chci se zeptat o kolik je rozumné maximálně popustit R6 v brýlích? Kvůli snížení.
Máte to tak někdo? Díky Radka
1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích
1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích
Dawe02>Kvuli snizeni to rozumne neni. Kvuli rychlejsimu rizeni ano, ale rekl bych ze 5mm je neco co mozna ani nepoznas.
Aha, já že mi to tady před nějakým tím měsícem někdo radil.
Chtěla bych to zkusit, zda se to opravdu ještě o fous sníží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích
madbiker>neni to rozumne, zkrati se stopa, bude to moc zatacet a strati stabilitu ve vysokych rychlostech
Takže snížit jde jenom zadním tlumičem? Jinak už ne?
1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích
Ale nepocitej s tim ze popustis predek a dostanes centimetry. To by opravdu bylo na ukor jizdnich vlastnosti.
1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích
Dawe02>Radunka83> prepakovani zadniho tlumice, samotny zadni tlumic, oboji muzes v kombinaci s temi prednimi savlemi.. nebo i to sedlo.
Ale nepocitej s tim ze popustis predek a dostanes centimetry. To by opravdu bylo na ukor jizdnich vlastnosti.
Takže na předek raději nesahat, chápu to dobře.
A přepákování zadního tlumiče obnáší co? Dá se to udělat doma?
O kolik to asi půjde níž?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích
madbiker>tlumicem se nic nesnizi, jedine vymena spojky tlumice a zadni vydlice. Povoleni pera pro ucel snizeni vysky je prvni krok k velkymu problemu...
Teď nevím, zda dobře rozumím, ale jezdím s úplně staženým zadním tlumičem a nemůžu zatím nic vytknout. Co máš na mysli za problémy?
1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích
když snížíš zadek o 30 mm, měla bys - pro vyvážení motorky - popustit o 30 mm i předek ve vidlích
kromě nižší světlé výšky se nic dalšího negativního nestane (žádné rozhození geometrie, apod.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích
mariano>zadek se dá snížit o 30 mm (změna přepákování zadního tlumiče...vyrábí lucas, v německu k sehnání za cca 130 euro)
když snížíš zadek o 30 mm, měla bys - pro vyvážení motorky - popustit o 30 mm i předek ve vidlích
kromě nižší světlé výšky se nic dalšího negativního nestane (žádné rozhození geometrie, apod.)
... jen dát pozor přo tom spuštění ve vidlicích aby nešly vidlice na doraz nebo nenarážel blatník ze spodu, o 30 mm popustit předek je už fakt hodně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích
Radunka83>Teď nevím, zda dobře rozumím, ale jezdím s úplně staženým zadním tlumičem a nemůžu zatím nic vytknout. Co máš na mysli za problémy?
nemůžeš motorku snížit sešroubováním péra !!!! Tím se mění chrakter pružení podvozku a né výška motorky.....bože
http://www.eagleraci...hinfo-tlumice-r1.htm čti !!
madbiker>nemůžeš motorku snížit sešroubováním péra !!!! Tím se mění chrakter pružení podvozku a né výška motorky.....bože
http://www.eagleraci...hinfo-tlumice-r1.htm čti !!
Cooker> ... jen dát pozor přo tom spuštění ve vidlicích aby nešly vidlice na doraz nebo nenarážel blatník ze spodu, o 30 mm popustit předek je už fakt hodně.
ehm...vidlice v brýlích
předpokládám, že když na to mají homologaci, tak to domysleli i tímhle směrem
1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích
Sedlo: je pravda, že mi taky nepřijde tak nastlané, aby tam šlo ještě něco ubrat
Zadní tlumič: nejsem odborník, ale výška se tím opravdu mění, mám to tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích
edit: v podstatě píšu to samý co radi5
Naposledy editováno 06.06.2010 07:35:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích
Ke zmene geometri snizenim predku i zadku rozhodne dojde, minimalne prave ke zmene vysky, pak take rozvor bude jiny, kdyz se budes snazit zachovat stopu.
Snizenim sedla se da docilit i na supersportu dost, je kam uhybat jak konstrukci sedla, tak podsedlakem.
Naposledy editováno 06.06.2010 09:42:00
Opravte mě, pokud se plácám blbosti.
2 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |