Pár erudovaných jezdcu říká:Měřit za tepla na nahřívačích,po pulhodině,předek 2,1,zadek 1,9.
Gumy mám Dunlop D211GP Racer.V Motoškole se mi zdá-nevím jistě,že doporučovali foukat za STUDENA stejné tlaky.Kde je tedy pravda?
P.S.:S okruhovým ježděním začínám.
1 reakcí na tento příspěvek Měření tlaku okruhových pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
matrixbiker>Za tepla a klidně ty tlaky menší.
Když to foukneš za studena, tak se ti po ohřátí pneu tlak zvedne.
1 reakcí na tento příspěvek Měření tlaku okruhových pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
snoopy_mk>na dunlop bych dal 2 vepredu a 1,7 vzadu s nahrivakama
Jo to jezdím já. (D211GPr)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
matrixbiker>Jo to jezdím já. (D211GPr)
Že s tebou souhlasím. To co jsem psal platí pro zakladatele.
2 reakcí na tento příspěvek Měření tlaku okruhových pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
to Stev: Mrknu se u bratra v pneuservisu na jaký to bylo přesně Mišuliny, ten katalog nemám u sebe,je to příručka pro pneuservis, kdyžtak ho sem večer naskenuju
1 reakcí na tento příspěvek Měření tlaku okruhových pneu
Dulezite je mit spravny tlak pri jizde.
Cili zalezi na teplote trati, schopnosti dane gumy se za danych podminek(trat, podvozek, jizdni styl) deformacne zahrat atd.
Docilit spravneho tlaku je potom mozne jak za studena tak za teploty plne nahratych gum z nahrivaku. Dopocitat si zmenu tlaku v pneu ohratim z RT na nahrivakovzch 80°C dokaze snad kazdy....
Doporucil bych nafouknout nejak na stred, pokud zacinas nebude problem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
Prvni fakt je ze do teplejsi trate se pneu mene ochlazuje, pri teplejsi trati je zpravidla i teplejsi vzduch-stejny efekt.¨
To by naznacovalo to, ze vysledna teplota pneu za jizdy bude vyssi. Cili se nabizi ubrat tlak.
Nicmene je tu i druhy fakt - mensi tlak pneu zpusobuje vetsi deformace pneu a timto mechanismem se primarne pneu zahriva. Cili efekt snizeni pocatecniho tlaku pneu nemusi vyustit ve snizeni tlaku pri jizde.
Tlak v pneu se stabilizuje v rovnovaznem stavu a rozdil potom bude v dynamice jeho zmen.
Jak jsem psal, neni to snadne.
Nejsnazsi je v tomto pripade provest experiment - jizda a okamzite mereni teploty a tlaku.
1 reakcí na tento příspěvek Měření tlaku okruhových pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
Ty jezdíš D211GP??
Nebo D211GP Racer??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření tlaku okruhových pneu
Stev>dewwil> dík, ono už jenom to ohřátí o 0,3 je pro mě zajímavá informace, i když si myslím že to bude jiný předek/zadek
Ahoj tak je to pro Power One a pro Txxxx(číslo) Slick všechny směsi...
Dewwil - S mišákama pw1 jsem max spokojenej, foukám 1,9z a 2,1p měřeno po hodině na nahřejvácích a paráda. nekloužou, nežvejkaj se, netrhaj se a i po 60ti kolech (brno, most) vypadaly pořád k světu. nemůžu si vynachválit
MalyStana> nazdarek
1 reakcí na tento příspěvek Měření tlaku okruhových pneu
Jinak jsem měl tajný plán udělat 2:35,nakonec 2:32,takže spokojenost na max na tu moji kochačku.