Téma: EXC 530 2009 vs. 2010
 
22.5.2010 v 20:11
máte někdo praktické zkušenosti jaké jsou rozdíly mezi exc 530 model 2009 a modelem 2010??
výrobce uvádí hromadu inovací,ale to je na papíře..
má smysl připlácet cca 20tis.kč za modelovou řadu 2010,nebo koupit 09 za zvýhodněné ceny??
Předchozí
1 2
Následující

EXC 530 2009 vs. 2010

23.5.2010 v 20:25 | Nahoru | #31
Na enduro projížďky mě 530 přijde jako dobrá volba, když Dolph nechce závodit tak proč ne?
Jinak vozil jsem se jen na 530 08, takže k tématu neporadím.
Jen souhlas že podvozek EXC 2010 je dost slušnej

EXC 530 2009 vs. 2010

23.5.2010 v 20:29 | Nahoru | #32
Ještě jeden kostruktivní poznatek při usednutí na 2010 4T, jak navařili ten rám o 1cm níž u krku, tak si připadáš, že sedíš víc v motorce než na motorce, což je taky podle mě docela pozitivní.. Prostě lepší ergonomie (řídítka-sedlo-stupačky)..

(reakce na) EXC 530 2009 vs. 2010

23.5.2010 v 20:37 | Nahoru | #33

martin.hsb>Jojo, taky mi občas přijde při nějaké lehčí pasáži, tzv. vypalovačce, přijde na mysl, že jsem mohl vzít FE550, ale jakmile přijde těžší kamenitá nebo kořenovitá pasáž, nebo nějaké větší a delší rolety, tak mi občasné nechtěné vrknutí dává jasně najevo, ať se zase vrátím na zem...
A laďák rozhodně neplánuji, ani kvůli výkonu, natož zvuku... Co na tom, že to má zvuk jako nějaká "jukina", hlavně že můžu jezdit po lese v klidu...
Jinak bych asi vzal 530 klidně 09, ale vybíral bych podle ceny, pokud cenu neřešíš, vezmi 10...



cenu samozřejmě řeším-a to jako že celkem hodně

EXC 530 2009 vs. 2010

25.5.2010 v 11:09 | Nahoru | #34
Mi to přijde taková zdejší móda to zatracování větších objemů, tady by člověk nabyl zachvíli dojmu, že nejlepší je 4T 125, a 450 je pro nadčlověky

1 reakcí na tento příspěvek EXC 530 2009 vs. 2010

25.5.2010 v 11:55 | Nahoru | #35
Jeden z party si teĎ koupil 2010 450EXC,byli jsme na naší trati(samý přejezd rokle s potokem uprostřed.Po přesednutí na tu desítku vše jako na 2-t(posez a tak pocit),ale po rozjetí jsem znejistěl ,měl jsem taky fungl 08 450EXC ,ale na té jeho strašná díra při otočce kolem nohy a šup do svahu prostě nic.Tak jsem to sesunul,že sem nereagoval já brzo a znovu na to-no bohužel zase stejné chování strašně opožděný nástup motoru.Ten svah jsem nevyjel a ani on,pak jsem to vzal jinudma a přesně se mě vrátily pocity z chování mé 450 ,prostě autobus hlavně při dojezdech ze svahu a v zatáčkách.Tlumiče průměr ktm(neměl upravené)po překlikání se to trošku zlepšilo ale ta váha to v jízdě degraduje.Moto šlo na servis kvůli té díře(karbec byl přetryskován již při tom chování)čili kontrola správnosti a vlastně se nic nenašlo ani nezměnilo,změn bylo dost v konstrukci 4-T u ktm pro rok 2010 a mohu jen říci že otevřená 08 jela daleko lépe(bez laďáku on tam má akční Akrap).Všeobecně slyším chválu na desítkové podvozky KTM a detaily v podobě airboxu,kolena s jednopláště,ale o motorech 2010 4-T jsem nic "nepočul".Na mé 08 450EXC se ventyly poprvé začly hejbat(v rámci tolerance) po 120mth. a přisuzuji to koncovce DOMA(a jakékoli více otevřené koncovce)jinak to byla spolehlivá moto,ale díky výkonu moc na spotřebu materiálu(řetězovka,gumy,desky,kotouče,pds,ložiska kol).A mimochodem jde 09 sehnat hodně níž než za 190

EXC 530 2009 vs. 2010

25.5.2010 v 12:01 | Nahoru | #36
Souhlasim s Markem: o hodne nize nez 190

EXC 530 2009 vs. 2010

25.5.2010 v 12:06 | Nahoru | #37
tak povídej...,to mě zajímá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 530 2009 vs. 2010

25.5.2010 v 13:34 | Nahoru | #38

marko>....Na mé 08 450EXC se ventyly poprvé začly hejbat(v rámci tolerance) po 120mth. a přisuzuji to koncovce DOMA(a jakékoli více otevřené koncovce)jinak to byla spolehlivá moto...


mám ještě i 450EXC/08 s 220 mth a ještě jsem nemusel dělat vůbec nic, i ventily drží a motor jede možná tišeji než 09 se 40 mth co mám taky.

ale faktem je že výfuk tam zůstal origo a plyn taky pořádně nepřidám
souhlasím že laďák dá asi motoru větší sodu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 530 2009 vs. 2010

25.5.2010 v 18:25 | Nahoru | #39
Vana666> muzes napsat proc ladak dava vetsi kapky motoru? - prave uvazuju o necem na svoju dvapade a myslel sem ze to bude motoru ku prospechu, kvuli tomu ze budu moct jezdit o kvalt vis a nebudu muset tolik tocit...(za predpokladu ze by ladak zvedl vykon ve spodku)

SRY ze to tady zasiram mimo tema

Naposledy editováno 25.05.2010 18:26:06

(reakce na) EXC 530 2009 vs. 2010

25.5.2010 v 19:37 | Nahoru | #40
chora> s laďákem má motor větší výkon, obvykle nahoře ale často i v celém rozsahu. Jsou v něm větší tlaky a víc se roztočí, takže je víc zatížený

jasně, ve chvíli kdy jedeš na půl plynu o kvalt výš to může být pro motor lepší, ale ve všech ostatních případech asi už ne

(reakce na) EXC 530 2009 vs. 2010

25.5.2010 v 21:06 | Nahoru | #41
[quote]chora>Vana666> muzes napsat proc ladak dava vetsi kapky motoru? - prave uvazuju o necem na svoju dvapade a myslel sem ze to bude motoru ku prospechu, kvuli tomu ze budu moct jezdit o kvalt vis a nebudu muset tolik tocit...(za predpokladu ze by ladak zvedl vykon ve spodku)

SRY ze to tady zasiram mimo tema[/quot

Moje moto najela s ladakem cca 280mth bez problemu, pak nasledovala Go a ted mam natocenych(dneska sem to pocital) 80mth, takze doufam ze dalsich 200mth bez problemu najedu....Jinak mam tim ladakem nehorazny spodek....V prudkym vyjezdu v malych pasazich mezi kameny a koreny nechavam 2 stupen prevodu.....Samozrejme ze jde rychleji do otacek, ale na toceni moto nemam a preferuju vyssi kvalt....

EXC 530 2009 vs. 2010

28.5.2010 v 22:23 | Nahoru | #42
takže nakonec je všechno jinak.nemám ani 530tku,ani novou motorku.nechal jsem se zlomit a koupil jsem ojetou EXC 450 s údajně 100% neošizenými 144Mth.
takže doufám,že bude sloužit,hned jsem vyměnil olej v motoru,příští týden vyměním i olej v tlumičích...

jen jedna věc je trošku divná-dnes jsem najel 4 Mth a asi 4x se mi stalo,že mi tak nějak divně zavrzala spojka(takové divné vrznutí z motoru když se rozjíždím na jedničku do kopce-10x se rozjedu normálně,po jededenácté zavrže)předchozí majitel mě na to upozorňoval-prý už to dělá dlouho...

nesetkal se s tím někdo??

EXC 530 2009 vs. 2010

28.5.2010 v 23:24 | Nahoru | #43
To mi dela Husar pokud se rozjizdim treba na dvojku...Je to takovy zvuk neco mezi vrzanim a piskanim...Dela to i kamosovi na 09tce...Z odbornyho hlediska pry normalni....Pokud ti to ale dela i na jednicku tak netusim....

1 reakcí na tento příspěvek EXC 530 2009 vs. 2010

29.5.2010 v 08:16 | Nahoru | #44
Tu spojku může vyřešit i jinej druh oleje. Je to opravdu celkem normální. U Gase jsem se s tím taky potýkal, potom jsem trochu odvrtal spojkovej koš, aby se tam oleje dostávalo víc, a přestalo to

EXC 530 2009 vs. 2010

29.5.2010 v 09:17 | Nahoru | #45
jj,pročítal jsem taky různá stará témata a našel jsem,že nejsem jediný.nějak zvláť mě to tedy netrápí-pokud se to nezačne zhoršovat.

olej je tam od motorexu-lil ho tam přechozí majitel a dostal jsem 2l k motorce...,ale zvažuju,že přejdu na něco levnějšího-motul 10w50...,tak uvidím,jestli se něco změní

(reakce na) EXC 530 2009 vs. 2010

29.5.2010 v 09:34 | Nahoru | #46

PetrTM>Tu spojku může vyřešit i jinej druh oleje. Je to opravdu celkem normální. U Gase jsem se s tím taky potýkal, potom jsem trochu odvrtal spojkovej koš, aby se tam oleje dostávalo víc, a přestalo to



Taky se mi ozývá podobně spojka na Gasovi

EXC 530 2009 vs. 2010

29.5.2010 v 09:50 | Nahoru | #47
stejnej problem ale spise pri prudsich rozjezdech na 2ku. Olej Igol.

EXC 530 2009 vs. 2010

29.5.2010 v 10:46 | Nahoru | #48
Zrovna jsem to dneska taky resil. Jezdili jsme dost pomaly pasaze mezi stromama, klady apod. hodne sem spojcil a kdyz jsem tomu dal trosku coud pres spojaka, tak v jistym prokluzu zacla taky docela vrzat, vetsinou na 2, ale obcas i pres 1, ale u ty 2 to bylo takovy citelnejsi, protoze to sem na to jsem ji drtil dyl. Ze by mi to delal i predtim si nak nepamatuju, takze se vratim ke starymu oleji (Denicol TransPower 10W30) misto nakyho GRO co mi tam nalil Eda, kdyz mi delal motor a uvidim

EXC 530 2009 vs. 2010

29.5.2010 v 11:15 | Nahoru | #49
zvlastni....me to dela silnicni Yamaha kdyz tomu zatopim pres spojku . Ze by to byla neja skryta vlastnost mokrych spojek? vi o tomto problemu nekdo vic? co to zpusobuje a tak?

EXC 530 2009 vs. 2010

29.5.2010 v 11:23 | Nahoru | #50
Myslím že je to opravdu dáno přístupem oleje do spojky. U TM jsem měl koš Hinson, kterej měl v sobě spoustu otvorů, takže olej se dostával všude a nestalo se mi to ani jednmou. U origo GG koše to odvrtaný nebylo, občas to vrzlo, když jsem tam ty otvory udělal, přestalo to

EXC 530 2009 vs. 2010

29.5.2010 v 20:10 | Nahoru | #51
Tak dnes jsem trápil Husara v blátě, kalužích a písku a taky se mi začala ozývat spojka tím známým vrzáním... a to jsem myslel, že mám štěstí a nedělá mi to... dělá!

1 reakcí na tento příspěvek EXC 530 2009 vs. 2010

29.5.2010 v 20:12 | Nahoru | #52
Měl jsem tam Castrol Power 1 racing a nedělalo to, teď tam mám předepsaný Motorex Cross Power a začalo to dělat, tak se asi vrátím k tomu Castrolu...

(reakce na) EXC 530 2009 vs. 2010

29.5.2010 v 22:45 | Nahoru | #53

martin.hsb>Měl jsem tam Castrol Power 1 racing a nedělalo to, teď tam mám předepsaný Motorex Cross Power a začalo to dělat, tak se asi vrátím k tomu Castrolu...



Predchozi majitel tam lil motorex, vrzalo to, ja tam leju Q8 plnou sintetiku a taky to vrze, kamos ma KTM EXC530 leje Castrol a taky mu to dela jenom pri 2 stupni, nejak bych to neresil....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist