vdaka
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R600 K7 a GSX-R750 K7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R600 K7 a GSX-R750 K7
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R600 K7 a GSX-R750 K7
2-185
3-225
4-260
5-285
6-299
Vše podle tacho odchylka + - 5km
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R600 K7 a GSX-R750 K7
Inac co hovoris na motku? Predpokladam, ze max spokojnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R600 K7 a GSX-R750 K7
Jakej že máš rok výrobu u tvojí 750??
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R600 K7 a GSX-R750 K7
Ked na dvojke padnes tak na 90km/h, ako to potom akceleruje? Uz to ide na plne gule, alebo sa este troska zbiera?
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R600 K7 a GSX-R750 K7
K7 - jen v upravách pokračuj *yes*
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R600 K7 a GSX-R750 K7
Wario píše: 750 -K6-K7 je bomba ideální bajk .
K7 - jen v upravách pokračuj *yes*
No nevím, nevím..Mám KN filtr+powercomander+ laďák RP.Byl jsem dvakrát na brzdě a hodně se s tím prali.Nakonec jsem ten laďák hodil do Vltavy a dal Akrapoviče jenže výsledek byl sice o tři koně lepší výměnou koncovky, ale pořád mám kolem 8tis takovou hnusnou díru a nevím, co s tím... *no* *no* *no*
matuS píše: K7 - ked tak pozeram na tie rychlosti, tak brno sa jazdi iba 2-3-4, ze?
Ked na dvojke padnes tak na 90km/h, ako to potom akceleruje? Uz to ide na plne gule, alebo sa este troska zbiera?
Nevím na okruhu jsem ještě nebyl, ale na okresce stejně víc, jak za 4 nedám...Ale sbírá se díky comanderu super... *yes*
to su len take uvahy
FLyer - ale o to predsa vobec nejde a vobec to nic neznamena. Dlhe prevody nemusia znamenat na okruhu vyhodu, skor naopak. Ale ajtak je to skor o tom, ze urcite prevody sadnu na jeden okruh a na druhom to uz moze byt nanic.