Téma: Přibližovadlo do 350 ccm
Jaké jsou dlouhodobější zkušenosti s něčím novým jako Yuki apod. v obsahu do 350 ccm na denní dojíždění do práce apod. co by nahradilo už dost motorově hlučnou stávající Jawu 350/640 nebo se pustit do následné opravy Jawy? Nechci do toho dávat víc než do Jawy. Roční průběh mám přes 10 tkm a váhově mi 125ccm nevyhovuje (s komplet výbavou 110kg).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm
c.j.> řadové dvoutaktní dvouválec co se v mým případě nedostane přes 5 tisíc
no, ona kévačka je ještě lepší, to je jak stabilák
jinak myslim že na třetinu litru 3,7 na sto při běžné jízdě neni nic co by si žádalo snižování
no, ona kévačka je ještě lepší, to je jak stabilák
jinak myslim že na třetinu litru 3,7 na sto při běžné jízdě neni nic co by si žádalo snižování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm
memphis.unv>..
jinak myslim že na třetinu litru 3,7 na sto při běžné jízdě neni nic co by si žádalo snižování
No takovou spotřebu bych si taky nechal líbit
1 reakcí na tento příspěvek Přibližovadlo do 350 ccm
A co takhle MZtu 150-250tku?Ta podle mě vydrží daleko víc než Jawa.Jawa je moje srdcová záležitost...panelka,Bizon,350/640 Tramp atd.Nedám na ní dopustit,ale Mz je daleko lépe řešená(lepší materíály,kvalita zpracování a celkově lepší promakanost hlavně v motoru).Dá se pořídit za dobrej peníz.Dobře shánějí náhradní díly.
Já si renovoval MZ150 na popojíždění a jsem spokojenej.V obci člověk není brzda provozu a spotřeba taky ujde(pro info:mám 96 kg,s baťohem 100 ).
Už jsem měl Jawy za těch pár let motorkaření,takže můžu porovnávat.
Asi 6pincků,dvě 250tky a tři 350tky.
Mzta je podle mě lepší(zpracováním),lehčí a spolehlivější stroj na relax jízdu.
Navíc 250 MZ má rychlost srovnatelnou s 350 jawou.
Je to jen 1válec=menší šance že se něco potento a menší váha.350 má díky těm 2ma válcům kultivovanější chod a jinou křivku výkonu.
Jooo a MZ má 5 stupňovou převodovku.
Ať žijou Jawky a MZty stroje našeho mládí
Já si renovoval MZ150 na popojíždění a jsem spokojenej.V obci člověk není brzda provozu a spotřeba taky ujde(pro info:mám 96 kg,s baťohem 100 ).
Už jsem měl Jawy za těch pár let motorkaření,takže můžu porovnávat.
Asi 6pincků,dvě 250tky a tři 350tky.
Mzta je podle mě lepší(zpracováním),lehčí a spolehlivější stroj na relax jízdu.
Navíc 250 MZ má rychlost srovnatelnou s 350 jawou.
Je to jen 1válec=menší šance že se něco potento a menší váha.350 má díky těm 2ma válcům kultivovanější chod a jinou křivku výkonu.
Jooo a MZ má 5 stupňovou převodovku.
Ať žijou Jawky a MZty stroje našeho mládí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm
memphis.unv>c.j.> řadové dvoutaktní dvouválec co se v mým případě nedostane přes 5 tisíc
no, ona kévačka je ještě lepší, to je jak stabilák
jinak myslim že na třetinu litru 3,7 na sto při běžné jízdě neni nic co by si žádalo snižování
Používáš vůbec tu otočnou věc na pravým řidítku?
Naposledy editováno 19.05.2010 14:37:48
2 reakcí na tento příspěvek Přibližovadlo do 350 ccm
No to by me zajimalo...kolik vam papaji ty jawky?
samozřejmě
no, běžně to jsou tak ty čtyři litry, když jí dávám co proto čtyři a půl. necelou pětku na sto to vzalo aji když jsem jel 120 kilometrů ve dvou a z toho přes dvacet po dálnici, sám jsem tomu nevěřil ale je to tak
nejvíc jsem se dostal na šest na sto ale to bylo jednou jedinkrát při cestě rovinatou jižní moravou bez zatáček když kolega jel na šestikilu tzn já celou dobu v otáčkách nad maximálním výkonem aby ta čtverka měla nějakou rychlost.
nijak podložený to nemám ale kamoš co má 639 mně tvrdil že na koncu záběhu když ještě jezdil kadla kadla se dostal ještě o půl litru níž než já
no, běžně to jsou tak ty čtyři litry, když jí dávám co proto čtyři a půl. necelou pětku na sto to vzalo aji když jsem jel 120 kilometrů ve dvou a z toho přes dvacet po dálnici, sám jsem tomu nevěřil ale je to tak
nejvíc jsem se dostal na šest na sto ale to bylo jednou jedinkrát při cestě rovinatou jižní moravou bez zatáček když kolega jel na šestikilu tzn já celou dobu v otáčkách nad maximálním výkonem aby ta čtverka měla nějakou rychlost.
nijak podložený to nemám ale kamoš co má 639 mně tvrdil že na koncu záběhu když ještě jezdil kadla kadla se dostal ještě o půl litru níž než já
1 reakcí na tento příspěvek Přibližovadlo do 350 ccm
pokud se nepoužívá staré M2T, tak to nedělá ani jawa
apropo k příspěvku výše, s rovnými výfuky jsem měl spotřebu 4,5l s dvoukomoráky 5l
apropo k příspěvku výše, s rovnými výfuky jsem měl spotřebu 4,5l s dvoukomoráky 5l
Mám maxiskůtra Malaguti Madison 250, do práce to mám stejně daleko jak ty a můžu ti říct, na takovouhle trasu je 250tka snad ideální - žere 3,5 litru, jede tak 120, do prudkýho kopce tak 100KM/h, předjíždět se dá celkem dobře. Ochrana proti nepřízni počasí funguje na jedničku.
Ůdržbu bych neřešil jako složitou, po 3000km vyměním 1 litr oleje, řemen vydrží 10 000km, a vyměnit to zvládneš sám, jinak jen jezdím.
Ůdržbu bych neřešil jako složitou, po 3000km vyměním 1 litr oleje, řemen vydrží 10 000km, a vyměnit to zvládneš sám, jinak jen jezdím.
Také jezdím na Jawě 350 denně do práce. To proto že jakoukoliv jinou moji motorku mi je líto takhle opotřebovávat. U Jawy mi příjde normální při téhle zátěži, že je jednou za rok potřeba motor rozpůlit, když jsou vyběhané válce, udělat výbrus, když jsou vymlácené ojnice, tak generálku kliky, když je něco špatně v převodovce, vyměnit přislušný díl, když je špatné ložisko, ... atd. Motor z ramu vyndáš, rozpůlíš za večer, pokud nespěcháš. Složíš a namontuješ další večer. Jen na to potřebuješ silnej stahovák a udělat si přípravky na uchycení. Pokud dáš při prvním rozpůlení na kliku válečková ložiska, tak příště můžeš půlit snadno bez stahováku a přípravků, pokud zvolíš vysunutelná ložiska.
Ty válečková ložiska pro motor 638(-640) jsou NJ2205C3 na pravý čep kliky a NJ305C3 na levý čep kliky. Na udržení těch nepatrných axiálních sil stačí původní kuličková ložiska na středu kliky.
Pokud chceš něco spolehlivého a na údržbu nenáročného, tak CB500 nebo ER5 libovolného roku výroby. Žerou míň než Jawa, mají mnohem více síly v nízkých otáčkách. Mají ale dražší ručení a něco stojí jejich pořízení. Nesmíš ale koupit vrak se zamaskovanou závadou, to by se ti kurevsky prodražilo.
Doporučuji nekupovat u nás, ale dovezt si ji sám z německa. Jsou tam v lepším stavu, nesnažej se tam maskovat závady a stáčet tachometry (pokud to nekoupíš od turka).
Takovou, jaká se u nás prodává za 50, tam koupíš za 30.
Ty válečková ložiska pro motor 638(-640) jsou NJ2205C3 na pravý čep kliky a NJ305C3 na levý čep kliky. Na udržení těch nepatrných axiálních sil stačí původní kuličková ložiska na středu kliky.
Pokud chceš něco spolehlivého a na údržbu nenáročného, tak CB500 nebo ER5 libovolného roku výroby. Žerou míň než Jawa, mají mnohem více síly v nízkých otáčkách. Mají ale dražší ručení a něco stojí jejich pořízení. Nesmíš ale koupit vrak se zamaskovanou závadou, to by se ti kurevsky prodražilo.
Doporučuji nekupovat u nás, ale dovezt si ji sám z německa. Jsou tam v lepším stavu, nesnažej se tam maskovat závady a stáčet tachometry (pokud to nekoupíš od turka).
Takovou, jaká se u nás prodává za 50, tam koupíš za 30.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm
Wenca24>No to by me zajimalo...kolik vam papaji ty jawky?
Rozhodně víc než GS500 nebo ER-5ka
1 reakcí na tento příspěvek Přibližovadlo do 350 ccm
Doporučuji jedině Yuki
Pořídil jsem na ježdění do práce (25 km) a jsem spokojen - 230ccm, 4T, R2, vodou chlazený, stříkačka, spotřeba 3 l, max v 115km/h. Nová 50 000 Kč a zatím běhá skvěle, pohodlná i na delší cesty. A hlavně alespoň vypadá jak velká motka Stačí před YUKI připsat SUZ a nikdo nic nepozná Jasná volba
Pořídil jsem na ježdění do práce (25 km) a jsem spokojen - 230ccm, 4T, R2, vodou chlazený, stříkačka, spotřeba 3 l, max v 115km/h. Nová 50 000 Kč a zatím běhá skvěle, pohodlná i na delší cesty. A hlavně alespoň vypadá jak velká motka Stačí před YUKI připsat SUZ a nikdo nic nepozná Jasná volba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm
Cooker> pětikilo jezdí za tři litry?
mám zkušenost s Yamahou WR250X, pokud jsi někdy viděl Pepu Sršně, tak ti musí být jasný, jak hravá je to motorka, s laďákem tachometr ukáže i 160km/h, jako pracovní jsme používali XMAXe 250, to jezdí za 3 litry, naprosto nenáročný na údržbu, navíc pod sedačkou s místem na 2 helmy, super je na tom ochrana proti proudícímu vzduchu, takže ani když potkáš déšť, tak se dá ject celkem bez problémů, prostě dělník na každej den.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.