Téma: Husaberg 450 FE rady
18.10.2008 v 15:07
Čágo chlapi tahle motorka je pro mě vysněná...tedka mám 125cku a začínám dělat papíry na 25 a plánuju jí koupit.Jelikož sem panelákovej můžíček tak bych rád po silnici i do crosuu jezdil bych jen tak hobby ale závod bych si chtěl určitě vyzkoušet,ale chtěl ybch k tomu dvoje kola..Takže se Vás tu chci zeptatt jestlis te někdo předělával HUSÁKA na Motarda??Popřípadě kde koupit a za kolik?jak předělat?Prostě bych byl rád za jakoukoliv radu.A taky jaký máte z husákama zkušenosti co sme se tu dočetl tak od 2003 a vejš není problém to samí bylo i u KTM(prej)Takže díky za odpovědi


Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37

Husaberg 450 FE rady

31.5.2010 v 22:58 | Nahoru | #511
Taky se budu muset naučit jak přesně naplnit tu potvoru olejem.Když se přiblížim dva mm pod horni okraj ty měrky tak mi plive olej do sání,pak se mi zas zda že je ho tam malo tak radši doleju a tak porad dokola.zatim sem to vytah z garaze jen 2x.Tak v polovine asi bude optimum ne?Ještě k te baterii,trochu tu snahu o dobití taky hatí větrák,který mam stále ještě napojený na termostat bez manual ovladání,často se rozběhne a tim ždímá už tak dost zmršenou baterku.

Husaberg 450 FE rady

31.5.2010 v 23:05 | Nahoru | #512
taky chci vetrak.co to obnasi?

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

31.5.2010 v 23:18 | Nahoru | #513
mel jsem puvodni 7Ah ale myslel jsme ze je kaput taxem koupil ale meli jen 5Ah od kamose co dela v KTM.ze pry do 520,525,530 EXC to davaji a v poho.treba kdyz sem mel nabito,vyrazil na vyjizdku tak super.pak jeste ta druha vyjizdka dejme tomu ale pak uz slysis ze starter toci min

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

31.5.2010 v 23:31 | Nahoru | #514
KaCzaba> aha tak odtud vítr...5ah bude asi voúpravdu málo yuasa ytz7s ma tech 7ah a vyšší startovací proud 130A.Druhá strana mince je že se těžko sežene pod 2,5tis.s tim větrákem sem to už koupil,origo je asi za 3,5litru.druha věc je že mi bylo řečeno že jen ten větrák dokáže vytřískat aku abych si to předelal na to man.ovládání.

Husaberg 450 FE rady

1.6.2010 v 05:57 | Nahoru | #515
Jojo ten vetrak je hroznej zrout. Staci ho met chvilu zapnutej a kdyz ti to zdechne a parkrat zatocis starterem tak baterka jde hned do haje.

Husaberg 450 FE rady

1.6.2010 v 07:09 | Nahoru | #516
Ráno jsem měřil baterku a měla 14.1V .. takže mě to dobíjí max 14.1.... nemám Olověnou!! Ještě to změřím když to běží.... teď sem to nechtěl natáčet.
Když jsem v minlosti měřil odběr startéru při startu tak si veme kliďo 120 -130A - v prvním okamžiku... potom je tam pokles na 70-80A /to už bude záležet na mech. odporu soustavy/.

Takže slabší bat. nebrat - půjdou za hranicí maxima a rychle do kopru.

JJ Orig větrák bere jako kráva a když je bat slabší tak ji spolehlivě dorazí. Mechanickej vypínač vidím u origo větráku jako nutnost.

Potom podle toho co vidím kolem tak životnost baterky do 2roků je úplně běžná. Mě pův. vydržela 4,5 ale to už ke konci dala jen 2 starty nebo jeden.

Husaberg 450 FE rady

1.6.2010 v 10:18 | Nahoru | #517
Tak este že jsem vzal tu yuasu jako jedina dava dostatečný proud při startu.ostatni jen 110 A.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

1.6.2010 v 17:04 | Nahoru | #518
Taky se přidám... moje baterka je taky už nějaká vyždímaná... je ale fakt, že ji nedobíjím.
Když jezdím, tak při zašlápnutí moto v blátě nebo v utahováku už sotva otočí, ale když ne napoprvé, tak napodruhé naskočí, snažím se tedy ji moc nepoužívat, jen v nejnutnějších případech. U toho vypínače větráku bych se bál, že ho zapomenu zapnout a uvařím to...

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

1.6.2010 v 18:45 | Nahoru | #519
martin.hsb> Pokud nejedeš závod tak uvařit ani nad nemůžeš - ohlídáš si to. A u výletovky jde o to, že ho vypneš když by ti to mělo zničit baterku podvybitím.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

1.6.2010 v 22:15 | Nahoru | #520
Chlapi,tak po úmorném přečtení fšech stránek,které jsem četl fčera a dneska večer jsem dospěl k názoru,že tohle jen nej. téma na M.CZ Dozvěděl jsem se toli věcí co na jakém modelu Husara odchází co má slabší a co lepší,že už si ani skoro nic nepamatuju A ten tuning tušim Troj11 toho Husara je fakt super... Vim,proč je můj sen ho jednou mít... tak bahnu zdar

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

2.6.2010 v 07:47 | Nahoru | #521

Sally06>Chlapi,tak po úmorném přečtení fšech stránek,které jsem četl fčera a dneska večer jsem dospěl k názoru,že tohle jen nej. téma na M.CZ Dozvěděl jsem se toli věcí co na jakém modelu Husara odchází co má slabší a co lepší,že už si ani skoro nic nepamatuju A ten tuning tušim Troj11 toho Husara je fakt super... Vim,proč je můj sen ho jednou mít... tak bahnu zdar



Husaberg 450 FE rady

2.6.2010 v 16:17 | Nahoru | #522
Sally06> Taky sem se dal včera do čtení a právě teď to dočetl. Nejpozdějc v zimě budu taky kupovat FE450 ´06-´08 . Už se těšim

Husaberg 450 FE rady

2.6.2010 v 16:50 | Nahoru | #523
To se nám ta Husaří rodinka nějak rozmnožuje...

Husaberg 450 FE rady

2.6.2010 v 20:49 | Nahoru | #524
Tak co by jsi cekal je to takova "lepsi KTM"

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

9.6.2010 v 19:03 | Nahoru | #525
Problém s "dobíjením" vyřešen:stačila nová baterie.Ted to dobíjí 14,49 i s zapnutýma světlama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

10.6.2010 v 21:49 | Nahoru | #526

MartasCE>Problém s "dobíjením" vyřešen:stačila nová baterie.Ted to dobíjí 14,49 i s zapnutýma světlama.



jakou baterku jsi implantoval?

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

10.6.2010 v 22:30 | Nahoru | #527
KaCzaba> no..člověče to sem byl nasranej-místo yuasy došla ta druhovýroba z taiwanu(top lite),mam na ní špatný reference,tak uvidim no. Místo 7ah jen 6 místo 130A při startu jen 110. postřehy z provozu sem pak hodim,ale bude to chvíli trvat,nějak se mi ted nedostává času,abych pořádně jezdil.

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

29.6.2010 v 13:55 | Nahoru | #528
taky sem se dal do čtení všech stránek a musím uznat, že jsem se dozvěděl spoustu věcí, ale ještě by mě zajímala jadna věc a to srovnání Husqvarny TE 450 a právě Husabergu FE 450 (konkrétně modely 2008), jsem pro oboje, ale od Husqvarny mě trochu odrazuje vstřikování, u Husaberga vidím výhodu shodnosti dílů s KTM a starší ověřenou koncepcí motoru, proto by mě zajímal názor někoho kdo jezdil na obou těchto motorkách případně další rady pro koupi a rozdíl mezi FE 450 e a FE 450, dík za info a bahnu zdar

Naposledy editováno 29.06.2010 13:58:54

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

29.6.2010 v 15:06 | Nahoru | #529
venca_Hq> Na stříkačce HQ jsem nejezdil takže motorově nevím. Ale konstrukčně je HSB oproti HQ víc podčtverec/nízkozdvih. HSB má větší chuť jít do otáček a je míň traktorovej.
Pak je to ale věc naučení a skušeností s ternem. Jezdil jsem na modelu před stříkačkou a moc mě to nenadchlo podvozkem ani motorem - jenže by to chtělo celý den jezdit a ne jen chvilku. Spíš to bude o povaze jezdce, co komu sedne a zbytek se doučíš.

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

29.6.2010 v 21:26 | Nahoru | #530
Zdar chlapi chci optat jestli vam řetez líže rám mně to asi občas uděla jelikož barva je oškrabana.

Naposledy editováno 29.06.2010 21:28:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

29.6.2010 v 22:01 | Nahoru | #531
maroš> nedre mi to o ram ani o vejfuk .fe 450 r.v. 2004

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

30.6.2010 v 07:49 | Nahoru | #532
maroš> dře to všem i na novějších.. ale je to víceméně vytahaným řetězem a navíc to ničemu nevadí protože to spíš jen škrtá jako o vodítko. Kdyby to dřelo tak lítaj piliny atd.....

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

30.6.2010 v 09:04 | Nahoru | #533

venca_Hq>...rozdíl mezi FE 450 e a FE 450, dík za info a bahnu zdar



rozdíl není, je jenom jedna 450 a ta má kopačku aji startér. Správný označení je FE 450e. Akorát ty novy modely myslim maj už jenom FE 450

Husaberg 450 FE rady

30.6.2010 v 09:20 | Nahoru | #534
FE x a FE xe, kde x je kubatúra sa delili do roku 2001. Dovtedy sa robili 2 modely: Enduro bez štartéra a model Elduro so štartérom. Od 2001 majú štartér všetky modely tak ako píše Navrc.TT-R.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

30.6.2010 v 15:37 | Nahoru | #535

VOJTAVRTAK>maroš> nedre mi to o ram ani o vejfuk .fe 450 r.v. 2004



O vejfuk dřelo zadní kolo, řetěz dře u všech, takže pokud u tvý ne, asi máš nějakou raritní vyjímku.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

30.6.2010 v 15:44 | Nahoru | #536

MikiberG>maroš> dře to všem i na novějších.. ale je to víceméně vytahaným řetězem a navíc to ničemu nevadí protože to spíš jen škrtá jako o vodítko. Kdyby to dřelo tak lítaj piliny atd.....



Vytahaným řetězem to není protože to dělaj(dělaly?)už nový motorky, aspoň u mojí 03 to tak bylo, vidim jak dneska jak sem hned(po první zajížděcí vyjížďce- na pravý staně rámu fest ohoblovaná barva se záseky "do masa") volal janouše atd. co jako s tim je a, že mám asi volnej/moc naplej/špatnej řetěz a dostalo se mi ujištění, že je to normální a, že "to je chrommolybden a ten se neprobrousí"
Jestli to něčemu vadí nebo ne je otázka, závodníkovi kerej to má čtvrt roku a pak to pošle do světa je to samozřejmě u prdele, mě jako hobíka, co chce mit radost z hajtech špičkovýho kvalitního výrobku za kerej dal dvěstě litrů to sralo, že to fabrika osm let neřešila nechápu.

Naposledy editováno 30.06.2010 15:52:51

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

30.6.2010 v 19:14 | Nahoru | #537
No, tak zrovna mně na nové 08 řetěz o rám neškrtá...
A to s tím občasným zaskřípáním spojky mne fakt netrápí... ani to, že nejde dobře na místě najít neutrál...
Protože když jí miluješ, není co řešit...

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

30.6.2010 v 20:30 | Nahoru | #538
MikiberG> Na vytahaný řetěz zapomen mam ho tyden stary.Mam dokonce spojku řetězu ze zevnitř ale nepomohlo)

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

30.6.2010 v 20:35 | Nahoru | #539
martin.hsb> ....Protože když jí miluješ, není co řešit...
jj,svatá pravda ..mně o rám škrtá a řetěz mám zánovní,ale kolo o výfuk nedřelo a teď mám Akrapa,ten je placatější než orig. a místa je tam dost.

Husaberg 450 FE rady

30.6.2010 v 21:08 | Nahoru | #540
Psal jsem to tak že škrtá všem a čím vytahanější tím víc - všimneš si toho na zadním lízátku a drapáku ze strany řetězu - vytahanej řetěz víc plandá do stran a odírá i tyhle věci. + je to věcí těch všech opotřebenejch rolniček a vodítek. Brutální záseky jsem na své nové 2005 nepozoroval, ani rány a to doteď. Pokud někomu neškrtá, je to výjimka a ne pravidlo a bude to tím že je vše zánovní.
Výfuk škrtá hlavně po pádech a přihnutí ke kolu. Kdo s tím nepadá problém s výfukem neřeší .
Výfuk se dá podložit a držáky rovnat - já to už jen občas odehnu odpáčením zpět. Hodně mi výfuk vzali jen zimní hřebíky. Jinak teď mám najeto 730hodin a rám je v místě řetězu pořád jen oškrtaný. Ani jeden řetěz se o něj nepoškodil, pokud mi praskla spojka tak jen když byl řetěz totál a druhá rozeta na něm po smrti - spojky dávám normálně. Spíš si mylím že rám olešťují ty kamínky a bláto co bere řetěz sebou.

Spojku mám pořád origo /730hodin!!!/ ty zvuky jsou nějaký rezonance když se hodně trápí a zahřeje. Neutrál je věcí oleje a tření ve spojce - teplý motor by měl jít OK. Pokud nejde jsou plechy trochu pokroucený a škrtají o lamely - na fci to nemá zásadní vliv a dělá to i moje + většina co znám. Pokud spojka táhne hodně i při vymáčknutí a pumpa + pístek je OK pak už je spojka KO a chce jí vyměnit.... /min. pokroucený plechy - pokud je spojka zánovní a došlo k utrápení/. Ale zatím jsem se nepotkal s nikým kdo by to takhle pořídil vyrychtovat.

Jak psal MartinHSB: Když jí miluješ není co řešit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 Simon456 2 12.7.2023 v 15:41 ja1
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 Stody100 13 1.11.2020 v 08:54 Stody100
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 Kopčenko 2 11.2.2020 v 07:51 K660S
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 posera1 4 29.6.2018 v 20:58 Katroš


TOPlist