Druhá otázka. Z boku karburátoru je sytič. Dá se jím otáčet doleva/doprava (je pod ním napsáno idle adjust. Co tímhle otáčením vlastně nastavuji? Jinak do karburátoru jsem před generálkou nešahal. Motorka fungovala, takže jsem ho jen vyndal a zas zpátky nandal.
Dík za každou radu.
Naposledy editováno 25.04.2010 07:54:39
1 reakcí na tento příspěvek Problém ve vysokých otáčkách rm 250
1 reakcí na tento příspěvek Problém ve vysokých otáčkách rm 250
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 9 | 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9 |
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 0 | 12.2.2024 v 18:50 tomashroz |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |