2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm
no, ona kévačka je ještě lepší, to je jak stabilák
jinak myslim že na třetinu litru 3,7 na sto při běžné jízdě neni nic co by si žádalo snižování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm
memphis.unv>..
jinak myslim že na třetinu litru 3,7 na sto při běžné jízdě neni nic co by si žádalo snižování
No takovou spotřebu bych si taky nechal líbit
1 reakcí na tento příspěvek Přibližovadlo do 350 ccm
Já si renovoval MZ150 na popojíždění a jsem spokojenej.V obci člověk není brzda provozu a spotřeba taky ujde(pro info:mám 96 kg,s baťohem 100 ).
Už jsem měl Jawy za těch pár let motorkaření,takže můžu porovnávat.
Asi 6pincků,dvě 250tky a tři 350tky.
Mzta je podle mě lepší(zpracováním),lehčí a spolehlivější stroj na relax jízdu.
Navíc 250 MZ má rychlost srovnatelnou s 350 jawou.
Je to jen 1válec=menší šance že se něco potento a menší váha.350 má díky těm 2ma válcům kultivovanější chod a jinou křivku výkonu.
Jooo a MZ má 5 stupňovou převodovku.
Ať žijou Jawky a MZty stroje našeho mládí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm
memphis.unv>c.j.> řadové dvoutaktní dvouválec co se v mým případě nedostane přes 5 tisíc
no, ona kévačka je ještě lepší, to je jak stabilák
jinak myslim že na třetinu litru 3,7 na sto při běžné jízdě neni nic co by si žádalo snižování
Používáš vůbec tu otočnou věc na pravým řidítku?
Naposledy editováno 19.05.2010 14:37:48
2 reakcí na tento příspěvek Přibližovadlo do 350 ccm
no, běžně to jsou tak ty čtyři litry, když jí dávám co proto čtyři a půl. necelou pětku na sto to vzalo aji když jsem jel 120 kilometrů ve dvou a z toho přes dvacet po dálnici, sám jsem tomu nevěřil ale je to tak
nejvíc jsem se dostal na šest na sto ale to bylo jednou jedinkrát při cestě rovinatou jižní moravou bez zatáček když kolega jel na šestikilu tzn já celou dobu v otáčkách nad maximálním výkonem aby ta čtverka měla nějakou rychlost.
nijak podložený to nemám ale kamoš co má 639 mně tvrdil že na koncu záběhu když ještě jezdil kadla kadla se dostal ještě o půl litru níž než já
1 reakcí na tento příspěvek Přibližovadlo do 350 ccm
apropo k příspěvku výše, s rovnými výfuky jsem měl spotřebu 4,5l s dvoukomoráky 5l
Ůdržbu bych neřešil jako složitou, po 3000km vyměním 1 litr oleje, řemen vydrží 10 000km, a vyměnit to zvládneš sám, jinak jen jezdím.
Ty válečková ložiska pro motor 638(-640) jsou NJ2205C3 na pravý čep kliky a NJ305C3 na levý čep kliky. Na udržení těch nepatrných axiálních sil stačí původní kuličková ložiska na středu kliky.
Pokud chceš něco spolehlivého a na údržbu nenáročného, tak CB500 nebo ER5 libovolného roku výroby. Žerou míň než Jawa, mají mnohem více síly v nízkých otáčkách. Mají ale dražší ručení a něco stojí jejich pořízení. Nesmíš ale koupit vrak se zamaskovanou závadou, to by se ti kurevsky prodražilo.
Doporučuji nekupovat u nás, ale dovezt si ji sám z německa. Jsou tam v lepším stavu, nesnažej se tam maskovat závady a stáčet tachometry (pokud to nekoupíš od turka).
Takovou, jaká se u nás prodává za 50, tam koupíš za 30.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm
Wenca24>No to by me zajimalo...kolik vam papaji ty jawky?
Rozhodně víc než GS500 nebo ER-5ka
1 reakcí na tento příspěvek Přibližovadlo do 350 ccm
Pořídil jsem na ježdění do práce (25 km) a jsem spokojen - 230ccm, 4T, R2, vodou chlazený, stříkačka, spotřeba 3 l, max v 115km/h. Nová 50 000 Kč a zatím běhá skvěle, pohodlná i na delší cesty. A hlavně alespoň vypadá jak velká motka Stačí před YUKI připsat SUZ a nikdo nic nepozná Jasná volba