globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:46 | Nahoru | #31
2 petr: prostě budu muset fakt sednout a srovnat si co a jak
2šmudla:no, on ti motorku jen tak někdo z prdele nepůjčí,takže je to pak těžký, ale takovej je život ...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:49 | Nahoru | #32
spíš bych tě viděl na VFR VFR

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:51 | Nahoru | #33

šmudla>spíš bych tě viděl na VFR VFR



Ty šmudlo, ty máš vcelku za ušima..VFRka mají rozvody řešení ozubenýma kolama nebo ne?Že bych měl o starost mín v případě udržby takový motorky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:56 | Nahoru | #34
jawar640> podle mě bys prostě tu motorku měl zkusit a zjistit jestli ti sedí víc nebo míň protože já třeba víc tíhnu ke čtyřhrnkům ale je spousta čtyřhrnků co mi nic neříká, stejně tak je to u dvouválců kdy mi nic moc neříkaj ale RSV se mi prostě líbilo. Tudíš bych neřešil 2V vs 4hrnek ale konkrétní motorky no a další věc je ta co sedí jednomu nemusí sedět druhýmu......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 13:00 | Nahoru | #35

GRASSEL>jawar640> podle mě bys prostě tu motorku měl zkusit a zjistit jestli ti sedí víc nebo míň protože já třeba víc tíhnu ke čtyřhrnkům ale je spousta čtyřhrnků co mi nic neříká, stejně tak je to u dvouválců kdy mi nic moc neříkaj ale RSV se mi prostě líbilo. Tudíš bych neřešil 2V vs 4hrnek ale konkrétní motorky no a další věc je ta co sedí jednomu nemusí sedět druhýmu......



Jop, díval jsem se na tvou Millku, vypadala fakt pěkně a nakonec jsi skončil u GSX-R takže nebudu asi ani první, ani poslední kdo by přešel...Problém je s tím "půjčením" jak jsem říkal. 6tku Fazer jsem jel 98rok, ale třeba tu kawu nebo VFR jsem v rukách v životě neměl, takže není z čeho vycházet a kupovat mašinu jen tka z prdele se mi nechce, to snad rozumíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 13:06 | Nahoru | #36
jawar640> no ono totiž je dost zásadní taky obsah, osobně bych z litrovýho dvouhrnku na šestku čtyřhrnek nešel ale to mluvím čistě o svých zkušenostech a postoji. Kdyžto litrovej čtyřhrnek už má spodek téměř stejnej ale táhne až nahoru jak kokot narozdíl od 2v kterej když čekáš největší sílu umře...........

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 13:17 | Nahoru | #37
jawar640>
A nepremyslal si nad Hondou CBF1000 ? Je to stvorvalec, ale s paradnym zatahom odspodu a navyse nieje to ziaden zabijak aj ked je to liter a ma to ,,len" 100 konikov
Ale inac vidim ze si uz dost rozhodnuty na 600-vku a tak ako ti pisali ostatny, skus sa na niecom odviest a uvidis sam ake s toho budes mat dojmy

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 13:53 | Nahoru | #38
2grassel:Tak vzhledem k tvým zkušenostem si můžeš dovolit 4vál litra.Prostě novější litr jede, jak ty říkáš, ve spod stejně jako moje VTR, a představa že bych měl výkon ještě navrchu...na to se vážně necítím, třeba časem...
2CBRider:Jako CBFko nevypadá zle, viděl jsem to naživo a pěkný. Tuhle motorku jsem ale zavrhl z finačních důvodů, protože moje VTR prodám tak za 50 a něco našetřit,takže rozpočet bude tak 70tk...
Jinak zkusím někoho známýho kdo má nějakou šestku abych to projel a uvidíme...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 14:06 | Nahoru | #39
jawar640> já bych se kouknul po VFR 800 bez VTEC nebo i starší, jsou už docela levný a síly bude tak akorát. Osobně kdybych chtěl něco pro jízdu ve dvou tak beru Kawu ZRX 1200

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 14:12 | Nahoru | #40

Stev>jawar640> já bych se kouknul po VFR 800 bez VTEC nebo i starší, jsou už docela levný a síly bude tak akorát. Osobně kdybych chtěl něco pro jízdu ve dvou tak beru Kawu ZRX 1200



Tak to jsi druhej kdo to říká, taky by stalo za zamyšlení. Musím počkat na další výplatu a pak uvidíme co dál ...Btw.:Jak jsi spokejenej ty s VTR?Nenechával sis náhodou ted někdy montovat tlumiče od TRIBLU?Popřípadě jak jseš s ním spokojenej...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 14:17 | Nahoru | #41
jawar640> nechával, jsem spokojenej, není co vytknout, ale přímý srovnání s jízdou bez a s nemám, byla to první vyjížďka po zimě Subjektivně bych řekl že je to trochu jistější ale to je jenom pocit.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 14:50 | Nahoru | #42

GRASSEL>jawar640> no ono totiž je dost zásadní taky obsah, osobně bych z litrovýho dvouhrnku na šestku čtyřhrnek nešel ale to mluvím čistě o svých zkušenostech a postoji. Kdyžto litrovej čtyřhrnek už má spodek téměř stejnej ale táhne až nahoru jak kokot narozdíl od 2v kterej když čekáš největší sílu umře...........



Ma pravdu predseda.

4 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 14:52 | Nahoru | #43
Jinak ty ZX6 se vubec neboj, esli se ti libi. Ja jezdil se ZX9R za 5 litru turistiku do 160kmh. Pri chudy smesi i 4.5 (prumer na celou nadrz). Ctyrvalec je pohodlnejsi i na zacpy ve meste, na 6 jedes od 40kmh az do 300km/h takze radis jen 2x (po rozjeti z 1 na 6 a pri zastaveni z 6 na 1) a nebo vubec, pac muzes dle predpisu jezdit jen na 1. Ale to zas nezere 5 litru.

V2 ma tu hrubou silu dole, kterou vic citis, i kdyz to jede min. Ale jak psal Grassel, kdyz cekas, ze to konecne trochu pojede, tak to zdechne.

Naposledy editováno 10.05.2010 14:54:22

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 14:56 | Nahoru | #44

Bubrak ZX10R> kdyz cekas, ze to konecne trochu pojede, tak to zdechne.



NE

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:08 | Nahoru | #45
Stridam Ducati s GSXR 750 street,ale pravda je,ze gixxere jezdim naprosto minimalne...tak cca 1000km/ za sezonu...proste ten dvouval je srdcovka

Naposledy editováno 10.05.2010 15:10:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:15 | Nahoru | #46
Bubrak ZX10R> ale houno...vy z toho zase děláte naprostý netáhla, myslim, že dost lidí by toho měly plný brejle...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:15 | Nahoru | #47

Sefo>Bubrak ZX10R> ale houno...vy z toho zase děláte naprostý netáhla, myslim, že dost lidí by toho měly plný brejle...



... nebo kontaktní čočky... jdi s dobou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:18 | Nahoru | #48

Sefo>Bubrak ZX10R> ale houno...vy z toho zase děláte naprostý netáhla, myslim, že dost lidí by toho měly plný brejle...



no právěže si myslím že ne protože ty který by toho měli mít plný brejle by to nevytočili přes 6tis. takže by stejně nezjistili co je nahoře

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:22 | Nahoru | #49
podepisuju se pod to co napsal Džanek. mam Duc996 Gsx-r750. na gixxeru už skoro vůbec nejezdim.přesto že časy co mam v mostě se čtyřválcema s Ducnou nikdy nedam. ale o tom ježdění s 2V,specielně s Duc opravdu neni. K tomu dojdeš až létama za řídítky. PS. vystřídal sem dost 4V mašin.

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:22 | Nahoru | #50
Jawar640: Sedám sem tam z VTR SP1 na CB600F Hornet..A s hornetem je daleko větší zábava (můžeš totiž jezdit druhou a třetí třídu silnic) a pokud člověk jede sám, tak i ten motor pěkně sviští, prostě Fun Factor naháče je pro mě daleko větší..Hlavně tý 6ce dá víc člověk za uši a uspojí si ego..Nato abych si uspokojil ego na VTR bych musel mít v rezervě aspoň dalších 9životů V postatě řeším něco podobnýho co ty..
Jestli vyměnit VTR za něakej naked 600ccm Ř4, nebo VTR nechat a sem tam zebrat otcovi Horneta.

Naposledy editováno 10.05.2010 15:25:58

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:25 | Nahoru | #51

GRASSEL>no právěže si myslím že ne protože ty který by toho měli mít plný brejle by to nevytočili přes 6tis. takže by stejně nezjistili co je nahoře



ze tam je to teprve klid a mir a 25kW

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:26 | Nahoru | #52

Džanek>Stridam Ducati s GSXR 750 street,ale pravda je,ze gixxere jezdim naprosto minimalne...tak cca 1000km/ za sezonu...proste ten dvouval je srdcovka



No hlavne to Gixero je stara volitana mrcha.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:27 | Nahoru | #53

xy>podepisuju se pod to co napsal Džanek. mam Duc996 Gsx-r750. na gixxeru už skoro vůbec nejezdim.přesto že časy co mam v mostě se čtyřválcema s Ducnou nikdy nedam. ale o tom ježdění s 2V,specielně s Duc opravdu neni. K tomu dojdeš až létama za řídítky. PS. vystřídal sem dost 4V mašin.



Tak Duc996 je trochu jinej V2 nez zbytek V2. Ten by mi stacil jen na koukani do obyvaku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:29 | Nahoru | #54
Bubrak ZX10R> to kazdopadne,ale 4 val se chova furt stejne na gixxere blbnu jen na letisti a pod ale jinac na silnici e-e

Naposledy editováno 10.05.2010 15:30:05

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:30 | Nahoru | #55

Džanek>Bubrak ZX10R> to kazdopadne,ale 4 val se chova furt stejne na gixxere blbnu jen na letisto a pod ale jinac na silnici e-e



Covece nevim. Co sem po GSXR750 86 poridil ZX9R 98, tak to byla jina liga i proto, ze to bylo novejsi o stoleti.

edit: ale jinak nic proti SACS, je to na svoji dobu vyjimecna motorka

Naposledy editováno 10.05.2010 15:31:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:30 | Nahoru | #56
Bubrak ZX10R a GRASSEL> Chápu, že ty vaše milionválce asi potáhnou pěkně no, když se ti to povede vymotat na trilion otáček a rozohníš to na jedničku na 160 Kmh

ale zase bych od Vás čekal trochu solidarity a uznání, že ty naše půlmotory taky trochu jednou a na zabití se to stačí bohatě aspon co se mi při poslední projížďcě zdálo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:31 | Nahoru | #57

Džanek>Bubrak ZX10R> to kazdopadne,ale 4 val se chova furt stejne na gixxere blbnu jen na letisti a pod ale jinac na silnici e-e



tak tohle je fakt blbost zkus skočit někdy na 750 srada a zjistíš že i ten srad je úplně někde jinde a to nemluvím o sedumpade K1

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:32 | Nahoru | #58

Sefo>Bubrak ZX10R a GRASSEL> Chápu, že ty vaše milionválce asi potáhnou pěkně no, když se ti to povede vymotat na trilion otáček a rozohníš to na jedničku na 160 Kmh

ale zase bych od Vás čekal trochu solidarity a uznání, že ty naše půlmotory taky trochu jednou a na zabití se to stačí bohatě aspon co se mi při poslední projížďcě zdálo..



Ale nojo, my to jen srovnavame vis. Dyk sem psal, ze je s V2 zabava, do 80km/h, vetsi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:35 | Nahoru | #59
GRASSEL no proste me chovani 4valce nevyhovuje...staci? a rozdil mezi 4 valcem z roku 87 a z roku 2001+ je akorat tak ve vykonu a chvani...tim to hasne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:37 | Nahoru | #60
Sefo> ale počkej, ty si mě asi nepochopil. Já je nehaním jen říkám jak to je a můj pohled na dvouhrnky přesto jsem ale řekl že jsou i dvouválce jako RSV co mě bavili

ale vem si to logicky, sedne na to někdo kdo jak ty říkáš bude mít i toho dvouválce plný brejle ale jelikož dvouhrnek nabízí spodek tak ten člověk co z toho bude mít čočky stejně přeřadí cca v 6tis. protože toho bude mít plný brejle a na vršek se vlastně nekoukne a nezjistí že tam už to žádnej rokenrol není jestli mě chápeš

proti dvouválci jsem neřek ani slovo, někomu prostě seděj já ale rozděluju motorku podle celkovýho chování a nejen podle hrnců jsou 4válce co mě nechytnou a jsou dvouválce co mě nechytnou ale 4válce mi sedí víc ještě bych zkusil 3hrnek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist