Pár erudovaných jezdcu říká:Měřit za tepla na nahřívačích,po pulhodině,předek 2,1,zadek 1,9.
Gumy mám Dunlop D211GP Racer.V Motoškole se mi zdá-nevím jistě,že doporučovali foukat za STUDENA stejné tlaky.Kde je tedy pravda?
P.S.:S okruhovým ježděním začínám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
Ale prave toto chovani se da dost ovlivnit prave tlakem, rozvorem, zadni kompresi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
Dawe02>MalyStana> mas asi docela citlivej zadek, protoze uplne stejny pocit i zkusenosti Pirr/Dun mam ja i mnoho jinych.
Ale prave toto chovani se da dost ovlivnit prave tlakem, rozvorem, zadni kompresi...
no a to je právě ta alchymie, na kterou teprve musím přijít , i když na to moje hobby ježdění, nemá cenu laborovat, ale zas na druhou stranu když už se jedu svést, mám ráda, když přesně čtu chování mé motorky (ostatně kdo by neměl), takže jsem ráda za každou lekci či radu
a zadek citlivý mám, hlavně na výprask
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
Další věc je jak ti funguje podvozek, jak na tom sedíš atd.... když přijedeš s gumou vytrhanou tak ti ani tlak nepomůže
jak už jsem psal, jsem teď max spokojenej s těma Michelinama
po cca 50ti kolech
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
Další věc je jak ti funguje podvozek, jak na tom sedíš atd.... když přijedeš s gumou vytrhanou tak ti ani tlak nepomůže
jak už jsem psal, jsem teď max spokojenej s těma Michelinama
po cca 50ti kolech
Po 50ti kolech, ale při jakých časech? Vypadají fakt pěkně...
Mně vydrží zadek (Brička medium hard) maximálně 70 kol v Mostě při časech kolem 1:45...víc ani ťuk...
.Kolda.>[quote]Corela91>MalyStana, Dawe02> teda nevim vy dva, ale mě třeba pirellky klouzaly vždycky jak se trochu víc ojely a dávaly to celkem dost nejevo.. S dunlopama jsem tenhle pocit v životě nezažil. když už to trochu klouzalo tak se to nechalo lehce korigovat.
Další věc je jak ti funguje podvozek, jak na tom sedíš atd.... když přijedeš s gumou vytrhanou tak ti ani tlak nepomůže
jak už jsem psal, jsem teď max spokojenej s těma Michelinama
po cca 50ti kolech
Po 50ti kolech, ale při jakých časech? Vypadají fakt pěkně...
Mně vydrží zadek (Brička medium hard) maximálně 70 kol v Mostě při časech kolem 1:45...víc ani ťuk...
JJ. Tie casy by aj mna zaujimali lebo pre zivotnost pneu je to dost dolezita vec.
Naposledy editováno 11.06.2010 20:27:51
1 reakcí na tento příspěvek Měření tlaku okruhových pneu
MAR.C.>Zdar. I kdyz je to strasne individualni a zalezi uplne na vsem okolo; presto, vedel by nekdo zakladni tlaky pro Pirelli Diablo Superbike SC1(slick)? Dik.
Tak na to ti asi každý řekne 2,1 předek a 1,9 zadek za tepla. Já jsem to tak minulý rok jel na 600ccm a pohoda..
Prasouš> Nazdar, tak to věřím, ale na ty gumy jsem slyšel velmi různorodé názory.. Já jsem jel teď Dunlop D211GP a dospěl jsem k názoru, že je to možná pro mrdala jako já škoda, i když zase životnost a důvěra v tuto gumu je zcela neuvěřitelná!! Samozřejmě pokud máš náležitě nastavený podvozek Jinak ten předek u D211GP taky vydrží neskutečně dlouho!!!
Když jsem přezul na Metzelery (předek K1 a zadek K2), tak jsem byl také moc spokojen a gumy vždy dala vědět.
Já osobně mám rád Pirelli(Metzelery) a sedí mi Dunlop. Bridge mi neseděly téměř vůbec, ale musím uznat, že to byla jediná guma, která mi fungovala na SKringu.
Teď na Pannonii mám v plánu jet Dunlop KR a snad už se konečně usadím k jednomu typu gumy, který mi bude fungovat a já budu max. spokojen Kamarád je jede a vydržely mu snad 6 dní a to jede časy mnohem lepší než já!!! Potom už je sundal, protože mu to prý prostě bylo blbé, jezdit tak dlouho na těch gumách.. Ale nějaký trénink by ještě snesly
.Kolda.>[quote]Corela91>MalyStana, Dawe02> teda nevim vy dva, ale mě třeba pirellky klouzaly vždycky jak se trochu víc ojely a dávaly to celkem dost nejevo.. S dunlopama jsem tenhle pocit v životě nezažil. když už to trochu klouzalo tak se to nechalo lehce korigovat.
Další věc je jak ti funguje podvozek, jak na tom sedíš atd.... když přijedeš s gumou vytrhanou tak ti ani tlak nepomůže
jak už jsem psal, jsem teď max spokojenej s těma Michelinama
po cca 50ti kolech
Po 50ti kolech, ale při jakých časech? Vypadají fakt pěkně...
Mně vydrží zadek (Brička medium hard) maximálně 70 kol v Mostě při časech kolem 1:45...víc ani ťuk...
Kamilovi Pragerovi vydržely Pirelli Diablo rosso (ano - čtete dobře - silniční guma) v Mostě 90 kol při časech 1:41 - 1:43. Já najel na Michelinech zatím 85 kol v Brně a ještě by tak půl dne daly. Takže ty časy jsou jen jeden z mnoha faktorů.....
1 reakcí na tento příspěvek Měření tlaku okruhových pneu
Mám obutý BT015, na svých stránkách Bridgestone uvádí pro všechny pneu včetně BT002
ve předu/v zadu 2.5/2.9. To by na okruh měl být zadek o 1 AT podfouklý ??
Naposledy editováno 22.06.2010 18:02:32