1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání XRka
Naposledy editováno 10.03.2010 22:58:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehřívání XRka
pedal>teploty u vzduchem chlazených motorů od 140 do cca 180 jsou naprosto běžné nebo se zase pletu ?
...čoveče, pamatuju si dokonce až z vojny,...a to je nějakých 22 let,....tam jsme se učili, že pracovní teplota motoru Tatra 148 je kolem 160-180°C , takže se asi nepleteš.
Edit: Ale co ještě tak si pamatuju, tak tazatel měl to XR jako leštěnku na silnici, tak tam by myslím ta teplota-a ještě při zajíždění na těch 160-180 jít neměla.Ještě když psal, že už to jednou zadřel.
Naposledy editováno 10.03.2010 23:02:30
Naposledy editováno 11.03.2010 14:40:16
1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání XRka
Jinak je hezké, že sem motáte Tatru, ale ona má úplně odlišný mazací systém - jak z hlediska dosažené hodnoty mazacího tlaku oleje tak i nejspíš odlišných vlastností oleje při třebas těch 160°C (navíc dílčí vůle např. píst/válec mohou být zcela odlišné - vše myšleno k tepelným bilancím). Zkrátka co platí pro Tatru, nemusí platit pro Hondu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehřívání XRka
Takže nějakej jojin řekne že teplota 120 je docela dost a druhej jojin nespi, možná
Jinak vůbec ztvých přspěfků nevyplývá,že někde šmátráš a zhlavy to nepíšeš.Soustředil jsem se na čtení příspěfků Matesse a tebe a jde poznat,že Matess ví očem mluví,ale ty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehřívání XRka
pedal>SiSpo> ach jo, ach jo, provozní teploty běžných motorů jak vzduchem chlazených tak vodou chlazených jsou 120 a více stupňuuuuuu, když teplota povrchu válce klesne pod teplotu 140 stupňů , nemá olej optimální teplotu a kromě špatnách mazacích vlastností taky špatně vytváří souvislý olejový film na stěnách válce. Zplodiny pronikají ze spalovacího prostoru a napomáhají vytváření kyselin, CO a vodní páry, Kyseliny dělaji co ? korozi soudruzi. Nejvic působí když kondenzujou na stěnách válce a píst je pak rozmatlava po celé ploše válce. Rosný bod závisí na okamžitém tlaku a teplotě, kdo neví tak spátky do záklatky a proto musí být teploty válce motorů jak vzduchových tak vodou chlazených nad 140 stupňuuuuuuuu. Laboratorní teplota motoru je 120 stupňů, optimální, vypočítaná. Teprve dnes dosahujou oleje patřičných parametrů pro tuto teplotu. Takže ty kecy zchrňme, Dle odborníků je laboratorní teplota motoru 120 stupňů. Normálně se ty teploty pohybují optimální za provozu 120 až dejme tomu 180 stupňů ne ? a to by mělo platit všeobecně že jo, čili jestli pan naměřil u pochybného teploměru 120 stupňů může bejt možna f klidu, jestli že skutečná teplota nepřesahla 200 že jo. Takže pokud chceš bilancovat bilancuj na základě faktuuuuuuuu a jinak se dá koupit knížka nebo si přečíst internet, pokud tě motory a jejich funkce zajimaji víc než jen to, že pokud jim naložime knedlik tak jedem po zadnim , nejde mi o to se z někym hádat kdo má pravdu a nemá, je mi to fuk, ale celkem mě mrzí, když někdo ťápne nesmysl, třeba nechtě a někomu kdo tomu nerozumi a třeba ani nechce zamotá uplně hlavu
Takže nějakej jojin řekne že teplota 120 je docela dost a druhej jojin nespi, možná
dočetl jen to k tomu " spátky do záklatky" a to mi bohatě stačí :D
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
škubání motoru jen na jeden kvalt Honda XR 600 | novej | 8 | 21.4.2022 v 23:09 mRKEF |
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... | Ales5 | 19 | 27.12.2020 v 10:06 Palomoto |
Výška na motorku Honda XR 400, Honda XR 600, Honda XR 250R | Ales5 | 23 | 26.11.2020 v 11:00 Zdenalbenal |
vačka Honda XL/ XR 600 Honda XL 600, Honda XR 600 | fichtlusius | 9 | 26.9.2020 v 15:29 vladimir1974 |