pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci
Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?
ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
GRASSEL>já myslím že to pojede +- stejně, 929 jela stejně jako gsxr 750 K1 co jsem koukal takže myslím že se nedá říct že to proti tomu nepojede. Každopádně i kdyby to bylo trošku pomalejší tak dvouválec tě charakterem, zvukem a chováním zblbne že si myslíš že jedeš větší palici než na 4V
já to mám přesně naopak... na čtyřválu to rvu do červenýho, sázim tam kvalty jak přemek podlaha karfióly, mám pocit že jedu kosu jak hovado a pak se podívám na budíky a zjistim, že když tudy jedu na dvouválu stejnou rychlostí, tak se ten motor sotva točí a já se šťourám v uchu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
na čtyřválu to rvu do červenýho a sázím tam kvalty - 4válec jede na jedničku cca 120kmh (a to je 600ccm) litr běžně okolo 140kmh - mezitím dvouválec na jedničku cca 70-80kmh maximálně
a pak se kouknu na budíky a zjistím že když tudy jedu na dvouválu stejnou rychlostí tak se ten motor sotva točí a já se šťourám v nose.
Sorry kamaráde ale tohle je absolutní blbost, jen když si to přečteš tak tě musí trknout jaká je to kravina a že to není možný. Jedině tak že bys u čtyřválce měl třeba dvjku a u dvouválce šestku, jenže pak je blbost - sázím tam kvalty jak přemek podlaha karfioly.
Ještě jednou promiň ale je to hrozná blbost.
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
ale na trojku na prdel ne, myslel si asi dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
GRASSEL>FiZzeR> tak to je samozřejmě blbost co říkáš, protože už jen logicky.......
na čtyřválu to rvu do červenýho a sázím tam kvalty - 4válec jede na jedničku cca 120kmh (a to je 600ccm) litr běžně okolo 140kmh - mezitím dvouválec na jedničku cca 70-80kmh maximálně
a pak se kouknu na budíky a zjistím že když tudy jedu na dvouválu stejnou rychlostí tak se ten motor sotva točí a já se šťourám v nose.
Sorry kamaráde ale tohle je absolutní blbost, jen když si to přečteš tak tě musí trknout jaká je to kravina a že to není možný. Jedině tak že bys u čtyřválce měl třeba dvjku a u dvouválce šestku, jenže pak je blbost - sázím tam kvalty jak přemek podlaha karfioly.
Ještě jednou promiň ale je to hrozná blbost.
nepochopil jsi mě, to co chci říct já je, že když jedu na dvouválu i na čtyřválu stejnou rychlostí, tak mám na čtyřválu pocit že jedu rychlejc. asi proto, že mě to nutí ten motor vytáčet na každej kvalt až do červenýho, kdežto u dvouválu tam ten vyšší kvalt kopnu daleko dřív a využívám střední pásmo otáček.
ale říkám, je to jen subjektivní pocit, každej to můžem mít jinak...
proto jsem měl po přesednutí z čtyřválu ze začátku pocit, že to tragicky nejede... podle mě za to mohl hlavně odlišnej zvukovej projev... on ten ostrej ječák vytočenýho čtyřválu vs. měkký brumlání pumpy na močku dělá svoje
btw ten čtyřvál o kterým mluvím, jen z poslední doby - šestka hornet - má se sériovým převodem cca stejnou maximálku na jednotlivý kvalty jako RSV s mínus dvouma zubama vpředu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
Naposledy editováno 20.06.2010 06:45:29
2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
Bubrak ZX10R>Jestli radite na V2 v 6-7tis, tak to nemuzete bejt uz vubec rychli.
To je sice možný ,ale jsme ukrutně šťastný ,což ted asi nechápeš ,protože jsi to nikdy nezažil
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
Ďuričko>To je sice možný ,ale jsme ukrutně šťastný ,což ted asi nechápeš ,protože jsi to nikdy nezažil
Prave ze sem to zazil a chtel sem z toho slyzt, pac sem myslel ze stojim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
dewwil>Bubrak ZX10R> Noo jo no, co mám dělat, když v těhle otáčkách mám zrovna nej krouťák, ono když budu řadit na prní tři kvalty v těch cca 11 tisících tak ta rychlost jde dolů(začne pocitově umírat), na 2V je nejlepší využít to střední pásmo na řazení a pak to rozbublávat vejš kde už ten úbytek Nm není tolik znát ,to nastoupěj 2V koníci ....Možná by to pořešil G-Pack
To je presne ono co mi na V2 vadi. Kdyz to tocis, tak to zacina umirat a chces preradit, ale tim zas ztratis na tezsim prevodu (a vic nez kdyz bys to tocil do omezovace), proste takova marnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
Bubrak ZX10R>Prave ze sem to zazil a chtel sem z toho slyzt, pac sem myslel ze stojim.
Jo jasně,chvíli mi trvalo než mi došlo kterej moment myslíš...to bylo ve chvíli kdy jsi zrovna ohlodával vačkou zdvihátka viď? To musel bejt fakt orgasmus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
Ďuričko>Jo jasně,chvíli mi trvalo než mi došlo kterej moment myslíš...to bylo ve chvíli kdy jsi zrovna ohlodával vačkou zdvihátka viď? To musel bejt fakt orgasmus
Ukaz mi V2, kterej i bez ohlodany vacky zajede 400m za 10.36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
Bubrak ZX10R>To je presne ono co mi na V2 vadi. Kdyz to tocis, tak to zacina umirat a chces preradit, ale tim zas ztratis na tezsim prevodu (a vic nez kdyz bys to tocil do omezovace), proste takova marnost.
Tak já nevím,asi mam nějaký retardovaný TL,ale mě to ještě trochu kopne v 10,5tisících,tže já můžu točit až do maxima...no problemo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |