Zajímá mě,na kolik takové upravy vyjdou,na kolik se dá výkon zvednout,eventuelně jestli to má vůbec cenu...,kvůli třem koním,nebudu investovat tisíce.
Faroš mi sedí,po všech stránkách,jen těch kilowat by mohlo být více..
Díky...
maxx10>NEJVÍC DUVERY VZBUZUJOU SLIDERY NA KTERÝCH NENÍ ANI ŠKKRTNUTO,TO MUSÍ BYT NAKLONY JAK BLAZEN,PS. TRAVU NEHULÍM.
maxxi hoď sem foto jak brousíš svoje slidery
Jinak já slidery nepoužívám, to není žádná novinka a ví to většina co se mnou kdy jela radši budu brousit stupačky než dávat kolínko a vyset na tom jak netopír
2 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
Maximálka je taky spekulativní a záleží dost na úseku..Na otevřeným prostrastvím s protivětrem 230 pohoda a pak dochází dech, 250 a konec úseku..Zhruba stejně dlouhej úsek, mírně z kopečka, vítr do zad ve 2/3 dráhy 265 a furt při chuti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
..Roko..>Když se furt tady bavíte o letmých sprintech a maximálce, tak jsem nic nezaslechl o váze jezdce..Což hraje dost podstatnou roli..Minulej týden to tak vyšlo, že sme s kamošem dali plnej (od jedničky) zhruba od 40km/h do kopce (tříproudovka, výjezd z benzínky), na jedna mi neujel dokud jsem nemusel v 10k rpm 120km/h řadit a pak pomalinku odjížděl..Zhruba na 400m mi ujel o dvě délky motorky, takže tak do 5metrů..Obá máme kolem 93-95kg a v postatě stejný úpravy..On má 1000 K2..1000 K5 mě nechala stát na místě a furt nemůžu uvěřit, jak kure*sky jede
Maximálka je taky spekulativní a záleží dost na úseku..Na otevřeným prostrastvím s protivětrem 230 pohoda a pak dochází dech, 250 a konec úseku..Zhruba stejně dlouhej úsek, mírně z kopečka, vítr do zad ve 2/3 dráhy 265 a furt při chuti.
ono i plná nebo prázdná nádrž dělá svoje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
Pokud tě 1000K2 dala jen o kousek (upřímně tomu nevěřím) a K5 hodně o velkej kus tak je to docela divný, mě K5 udělala na cca 400 metrech o zhruba 5 metrů.....
Jako že by sp1 dal s problémama čtyřhrnek v litru, ještě k tomu K2
S tou maximálkou mám zkušenosti s RSV stejný
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
Dalibor666> ono i plná nebo prázdná nádrž dělá svoje
s plnou i prázdnou mi to teda jede furt stejně tak teda nevím
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
proste tyhle velky vykony se poznaj nad 200, pod je to i o malinkym rozdilu v razeni, rozjezdu apod...
BTW ta 750 na zacatku je naprevodovana... taky sem jezdil k2 750 co mela na stejnym useku jako v te dobe "moje" gsxr1000 250kmh a cumel sem.. akorat bylo o zub mensi kolecko no:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
no ale jako vážně by to byla sranda ne?!......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
GRASSEL>s plnou i prázdnou mi to teda jede furt stejně tak teda nevím
To je blbost, nemas to v ruce asi jeste. S plnou nebo i jen pulkou nadrze uz je dost znat rozdil. Hlavne teda jak se to zveda na zada, coz je pri sprintu podstatna vec.
Bubrak ZX10R>To je blbost, nemas to v ruce asi jeste. S plnou nebo i jen pulkou nadrze uz je dost znat rozdil. Hlavne teda jak se to zveda na zada, coz je pri sprintu podstatna vec.
tak to je samozřejmý to zvedání, o tom se ale nebavíme na rychlost, sprint nebo maximálce jsem to ještě nepoznal v ruce to asi ještě nemám
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
GRASSEL>..
Pokud tě 1000K2 dala jen o kousek (upřímně tomu nevěřím) a K5 hodně o velkej kus tak je to docela divný, mě K5 udělala na cca 400 metrech o zhruba 5 metrů.....
Mě dala okruhová K5 na 300m o 6 cm
Já s prázdnou nádrží a zátěz 97 kg
Naposledy editováno 02.07.2010 12:16:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
assassin>grassel: no jo ale on ma V2 naprevodovany skoro kazdej, kdyz uz to nejede rychle tak aspon abysme ty hyperlitry stihali ve meste:)
já to nemám napřevodovaný proto, abych stíhal litrům... řazení hrozně zdržuje.
já to mám napřevodovaný proto, abych mohl ve městě při zákonném limitu jet na jinej kvalt než na jedničku a nevypadaly mi plomby ze zubů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
FiZzeR>já to nemám napřevodovaný proto, abych stíhal litrům... řazení hrozně zdržuje.
já to mám napřevodovaný proto, abych mohl ve městě při zákonném limitu jet na jinej kvalt než na jedničku a nevypadaly mi plomby ze zubů...
hmmm no nevim, tam kde jim stiham mi razeni nevadi..tam kde jim nestiham mi dlouhy kvalty nepomuzou... chybi kone...
to je prave to vase V60 a deset koni navrch, TL umi na 1,2,3 jet od dvou tis ot, 4,5 od 3tis ... RSV kdyz nemas 6tis tak se to trese jako drahej pes a k tomu jak to cuka sem zadnej kloudnej primer nevymyslel... no holt zavodak do mesta nic moc:)
Tak jsem mrknul do mapy ,abych nekecal s těma metrama, tak s tou K2 to byl úsek dlouhej asi 280-300m a s tou K5 1200m..Je teda víc než pravděpodobné ,že těch 300m je právě ta meta, od kdy ,by mi začala dávat ta K2 nafrak razantně taky (k tomu by seděla ta assasinova teorie 200km/h)
Naposledy editováno 02.07.2010 12:56:01
assassin>hmmm no nevim, tam kde jim stiham mi razeni nevadi..tam kde jim nestiham mi dlouhy kvalty nepomuzou... chybi kone...
to je prave to vase V60 a deset koni navrch, TL umi na 1,2,3 jet od dvou tis ot, 4,5 od 3tis ... RSV kdyz nemas 6tis tak se to trese jako drahej pes a k tomu jak to cuka sem zadnej kloudnej primer nevymyslel... no holt zavodak do mesta nic moc:)
prdlajs
RSV (se základníma úpravama) jde po městě postrkovat i volnoběhem, stačí citlivá ruka na plynu. ale je to vopruz, tomu motoru se to prostě nelíbí. a nějakej plynulej zátah je tam taky už od těch 2tis.
a těch deset koní navrch bych chtěl vidět ... kéžby
... však jsem říkal že ti to někdy pučim, tak uvidíš mě by zas zajímalo jak valí tele, tak si je můžem někdy prohodit
Naposledy editováno 02.07.2010 12:47:03
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
Ambroz474>No pokud jezdec je tele,tak muže mít i 300koni a každá šestka mu dá naprdel Rovně dokáže jet každý trouba
O tom tu ale nediskutujeme, to je samozrejmost, ale o tom se nebavime.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |