paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:25 | Nahoru | #331

GRASSEL>já myslím že to pojede +- stejně, 929 jela stejně jako gsxr 750 K1 co jsem koukal takže myslím že se nedá říct že to proti tomu nepojede. Každopádně i kdyby to bylo trošku pomalejší tak dvouválec tě charakterem, zvukem a chováním zblbne že si myslíš že jedeš větší palici než na 4V



já to mám přesně naopak... na čtyřválu to rvu do červenýho, sázim tam kvalty jak přemek podlaha karfióly, mám pocit že jedu kosu jak hovado a pak se podívám na budíky a zjistim, že když tudy jedu na dvouválu stejnou rychlostí, tak se ten motor sotva točí a já se šťourám v uchu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:39 | Nahoru | #332
FiZzeR> tak to je samozřejmě blbost co říkáš, protože už jen logicky.......

na čtyřválu to rvu do červenýho a sázím tam kvalty - 4válec jede na jedničku cca 120kmh (a to je 600ccm) litr běžně okolo 140kmh - mezitím dvouválec na jedničku cca 70-80kmh maximálně

a pak se kouknu na budíky a zjistím že když tudy jedu na dvouválu stejnou rychlostí tak se ten motor sotva točí a já se šťourám v nose.

Sorry kamaráde ale tohle je absolutní blbost, jen když si to přečteš tak tě musí trknout jaká je to kravina a že to není možný. Jedině tak že bys u čtyřválce měl třeba dvjku a u dvouválce šestku, jenže pak je blbost - sázím tam kvalty jak přemek podlaha karfioly.

Ještě jednou promiň ale je to hrozná blbost.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:41 | Nahoru | #333
FiZzeR> ale pokud chceš, tak ti rád půjčím GIXXERA na trasu kterou jezdíš na RSV a můžeš se ukázat

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:54 | Nahoru | #334
Flyer> To je težký Asi jako Bubák tady furt řiká legerdární větu,jak Zx-9r 929ku musí natrhnout protože 954 je lepší než 929 a tu jeho zx9 natrhla)...Je to pravda 954 jede líp jak 929,ale kdykoliv 929 postavím proti zx-9r at 98 nebo 00 tak dostane naprdel Musel bych to skusit,ale když se podivám na NM obou motorek tzn 102 proti 83 a vahove jen 6 kilo rozdíl,tak se mi to nezdá,ale rád to nekdy skusím

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:55 | Nahoru | #335

GRASSEL>Dony929RR> RSV má rozvody běžný

To je právě ono SP-1 nemá bežný rozvody

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:58 | Nahoru | #336
Tak dnes jsem projel CBR1000RR 08 a ono to i jelo Zároveň se omlouvám týpkovi na GSX1000R, že jsem s ním nezávodil(bo jsem na tom jel sotva půl km nebylo moje) a byl mě nucen předjet znuděně po zadním , čímž mě nasral a já skopl z 5tky na 3jku a ohulákal to, výsledek byla jízda cca 15-20m po zadním než mi došly kule a ubral jsem Tudíž jsem došel k závěru, že na SS litru ve 4válci umí jet po zádech i takový vemeno jako já, tak příště nemachrujte na mý TLR (na tom už se to už musí umět a to já neumím)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 00:06 | Nahoru | #337
dewwil> jel jsem na tom taky a je to příjemná motorka zajímavý je že mi přišlo že to jede tak nějak nic moc ale pak když jsem s ním dal sprint tak mě dal......

ale na trojku na prdel ne, myslel si asi dvojku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 00:17 | Nahoru | #338
GRASSEL> No hele ovladatelný jak kolobrnda, jinak to bylo takový hodný jak si otočil heftem tak to jelo, no ta dvojka je možná, to bylo jak elektromotor takže jsem ani nevěděl co mám za kvalt, ale o dva dolů to bylo jen doufám, že to nebylo z trojky, protože pak by to byla vydechlina co mě nedokázala shodit Ale když jsem ji po cca 3km začal nakládat tak to jelo kurevsky a umělo to i pozlobit Ale Suzuki je Suzuki

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 00:19 | Nahoru | #339
dewwil> až se sčuchnem tak ti půjčím to svoje bude se ti to líbit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 00:20 | Nahoru | #340

GRASSEL>FiZzeR> tak to je samozřejmě blbost co říkáš, protože už jen logicky.......

na čtyřválu to rvu do červenýho a sázím tam kvalty - 4válec jede na jedničku cca 120kmh (a to je 600ccm) litr běžně okolo 140kmh - mezitím dvouválec na jedničku cca 70-80kmh maximálně

a pak se kouknu na budíky a zjistím že když tudy jedu na dvouválu stejnou rychlostí tak se ten motor sotva točí a já se šťourám v nose.

Sorry kamaráde ale tohle je absolutní blbost, jen když si to přečteš tak tě musí trknout jaká je to kravina a že to není možný. Jedině tak že bys u čtyřválce měl třeba dvjku a u dvouválce šestku, jenže pak je blbost - sázím tam kvalty jak přemek podlaha karfioly.

Ještě jednou promiň ale je to hrozná blbost.



nepochopil jsi mě, to co chci říct já je, že když jedu na dvouválu i na čtyřválu stejnou rychlostí, tak mám na čtyřválu pocit že jedu rychlejc. asi proto, že mě to nutí ten motor vytáčet na každej kvalt až do červenýho, kdežto u dvouválu tam ten vyšší kvalt kopnu daleko dřív a využívám střední pásmo otáček.

ale říkám, je to jen subjektivní pocit, každej to můžem mít jinak...
proto jsem měl po přesednutí z čtyřválu ze začátku pocit, že to tragicky nejede... podle mě za to mohl hlavně odlišnej zvukovej projev... on ten ostrej ječák vytočenýho čtyřválu vs. měkký brumlání pumpy na močku dělá svoje

btw ten čtyřvál o kterým mluvím, jen z poslední doby - šestka hornet - má se sériovým převodem cca stejnou maximálku na jednotlivý kvalty jako RSV s mínus dvouma zubama vpředu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 00:24 | Nahoru | #341
GRASSEL> jj, zatím jsem jel na K3 bylo to pocitově zlobivější než to RRko, jen aby to nedopadlo jakoo, že Grassel zapůjčil GSXR Dewwilovi ke crashtestu Zapůjčím ti Telátko, ale budeš na něj hodnej

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 00:29 | Nahoru | #342
FiZzeR> to máme stejný, na 4V si musím nejdřív vzpomenout, že se tam neřadí v 6-7000 ot/min, ale až od 10000 ot/min. abych cejtil ty kopance jak na TLR

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 06:36 | Nahoru | #343
Když bych řadil z 1 na 2 těsně před omezovačem mám na budíku 120km/h (podle gearingcommanderu 117,6)..Takže dvouvál nemá kratší kvalty, resp. převodový poměr je +/-stejnej jako u jabka, akorát jabko neskončí u 10500 ale +13tis..Mě se SP taky zdálo sterilní resp. až moc nezáludný, tak jsem si povolil odskok a kompresi a hned je to větší divočina (mimo to jsem vydoloval až nečekaně dost komfortu)..Takže divokost některých motorek bych neviděl až tak, nebo pouze v brutalitě motoru, jako neodpovídajícímu nastavení podvozku vůči parametrům motoru..Např. seděl jsem na 9tce Ninji 03, jednak je to mastodont (pojíznej obyvák) a ani se nedivím, že to někomu může přijít splašený, když je to jak houpací křeslo.

Naposledy editováno 20.06.2010 06:45:29

2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:09 | Nahoru | #344
Jestli radite na V2 v 6-7tis, tak to nemuzete bejt uz vubec rychli.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:13 | Nahoru | #345

Bubrak ZX10R>Jestli radite na V2 v 6-7tis, tak to nemuzete bejt uz vubec rychli.



To je sice možný ,ale jsme ukrutně šťastný ,což ted asi nechápeš ,protože jsi to nikdy nezažil

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:22 | Nahoru | #346

..Roko..>.Např. seděl jsem na 9tce Ninji 03, jednak je to mastodont (pojíznej obyvák) a ani se nedivím, že to někomu může přijít splašený, když je to jak houpací křeslo.



To bude tím,že to splašený nejni je to mrtvý

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:24 | Nahoru | #347

Ďuričko>To je sice možný ,ale jsme ukrutně šťastný ,což ted asi nechápeš ,protože jsi to nikdy nezažil


Tak tak A vůbec Bubrák má teď okurkovou sezónu,ten jezdí až v zimě

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:25 | Nahoru | #348
Bubrak ZX10R> Noo jo no, co mám dělat, když v těhle otáčkách mám zrovna nej krouťák, ono když budu řadit na prní tři kvalty v těch cca 11 tisících tak ta rychlost jde dolů(začne pocitově umírat), na 2V je nejlepší využít to střední pásmo na řazení a pak to rozbublávat vejš kde už ten úbytek Nm není tolik znát ,to nastoupěj 2V koníci ....Možná by to pořešil G-Pack

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:40 | Nahoru | #349

Ďuričko>To je sice možný ,ale jsme ukrutně šťastný ,což ted asi nechápeš ,protože jsi to nikdy nezažil



Prave ze sem to zazil a chtel sem z toho slyzt, pac sem myslel ze stojim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:40 | Nahoru | #350
dewwil> Ahoj! Už máš trombóny? Chtěl jsem se optat jestli sis je nechával dělat od toho známýho cos mi nabízel nekdy v zimě(jestli ješte vzpomeneš)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:41 | Nahoru | #351

dewwil>Bubrak ZX10R> Noo jo no, co mám dělat, když v těhle otáčkách mám zrovna nej krouťák, ono když budu řadit na prní tři kvalty v těch cca 11 tisících tak ta rychlost jde dolů(začne pocitově umírat), na 2V je nejlepší využít to střední pásmo na řazení a pak to rozbublávat vejš kde už ten úbytek Nm není tolik znát ,to nastoupěj 2V koníci ....Možná by to pořešil G-Pack



To je presne ono co mi na V2 vadi. Kdyz to tocis, tak to zacina umirat a chces preradit, ale tim zas ztratis na tezsim prevodu (a vic nez kdyz bys to tocil do omezovace), proste takova marnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:42 | Nahoru | #352

Bubrak ZX10R>Prave ze sem to zazil a chtel sem z toho slyzt, pac sem myslel ze stojim.



Jo jasně,chvíli mi trvalo než mi došlo kterej moment myslíš...to bylo ve chvíli kdy jsi zrovna ohlodával vačkou zdvihátka viď? To musel bejt fakt orgasmus

929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:44 | Nahoru | #353
Ale do tech 6-7tis na 1ku je to vetsi zabava nez na ctyrvalu, to nepopiram. Takze asi do 60km/h.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:44 | Nahoru | #354

Ďuričko>Jo jasně,chvíli mi trvalo než mi došlo kterej moment myslíš...to bylo ve chvíli kdy jsi zrovna ohlodával vačkou zdvihátka viď? To musel bejt fakt orgasmus



Ukaz mi V2, kterej i bez ohlodany vacky zajede 400m za 10.36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:46 | Nahoru | #355

Bubrak ZX10R>To je presne ono co mi na V2 vadi. Kdyz to tocis, tak to zacina umirat a chces preradit, ale tim zas ztratis na tezsim prevodu (a vic nez kdyz bys to tocil do omezovace), proste takova marnost.



Tak já nevím,asi mam nějaký retardovaný TL,ale mě to ještě trochu kopne v 10,5tisících,tže já můžu točit až do maxima...no problemo

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:47 | Nahoru | #356

Ďuričko>Tak já nevím,asi mam nějaký retardovaný TL,ale mě to ještě trochu kopne v 10,5tisících,tže já můžu točit až do maxima...no problemo



Tak to mas dobry.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:48 | Nahoru | #357
Bubrak ZX10R>

[img]

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:55 | Nahoru | #358

Ďuričko>dewwil> Ahoj! Už máš trombóny? Chtěl jsem se optat jestli sis je nechával dělat od toho známýho cos mi nabízel nekdy v zimě(jestli ješte vzpomeneš)...



Ještě nejsou,má teď málo času, ale bude je dělat on

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 11:59 | Nahoru | #359

Ďuričko>Tak já nevím,asi mam nějaký retardovaný TL,ale mě to ještě trochu kopne v 10,5tisících,tže já můžu točit až do maxima...no problemo



Tak to já taky, ale 4,5,6 už mi nepříjdou do omezovače tak ztrátový jak 1,2,3

929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 12:01 | Nahoru | #360
Vcera sem potkal nejakyho pana Hakena, nechci mu krivdit, ale vypadal tak na 60-70let, pry jezdil v 70. letech Horice a dalsi prirodni okruhy. Prodaval kamosovi R1 a rikal, ze nemuze jezdit na dvouvalech nebo chopperech, ze to proste neni pro nej, ze potrebuje sportaka jako je R1 nebo dvoutaktni 250. Tak sem si tak rikal, jak i zkusenej zavodnik vi co rika. Ted ma na 2 roky sebranej ridicak kvuli rychlosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist