výrobce uvádí hromadu inovací,ale to je na papíře..
má smysl připlácet cca 20tis.kč za modelovou řadu 2010,nebo koupit 09 za zvýhodněné ceny??
martin.hsb>Jojo, taky mi občas přijde při nějaké lehčí pasáži, tzv. vypalovačce, přijde na mysl, že jsem mohl vzít FE550, ale jakmile přijde těžší kamenitá nebo kořenovitá pasáž, nebo nějaké větší a delší rolety, tak mi občasné nechtěné vrknutí dává jasně najevo, ať se zase vrátím na zem...
A laďák rozhodně neplánuji, ani kvůli výkonu, natož zvuku... Co na tom, že to má zvuk jako nějaká "jukina", hlavně že můžu jezdit po lese v klidu...
Jinak bych asi vzal 530 klidně 09, ale vybíral bych podle ceny, pokud cenu neřešíš, vezmi 10...
cenu samozřejmě řeším-a to jako že celkem hodně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek EXC 530 2009 vs. 2010
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 530 2009 vs. 2010
marko>....Na mé 08 450EXC se ventyly poprvé začly hejbat(v rámci tolerance) po 120mth. a přisuzuji to koncovce DOMA(a jakékoli více otevřené koncovce)jinak to byla spolehlivá moto...
mám ještě i 450EXC/08 s 220 mth a ještě jsem nemusel dělat vůbec nic, i ventily drží a motor jede možná tišeji než 09 se 40 mth co mám taky.
ale faktem je že výfuk tam zůstal origo a plyn taky pořádně nepřidám
souhlasím že laďák dá asi motoru větší sodu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 530 2009 vs. 2010
SRY ze to tady zasiram mimo tema
Naposledy editováno 25.05.2010 18:26:06
jasně, ve chvíli kdy jedeš na půl plynu o kvalt výš to může být pro motor lepší, ale ve všech ostatních případech asi už ne
SRY ze to tady zasiram mimo tema[/quot
Moje moto najela s ladakem cca 280mth bez problemu, pak nasledovala Go a ted mam natocenych(dneska sem to pocital) 80mth, takze doufam ze dalsich 200mth bez problemu najedu....Jinak mam tim ladakem nehorazny spodek....V prudkym vyjezdu v malych pasazich mezi kameny a koreny nechavam 2 stupen prevodu.....Samozrejme ze jde rychleji do otacek, ale na toceni moto nemam a preferuju vyssi kvalt....
takže doufám,že bude sloužit,hned jsem vyměnil olej v motoru,příští týden vyměním i olej v tlumičích...
jen jedna věc je trošku divná-dnes jsem najel 4 Mth a asi 4x se mi stalo,že mi tak nějak divně zavrzala spojka(takové divné vrznutí z motoru když se rozjíždím na jedničku do kopce-10x se rozjedu normálně,po jededenácté zavrže)předchozí majitel mě na to upozorňoval-prý už to dělá dlouho...
nesetkal se s tím někdo??
1 reakcí na tento příspěvek EXC 530 2009 vs. 2010
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
olej je tam od motorexu-lil ho tam přechozí majitel a dostal jsem 2l k motorce...,ale zvažuju,že přejdu na něco levnějšího-motul 10w50...,tak uvidím,jestli se něco změní
PetrTM>Tu spojku může vyřešit i jinej druh oleje. Je to opravdu celkem normální. U Gase jsem se s tím taky potýkal, potom jsem trochu odvrtal spojkovej koš, aby se tam oleje dostávalo víc, a přestalo to
Taky se mi ozývá podobně spojka na Gasovi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek EXC 530 2009 vs. 2010
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
martin.hsb>Měl jsem tam Castrol Power 1 racing a nedělalo to, teď tam mám předepsaný Motorex Cross Power a začalo to dělat, tak se asi vrátím k tomu Castrolu...
Predchozi majitel tam lil motorex, vrzalo to, ja tam leju Q8 plnou sintetiku a taky to vrze, kamos ma KTM EXC530 leje Castrol a taky mu to dela jenom pri 2 stupni, nejak bych to neresil....