Dik za odpovedi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
Rostisrot>Jak je známo, tak u 2T co 20 000 najetých GO motoru ...né, bez srandy, já osobně bych se bál cestovat na 2T, podle mě je to spíše na ježdění kolem komína. A tak zase jsou lidi, co jezdí na zwei taktu 2roky a nic a jsou lidi co se jm rozsype po 3měsích i dříve. Podle toho co koupily, nebo jak se k tomu chovají. U toho asi nemůžeš pořád full gas. Teda podle mého no
Chlape radši to smaž, takovou blbost napsat, proč by se jako měl 2t sypat? pokud jsi kokod, tak rozsypeš cokoliv...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
Tafi.>Vy "machříci" ( ) s Varaderama... V životě jste na TDR neseděli tak "držte hubu"... Já jel na Varaderu 300km a dám ruku do ohně za to, že to "cestování nesahá TDR ani po kolena"... Kord ve dvou.. A to neříkám, protože TDR mám, ale protože jsem měl možnost porovnat... Varan už nikdy víc ... Navíc TDR je z 2T nejspolehlivější, GO po 30tis. je krása
A místo keců klidně přijmu pozvání na jakoukoli delší cestu proti varanovy ;)
BTW: Spotřeba Varana při mým stylu jízdy ve dvou a s bagáží je o půl litru vyšší než stejným stylem, stejnou bagáží a spolujezdcem na TDR . A to s tím, že TDR jede ve výsledku značně svižněji ;). A do TDR se leje +- 1l/1000km oleje zvlášť (oilmaster)
Dřív sem neřekl na Varana ani "a", ale po týdle zkušenosti si říkám "zlatý TDR"...
Czechino> Zkus si oboje, nejlíp na 100km a víc, a uvidíš, co ti bude vyhovovat víc
Ach jo, chci vidět, jak pojedeš o půl litru víc s Varanem, než s TDR, jezdim s kámošem, má ho zavřený, a jezdí 4,5-5litrů a já jezdim za 3-3,5litru. A ten olej taky neni nejlevnější záležitost, já vyměnim volej jednou za šest tisíc za 350Kč a mám po strarostech. Nic se na tom nevysere, jako na dvoutaktech, a to v okolí už zadřelo plno lidí. Jinak MX v žádnym případě ne, má to spolužák, běžně s tim jezdí 10-13l/100km, ale furt tomu dává, má to votevřený a ještě Arrowa. Jinak Varan na cestování určitě jednička Ve dvou to neni moc radost, ale nechá se.. V jednom super..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
z pohledu spolehlivosti jasne vede dvoutakt(samozrejme jednovalec2t versus jednovalec4t), protoze ma min soucastek. Kapisto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
spalovac>abcman>a z ceho usuzujes ty "pravdepodobnost"
z pohledu spolehlivosti jasne vede dvoutakt(samozrejme jednovalec2t versus jednovalec4t), protoze ma min soucastek. Kapisto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
spalovac>abcman>a z ceho usuzujes ty "pravdepodobnost"
z pohledu spolehlivosti jasne vede dvoutakt(samozrejme jednovalec2t versus jednovalec4t), protoze ma min soucastek. Kapisto
Ty jseš asi chytrák.. Kolik čtyřtaktů ve 125tkách zadře motor? Kolik ve dvoutaktech?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
2 reakcí na tento příspěvek Cestování na 2T 125ccm...
Tafi, to je ale docela brutus, nevysál si mu tam nějakej litřík?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
spalovac>abcman>a z ceho usuzujes ty "pravdepodobnost"
z pohledu spolehlivosti jasne vede dvoutakt(samozrejme jednovalec2t versus jednovalec4t), protoze ma min soucastek. Kapisto
Když kouknete do jakýkoliv knížky o motorismu, tak je tam napsáno že 2t je jednoznačne jednoduší, spolehlivější, výkonější, atd...je to sice knížka z dob hlubokýho komunismu, ale kdyby nebyly ty 125 vyhnaný na takovej výkon, tak mají životnost tutéž jako 4t...a zase kdyby byl ten 4t vyladěnej a nabroušenej na stejnej výkon, tak vydrží stejně jako vodevřenej 2t, akorát že náklady na go budou mnohem větší...
2 reakcí na tento příspěvek Cestování na 2T 125ccm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
1 reakcí na tento příspěvek Cestování na 2T 125ccm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na 2T 125ccm...
Mr.FiFI>jo a o ekologii jde tak možná v Evropě, Japonsku a Severní Americe.. myslíš, že to vadí lidem v rozvojových zemích nějaká ekologie? Bejt dvou takt tak super, tak berou jen ten Jenže právě v těhle zemích velice rádi berou čtyřtakty kvůli levnýmu provozu..
uz vidim jak si ferda z rozvojove zeme kupuje treba nsr 500 si vem jawu, motyka za par korun a taky hovno odber