Téma: Cestování na 2T 125ccm...
 
19.5.2010 v 16:58
Cus,zajimalo by me jak jsou na tom 2T 125 s cestovanim,chtel bych jezdit po republice a mozna i dal Tak aby me ten 2takt nekde nenechal...4t se mi zdaji spolehlivejsi,ale zase jsou o dost drazsi...

Dik za odpovedi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

20.5.2010 v 17:27 | Nahoru | #31

Rostisrot>Jak je známo, tak u 2T co 20 000 najetých GO motoru ...né, bez srandy, já osobně bych se bál cestovat na 2T, podle mě je to spíše na ježdění kolem komína. A tak zase jsou lidi, co jezdí na zwei taktu 2roky a nic a jsou lidi co se jm rozsype po 3měsích i dříve. Podle toho co koupily, nebo jak se k tomu chovají. U toho asi nemůžeš pořád full gas. Teda podle mého no



Chlape radši to smaž, takovou blbost napsat, proč by se jako měl 2t sypat? pokud jsi kokod, tak rozsypeš cokoliv...

Cestování na 2T 125ccm...

20.5.2010 v 17:41 | Nahoru | #32
no nevím kde berete ty vaše udaje o go motoru u 2T po 20 tis., nahodou je super, i když cestovat bych na tom vyloženě nechtěla(na to mám pětistovku), ale co se týče víkonu a moto na blbnutí a do lesa, tak rozhodně lepší než nějaký 4T. Ale cestovat se dá na všem, alespon je to víc adrenalinu, a že by se to sralo, to pochybuju to není o tom zda to je 2T ale o značce a o tom jak s tím člověk zachází.

(reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

20.5.2010 v 21:10 | Nahoru | #33

jeleva>Chlape radši to smaž, takovou blbost napsat, proč by se jako měl 2t sypat? pokud jsi kokod, tak rozsypeš cokoliv...



Snad jsem toho tolik neřekl...třeba jsem kokoD že

Cestování na 2T 125ccm...

20.5.2010 v 21:21 | Nahoru | #34
ja mam TDR 125,spotreba pri turistike 4-4,5l (ked idem s 4T motorkama) a mozem povedat ze TDR je jedna z mala 2T 125 vhodnych aj na nejaky ten vilet

Cestování na 2T 125ccm...

20.5.2010 v 21:23 | Nahoru | #35
a k tej zivotnosti: ked sa nubudes poradne starat o 4T tak aj ten ti moze odist za 20 tis km.,to zalezi od majitela....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

21.5.2010 v 15:42 | Nahoru | #36

Tafi.>Vy "machříci" ( ) s Varaderama... V životě jste na TDR neseděli tak "držte hubu"... Já jel na Varaderu 300km a dám ruku do ohně za to, že to "cestování nesahá TDR ani po kolena"... Kord ve dvou.. A to neříkám, protože TDR mám, ale protože jsem měl možnost porovnat... Varan už nikdy víc ... Navíc TDR je z 2T nejspolehlivější, GO po 30tis. je krása

A místo keců klidně přijmu pozvání na jakoukoli delší cestu proti varanovy ;)

BTW: Spotřeba Varana při mým stylu jízdy ve dvou a s bagáží je o půl litru vyšší než stejným stylem, stejnou bagáží a spolujezdcem na TDR . A to s tím, že TDR jede ve výsledku značně svižněji ;). A do TDR se leje +- 1l/1000km oleje zvlášť (oilmaster)

Dřív sem neřekl na Varana ani "a", ale po týdle zkušenosti si říkám "zlatý TDR"...

Czechino> Zkus si oboje, nejlíp na 100km a víc, a uvidíš, co ti bude vyhovovat víc



Ach jo, chci vidět, jak pojedeš o půl litru víc s Varanem, než s TDR, jezdim s kámošem, má ho zavřený, a jezdí 4,5-5litrů a já jezdim za 3-3,5litru. A ten olej taky neni nejlevnější záležitost, já vyměnim volej jednou za šest tisíc za 350Kč a mám po strarostech. Nic se na tom nevysere, jako na dvoutaktech, a to v okolí už zadřelo plno lidí. Jinak MX v žádnym případě ne, má to spolužák, běžně s tim jezdí 10-13l/100km, ale furt tomu dává, má to votevřený a ještě Arrowa. Jinak Varan na cestování určitě jednička Ve dvou to neni moc radost, ale nechá se.. V jednom super..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

21.5.2010 v 20:18 | Nahoru | #37
abcman>a z ceho usuzujes ty "pravdepodobnost"

z pohledu spolehlivosti jasne vede dvoutakt(samozrejme jednovalec2t versus jednovalec4t), protoze ma min soucastek. Kapisto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

21.5.2010 v 20:20 | Nahoru | #38

spalovac>abcman>a z ceho usuzujes ty "pravdepodobnost"

z pohledu spolehlivosti jasne vede dvoutakt(samozrejme jednovalec2t versus jednovalec4t), protoze ma min soucastek. Kapisto

sry, ale tohle je na facku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

21.5.2010 v 20:22 | Nahoru | #39
Mr.FiFI> Divil jsem se, ale bylo to tak... Ve dvou a s báglama do MB jsem měl s TDR průměrku 4,9l.... Varadero ve dvou a s menšíma báglama do hořic, 5,5l

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

21.5.2010 v 20:24 | Nahoru | #40

spalovac>abcman>a z ceho usuzujes ty "pravdepodobnost"

z pohledu spolehlivosti jasne vede dvoutakt(samozrejme jednovalec2t versus jednovalec4t), protoze ma min soucastek. Kapisto



Ty jseš asi chytrák.. Kolik čtyřtaktů ve 125tkách zadře motor? Kolik ve dvoutaktech?

(reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

21.5.2010 v 20:25 | Nahoru | #41
Tafi.> dobře, věřim ti, vim, že TDR jezdí těch 5, no.. Ale já se s Varanem v životě nedostal přes 3,5 litru na sto, možná na dálnici jsem se blížil ke 4, ale ty 4 jsem nikdy nepřekročil, spíš jezdim 3 na sto.. Asi to má kámoš nějaký rozštelovaný.. Já mám ted'ka všechny nový náplně plus filtry a nemám sebemenší problém

Cestování na 2T 125ccm...

21.5.2010 v 20:30 | Nahoru | #42
Mr.FiFi> Prý jindy jezdí za 3.... ale tak já s nim jela jak čuně nešel pod 8tis

(reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

21.5.2010 v 20:40 | Nahoru | #43
Mr.FiFI> jsi toho jeste malo videl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

21.5.2010 v 20:41 | Nahoru | #44
MiDv> a to jako proc?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 06:51 | Nahoru | #45
spalovac> u 2T 125 se dělá GO po 10-30tis. km... u 4T 125 je GO po 50-60tis. km to už asi o něčem svědčí... bratranec si koupil 2T 125 ( nebudu raději říkat značku ), najeto 24tis km, něco mu odešlo v převodovce, když ten motor byl rozdělanej, tak mechanik řekl, že to ani nemá smysl dávat dohromady, že se to rozsype do 100km... koupil jí za 55tis a za 2 měsíce prodával na ND za 15tis, po 2T měl CBR 125, když to srovnával, tak bylo jasný že to vyhrál ten 2T v jízdních vlastnostech... ale jinak v jiných ohledech cbr, najezdil toho na CBR 2x tolik jak na 2T, protože měl jednou tak nižší spotřebu, nakonec uznal, že je 4T 125 lepší a já sem stejnýho názoru. Do 2T totiž cpeš peníze a nejezdíš, s 4T je to přesně naopak

2 reakcí na tento příspěvek Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 08:42 | Nahoru | #46
U takovýho Varana se dělá GO cca po 100 tis. Jinak, kdyby to bylo tak spolehlivý, proč to nedávaj furt do aut a do větších motorek?

Tafi, to je ale docela brutus, nevysál si mu tam nějakej litřík?

Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 09:24 | Nahoru | #47
Dvoutakt tě při rozumné údržbě nikde nenechá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 10:33 | Nahoru | #48
MiDv> proc by se mela delat GO po 30 000 km. To jsem nikdy nedelal a ze nektere stoje mely pres 100 000 a jezdi dodnes.

(reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 10:35 | Nahoru | #49
Mr.FiFI> ze by ekologie?

(reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 15:26 | Nahoru | #50
spalovac> tak to ty stroje asi nebyly 125tky...

(reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 15:35 | Nahoru | #51

spalovac>abcman>a z ceho usuzujes ty "pravdepodobnost"

z pohledu spolehlivosti jasne vede dvoutakt(samozrejme jednovalec2t versus jednovalec4t), protoze ma min soucastek. Kapisto



Když kouknete do jakýkoliv knížky o motorismu, tak je tam napsáno že 2t je jednoznačne jednoduší, spolehlivější, výkonější, atd...je to sice knížka z dob hlubokýho komunismu, ale kdyby nebyly ty 125 vyhnaný na takovej výkon, tak mají životnost tutéž jako 4t...a zase kdyby byl ten 4t vyladěnej a nabroušenej na stejnej výkon, tak vydrží stejně jako vodevřenej 2t, akorát že náklady na go budou mnohem větší...

2 reakcí na tento příspěvek Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 18:48 | Nahoru | #52
kurva pes zas experti co 2t nikdy nemeli rozumujou o spolehlivosti kamos povidal a pod co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 20:15 | Nahoru | #53
Mr.FiFI> Dyť ti říkám. průměrka na 100km. 5,5l

(reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 20:31 | Nahoru | #54
Tafi.> i tak je to děs, promiň... já s 500kou za 4,1

(reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 20:40 | Nahoru | #55
DRN> kámoš nepovídal, ukazoval a řikal, že nikam nepojede

(reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 20:42 | Nahoru | #56
DRN> bratranec říkal a ukazoval

1 reakcí na tento příspěvek Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 20:52 | Nahoru | #57
jo a o ekologii jde tak možná v Evropě, Japonsku a Severní Americe.. myslíš, že to vadí lidem v rozvojových zemích nějaká ekologie? Bejt dvou takt tak super, tak berou jen ten Jenže právě v těhle zemích velice rádi berou čtyřtakty kvůli levnýmu provozu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 21:23 | Nahoru | #58

Mr.FiFI>jo a o ekologii jde tak možná v Evropě, Japonsku a Severní Americe.. myslíš, že to vadí lidem v rozvojových zemích nějaká ekologie? Bejt dvou takt tak super, tak berou jen ten Jenže právě v těhle zemích velice rádi berou čtyřtakty kvůli levnýmu provozu..


uz vidim jak si ferda z rozvojove zeme kupuje treba nsr 500 si vem jawu, motyka za par korun a taky hovno odber

1 reakcí na tento příspěvek Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 21:24 | Nahoru | #59
dva experti> jak s tim jezdili? starali se o to? v jakem stavu to koupili?

(reakce na) Cestování na 2T 125ccm...

22.5.2010 v 22:01 | Nahoru | #60
DRN> jeden novej, zbytek jetej no a chovali se k tomu normálně, jedne byl prase, ten zadřel 4x to samý RSko
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist