paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CZ 125/150 c kompletace,renovace
19.4.2010 v 21:28
Zdarec
Chtel bych se pustit do renovace motorky CZ ale nic o ni nevim.
Mam ji od znameho,dal mi k ni jeste jeden motor a kupu dilu.
Potreboval bych tu nekoho kdo ji ma a poradi:
-co je to vubec zac
-stranky kde sezenu potrebne informace
-srovnani modelu
-kde dobre nakoupit
atd

Z dob kdy jsem mel jawky si pamatuji: Jawamania,montyjawa,czmania...

Prikladam fotky na rajceti : Fotky CZ

Zakladam toto tema v rychlosti ale prubezne ho budu upravovat a venovati se mu

Dekuji za pozornost
Michal

Naposledy editováno 20.04.2010 10:58:53
Předchozí
1 2
Následující

CZ 125/150 c kompletace,renovace

19.4.2010 v 21:45 | Nahoru | #1
ČZ 150C? Ale nejsem si jistý.

2 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

19.4.2010 v 21:45 | Nahoru | #2
ČZ 125/150C docela pěknej předrenovační stav, skoro nic nechybí... všechno najdeš na veteranforu v příslušné sekci. Něco málo Ti můžu napsat i já...

Naposledy editováno 19.04.2010 21:46:35

CZ 125/150 c kompletace,renovace

19.4.2010 v 21:53 | Nahoru | #3
držím ti palce, ať ti nadšení vydrží

...měl ti k tomu dát i kilo heráku a kýbl stříkaček

1 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

20.4.2010 v 00:04 | Nahoru | #4

1 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

20.4.2010 v 00:17 | Nahoru | #5
cezetmania.info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

20.4.2010 v 07:34 | Nahoru | #6
Ten druhej motor je z ČZ 150.352, je úplně stejnej jako Cčko, pozná se to jen podle čísla motoru. Nejlíp poraděj na www.jawamania.info je tam dost lidí co už tuhle mašinku zrenovovalo.

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

20.4.2010 v 09:58 | Nahoru | #7

radar250>Ten druhej motor je z ČZ 150.352, je úplně stejnej jako Cčko, pozná se to jen podle čísla motoru. Nejlíp poraděj na www.jawamania.info je tam dost lidí co už tuhle mašinku zrenovovalo.



Zdarec
Dekuji za info o motoru co mam navic.Vis co je zac ten motor v motorce 125/150 ?? ma jine cislo a tak nevim,ktery motor nechat udelat,aby byl origo do ramu.

Diky Michal

ps:jawamanii zkusim

Naposledy editováno 20.04.2010 10:14:46

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

20.4.2010 v 10:13 | Nahoru | #8

bars>ČZ 125/150C docela pěknej předrenovační stav, skoro nic nechybí... všechno najdeš na veteranforu v příslušné sekci. Něco málo Ti můžu napsat i já...



Dekuji za odkaz,jiste pomuze

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

20.4.2010 v 10:23 | Nahoru | #9

bars>ČZ 125/150C docela pěknej předrenovační stav, skoro nic nechybí... všechno najdeš na veteranforu v příslušné sekci. Něco málo Ti můžu napsat i já...



Rozdil 125/150C je pouze v motoru ??

1 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

20.4.2010 v 10:56 | Nahoru | #10
Ne, je tam více odlišností. Ty máš klasiku "céčko" - dražší chromovaná verze. Hezký ale né moc ceněnný motocykl. Tohohle provedení dělali mraky.

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

20.4.2010 v 11:01 | Nahoru | #11

MartinED250>Ne, je tam více odlišností. Ty máš klasiku "céčko" - dražší chromovaná verze. Hezký ale né moc ceněnný motocykl. Tohohle provedení dělali mraky.



Nejde mi zas tak o cenu,ale o to,jak bude vypadat po renovaci
Ta co mas v profilu je skoro stejna-mam tedy rok +- 1955 ??

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

21.4.2010 v 09:47 | Nahoru | #12

Waldas28>www.motomagazin.cz/index.php



dik za odkaz,pomuze mi to v kopletaci

1 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

21.4.2010 v 10:53 | Nahoru | #13
To co mám v profilu jsem stavěl někdy v roce 1997 a byl to takový rozjezd s veterány. je tam dost odlišností od roiginálu (barevné provedení, apod) Nicméně je kompletní a jezdí krásně. Kolik chceš investovat? Uděláš slušivou chromovanou verzi? nebo lidovku s černými ráfky a pruhem na nádrži? Ta moje je z roku 1952. Má doklady.

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

21.4.2010 v 13:59 | Nahoru | #14

MartinED250>To co mám v profilu jsem stavěl někdy v roce 1997 a byl to takový rozjezd s veterány. je tam dost odlišností od roiginálu (barevné provedení, apod) Nicméně je kompletní a jezdí krásně. Kolik chceš investovat? Uděláš slušivou chromovanou verzi? nebo lidovku s černými ráfky a pruhem na nádrži? Ta moje je z roku 1952. Má doklady.



Zdarec
-Je bez dokladu,pokud to dotahnu do konce,dam ji na veteranske
-Stahuji z netu spousty obrazku a textu,abych vedel,jak vypada origo a dily co mi chybi pohledam nekde na burzach ...
-Kolik chci investovat?predelavam barak,tak spis mene,ale zas to nechci odflaknout,tak na co bude,to udelam
-Jakou verzi udelam jeste nevim (musim zjistit rozdil mezi chromovou a lidovou-cena,pracnost..)

diky a mej se

CZ 125/150 c kompletace,renovace

23.4.2010 v 11:48 | Nahoru | #15
Zdarec
Ma cenu se pouste do renovace vyfuku,nebo koupit nove ?? (copak asi stoji ??)
Ta sama otazka plati pro rafky,nejsou znnicene,jen prestrikane a orezle
Bubny necham taky opiskovat a dam nova loziska.Lakuji se ??

-Ram necham opiskovat a dam ho do cerneho komaxitu
-Motor udelam
-Plecharinu opiskuji a pujde asi do cerne matne s linkami bile barvy

Diky za info Michal

1 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

26.4.2010 v 12:55 | Nahoru | #16
Ráfky a dráty se dělají v replice. Je lepší koupit nové. Originály jsou zevnitř silně vyrezlé. To platí i s výfukami. www.hfmoto.cz Lidová verze vyjde podstatně levněji - minimum chromu.

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

28.4.2010 v 15:51 | Nahoru | #17

MartinED250>Ráfky a dráty se dělají v replice. Je lepší koupit nové. Originály jsou zevnitř silně vyrezlé. To platí i s výfukami. www.hfmoto.cz Lidová verze vyjde podstatně levněji - minimum chromu.



Zdarec
Dekuji za odkaz,srovnam ceny a jak rikas:rafky a vyfuky koupim nove

Jeste se zeptam-ram mas piskovany a strikany barvou,nebo ho mas v komaxu ??

diky

1 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

29.4.2010 v 07:52 | Nahoru | #18
Na ČZ je pískovaný a mnou lakovaný syntetikou. Dnes už bych to ale nedělal. V klidu ho nech opískovat a nanést komaxit. Mají kompletní pokrytí odstínů RAL. Vypadá to věrohodně - klasický pololesk. Viz můj půllitr.

[img]

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

29.4.2010 v 17:03 | Nahoru | #19
[quote]MartinED250>Na ČZ je pískovaný a mnou lakovaný syntetikou. Dnes už bych to ale nedělal. V klidu ho nech opískovat a nanést komaxit. Mají kompletní pokrytí odstínů RAL. Vypadá to věrohodně - klasický pololesk. Viz můj půllitr.

Zdarec
Ta petistovka v profilu je suprova,mel jsem tu cest sledovat povidani,start a odjezd jedne,podobne te tve a je to zazitek,jenze to uz je na moji kapsu moc
Budu rad kdyz dodelam tu CZ,ktere dam prednost pred IZH z ruska

Diky Michal

1 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

30.4.2010 v 11:06 | Nahoru | #20
Byl to můj mnohaletý sen. Povedla se - dala práce - renovace 2 roky. Řekněme, že nestála tolik - spíš jsem si tu růjnu odpracoval v jednom malém muzeu Jaw, kde měl majitel pětistovky čtyři. Pomáhal jsem mu stavět ostatní skvosty a doplatil zbytek peněz dle dohody. ČZ je moc fajn. Hlavně to chce vymakat zapalování, pak je to nezmar a neskutečný dříč. Na tom motoru jsme jako kluci vyrostli. Cpali jsme ho snad do všech možných terénních rámů a tradá do lesů.. Hodně štěstí v renovaci.

[img]

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

30.4.2010 v 13:14 | Nahoru | #21
[quote]MartinED250> Byl to můj mnohaletý sen. Povedla se - dala práce - renovace 2 roky. Řekněme, že nestála tolik - spíš jsem si tu růjnu odpracoval v jednom malém muzeu Jaw, kde měl majitel pětistovky čtyři. Pomáhal jsem mu stavět ostatní skvosty a doplatil zbytek peněz dle dohody. ČZ je moc fajn. Hlavně to chce vymakat zapalování, pak je to nezmar a neskutečný dříč. Na tom motoru jsme jako kluci vyrostli. Cpali jsme ho snad do všech možných terénních rámů a tradá do lesů.. Hodně štěstí v renovaci.

[img] za rady a informace
Jen mi jeste prozrad neco o zapalovani,jak na nej aby bylo takove,jake popisujes

Micha

1 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

4.5.2010 v 10:28 | Nahoru | #22
Průšvihem bývá slabý magnet, kladívka v katastrofálním stavu a špatná VN cívka. Magnet lze nechat nabít – dělá to chlapík na burzách na počkání.kladívko buď zgenerálkovat – repliky se nedělají. Stříbrem se dá naletovat dotyková ploška sundaná z jiného přerušovače a pertinaxový palec lze vyrobit a nanýtovat na koleně. Já jsem nakonec inplantoval na destičku klasické kladívko z Š120. Musí se ale vyndat jedna cívky osvětlení a jezdit pak na 15W žárovku vepředu. VN cívku buď nechat převinout cca 800Kč, nebo použít velkou indučku – schovat do kastlíku a živit jí další světelnou cívkou. Poslední možnost je zakoupit bezkontaktní zapalováná VAPE. Je to bomba. Perfektní přesná jiskra a hodně watů pro světla – klid od pravého víka. Bohužel ta sranda stojí cca 4000Kč. Zarputilí veteránisté prominou. :o)

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

11.7.2010 v 21:51 | Nahoru | #23
MartinED250> Ahoj
Tak se zas ozivam po kratkem case.
Pripravuji vse expedovat do piskovacky a pak do zakladovky.
Motor neni zgeneralkovany,ale zkontrolovany(generalku udelam az v zime).
Co ted resim je karbec.V jednom motoru je 2818 a ve druhem 2820 (oba CZ 150)
v cem jsou asi jine ??

Tusi nekdo ?
Diky
Michal

1 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

11.7.2010 v 21:58 | Nahoru | #24
Tady jsou docela pekne popsany CZty, http://motomagazin....&pos=cz125b1947, ja ted davam dohromady CZ 125T, ale musim na ni sehnat ram, nejakej soumen tam dat s cecka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

13.7.2010 v 19:17 | Nahoru | #25
Kinyo> prosimtě taky skladam 125c bez zadniho odpruženi,chtěl bych vědět kde sehnad dily,na peraky je toho spousta ale na čz 125c sem zatim nic neoběvil dik

1 reakcí na tento příspěvek CZ 125/150 c kompletace,renovace

14.7.2010 v 15:53 | Nahoru | #27
Zdar lidi, tři věci:
- mám moto s původníma dokladama z padesátejch let, půjde to přihlásit na "normální" papíry, nebo jen na veterána? případně, zůstane mi původní TP?

- při rozborce sborce motoru jsem zjistil, že se dá cítit vůle na ojničním ložisku - nechá se to někde přelisovat, nebo co s tím?

- moto je původně ČZ 125c, dobově upravená na 150ccm. Původní díly mám taky, tzn - je lepší ji nechat tak, nebo vrátit do originálu? v případě, že ji nechám tak, jak je to ošetřený legislativně?

dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

14.7.2010 v 16:17 | Nahoru | #28
FiZzeR>
1. převod je normální. Potřebuješ platnou TK + evidenčku. TP ti nejspíš vydají nový, ale originál si nechají. Dostaneš i velkou novou značku. Bonus pokud je to rok 51-52 pojistka si 80 Kč/rok (3/12 běžné sazby). Ohlídej si to v pojišťovně.
2. Klikovku je lepší nechat celou repasovat. Vycentrují a nalisují nová ložiska. Nám to dělali v Ahra Hradec Králové
3. Liší se jen vrtání válce. Jiný píst, válec (125 lze v klidu převrtat na 150, jinak jsou zcela shodné) a pak na hlavě je nápis o zdvihovém objemu ( vnější levá strana 125 ccm nebo 150 ccm). Máš-li 150 válec nech udělat výbrus i s klikou a máš postaráno. Pak lze jednoduše udělat změnu zpět na 125). Spodek je identický. Doporučuji si pořádně vyhrát se zajištěním magneta "klínkem". Musíš ho udělat přesně.

(reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

14.7.2010 v 20:12 | Nahoru | #29
bisop> diky to jsem potřeboval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 125/150 c kompletace,renovace

14.7.2010 v 23:30 | Nahoru | #30

Poggy>FiZzeR>
1. převod je normální. Potřebuješ platnou TK + evidenčku. TP ti nejspíš vydají nový, ale originál si nechají. Dostaneš i velkou novou značku. Bonus pokud je to rok 51-52 pojistka si 80 Kč/rok (3/12 běžné sazby). Ohlídej si to v pojišťovně.
2. Klikovku je lepší nechat celou repasovat. Vycentrují a nalisují nová ložiska. Nám to dělali v Ahra Hradec Králové
3. Liší se jen vrtání válce. Jiný píst, válec (125 lze v klidu převrtat na 150, jinak jsou zcela shodné) a pak na hlavě je nápis o zdvihovém objemu ( vnější levá strana 125 ccm nebo 150 ccm). Máš-li 150 válec nech udělat výbrus i s klikou a máš postaráno. Pak lze jednoduše udělat změnu zpět na 125). Spodek je identický. Doporučuji si pořádně vyhrát se zajištěním magneta "klínkem". Musíš ho udělat přesně.



OK, a na kolik tak cca repas kliky vyjde? jestli nebude lepší koupit druhej motor na díly.
jinak:
pojistka 3/12 platí pokud vím jen na veterány na veteránskejch číslech.
výbrus netřeba, válec je "nový".
klika je taky jiná (jiný zdvih)
klínek tam nemám, mám tam woodrufovo pero a jsem si na 99% jist že je to původní řešení.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
druzeta ČZ Ostatní Marťani 20 5.5.2024 v 11:05 Drobeki
Neznáte motor Walter? ČZ Ostatní Pajuska 12 28.10.2018 v 16:59 kratkej01
Renovace - ČZ Orthopedia ČZ Ostatní G800 6 25.12.2017 v 00:06 Jen
ČZ MX 300 Vyrábí toto opravdu Čz St... ČZ Ostatní yannick 9 28.2.2017 v 15:36 pech.
ČZ 175 "Katalog" ČZ Ostatní onso 10 11.12.2015 v 08:15 jardad

TOPlist