Téma: 13. a 15.4. - CEC2 + CEC fotky, hodnocení, atd..

16.4.2010 v 00:23
Zdar závodníci,

jelikož tady ještě nění téma, kde by se kupily odkazy a diskuze k prvním dubnovým (mokrým) závodům, tak ho zakládám. Pište vše co vás napadne, posílejte odkazy na fotky, videa, atd...

13.4. 2010 CEC2:

Video Okruhari.cz

Reportáž okruhari.cz
Reportáž Plejba

Po půl roce sednout na motorku a rovnou na vodu, na které jsem ještě nejel byla docela výzva. Kvalifikaci samozřejmě nestíhám, takže kolega Vldouš to jistí a zajíždí velmi slušnou 7. pozici na startu. Moje tušení a obavy z toho, že není dobré po zimě nasednout na motorku rovnou do závodu a ještě na vodu, se samozřejmě naplnily, a v prvním kole dávám motorce před cílovkou papa. Po 70 metrech neřízené jízdy po prdeli se zvedám a snažím se zvednout motorku. Člověk by až něvěřil jak je ta motorka v kačeru těžká... Gorkin zrovna projíždí okolo s kolínkem hustokrutě nízko a mává na mě berlema jestli jsem OK. Odpovídám, že jo a za pomoci traťáků zprovozňuji motorku a vyrážím znovu na trať. Kupodivu se mi to na vodě docela líbí a držíme si s kolegou realtivně slušné tempo. Do cíle přijíždíme vymrzlí a promočení, ale na pěkné 9. pozici ve třídě Superbike. Také velké díky Márovi a Čendovi za pomoc v boxech.

15.4. 2010 CEC:

Foto MaRREk
Foto Rejda
Foto CEC

Až na to extrémní počasí, dost povedená akce. Škoda jen, že do závodu CEC nakonec nastoupilo tuším jen 22 teamů, ale i tak to byla docela slušná podívaná. Ke konci závodu přišla neskutečná průtrž a na trati se drželo extrémě moc vody. Pochvala našemu teamovému kolegovi Aldovi, který tuto koncovku skvěle zvládnul a doslova proplaval ze čtvrtého místa až na pozici nejvyšší.

Celková organizace letošního prvního závodu za 1.! Tímto posíláme pochvalu IVRacingu a snad už bude ten příští závod na suchu.

Naposledy editováno 21.04.2010 19:44:50

17.4.2010 v 17:55 | Nahoru | #31
NoFear4> hehe ty mi teda přeješ... velká škoda, že jsem ji neměl namontovanou v závodě CEC2 tam mohly být pěkný záběry, protože jsem se točil na prdeli +- 2m vedle motorky 50-70m. Co už.. třeba příště

17.4.2010 v 18:05 | Nahoru | #32
Honziss> chápu že si to bráníš
Zažil jsem v CEC všechno, i takovej závod na vodě, kdy během 20minut před startem 3x měníme kola ze suchých na mokré a dvakrát zpátky, viděl jsem motorky hořet, letět 20m vzduchem, kroužit nekonečně za safetycarem, .. i celej závod ve 40C horku, vždycky jen ve dvou, vím co to je totální vyčerpání, nasrání a bezmocnost .. jel jsem i se zlomenou kůstkou v zápěstí.
Tyhle zážitky jsou furt stejný ať je na trati 10 nebo 60 týmů, prožíváš to setjně a snažíš se stejně ... to je pravda.
Z tohoto pohledu se nic nezměnilo a každej si to vybojuje a zaslouží.
Jen ta konkurence prostě už není, to je ta chyba.
Jel jsem cec kde jela celá součaná i minulá špička MMČR v jednom závodě byl třeba: Lelek, Číha,Filla,Káňa,Brabec,Biťák,Glinz,Jiruš,Indi,Oňas,Pitbul,a já už ani nevím kdo všechno .... prostě špička tehdejší české silnice.
To byla vážně jiná liga.
Už jen teď ten start musel být trapas, tehdy se málo na kterou fotku vešlo celé startovní pole kdy zasebou stálo 65týmů v řadě, táhlo se to skoro až do zatáčky před cílovku, ten poslední jen stěží viděl vůbec startovací prapor, protože to bylo 200m daleko
.. a pak když se to odmávlo měl každej husí kůži když těch 65 motorek letělo do první zatáčky .... to u žádného jiného závodu nebylo k vidění .. i první průjezd byl furt masakr.
Viděl si narvané boxy od začátku až do konce jen šrumec, v každém boxu 3 týmy což bylo klidně 10 motorek .. všichni nachystaní nabušení sledovali výsledky na TV kde se měnily 4 stránky než to obsáhlo celé pořadí ... to byl mazec, kolem všeho 500lidí doprovodu a přátel, při startu plná vrchní tribuna ... to je ta atmosféra.
Na dráze si v jednom kuse někoho předjížděl, nešlo skoro zajet čistý kolo ... to je taky něco jinýho když jedeš na takové vodě a někdo to jede za 3min a mezi tím střelci za 2:25, o množství pádů nebyla nouze ... spousta favoritů byla sestřelených někým jiným nezaviněně .. prostě všechno tohle nemůžeš srovnávat s tím co se jelo ted ikdyž věřím že sis sáhl na dno a všichni ostatní taky .. já to neshazuju ... jen je to prostě už jiný a klidně řeknu že lehčí, to mi věř
.. ale v pohodě , neberte to vážně .. je to všechno tady jen tlachání z nudy

17.4.2010 v 18:31 | Nahoru | #33
Ještě k tomu že ti to na vodě jde.
To je úplně normální že ti co jezdí palici na suchu, na vodě jim to nejde ... oni totiž jedou uplně jinej styl, pozdě brzdí až do náklonu a brzo dávají plnej plyn .. když pak zaprší jsou tito rychlíci namydlení a mají problém se tím porovnat.
Proto třeba taky loni na mistráku v Brně kde byl celej závod fakt slejvák to v kategorii supersport dopadlo tak jak dopadlo.
Ti co jezdí první jako Brož či Fejta atd. dojeli někde vzadu a na bednu se tak dostal třeba můj kolega Rici před ním Oňas a první F. Loučka který spíše jezdí dobře příroďáky.

17.4.2010 v 19:15 | Nahoru | #34
DavR1> JJ souhlasím s tebou, prostě ta atmosféra už chybí ... Ale zas bych neřekl, že vyhrát je jednoduchý, těch střelců je tam dost... Tyhle závody byly super, u nás žádný pád, vše fungovalo, vodu miluju, ale ta zima byla šílená... Dojeli jsme 8 z 20 týmů a přitom dostali "jen" 3 kola od prvního...
Jinak nevěřím že CEC zanikne, to IV nedovolí, s největší pravděpodobností se to zkusí doplnit o týmy z venku (poláků je asi 6 týmů), prostě mezinárodní cec, což by mohlo být zajimavý (jsou rychlí)... Taky bych byl pro to stáhnout zpátky na jeden den, spousta lidí si nechce vybrat celou dovolenou jen kvůli 2 až 3 denním akcím ... Ondra ty názory ví, dlouho se o tom mluvilo, tak uvidíme, co vymyslí...

17.4.2010 v 19:30 | Nahoru | #35

17.4.2010 v 20:00 | Nahoru | #36
DavR1 má vcelku pravdu s tím, že počet a s tím i kvalita je nižší. Každopádně podle mě je to vcelku přirozené. Nic nejde šponovat neustále nahoru, to by se za chvíli mohlo startovat z celé pitlane.

Každopádně bych tu neshazoval výkony jezdců. Neustále je to bitva i když třeba s menší a mín kvalitní účastí. Horší je to s kategorií naked kde je opravdu ta účast naprosto nedostačující.
S čím musím souhlasit je finační náročnost. Cec se kdysi prezentoval jako vstupní brána pro hobbíky a taky to tak fungovalo. Bohužel v dnešní době je to finačně náročnější. Akce jsou i v týdnu a rozděleny na několik dní. To bylo úplně jasné, že ta úmrtnost bude o dost větší. Plus se to rozdělilo na x kategorií. CSC SSC CEC2 CEC, takže se to vše rozmělnilo.

CEC2 byl super nápad, protože v té době jak říka DAVR1 se pro začátečníky stal CEC tak trošku moc. Dneska už je to passé.

A další mínus Cec 2 se stal dražším kvůli oddělení tréninků, ze základní ceny. Bohužel.

Uvidíme co přinese budoucnost

17.4.2010 v 20:32 | Nahoru | #37
no jestli muzu tak me se to libilo, sice prselo ale co uz spis me stve ze hnedjak to skoncilo tak prestalo prset a ted bude 7 dni pekne , jinak organizace super. spokojenost velika, na trati malo lidi takze super pojezdenicko.. atmosfera vice tymu tam sice nebyla.... ale tak snad lide prijdou , tak jako chodi za dobrym jidlem tak prijdou i za dobrou agenturou a dobrymi zavody., jinak myslim si ze ivracing nechaji zavody klidne krachovat pokud na tom budou dlouhodobe prodelavat, jako charitu to delat nebudou si myslim...

2 reakcí na tento příspěvek 13. a 15.4. - CEC2 + CEC fotky, hodnocení, atd..

18.4.2010 v 22:56 | Nahoru | #38
Celý den jsem si říkal jestli mám reagovat, nebo se na to vykašlat a nechat tady viset tu krásnou nostalgii starých časů, kdy jezdili přeborníci. Ale nedá mi to nereagovat na ty zasněné pohledy. Opravdu nevím, jestli kvalitu dělá množství lidí na startu. Pravdou je, že když jsem na něm stál, tak mi z toho počtu bylo taky trošku smutno. Ale to se nedá nic dělat, taková je realita. A shazovat tady výkony vítězného týmu, stylem jednooký mezi slepými králem, to je fakt hnus velebnosti. Každý rok jsou nároky na vítězství vyšší. Dobré týmy z loňska zůstaly, takže si myslím, že to letos nebude lehké a je pořád o co jet.

Podle mě byl CEC2 od začátku blbost! Já jsem taky nastoupil jako nováček do CECu mezi střelce. Nějak jsem se s tím popasoval, nechal si poradit a šlo to.

Snad tohle hluché období CEC přežije a třeba se vrátí i přeborníci....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 13. a 15.4. - CEC2 + CEC fotky, hodnocení, atd..

18.4.2010 v 23:18 | Nahoru | #39

19.4.2010 v 07:21 | Nahoru | #40
pělná přilba?? nevíš o čem píšeš Kolda jí poladil

19.4.2010 v 08:02 | Nahoru | #41

lionracing>.Kolda.> VRATI NEVRATI kdyz ne porad rostou talenti..a na te motorce to neni tak zle.. se naucit lidi kteri pojedou v brne treba 2,10 bude hodne takze zavody budou pekne to se nebojim... mimochodem pekna prilba

Když už to tady UIAA nakousl , tak ano, jsem kokot, protože jsem si nechal sušit helmu na teplovzdušném fukaru a vnitřek se mi trošku roztekl. Takže z velikosti M mám XXL Drahé dva dny to byly....

19.4.2010 v 10:11 | Nahoru | #42
no myslím že to byl celkem fajn závod. pro nás 1. a kdyby nebylo pár začátečnických školáckých chyb při střídání mohlo být i slušné umístění. ale hlavně že jsme dojeli a poučili se do dalších závodů a 12.-ho fleka bereme jako úspěch musím vyzvednout Ondriniho výkon. na starém gsx-r 750, na mokru poprvé a na okruhu vůbec podruhé v životě a hned nejrychlejší kolo... podle mě hooooooodně dobré!
už se těšíme na další závod. dorazíme na slovensko a tam už se tak chybovat nebude
Krajinkáři racing team 66

19.4.2010 v 10:43 | Nahoru | #43
jurasek> Píšu si vás teda do boxu na slovensko. BTW jsem se díval a měli jste nejrychlejší kolo z kvaldy i závodu. Příště pozor na to střídání a hlavně dojezd závodu Dokud nevidíš šachovnici, tak závod nekončí.

19.4.2010 v 11:30 | Nahoru | #44

.Kolda.>Taky věřím, že to bude gut....a možná, kdyby bylo jiné počasí, tak by na startu bylo zase o pár týmů víc...

Si nech narůst vlasy jako Simoncelli a máš to v cajku

19.4.2010 v 12:44 | Nahoru | #45
Honziss>
To mě nenapadlo...

19.4.2010 v 13:11 | Nahoru | #46
.Kolda.> .... nevím jestli si to četl všechno co jsem psal , ale je tam uvedeno že každej kdo tam jede do toho dá všechno ať je na dráze 20 nebo 70 týmů, je z toho uplně stejné vyčerpání, únava prostě všechno .. tam není žádnej rozdíl ... i to počasí když neklapne je stejně hnusný i kdyby tam jezdil jen jeden tým.
To jsem psal a to je bezdebat, z tohoto pohledu si to zaslouží všichni .. asi si to nečetl jinak nechápu.
Také množství lidí neznamaná kvalitu, ale prodrat se tím je těžší určitě.
Psal jsem jen, že bohužel konkurence je menší, nic víc .. nikdo žádnej výkon nikoho neshazoval.
Já se na nikoho tady nepovyšuju ani si to nemůžu dovolit , jsem přeborník asi jako každej kdo jezdí 5let .. takže to jsme asi skoro všichni.
Jen jsem si posteskl jak ten celej CEC dopadl .. nic víc.

19.4.2010 v 15:22 | Nahoru | #47
DavR1> Já to četl celé a ke všemu několikrát Pak jsem to chroupal v bedně celý den v garáži při umývání motorky a večer to ze mě vypadlo
Prostě se to nemělo dělit na dva CECy. Myšlenka to byla dobrá, ale ne v této době (po vojně je každý generál-já vím). Kdyby se to spojilo zase v jeden, bylo by to zase jak za přeborníků (jo, už toho nechám )
Uvidíme, co bude v Lausitzu. Možná se tam natáhnou nějací Dojčlanďáci a kluci z Polska....bylo by to pěkné, takový mezinárodní středoevropský endurance...a kdyby to navíc svou účastí okořenily posádky, jako například Freemototeam (když už jste všechny ty pohárky rozdali), tak by to nemohlo špatně dopadnout....

A mimochodem, je to fakt letos kurva drahé a kartička Racing4fun to moc nevytrhne...

19.4.2010 v 15:32 | Nahoru | #48
.Kolda.> já cec nezavrhuju, určitě nějakej ještě pojedu ... ale až zruší CEC2 a bude narváno nebo až pojedou z EU , to bude pak neofic. mistr. evropy
Jinak ta kartička je celkem dobrá, hlavně co se týče slevy na gumy, 10% z ceny je hodně dobrá nabídka, kdo má šanci odečíst i DPH je to super.
Ale chtělo to i dát větší slevu na to ježdění a bylo by to lepší ..
no nic .. vyrážím do Mostu

20.4.2010 v 08:27 | Nahoru | #49
Ještě přidáváme náš sestřih ze závodu !!!

Odkaz na naše stránky kde je video

Naposledy editováno 20.04.2010 20:33:03

20.4.2010 v 14:28 | Nahoru | #50
Druhá fotogalerie bude. Muselo se tam něco upravit.

Naposledy editováno 20.04.2010 20:32:00

20.4.2010 v 16:07 | Nahoru | #51

20.4.2010 v 19:04 | Nahoru | #52
Honziss> To jim tady musíš ukazovat jak jsem podělal start?

Naposledy editováno 20.04.2010 19:05:33

20.4.2010 v 19:36 | Nahoru | #53

Okruháři.cz>Další galerie skvělý fotek z CEC2 od OKRUHÁŘI.CZ

Nějak nepremávajuuuu Not Found

20.4.2010 v 20:46 | Nahoru | #54
Okruháři.cz> Velmi pekne video aj foto ty nasi fotografi sa veru nejdu pretrhnut s tym aby mi dodali co maju nech to tu zavesím aj ja takze este chvilku strpenia

21.4.2010 v 00:15 | Nahoru | #55

vldouš>Honziss> To jim tady musíš ukazovat jak jsem podělal start?

Jen ať to všichni vidí jak si to na startu posral.

21.4.2010 v 08:32 | Nahoru | #56

Honziss>Jen ať to všichni vidí jak si to na startu posral.

No tak to už je teda vrchol!!!! Náš mekaniko vám držel motorku a vy nás pojedete???!!!
To si s ním ještě vyřídíme....
Ale vzpomínám si, že říkal něco o tom, že někomu držel motorku. Údajně se na toho dotyčného všichni z týmu vykašlali...
Jinak mně se start celkem poved řekl bych.... Pak už to bylo horší...já na tu vodu moc nejsem...

21.4.2010 v 08:46 | Nahoru | #57

RiCi96>Jak pise DavR1, uz je ta uroven kousek jinde-neni mysleno ve spatnym. Jedno video pro inspiraci, na 1:17 je videt ten start plnyho pole .

masakr.

21.4.2010 v 10:41 | Nahoru | #58
.Kolda.> noo tak už je mi jasný proč Vldouš neodstartoval ) Prý neměl zaplý zapalování. Kdopak si s ním asi hrál?!

A já si říkal, že toho borce neznám. Na startu měla být naše technická podpora, ale evidentně se někde stala chyba.

21.4.2010 v 12:06 | Nahoru | #59

21.4.2010 v 13:35 | Nahoru | #60
illMedvědGuzzin> Ten závod si pamatuju. Byl to první, který jsem viděl na živo (nejel jsem ho) a tehdy se rozbil kluk od Monstrů (jak to jde vidět na videu) přímo na cílovce, protože chvíli před ním tam někomu bouchl motor a vytekl olej...Tehdy bylo extrém horko a byl to fakt masakr... A tehdy mi kluci z Dvouval naked říkali: viděls to a do tohoto chceš jít?
Musím souhlasit s Davem, že ty plné starty byly neskutečné...