globalmoto_kveten





Téma: Měření tlaku okruhových pneu
 
9.6.2010 v 21:54
Jelikož mám zítra agenturu Prospeed,narychlo ještě potřebuji ujištění o měření tlaku v gumách.
Pár erudovaných jezdcu říká:Měřit za tepla na nahřívačích,po pulhodině,předek 2,1,zadek 1,9.
Gumy mám Dunlop D211GP Racer.V Motoškole se mi zdá-nevím jistě,že doporučovali foukat za STUDENA stejné tlaky.Kde je tedy pravda?
P.S.:S okruhovým ježděním začínám.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 09:03 | Nahoru | #31
Stev> není Z... Scan jsem sem nedal, bo jsem od bratra z dílny vyběhl jak namydlenej a tu brožuru od Mišulinu jsem tam nechal Skleróza, a lepší už to u mě nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 09:04 | Nahoru | #32
MalyStana> mas asi docela citlivej zadek, protoze uplne stejny pocit i zkusenosti Pirr/Dun mam ja i mnoho jinych.
Ale prave toto chovani se da dost ovlivnit prave tlakem, rozvorem, zadni kompresi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 09:51 | Nahoru | #33

Dawe02>MalyStana> mas asi docela citlivej zadek, protoze uplne stejny pocit i zkusenosti Pirr/Dun mam ja i mnoho jinych.
Ale prave toto chovani se da dost ovlivnit prave tlakem, rozvorem, zadni kompresi...



no a to je právě ta alchymie, na kterou teprve musím přijít , i když na to moje hobby ježdění, nemá cenu laborovat, ale zas na druhou stranu když už se jedu svést, mám ráda, když přesně čtu chování mé motorky (ostatně kdo by neměl), takže jsem ráda za každou lekci či radu

a zadek citlivý mám, hlavně na výprask

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 11:59 | Nahoru | #34
MalyStana, Dawe02> teda nevim vy dva, ale mě třeba pirellky klouzaly vždycky jak se trochu víc ojely a dávaly to celkem dost nejevo.. S dunlopama jsem tenhle pocit v životě nezažil. když už to trochu klouzalo tak se to nechalo lehce korigovat.
Další věc je jak ti funguje podvozek, jak na tom sedíš atd.... když přijedeš s gumou vytrhanou tak ti ani tlak nepomůže

jak už jsem psal, jsem teď max spokojenej s těma Michelinama
po cca 50ti kolech

(reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 12:54 | Nahoru | #35

Padre58>Prasouš> Nazdar chlape..
Ty jezdíš D211GP??
Nebo D211GP Racer??



Zdar závodníku ... Racer, slick, směs endurance a fakt spokojenost... Extrémní výdrž (hlavně předek) za super peníze

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 15:25 | Nahoru | #36
[quote]Corela91>MalyStana, Dawe02> teda nevim vy dva, ale mě třeba pirellky klouzaly vždycky jak se trochu víc ojely a dávaly to celkem dost nejevo.. S dunlopama jsem tenhle pocit v životě nezažil. když už to trochu klouzalo tak se to nechalo lehce korigovat.
Další věc je jak ti funguje podvozek, jak na tom sedíš atd.... když přijedeš s gumou vytrhanou tak ti ani tlak nepomůže

jak už jsem psal, jsem teď max spokojenej s těma Michelinama
po cca 50ti kolech

Po 50ti kolech, ale při jakých časech? Vypadají fakt pěkně...
Mně vydrží zadek (Brička medium hard) maximálně 70 kol v Mostě při časech kolem 1:45...víc ani ťuk...

(reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 20:18 | Nahoru | #37

.Kolda.>[quote]Corela91>MalyStana, Dawe02> teda nevim vy dva, ale mě třeba pirellky klouzaly vždycky jak se trochu víc ojely a dávaly to celkem dost nejevo.. S dunlopama jsem tenhle pocit v životě nezažil. když už to trochu klouzalo tak se to nechalo lehce korigovat.
Další věc je jak ti funguje podvozek, jak na tom sedíš atd.... když přijedeš s gumou vytrhanou tak ti ani tlak nepomůže

jak už jsem psal, jsem teď max spokojenej s těma Michelinama
po cca 50ti kolech

Po 50ti kolech, ale při jakých časech? Vypadají fakt pěkně...
Mně vydrží zadek (Brička medium hard) maximálně 70 kol v Mostě při časech kolem 1:45...víc ani ťuk...



JJ. Tie casy by aj mna zaujimali lebo pre zivotnost pneu je to dost dolezita vec.

Naposledy editováno 11.06.2010 20:27:51

1 reakcí na tento příspěvek Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 22:46 | Nahoru | #38
Zdar. I kdyz je to strasne individualni a zalezi uplne na vsem okolo; presto, vedel by nekdo zakladni tlaky pro Pirelli Diablo Superbike SC1(slick)? Dik.

(reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 23:08 | Nahoru | #39

MAR.C.>Zdar. I kdyz je to strasne individualni a zalezi uplne na vsem okolo; presto, vedel by nekdo zakladni tlaky pro Pirelli Diablo Superbike SC1(slick)? Dik.


Tak na to ti asi každý řekne 2,1 předek a 1,9 zadek za tepla. Já jsem to tak minulý rok jel na 600ccm a pohoda..

Prasouš> Nazdar, tak to věřím, ale na ty gumy jsem slyšel velmi různorodé názory.. Já jsem jel teď Dunlop D211GP a dospěl jsem k názoru, že je to možná pro mrdala jako já škoda, i když zase životnost a důvěra v tuto gumu je zcela neuvěřitelná!! Samozřejmě pokud máš náležitě nastavený podvozek Jinak ten předek u D211GP taky vydrží neskutečně dlouho!!!
Když jsem přezul na Metzelery (předek K1 a zadek K2), tak jsem byl také moc spokojen a gumy vždy dala vědět.
Já osobně mám rád Pirelli(Metzelery) a sedí mi Dunlop. Bridge mi neseděly téměř vůbec, ale musím uznat, že to byla jediná guma, která mi fungovala na SKringu.
Teď na Pannonii mám v plánu jet Dunlop KR a snad už se konečně usadím k jednomu typu gumy, který mi bude fungovat a já budu max. spokojen Kamarád je jede a vydržely mu snad 6 dní a to jede časy mnohem lepší než já!!! Potom už je sundal, protože mu to prý prostě bylo blbé, jezdit tak dlouho na těch gumách.. Ale nějaký trénink by ještě snesly

Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 23:11 | Nahoru | #40
tak KRka bych si taky nechala líbit že , ale na to moje mrdalství a těžký amatérismus zůstanu u D211

(reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 23:20 | Nahoru | #41
Corela91> opravdu mám ten pocit co jsem psala výše, ale samozřejmě ještě jednou zdůrazňuji, že jsem oproti všem tady zůčastněným těžký amatér

(reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

11.6.2010 v 23:45 | Nahoru | #42

.Kolda.>[quote]Corela91>MalyStana, Dawe02> teda nevim vy dva, ale mě třeba pirellky klouzaly vždycky jak se trochu víc ojely a dávaly to celkem dost nejevo.. S dunlopama jsem tenhle pocit v životě nezažil. když už to trochu klouzalo tak se to nechalo lehce korigovat.
Další věc je jak ti funguje podvozek, jak na tom sedíš atd.... když přijedeš s gumou vytrhanou tak ti ani tlak nepomůže

jak už jsem psal, jsem teď max spokojenej s těma Michelinama
po cca 50ti kolech

Po 50ti kolech, ale při jakých časech? Vypadají fakt pěkně...
Mně vydrží zadek (Brička medium hard) maximálně 70 kol v Mostě při časech kolem 1:45...víc ani ťuk...



Kamilovi Pragerovi vydržely Pirelli Diablo rosso (ano - čtete dobře - silniční guma) v Mostě 90 kol při časech 1:41 - 1:43. Já najel na Michelinech zatím 85 kol v Brně a ještě by tak půl dne daly. Takže ty časy jsou jen jeden z mnoha faktorů.....

(reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

12.6.2010 v 20:01 | Nahoru | #43
.Kolda.> tak je fakt že jsem mrdal jel jsem je při prvnim letošnim ježdění v mostě a druhej den brně kolem (1:52; 2:23), takže žádná extra zátěž, ale prostě mi oproti loňskejm d209 seděj víc.. teď mám nauzutý d211 tak uvidim až se dostanu do Mostu jak se budou chovat.. ještě budu zkoušet slicky od Michelinu tak uvidim

1 reakcí na tento příspěvek Měření tlaku okruhových pneu

22.6.2010 v 11:22 | Nahoru | #44
Omlouvám se, hledal jsem i v archivu, ale pořád nerozumím.

Mám obutý BT015, na svých stránkách Bridgestone uvádí pro všechny pneu včetně BT002
ve předu/v zadu 2.5/2.9. To by na okruh měl být zadek o 1 AT podfouklý ??

(reakce na) Měření tlaku okruhových pneu

22.6.2010 v 18:00 | Nahoru | #45
pionýr> To máš tlak uváděn do běžného provozu, kde ti jde mimo jiné i o životnost pneu. Prostě na okruhu potřebuješ hlavně přilnavost a tu docílíš tím, že je ufoukneš na dnes nejvíc zažité 2,1 předek a zadek 1,9 za tepla... Pochopitelně každá guma se chová jinak a potřebuje foukat jinak, záleží na jezdeckým stylu, nastavení podvozku atd... Ale pro nás "mrdaly" stačí pro začátek vycházet z těch 2,1 a 1,9...

Naposledy editováno 22.06.2010 18:02:32

Měření tlaku okruhových pneu

23.6.2010 v 16:00 | Nahoru | #46
tlaky pro závodní micheliny power one jsou krásně zpracovaný na www.michelinpowerone.com .
jinak na nich kluci opravdu najíždí 1x až 2x tolik, co na pirelkách a navíc se micheliny sjíždí hezky, že se ještě dají po závodech prodat. a cena letos taky zajímavá. a to nemluvím o ceně na kolo !!!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist