už asi nemaj moc šanci tam něco extra předvádět, pokud to chtěj dělat na podobný bázi (finance, technika) jako ten přebor nebo CEC.
Co se týká financí a nákladů na PČR je to obdobné, jako u agentur. Prostě zase jen platíš startovný a ojíždíš materiál, jen s tím rozdílem, že toho ježdění ve dvou dnech je o dost míň. Zase je ale šance připlatit a jet k tomu MČR a za mě říkám, že to mi dá víc, než půl dne kroužení "jen tak".. Takže to jsou nás některých důvody, proč PČR a MČR - jedeš dle řádů, pravidel a na výsledek, k tomu mezi hodně rychlýma borcema.
S důvodama, proč jet CEC, jak popsali kluci z HKT, naprosto souhlasím.. Napětí, týmová hra, úspěchy a pády, LeMans starty, vyčerpání ...má to svoje kouzlo a pohár odtamtud má čím dál větší cenu. Možná už by byl čas povýšit to na "mistrák"
PlejbaJr:
To není vůbec pravda, motorku mám stejnou, jako mají ostatní v CEC a jinde a nikdo mi TP nemůže přepsat nebo vzít!!! Jen některý technický věci musím mít pořešený (zajištění oil zátek, pěna v nádrži, dorazy řízení, atd..), což je v mým i ostatních zájmu. Dnes dokonce už ani sportovní průkaz nevyžadujou!
..to byl názor z "druhé strany", tak mě moc neukamenujte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...
Přiznám se, že si nepamatuju (ale to není žádné překvapení ) , kdy jsem psal, že agentůrní závody mají u mě vyšší kredit než volná. Právě naopak. Množství agenturních závodů, jejich prestiž hodně rozdroluje. Proto se mi líbí myšlenka CEC jako oficiální mistrovství ČR...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...
...jen jsem reagoval na odstavec 5 článku GO CEC Každým rokem je ve Volný celkem několik rychlých lidí a co víc, jsou to češi - soupeři - známí.. Tedy nezávodíš pokaždý proti jinýmu německýmu bratrovi jako v případě zahraničních agentůr. To je ten rozdíl..
Takže ikdyž každým rokem vymetou z Volný 2-3 lidi pryč do "A" licencí, najde se i tak 7-10 lidí, co jedou v Brně pod 2:15 Takže jakousi úroveň to má, když jde o domácí závody amatérů s licencí! Něco jako dříve kdysi dávno, kdy nebyly v paddocích v podmínkách pro závodění takový rozdíly.. Dnes už i na AA vidíš pár zajímavých profi týmů s kamionem a zázemím, ale ne každej to tak může provozovat.
Takže idea je jasná!: "MČR Endurance 2011" je za dveřmi!!!
Naposledy editováno 19.07.2010 20:13:46
Perňa_81>.Kolda.> Jo sorry, já si teď uvědomil, že článek je od kolegy Honzy
...jen jsem reagoval na odstavec 5 článku GO CEC Každým rokem je ve Volný celkem několik rychlých lidí a co víc, jsou to češi - soupeři - známí.. Tedy nezávodíš pokaždý proti jinýmu německýmu bratrovi jako v případě zahraničních agentůr. To je ten rozdíl..
Takže ikdyž každým rokem vymetou z Volný 2-3 lidi pryč do "A" licencí, najde se i tak 7-10 lidí, co jedou v Brně pod 2:15 Takže jakousi úroveň to má, když jde o domácí závody amatérů s licencí! Něco jako dříve kdysi dávno, kdy nebyly v paddocích v podmínkách pro závodění takový rozdíly.. Dnes už i na AA vidíš pár zajímavých profi týmů s kamionem a zázemím, ale ne každej to tak může provozovat.
Takže idea je jasná!: "MČR Endurance 2011" je za dveřmi!!!
V pohodě. On to tam i Honza píše, že nechce tyto závody snižovat...to v žádném případě.
Já osobně jsem velmi koketoval s myšlenkou jezdit volnou třídu, ale bohužel to hlavně časově nedám... A když už trávím čas na okruhu, chci hlavně jezdit a ne čekat půl dne, pak si něco zajet a pak zas čekat a na závěr závod na 10 kol... a tohle hraje do karet CEC. Letos je to paráda. První den tréninky + závod CSC a následný den CEC. Dva dny plné ježdění a závodů...
Naposledy editováno 20.07.2010 10:05:26
1 reakcí na tento příspěvek GO CEC...
...abych to trochu vysvětlil, povídám si s vámi teďka přes Koldu, protože... ano je to smutné... ale doteď jsem nebyl registrován na motorkářích a čekám na týdenní karanténu, takže některé jeho odpovědi jsou moje... a teď k věci, je pravda, že jsem nechtěl říct, že volná je na úrovni agenturních krátkých závodů a že jsou tam špatní jezdci, chraňbůch... vše to vztahuji k CEC - mně volná nabízí strašně málo "závodní akce", za poměrně velké peníze a agenturní závody zas mívají velikánský výkonnostní rozptyl, a to máš Perňo samozřejmě pravdu, žádnou kontinuitu... proto tady horuju za CEC, který mně poskytuje dost závodního času, slušné soupeře a celosezónní vzájemnou rivalitu vůči ostatním týmům... a fakt se mně zdá, že je na čase, aby se z CEC oficiální mistrák (nebo přeborák ...) republiky a možná by tam přibyly i další silné týmy... i když by to bylo ale jen pro CEC a ne pro CEC2...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...
Co se tyce PCR, tak kvalita se neda s klubovejma zavodama moc srovnavat. I kdyz se pominou casy (spicka PCR jela tedka zavod v sestkach na SK ringu za 2.14!), tak petelice po startu a boje na trati jsou uplne nekde jinde, nez pri klubovejch zavodech. Taky me to pekne sere, jak me dycky po startu vsichni predjedou a uz me nepustej pred sebe .
Ale mě baví jezdit se sobě rovnýma a pokud možno národní šampionát, což by licencovaný CEC mohl splňovat..
Jiřina97>Doufy> S tou kvalitou klubových závodů si dovoluji trochu nesouhlasit. Ono jsou klubovky a klubovky. Například u JURA Racing je myslím uroveň dost vysoká SK Ring , Brno .
Zejména doporučuju shlédnout OLD MEN CUP
Jasny, taky jsem psal "kdyz pominu casy" . Ver mi, ze atmosfera v "oficialnim" zavode je kurevsky hustsi, nez pri cupovym. Mozna je to zpusobeny prave tim, ze clovek za dva dny jede jenom kvaldy a zavod, prochazi technickou prejimkou, administrativni, musi mit licenci, atd. Proste to v nem evokuje pocit, ze opravdu o neco jde, ze tomu musi neco obetovat, aby se tam vubec dostal, neexistuje "best of rest" atd.
Takze po startu nastane rezba (zvlast zmagoreny polaci obvykle v prvni zatacce pokosej pulku pole) a az do cile to neni o moc lepsi.
Ja osobne nejsem zadnej zasadni pritel soucasnyho stavu ceskyho mistraku, ale bohuzel musim konstatovat, ze at se nam to libi a nebo ne, tak tu proste nic prestiznejsiho pro normalniho cloveka neni. Podotykam, ze jsem jel i nekolik cupovejch zavodu a celej lonskej CEC.
1 reakcí na tento příspěvek GO CEC...
A proš jedu CEC? Protože mi to příjde neskonale víc muziky za podobné peníze. A navíc nejsem asi ten krátkodobý hráč, byví mě ten týmový duch. A taky se rád naháním se stejnýma lidma, ale pokud by se CEC rozrostl, tak to bude už taky na jiné úrovní.
Ale tím vším nechci shazovat ani volnou, ani AA. Ale příjdemi potom divné, že AA jedou lidi, co brno na šestce jedou přes 2:30.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...
Proto myslím, že AA už nikdo takový nejede, kdo by jel 2:30 v Brně a vejš. Naopak si myslím, že má velkou úroveň a prakticky i člověk s časem kolem 2:10 na Stocku je tam marnej. Ti pánové vpředu (Filla, Mikšovský, Pellizon, ...) to tam sázej líp, než půlka pole při MS (FIM CUP SST1000).. A to už je na člověka, co to dělá v podobným duchu, jako ve Volný, úplně nereálný konkurovat.. Protože při těhle časech už se občas upadne a většinou to má pro techniku fatální následky, než když to zahodí jezdec s časama 2:30.. Tedy aspoň já bych to neustál, když mám rozpočet na sezónu tak, že to pojedu s jednou motorkou a bez náhradních X rámů, kol, vidlic, nádrží, ...
Ale vím jediný - žádnej amatérskej závod mi nedal tolik, jako právě kvalifikace a závody s těmahle nejlepšíma lidma u nás!!! Prostě to je škola a pro mě důvod, proč jsem tam chtěl při tom být a nahlížet rychlejm pod pokličku...jenom tímhle přístupem jsem se dostal k slušným časům - bez "škol", instruktorů, atd., prostě jen účastí a okukováním při těchto závodech.. V Brně ještě ani jednou neupad.. Takže jako většina z vás jsem začal na 2:22 a díky závodění to posunul až pod 2:10 (netrvalo to ale jednu sezónu )
Výhodou takhle strávených víkendu je, že můžeš s licencí B zajet Volnou a o den později vlítnout do SST nebo SBK, kde je ta nejlepší škola, jak jsem psal výše. Navíc v Maďarsku ty závody nejsou až tak roztahaný, Volná se jede v pátek a sobotu, AA sobota a neděle. Tzn. 3 dny za 300euro startovný a za to 4x půl hodiny kvalifikace, 1-2x warmup a 2x klasickej závod. A zase až tolik volnýho času není, když se musí laborovat s gumama a technikou, protože když už se vyjede, není to kroužení jen tak, vše je podřízeno co nejlepšímu výsledku.. Takže ano, míň ježdění, ale větší efektivita!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...
Prostě třeba SBK nářez jsou a je to i koukatelný.. V Brně bylo 40jezdců, nej čas 2:03, nejhorší 2:16. S časem těsně po 2:10 bych byl na 27.místě na roštu. Nemyslím tedy, že by někde byl nějaký zásadní problém s "pomalými".. Teoreticky by na 12ti kolech podle časů měl dostat kolo 1-3 jezdci, ale většinou je realita jiná, i ti nejrychlejší v kvaldě jedou v závodě malinko míň a zase pomalejší se "zmáčknou" ..
A kdybych měl jí za sponzorem, že dávám třetí místa v JuraRacing nebo jinde anebo mu přišel s tím, že jedu bednu v AA a MČR, tak snad uznáš, co má větší váhu a status..