paolo_novy Přidat reklamu

Téma: rsv99 vs. rsv01
10.7.2010 v 10:03
nazdar všichni. chtěl bych koupit rsv1000 tak koukám po inzerátech ale všimnul jsem si jedný věci.spousta lidí nabízí podle mě modely třeba 99 jako modely 01,02,nebo 03. schválně je podívejte tady http://www.motoinze...-rsv-mille-1000.html a nebo tady http://www.motoinze...-rsv-mille-1000.html . ta druhá je přece starší model ne? nebo se pletu? jaký jsou rozdíly mezi starým a novějším modelem? já vidim jinou přední masku jinou podsedlovku a vim že od roku 01 byla plastová nádrž. podle čeho ještě poznám starší model tzn. 98,99,00 od novějšího 01,02,03 ?
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01

10.7.2010 v 10:22 | Nahoru | #1
rsv1
rsv2

vidlice, cerveny trmen, starsi nema ty deflektory u svetel- celkove ta stara rsv ti prijde kulata kdezto ten facelift uz je takovy opticky hranatejsi jinak tak prvni mi prijde jako fl model, ta druha uz moc ne a rok vyroby nekdo pise jako rok uvedeni do provozu je to jak kdy

Naposledy editováno 10.07.2010 10:25:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

10.7.2010 v 10:28 | Nahoru | #2
amanzes> červený třmen? myslíš brzdový třmen? asi sem slepej

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

10.7.2010 v 10:31 | Nahoru | #3
kakos2006> jo ted sem si ještě všimnul jinejch blinkrů. pokud jsou teda origo

rsv99 vs. rsv01

10.7.2010 v 13:47 | Nahoru | #4
kakos: ty odkazy jsou ty tvoje akorat skopcene aby byly funkcni jinak prvni verze rsv meli cerveny trmen brzd, potom uz zlate ale jak rikam starsi poznas po svetle a podsedlovce- na pohled je takova kulatejsi, facleift je jine svetlo ostrejsi podsedlovka

1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01

10.7.2010 v 19:30 | Nahoru | #5
jinej nez vzhledovej rozdil tam neni halvne koukej at je zachovala:)

1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 00:25 | Nahoru | #6
kup moji

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 09:06 | Nahoru | #7
v_max> s radostí. když bude za 60 tak zejtra stojim u tebe před barákem

Naposledy editováno 11.07.2010 09:07:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 09:44 | Nahoru | #8

Milosek.m>jinej nez vzhledovej rozdil tam neni halvne koukej at je zachovala:)



nesouhlasím, kolego.

98-99: červený brzdový třmeny, "kulatej" design
2000: stejná jako předchozí, menší změny v elektrice, zlatý brzdový třmeny
______________________
oba mají ve VINku "ME"

01-02: kompletně předělanej design, "ostřejší" maska s deflektorama, mřížky pod sedlem, jiná prdel, jinej rám (posunutá osa kyvky a umístění motoru, úhel krku je o 0,5° menší), motor má větší sací ventily a jiný vačky, čtyřdeskový brzdiče, ve VINku je "RP"

03: viz předchozí, akorát parciální facelift prdele - světla vypadaj jako kelímky od jogurtu:)), Rková verze má radiální brzdy a magnesiový kola.

2 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 20:48 | Nahoru | #9
chlapi co myslíte tahle. www.motoinzerce.cz/motorky/aprilia/428692-rsv-mille-1000.html . vim že podle obrázku se nedá soudit ale kdo jí máte víte na co kouknout. co třeba ty blinkry? mě připadaji nějak divně malý. nebo se pletu? beru to tak že se podle toho dá potom věřit nebo rovnou nevěřit majiteli. je třeba spousta inzerátů kde se dočtete "moto nikdy bouraná " a ono to má na sobě podsedlovku z jinýho ročníku. řekněte jak jí vidíte? co třeba ta boule na tom předním plastu u rámu. ta tam má bejt?

Naposledy editováno 11.07.2010 20:51:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 20:52 | Nahoru | #10
kakos2006> vypadá zachovale. blinkry jsou aftermarket.

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 20:56 | Nahoru | #11
FiZzeR> aftermarket. cože?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 20:58 | Nahoru | #12

FiZzeR>

03: viz předchozí, akorát parciální facelift prdele - světla vypadaj jako kelímky od jogurtu:)), Rková verze má radiální brzdy a magnesiový kola.


Jseš si tím jistej? Myslíš ty modrý kola jako z "hračkárny". Já měl za to, že jsou hliníkový, ale kovaný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 21:00 | Nahoru | #13
FiZzeR> jestli rozumím dobře tak blinkry dodávaný pozdějc. tzn. že se válela po zemi a je spravovaná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 21:07 | Nahoru | #14

Poggy>Jseš si tím jistej? Myslíš ty modrý kola jako z "hračkárny". Já měl za to, že jsou hliníkový, ale kovaný.



modrý jsou kovanej hliník, dávaly se na Rka. Výjimkou je verze R 2003, která je má zlatý a jsou magnesiový. aspoň se to říká. přesněji by to věděl Qbi-c, ten ji má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 21:08 | Nahoru | #15

kakos2006>FiZzeR> jestli rozumím dobře tak blinkry dodávaný pozdějc. tzn. že se válela po zemi a je spravovaná



ne nutně, ty sériový jsou fakt hnusný.

každopádně chce to skouknout před koupí, aby to nebyla vrána v novejch plastech. ale 1) takhle stará motorka ležela skoro každá, 2) když je dobře opravená tak není o čem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 21:10 | Nahoru | #16
FiZzeR>
Aha, tak to zas nevím já. Ale asi budeš mít pravdu .



A jěště jsem našel tuhle barevnou kombinaci.



edit. Nebo možná ne. Citace z toho odkazu:

We spent a couple of weeks riding a Mille R (the higher spec version with Ohlins suspension, forged aluminum wheels, lots of carbon fiber body parts, etc.)


Každopádně vypadají stejně jako ty modrý.

Naposledy editováno 11.07.2010 21:16:16

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 21:16 | Nahoru | #17
FiZzeR> tak jasně samozřejmě že nejdu kupovat novou motorku . když mi majitel řekne jo ležela plasty jsou spravovaný tak budu mít docela důvěru. jde o to aby nebyla uplně na kaši. kdybyste viděli na jakym krámu sem jezdil do ted. ale zase sem při prodeji nikomu nic necpal do hlavy jak si vlastně kupuje téměř novou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

11.7.2010 v 22:47 | Nahoru | #18

Poggy>FiZzeR>
Aha, tak to zas nevím já. Ale asi budeš mít pravdu .



A jěště jsem našel tuhle barevnou kombinaci.



edit. Nebo možná ne. Citace z toho odkazu:

Každopádně vypadají stejně jako ty modrý.



v tom anglickem textu je zjevne chyba se ale deje docela casto a nijak mne to neprekvapuje (kor na serveru bikez.com, kde jsem se jednou docetl i o tom, ze je gsxro V-twin.. ) u modelu 03R jsou tedy opravdu zlate magneziove rafky. a jsou v realu moc pekny, ale chran panbuh, kdyz je poskodis - jsou prakticky k nesehnani..



jo a jeste detail. 03 urcena pro evropsky trh ma cernou zadni kyvku, nikoli stribrnou, jak je uvedeno na obrazcich v tech predchozich prispevcich

Naposledy editováno 11.07.2010 23:01:24

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

12.7.2010 v 01:10 | Nahoru | #19
[quote]FiZzeR>nesouhlasím, kolego.[quote]
a komu tim prospejes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

12.7.2010 v 08:33 | Nahoru | #20
Qbi-C>
OK. Já o magneziových ráfcích v sérii vím jen na pár limitkách MV Agusta F4 (1000 Ago, 1000 Tamburini a ještě 1000 Mamba). Možná jěště 1098R má ráfky zlatý, ale z jakého materiálu jsou nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

12.7.2010 v 09:13 | Nahoru | #21
Poggy> tak nejsem úplně blbej, jak se mi furt všichni snažej nakecat

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

12.7.2010 v 17:02 | Nahoru | #22
FiZzeR>
Z toho si nic nedělej. Jsem na tom podobně.

1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01

12.7.2010 v 22:54 | Nahoru | #23
jak uz se to tu pise 03 ma kovane magnesiove rafky zlate barvy...lehke jak pirko

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

13.7.2010 v 09:09 | Nahoru | #24

v_max>jak uz se to tu pise 03 ma kovane magnesiove rafky zlate barvy...lehke jak pirko


Nevím jak Aprilia, ale u Agusty u kovaných hliníkových ráfků a magneziových prakticky váhový rozdíl není.
Kovaná Al Bremba z modelu 312. Přední 2,9 kg, zadní 3,2 kg, cena 2400 liber
Magnesiové Marchesini z modelu 1000 Tamburini. Přední 2,6 kg, zadní 3,2 kg, cena 2000 liber
Karbonová BST pro F4. Přední 2,4 kg, zadní 4,7 kg, cena 1900 liber

rsv99 vs. rsv01

13.7.2010 v 15:16 | Nahoru | #25
k těm kolům.. ne a ne a ne

v tomto tvaru jsou 4 druhy..

1) "klasické" - dávaly se na RSV R 2006-2009, barvy většinou modré a červené, váha 11,85 předek, 17,95 zadek..

2) "O.Z. Racing" - dávaly se na RSV Mille R, roky nevím, já mám třeba na modelu 2000, a dále na RSV Factory, rok 2004-2005, z 99% modré barvy s ražením a černo-červenou nálepkou O.Z. Wheels - váha 7,6 předek, 11,6 zadek

3) "Aprilia Forged Aluminium" - RSV Mille R, rok 2003 (viz Qbi-C a v_max), dále RSV R Factory, rok 2006-2009 + Tuono Factory. Barvy zlatá, modrá a 1% bílá (většinou jen na objednávku). Váha stejná jako O.Z. Racing

4) "O.Z. Magnesium" - pouze na model 2004 RSV Nera, což byla jakási zaváděcí limitovaná edice za šílené peníze. Barva ostře červená. Váha 7,25 předek, 9,75 zadek, kola mají keramické ložiska.

Jinak první varianta se taky cpe na shivery, dorsodura a RSV4. Varianta 3 na RSV4 Factory. Barvy různé, už v tom ztrácím přehled

Toť asi vše

PS: hmotnosti jsou v librách!!!

2 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01

13.7.2010 v 17:56 | Nahoru | #26
by znamenalo, ze modely RSVR 1998-2002 maji stejne hlinikace, jako RSVR 2003 ci faktorka 2007, akorat ze rozdil v barve???

no to me poser.. tak ted vim, ze celou dobu nic nevim..

hele a co modely na faktorkovych tuonech z let 2004? to byly taktez bile hlinikace?

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

13.7.2010 v 18:09 | Nahoru | #27
Qbi-C>
Já si myslím, že všechno budou hliníkače. Ono magnesium rychle stárne a křehne. Doporučená životnost bejvá snad někde 3-4 roky. Ale elektronový kola na Škodovky je něco podobnýho, ale pořád s nima pár bláznů jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

13.7.2010 v 20:52 | Nahoru | #28
Qbi-C> ha, tak teď si mě zas dostal ty o ty starší tuona jsem se moc nezajímal a teprve teď jsem zjistil, že byly i ve verzi R (nebo už se to jmenovalo factory?)
jinak ano, eRkové modely 1998-2002 mají hliníkáče o stejné hmotnosti, jako tvoje 03 a jako moje factory 06/07, ale jsou v modré barvě a není na nich "aprilia forged alu", ale O.Z. Racing.. mám doma oboje a dokonce jsem to převažoval, ale i s kotoučema, a hmotnosti byly na pár deka stejné (asi rozdíl v těch kotoučích)

Naposledy editováno 13.07.2010 20:57:30

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

13.7.2010 v 21:40 | Nahoru | #29
Mileek> uz jsem to nasel - ty bily jsou samozrejme taktez kovany hlinik

jinak co se tyce toho tunaka, tak oznaceni mel Aprilia Tuono 1000R Factory. o rok pozdeji (jeste pred nastupem nove modelove rady) se faktorkovej tunak postavil na modra kovana OZ a ubylo zlutejch polepu , jinak se nic nemenilo..



kdyz uz tady ale probirame tu historii tunaku, tak jenom ze zajimavosti - vubec prvni tucnaci opustili tovarnu jiz v roce 2002, a to ve specialni limitovane a kusove ocislovane edici citajici 200 kusu - tenkrat mely tyhle masiny oficialni nazev "Aprilia Tuono R Limited" a poskladany byly uz v te dobe ze zlate obarvenyho ramu, vseho moznyho z karbonu, titanu atd., s ohlinsema (tehdy jeste ne s radialama), s kovanyma rafkama a titanovym vyfukem





Naposledy editováno 13.07.2010 22:01:21

1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01

14.7.2010 v 19:05 | Nahoru | #30
hmmm, tak ten černo-zlatý je k sežrání
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist