paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém ve vysokých otáčkách rm 250
25.4.2010 v 07:50
Suzuki rm 250 r.v.95. Mám motor po generálce. Chytá perfektně, ale nejde do otáček. Resp. ve vysokých otáčkách se dusí. Může na to mít vliv přívěra (když by se neotevřela)?
Druhá otázka. Z boku karburátoru je sytič. Dá se jím otáčet doleva/doprava (je pod ním napsáno idle adjust. Co tímhle otáčením vlastně nastavuji? Jinak do karburátoru jsem před generálkou nešahal. Motorka fungovala, takže jsem ho jen vyndal a zas zpátky nandal.

Dík za každou radu.

Naposledy editováno 25.04.2010 07:54:39

1 reakcí na tento příspěvek Problém ve vysokých otáčkách rm 250

25.4.2010 v 08:10 | Nahoru | #1
nemuže bejt špatná svíce ????, vzduch. filtr ???

(reakce na) Problém ve vysokých otáčkách rm 250

25.4.2010 v 10:03 | Nahoru | #2
Holmis> svíčku jsem dával novou a po 1 mth byla pryč, takže spalování nebude ok, tak jsem tam vrátil starou (typ je ok),
vzduch. filtr je vyčištěný a napuštěný olejem.

Problém ve vysokých otáčkách rm 250

25.4.2010 v 10:10 | Nahoru | #3
Moc bohatá směs???

Problém ve vysokých otáčkách rm 250

25.4.2010 v 10:12 | Nahoru | #4
to jsi asi měl rozebranej válec zkoušel jsou za svorník přívěru jestly se nůž a jestly tam jsou i válečky vytahují ? tím bych řekl že to není tohle bych typoval na karbec, ale jestly ti to při těhlech teplotách jelo

Problém ve vysokých otáčkách rm 250

25.4.2010 v 10:18 | Nahoru | #5
Jak tu směs nastavit, nemám manuál a nemůžu ho nikde sehnat (ani anglický)? Před generálkou to jezdilo v dobře. Přívěru jsem taky dával novou, resp. "ventily" přívěry. Potřebuju vědět, co se nastavuje otáčením sytiče (idle adjust)

Problém ve vysokých otáčkách rm 250

25.4.2010 v 10:34 | Nahoru | #6
idle adjust bude jiste nastaveni volnobeznych otacek

1 reakcí na tento příspěvek Problém ve vysokých otáčkách rm 250

25.4.2010 v 12:01 | Nahoru | #7
Řekl bych na 80% klapy nebo přivěra

(reakce na) Problém ve vysokých otáčkách rm 250

27.4.2010 v 08:36 | Nahoru | #8
cbfzdeny> Přívěra je 100% funkční, včera jsem to rozebral a kontroloval.

Problém ve vysokých otáčkách rm 250

3.5.2010 v 09:11 | Nahoru | #9
Vyřešeno . Měl jsem tam origo svíčku od ngk. Známej poradil ať koupim obyč brisku L15YC (30,-) a hotovo. Šlape jak hodinky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist