1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Džanek>GRASSEL no proste me chovani 4valce nevyhovuje...staci? a rozdil mezi 4 valcem z roku 87 a z roku 2001+ je akorat tak ve vykonu a chvani...tim to hasne..
To ne, ta motorka neni tak rozvrkocena.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Džanek>GRASSEL no proste me chovani 4valce nevyhovuje...staci? a rozdil mezi 4 valcem z roku 87 a z roku 2001+ je akorat tak ve vykonu a chvani...tim to hasne..
výkon a chování je vlastně kompletně celek motorky tudíš si teď dal dohromady všechny čtyřválce, asi tak stejně jakobych 1098 srovnal s SV 650............blbost nemyslíš?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Naposledy editováno 10.05.2010 15:40:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
FiZzeR>bejt rychlej na dvouválu holt není zadarmo, jako bejt rychlej na čtyrválu, a my praví chlapi se nebojíme přijmout výzvu, to je celý
Tak tak...a ani nevim jestli jsou skutečně tak rychlí, nebo se jim to jen zdá když jim pod prdelí ječí motor...mě osobně moc 4válů nepředjelo...a když jo, tak to bylo na okruhu na rovince, kde to bylo fakt velký umění držet plnej:))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
to jak někdo někoho nepředjel tady říká každej ale asi jen já potkávám samý lemry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL>
to jak někdo někoho nepředjel tady říká každej ale asi jen já potkávám samý lemry
ne, ty máš nejspíš jen nejvíc vymleto. soudnej člověk s tebou v provozu závodit nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
FiZzeR>ne, ty máš nejspíš jen nejvíc vymleto. soudnej člověk s tebou v provozu závodit nebude
to by ses divil kolik lidí závodit chtělo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL>to by ses divil kolik lidí závodit chtělo
jo jeden takovej podobnej pořád hlásil jak nám vytře zrak..pak s náma jel a po pár zatáčkách zmizel nevim asi kudla je pro každýho trošku jiná věc. Fakt by mě zajímalo nějaký srovnání...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Sefo>jo jeden takovej podobnej pořád hlásil jak nám vytře zrak..pak s náma jel a po pár zatáčkách zmizel nevim asi kudla je pro každýho trošku jiná věc. Fakt by mě zajímalo nějaký srovnání...
počkej, zmizel ale na kterou stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL>to by ses divil kolik lidí závodit chtělo
Já já já bych chtěl ale mám jen Hujdu můžu. Zdar chlepe jak to šlape1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Sefo>jo jeden takovej podobnej pořád hlásil jak nám vytře zrak..pak s náma jel a po pár zatáčkách zmizel nevim asi kudla je pro každýho trošku jiná věc. Fakt by mě zajímalo nějaký srovnání...
tohle jsem zažil spoustakrát a proto vím že slovo kudla je dost spekulativní pro každýho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
šlape to tak nějak pořád stejně už to máš v těch barvách???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL>tohle jsem zažil spoustakrát a proto vím že slovo kudla je dost spekulativní pro každýho
proto říkám, že je to hlavně o tom jak moc má člověk vymleto kde je ta hranice strachu já ji mám zhruba tam, kde bubrák řadí za dvě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Džanek>GRASSEL> jj presne,je surovejsi.kdyz se min leto lital na R1,ktera je bezpochyby daleko rychlejsi nez moje 748 tak ta mela sametovej chod a jela jak z praku,ale pak sem si vyzvedl ze servisu Duci a za prve se mi zda ze ten V2 ovladatelnejsi a za druhe i pri mensim vykonu je hodne surovej a kdzy clovek kterej na to neni pripravenej ho rozperuje v nejaky ostrejsi tocce tak ma toho plny brejle
jakto, ten V2 by mel mit lepsi trakci a melo by drzet lip zadni kolo na vyjezdu ne?
ale jinak ten surovej projev to souhlas
jak uz zaznelo, sou rozdily i v 4hrnkach, to je jako Honda CBR1000RR 04 vs ZX10R 04, ta Honda je proste jak fichtl (nejede, ale na piskovisti bude obratnejsi)
Naposledy editováno 10.05.2010 16:18:08
FiZzeR>proto říkám, že je to hlavně o tom jak moc má člověk vymleto kde je ta hranice strachu já ji mám zhruba tam, kde bubrák řadí za dvě...
z 1ky nebo ze 3ky?
jinak jasny, je to jak ma kdo vymleto, ja jezdim opatrne a pomalu, jen na rovince, kde je volno a kde vidim, ze je to jakztakz bezpecny, tak tomu osolim a tam prave potrebuju ctyrval nejlip s turbem, to da rozum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
ale druhá věc jsou ty co se snažej stíhat za každou cenu a v každý zatáčce se kouknou do protisměru.....
nebo jednou když jsem chytil nějakýho borce na 954rr kterej se mnou chtěl fakt závodit za každou cenu, v jedný zatáčce když jsem to tam poslal mi sestřelil málem zadek a pak mě chtěl předject do horizontu kam neviděl tak jsem ubral (protože vyject auto tak je na sračku) no a pak jsem se celou dobu držel tak 5 metrů za ním a nepředjížděl ho schválně. Výsledek byl takovej že v každý zatáčce byl dlouhej a když už nevěděl co udělat tak předjížděl v zatáčce kam nebylo vidět rodinu v malým fiatu! To jsou takový menší přehledy "kudlařů"
to "na co člověk má" je daný právě tou hranicí strachu já třeba vim, že já jako řidič i můj stroj máme pořád veliký rezervy, a stejně to tam nepošlu, nebo stejně to víc nenaklopim a tak. ale čím dýl jezdim tím míň to vidim jako problém, pomáhá mě to udržet naživu dřív jsem jezdil jak píča a nějakou šťastnou náhodou se zadařilo že tu ještě jsem
Naposledy editováno 10.05.2010 16:34:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Bubrak ZX10R>Jinak ty ZX6 se vubec neboj, esli se ti libi. Ja jezdil se ZX9R za 5 litru turistiku do 160kmh. Pri chudy smesi i 4.5 (prumer na celou nadrz). Ctyrvalec je pohodlnejsi i na zacpy ve meste, na 6 jedes od 40kmh az do 300km/h takze radis jen 2x (po rozjeti z 1 na 6 a pri zastaveni z 6 na 1) a nebo vubec, pac muzes dle predpisu jezdit jen na 1. Ale to zas nezere 5 litru.
V2 ma tu hrubou silu dole, kterou vic citis, i kdyz to jede min. Ale jak psal Grassel, kdyz cekas, ze to konecne trochu pojede, tak to zdechne.
Ty bubraku,jen taková typická debiloidní otázka-má ta ninja kolem toho roku 2001+ nějaký typický posery na který bych si měl dát bacha?(např. vyskakující dvojka,únik oleje tam nebo tam,atd.)-nebavím se tedo základních věcech jako vařený kapoty,gumy,řetez atd...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |