1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
Starous68>... V-TEC není VFR...
památnej výrok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
los fazeros> památnej výrok
Spravne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
1 reakcí na tento příspěvek VFR 750 okruhovka ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
los fazeros>Starous68> nic proti,souhlas,jsem jeden z prvních,kdo tady veřejně prohlásil,že to není starý dobrý vfr mrzout ví
Být na KedyR_ově místě a chtěl bych VFR, tak buď RC30 nebo ( jak říká c.j.) model 88-89. Nejlehčí, motor nejvíc zavoďácký a nejdostupnější. RC36 mám, jsem spokojený, ale je to hlavně cesta, byť je pravda, že leccos umí, ale na okruhu už ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
enusim2>no taky jsem čekal víc
VFR 800 není žáden závoďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
c.j.>VFR 800 není žáden závoďák
Neni pravdou... Podvozek pobere ledacos, V4 ti odpusti skoro vsechno a sestkam vyprasisi kozich... Staci mit jen spravne zatmeno
2 reakcí na tento příspěvek VFR 750 okruhovka ???
Mám možnost si levně sehnat komplet předek (kapoty) z RS 125 2004 co myslíte? narvat by se tam měli ale asi by se to k tý mašině moc nehodilo...no nevím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
Veverka1>c.j.> Prosímtě jak je to s tou volnoběžkou? Vidím že s ní máš zkušenosti. Po zimtě se mi někdy stane že při studenám startu nezaskočí a protočí se na prázdno. Dá se nějak zpravit, nebo vyčistit nebo je po ní a mám se ohlížet po druhé?
Jak odpověděl Los Fazeros.. Praskne to v nejslabším místě. (mě praskal na dvou místech) Na VFR je k volnoběžce parádní přístup (ne jako na GPZ 600, kde jsem musel půlit motor ), stačí sudat spojkové víko a víš na čem jseš.. Můžeš rozebrat a hned složit, není důvod 2 týdny čekat.. Obzvláště když v hondě dodají díl do 48hodin na 100%
že to jde opravit jsem netušil, ale Los Fazerosovi věřím Já kupoval novou v Hondě za cca 5tis (5 let zpátky). Kámošovi to taky sem tam zlobí. Někdy prostě prokluzuje (obzvláště zimná po delším stání), ale vždy si dá říct. Může taky zlobit, když v ní není olej, po delší mstání. Stačí naklopit napravo a mělo by se to zlepšit
Přikládám pár fotek z http://vfrworld.com
Přikládám pár fotek z http://vfrworld.com
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
KedaR_K>Po půllitroj me VFR zatim přijde jako raketa za jedna, za dva jenom akcelerací po prdeli....hmm to už je zábava
Mám možnost si levně sehnat komplet předek (kapoty) z RS 125 2004 co myslíte? narvat by se tam měli ale asi by se to k tý mašině moc nehodilo...no nevím
Umis s laminatem? Popr. mas nekoho kdo vari kapoty? Doporucil bych dat tam masku z 800Fi a zalepit otvory pro svetla... Sou ted doela za levny penize.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
Mrzout>Neni pravdou... Podvozek pobere ledacos, V4 ti odpusti skoro vsechno a sestkam vyprasisi kozich... Staci mit jen spravne zatmeno
Je to kompromis mezi sporťákem a cesťákem (ohraná fráze), jde s tím jet hodně ostře a prohánět sporty, ale sport to není.. Krásné porovnání se naskytlo když si kámoš pořídíl litrového Fazera.. V rychlých klikaticích jel první, pořád vše na trojku, žádné podřazovaní, jel takovou kochačku.. A já abych se držel, tak jsem do zatáček podřazoval az tři, za dva, za zatáčkou vytočit dvojku, trojku, čtyřku, na brzdy, za tři, za dva... a pořád dokola.. A on, 50 metrů předemnou pořád na trojku A co teprve kdyby jel před náma někdo an sportu
Ale na normálních cestách je to víceméně jedno, i s jawou jde držet krok.. Takže na co ty stovky koní jsou?
c.j.>Je to kompromis mezi sporťákem a cesťákem (ohraná fráze), jde s tím jet hodně ostře a prohánět sporty, ale sport to není.. Krásné porovnání se naskytlo když si kámoš pořídíl litrového Fazera.. V rychlých klikaticích jel první, pořád vše na trojku, žádné podřazovaní, jel takovou kochačku.. A já abych se držel, tak jsem do zatáček podřazoval az tři, za dva, za zatáčkou vytočit dvojku, trojku, čtyřku, na brzdy, za tři, za dva... a pořád dokola.. A on, 50 metrů předemnou pořád na trojku A co teprve kdyby jel před náma někdo an sportu
Ale na normálních cestách je to víceméně jedno, i s jawou jde držet krok.. Takže na co ty stovky koní jsou?
CBR600F (98 i 07) mi nikde neujelo a ZX10ku sem v zatackach honil tak, ze mit misto a nejet ve dvou, tak sem ho predjel... Navic jsem se dozvedel, ze v nekterych zatackach klouzal asfalt Na sportech si toho vsimli vsichni a my ne
Ale je pravda ze obe nohy si zazily svy Radicka litala nahoru dolu a brzdy sly na hulvata na zadku + lehky pribrzdovani predkem (GOD BLESS CBS )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
Mrzout>c.j.> Muzu rict ze Losfazeros je muj dvorni mechanik
Skoro legenda
říkejte si co chcete, ale mi se VTEC líbí, sice ještě více by se mi líbil vez VTEC, ale já bych tam tyčinky, nebo co ty ventilu zadržuje, prostě přivařil aby jelo vždy 16 ventilů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
c.j.>Skoro legenda
říkejte si co chcete, ale mi se VTEC líbí, sice ještě více by se mi líbil vez VTEC, ale já bych tam tyčinky, nebo co ty ventilu zadržuje, prostě přivařil aby jelo vždy 16 ventilů
Souhlas. Proč to tak teda není??? A nebo proč neudělali opravdu proměnlivé časování? Asi cena.... Od té doby, co do konstrukce kecá ekonom a ne konstruktér, to stojí za starou belu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
Starous68>Souhlas. Proč to tak teda není??? A nebo proč neudělali opravdu proměnlivé časování? Asi cena.... Od té doby, co do konstrukce kecá ekonom a ne konstruktér, to stojí za starou belu.
On ten VTEC je uplne zbytecnej v tom motoru... KDyby mu dali o 25 30 koniku vic (klidne pri zvetseni vrtani na 900/1000) , tak se mohli na celej VTEC vysrat a stalo by to stejny penize.
Nevis jak dopad ten napad nekoho tady na foru dat do VTEC ramu motor z Fi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
Starous68>Souhlas. Proč to tak teda není??? A nebo proč neudělali opravdu proměnlivé časování? Asi cena.... Od té doby, co do konstrukce kecá ekonom a ne konstruktér, to stojí za starou belu.
On ten VTEC je uplne zbytecnej v tom motoru... KDyby mu dali o 25 30 koniku vic (klidne pri zvetseni vrtani na 900/1000) , tak se mohli na celej VTEC vysrat a stalo by to stejny penize.
Nevis jak dopad ten napad nekoho tady na foru dat do VTEC ramu motor z Fi?
1 reakcí na tento příspěvek VFR 750 okruhovka ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
c.j.>tipuju že nijak
C.J. Starous68 > No mne by se libil design VTECU (vzadu 2x akrapovic + svody + KN + PC3) a motor z Fi 01... A misto CBS dat ABS nebo vyradit oba systemy a dopredu vidle z VTRSP2 i brzdama a na zadek nechat 3pistek co tam byl...
Jooooooooooo mit prasule, tak by se to nechalo postavit, to samy jako ta bioVFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |