Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Když jsem v minlosti měřil odběr startéru při startu tak si veme kliďo 120 -130A - v prvním okamžiku... potom je tam pokles na 70-80A /to už bude záležet na mech. odporu soustavy/.
Takže slabší bat. nebrat - půjdou za hranicí maxima a rychle do kopru.
JJ Orig větrák bere jako kráva a když je bat slabší tak ji spolehlivě dorazí. Mechanickej vypínač vidím u origo větráku jako nutnost.
Potom podle toho co vidím kolem tak životnost baterky do 2roků je úplně běžná. Mě pův. vydržela 4,5 ale to už ke konci dala jen 2 starty nebo jeden.
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Když jezdím, tak při zašlápnutí moto v blátě nebo v utahováku už sotva otočí, ale když ne napoprvé, tak napodruhé naskočí, snažím se tedy ji moc nepoužívat, jen v nejnutnějších případech. U toho vypínače větráku bych se bál, že ho zapomenu zapnout a uvařím to...
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Sally06>Chlapi,tak po úmorném přečtení fšech stránek,které jsem četl fčera a dneska večer jsem dospěl k názoru,že tohle jen nej. téma na M.CZ Dozvěděl jsem se toli věcí co na jakém modelu Husara odchází co má slabší a co lepší,že už si ani skoro nic nepamatuju A ten tuning tušim Troj11 toho Husara je fakt super... Vim,proč je můj sen ho jednou mít... tak bahnu zdar
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
MartasCE>Problém s "dobíjením" vyřešen:stačila nová baterie.Ted to dobíjí 14,49 i s zapnutýma světlama.
jakou baterku jsi implantoval?
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Naposledy editováno 29.06.2010 13:58:54
Pak je to ale věc naučení a skušeností s ternem. Jezdil jsem na modelu před stříkačkou a moc mě to nenadchlo podvozkem ani motorem - jenže by to chtělo celý den jezdit a ne jen chvilku. Spíš to bude o povaze jezdce, co komu sedne a zbytek se doučíš.
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Naposledy editováno 29.06.2010 21:28:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
MikiberG>maroš> dře to všem i na novějších.. ale je to víceméně vytahaným řetězem a navíc to ničemu nevadí protože to spíš jen škrtá jako o vodítko. Kdyby to dřelo tak lítaj piliny atd.....
Vytahaným řetězem to není protože to dělaj(dělaly?)už nový motorky, aspoň u mojí 03 to tak bylo, vidim jak dneska jak sem hned(po první zajížděcí vyjížďce- na pravý staně rámu fest ohoblovaná barva se záseky "do masa") volal janouše atd. co jako s tim je a, že mám asi volnej/moc naplej/špatnej řetěz a dostalo se mi ujištění, že je to normální a, že "to je chrommolybden a ten se neprobrousí"
Jestli to něčemu vadí nebo ne je otázka, závodníkovi kerej to má čtvrt roku a pak to pošle do světa je to samozřejmě u prdele, mě jako hobíka, co chce mit radost z hajtech špičkovýho kvalitního výrobku za kerej dal dvěstě litrů to sralo, že to fabrika osm let neřešila nechápu.
Naposledy editováno 30.06.2010 15:52:51
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
A to s tím občasným zaskřípáním spojky mne fakt netrápí... ani to, že nejde dobře na místě najít neutrál...
Protože když jí miluješ, není co řešit...
Výfuk škrtá hlavně po pádech a přihnutí ke kolu. Kdo s tím nepadá problém s výfukem neřeší .
Výfuk se dá podložit a držáky rovnat - já to už jen občas odehnu odpáčením zpět. Hodně mi výfuk vzali jen zimní hřebíky. Jinak teď mám najeto 730hodin a rám je v místě řetězu pořád jen oškrtaný. Ani jeden řetěz se o něj nepoškodil, pokud mi praskla spojka tak jen když byl řetěz totál a druhá rozeta na něm po smrti - spojky dávám normálně. Spíš si mylím že rám olešťují ty kamínky a bláto co bere řetěz sebou.
Spojku mám pořád origo /730hodin!!!/ ty zvuky jsou nějaký rezonance když se hodně trápí a zahřeje. Neutrál je věcí oleje a tření ve spojce - teplý motor by měl jít OK. Pokud nejde jsou plechy trochu pokroucený a škrtají o lamely - na fci to nemá zásadní vliv a dělá to i moje + většina co znám. Pokud spojka táhne hodně i při vymáčknutí a pumpa + pístek je OK pak už je spojka KO a chce jí vyměnit.... /min. pokroucený plechy - pokud je spojka zánovní a došlo k utrápení/. Ale zatím jsem se nepotkal s nikým kdo by to takhle pořídil vyrychtovat.
Jak psal MartinHSB: Když jí miluješ není co řešit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 | Maty_99 | 3 | 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein |
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 | Simon456 | 2 | 12.7.2023 v 15:41 ja1 |
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 | Stody100 | 13 | 1.11.2020 v 08:54 Stody100 |
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 | Kopčenko | 2 | 11.2.2020 v 07:51 K660S |
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 | posera1 | 4 | 29.6.2018 v 20:58 Katroš |