Téma: Něco pro pobavení na můj účet...

22.4.2010 v 22:20
Je to necelej tejden, co mám papíry na neomezenou motku. Kažý čtvrtek jezdívám autem do města cca 50km od domu na doučování z matiky - kvůli vejšce, kterou dělám dálkově... Dnes jsem celej nadrženej vyrazil na moto - konečně legálně s papírama Hezky jsem si všechno připravil - batůžek, zámek na kotouč, velkej zámek, klíče ke všemu tomu - pač jsem věděl, že moto bude parkovat cca 2 hod před panelákama....Cesta super, počásko skvělý - prostě nádhera Zaparkuju moto před panelákem, vlezu pod sedlo, hezky vytahám všechny ty zabezpečovadla a pozamykám motku. Klíček jsem hned po otevření sedla vytáhl ze zámku, pač jsem si říkal - nebudu ho už potřebovat, pak to jen zacvaknu...Jenže jsem si ho odložil pod sedlo, který jsem následně na to zacvakl Zůstal jsem stát jak opařenej, pač mě to docvaklo v momenťe, kdy sedlo zacvaklo..klíče od moto jsem si zavřel pod sedlo...Jsem vděčnej matce že byla ochotná v mým bordelu doma najít druhý klíč a přivést mi ho 50km na parking - sice s kecama, ale chápu to Cesta mě přišla celkem draze - benzín do moto a následně totéž do auta mamči:D No příště si dám už bacha...Máte nějakou podobnou story, nebo jsem tak vyjímečnej?
1 2

22.4.2010 v 22:25 | Nahoru | #1

22.4.2010 v 22:26 | Nahoru | #2
to potěší mě se teda nic podobnýho nestalo ale vzhledem k tomu jak mám druhý klíče zahrabaný tak bych to asi musel řešit jinak

22.4.2010 v 22:28 | Nahoru | #3
stalo, nastesti doma pred barakem nosim nahradni radsi u sebe

22.4.2010 v 22:30 | Nahoru | #4
podari se

22.4.2010 v 22:31 | Nahoru | #5
to mi teď připomělo že nevím kde mám druhý klíče od moto

22.4.2010 v 22:34 | Nahoru | #6
Mě zacvakl dveře u nastartovanyho auta pes,jak měl radost že se vracím od schránky kde sem vhodil dopis.Samozřejmě okna zavřeny.

Naposledy editováno 22.04.2010 22:35:24

22.4.2010 v 22:38 | Nahoru | #7
no, kámoš klíč nechal přes noc v zámku, myslím, že to je daleko horší

22.4.2010 v 22:47 | Nahoru | #8
Kolega ze Šluknova měl neuvěřitelnou historku, kdy jeho superb měl poškozenou jednotku konfortu která sama zamykala auto nebo tak něco, tak se jí jal vymontovat či co, auto zamčený odpojil baterku a poodešel a zabouch si kapotu..... Co teď? Superb žádný mechanický zámky nemá, krom kufru, ale sedačky sklopit nejdou takže pouze opěrka a dára mezi sedačkama kvůli lyžím. Vběhl tedy do vedlejšího cikorka hauzu, kde si vyžádal nejmenší cikáně, prý dostal holčičku cca 3-4 roky, kterou když otvorem prorval tak nastal problem vysvětlil jí za jakouto páku má zatáhnout. Takže zase nic + vřeštící zabahněný dítě uvnitř superba, pak prý přišla rána z čistého nebe když přišla starší anorektická cikorka, která se dovnítř prorvala :D. Tušim že pak romy odměnil nějakym šrotem či co :D:D.

22.4.2010 v 23:02 | Nahoru | #9
Za hloupost se platí.... ve tvém případě benál pro mamču tam a zpátky. Mě když se stane něco podobného, tak si řeknu, že sem v životě přišel i o více peněž. A když se pak večer mrkneš na zprávy, tak vlastně zjistíš, že se nemáš tak špatně Ale tvojí situaci ti nezávidím.

22.4.2010 v 23:45 | Nahoru | #10
to je když je na vše velká příprava a pak se to vždy pěkně pose....e

2 reakcí na tento příspěvek Něco pro pobavení na můj účet...

22.4.2010 v 23:54 | Nahoru | #11

a u třindy jsem zapomněl na zamčený přední kolo a furt mi bylo divný že se nechce rozjet až jsem ten zámek roztrh..

jinak snad nikdy nic, ťuk ťuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco pro pobavení na můj účet...

23.4.2010 v 08:55 | Nahoru | #12
dva_hrnce> a nebylo lepší rozbít okno? :D

1 reakcí na tento příspěvek Něco pro pobavení na můj účet...

23.4.2010 v 08:58 | Nahoru | #13
Já se nechal dovézt pro moto do servisu a kdyz jsem to prebiral tak mi doslo ze nemam klice. Nastesti to je jen 2km

Jinak klice jsme si zabouchli naposledy pred tak 12 lety ve favoritu tam to slo jeste dratem.

Superb okno:

cast 2

Nechapu pro nerozbil to maly vedle.

Naposledy editováno 23.04.2010 09:01:36

23.4.2010 v 09:59 | Nahoru | #14
mam neco hodne podobnyho...

prijdu ke garazi... vytahnu motku ven a zacinam se oblikat... pak prasknu dverma od garaze a pak jsem zjistil ze klice od motorky a i od te garaze mam prave uvnitr... takze misto projizdky jsem se 2 hodiny dobejval do vlastni garaze a navic jsem si v kombineze sedl do psiho hovna...

23.4.2010 v 10:49 | Nahoru | #15
stalo se mi to samy asi 3x, ale nejak jsem to neresil, prizvedl jsem sedlo a klicky vyndal, zadnej problem

23.4.2010 v 11:05 | Nahoru | #16
Ja po tou co jsem nechal klíče ležet na sedle a šel s přítulí na čumendu na prigl, nosím šňůru na kliíče na krku.Jedna VELMIdobrá duše čekala u motorky s mým klíšem skoro dvě hodiny Teď okamžitě po vytažení putuje klíč na karabinku . zatím se to vyplácí.

23.4.2010 v 11:26 | Nahoru | #17
Nikdy jsem nechápal jak si někdo může zamknout klíče v autě.......... jen do té doby než jsem zabouchl kufr u auta a jel pro náhradní klíče tykadlem......

23.4.2010 v 11:34 | Nahoru | #18
stalo se kamaradum, VTR1000F a zx9r ... oba pouze jeden klic... rozebral sem pul motorky nez sem se pod sedlo pro klice dostal:)

23.4.2010 v 12:41 | Nahoru | #19
Já měl něco podobnýho, dojel sem před shop, votevřu kufr a klíče sem položil na plato. Vytáh sem si bágl a zabouch kufr. Pak sem se jen přes sklo podíval na ty klíče a praštil se do šišky

23.4.2010 v 12:55 | Nahoru | #20
mám podobné...vracel jsem se jednou v létě z projižďky a stavil se doma před panelákem převlíknout a měl v plánu těch 1200 m do garáže jet v civilu a pak zajít na škopek. Vyjdu z baráku v riflích a tričku a helmě, nasednu na moto, 2-5x proturuju RP výfuky, aby se celý barák podíval z okna a vyjedu...pak chvíli letím přes řidítka a moto zůstala ležet na místě. Lehce odraný do krve jsem se rozhodl, že zámek na zadní brzdový kotouč si už nikdy nedám

23.4.2010 v 13:14 | Nahoru | #21

m8rinek>dva_hrnce> a nebylo lepší rozbít okno? :D

v zimě když máš 50km před sebou? V Trabantu byla kosa i s oknama, natož bez

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco pro pobavení na můj účet...

23.4.2010 v 13:18 | Nahoru | #22
SVSkritek> Kamarád si loni večer 23.12. zabouch klíče v Hjundaji.. tak že rozbije přední boční okno a taky jsme do toho trubkou řezali vcelku dlouho..
docela nechápu takový ty krádeže na křižovatce apod..

23.4.2010 v 13:47 | Nahoru | #23
No ještěže se mi to ještě nestalo, ale občas k tomu nemám daleko

23.4.2010 v 14:16 | Nahoru | #24

dva_hrnce>kdysi jsem si zabouch klíče v trabukovi, náhradní nebyly a jak je snadný dostat se třeba do š120, tak do trabanta ani prd, musel sem nůžkama vystříhat díru v zadních dveřích okolo zámku a vlézt tam přes kufr..

jinak snad nikdy nic, ťuk ťuk

...nastartovaný warťas se zabouchlými dveřmi u tramvajových kolejí v Hlešovicích. volám zámečníka a když se ani po deseti minutách nedostal dovnitř, říkal- ty vole, do Mercedesu a BMW do deseti vteřin, ale trabant a wartburg, to je nedobytný....

23.4.2010 v 14:22 | Nahoru | #25
mi se stalo, ze jsem na vyjizdce zastavil na kofolu a kdyz jsem prisel k motorce, tak jsem zjistil, ze nemam klice. tak jsem volal kamosovi aby pro me prijel a hodil me domu pro nahradni a zpatky k motorce. kdyz jsem dorazil k masine s druhama klicema, tak si chcu dat penezenku do podsedlovky a koukam, ze klic uz je vlastne v zamku od podsedlovky. no v tu chvili jsem se bil do hlavy.

23.4.2010 v 14:25 | Nahoru | #26
Minulý týden jsem tak parkoval u známých před bytovkama, kde bydlí pár sociálně slabších rodin. Venku seděli u silnice kluk s holkou, kolem 6 let staří a když jsem parkoval, tak měli takový ten výraz, jakože se celou neděli strašně nudí a neví co by provedli. Když jsem za dvě hodiny odjížděl, tak už tam ty děcka nebyly, zato, když jsem zavřel plyn a motorka lehce střelila do výfuku, ozval se takový nepěkný zvuk. Hned mi to bylo jasné - ti parchanti mi naházeli do koncovky malé kamínky co našli u silnice Navíc výfuk schovaný pod sedlem - práce tak na hodinu, než se tam člověk dostane

Naposledy editováno 23.04.2010 14:25:42

23.4.2010 v 14:26 | Nahoru | #27
No tak to myslim ze moje mati drzi rekord, protoze ji se podarilo zavrit klicky v nastartovanym aute se zarazenou rychlosti.

Ptate se jak je to mozny?
docela lehce - parkovala na ledu a nemohla se rozjet, ani borec za ni. Rozhodla se ze mu pomuze zatlacit a on pak ji.
Jenze spatne vyradila a rychlost tam skocila zpet no a jak to bylo na ledu, tak se tocily kola a auto stalo. Potom vylezla z auta ,zavrela dvere a auto se samo zamklo.
Ma totiz zapnuty to samozamykani pri rychlosti vyssi nez 5kmh - a ono nejspis jak vysedla z auta, tak se to odlehcilo a kola se roztocila rychleji jak 5kmh no a jednotka naznala ze je treba zamcit....

Pomohl nakonec kamen do skla, protoze ten led pod kolem uz roztal a hrozilo ze se to samo vyda na cestu.

23.4.2010 v 14:33 | Nahoru | #28
dva_hrnce> Jo taky mne to prekvapilo. Ale v MythBusters testovali jak se dostat z auta ktery se potapi. A je na to specialni nastrol takova kovova spicka s pruzinou. Tim to rozbijes hned.

1 reakcí na tento příspěvek Něco pro pobavení na můj účet...

23.4.2010 v 17:18 | Nahoru | #29
Něco podobnýho, když jsem ještě feldu bez centrálu, zamnkul jsem si auto a klíček zůstal v zapalování... , naštěstí jsem měl u sebe provázek a do minuty jsem měl klíče zase u sebe.
Holt někdy se zadaří, zase víš, že si budeš dávat příště pozor

23.4.2010 v 17:24 | Nahoru | #30
Mě se taky stala podobná story s klíčema,ale od chalupy-vzdálená 35km od mého bydliště.