Tak sem si konečně koupil Oxfordy..a hned nastal problém, který přesně nevím jak vyřešit.
Je to viditelné na foto. Na plynové rukojeti mám na začátku takovou bílou vystouplou zarážku..na které byla navlečená původní rukojeť( ta měla v sobě vybrání, a dala se krásně navlíknout na tu zarážku - pasovala tam. Jenže Oxfordy tohle nemají.
Výsledek je ten, že rukojeť nemůžu narazit úplně a tím pádem mi na konci přesahuje až na závažíčko.Takže není možné jezdit, protože na tom závažíčku plyn dost drhne a proste nezavírá se.
Ten oxford určitě nechci uřezat, aby o závážíčko nedrhl. Takže sem to zatím udělal tak, že sem šroub závažíčka trošku povolil, aby se dal volně otáčet, vteřiňákem zakápl..takže šroub a závažíčko se pootáčí zároveň s celou rukojetí. Funguje to celkem OK..ale je to takový nedokonalý řešení. Má někdo nějakej nápad?
Naposledy editováno 10.04.2010 14:12:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
cbfzdeny>ancistrus> To máš pravdu,ale jakmile přestaly fungovat vymontoval jsem je dal do tepla že je vyzkošim-nešly , po nějaké době jsem se k nim vrátil a ejhle šly tak jsem je namontoval zpět. Jake zjištění když jsem je nejvic potřeboval-co myslíš nešly ,tohle jsem zkoušel už na druhé sadě protože první byla to samé.Nakonec jsem je vymontoval a dělal testy na zdroji a fungovalo tak jak říkam.Když jsem je kupoval viděl jsem nějakou zmínku tady na foru o tomto problemu, ale nevěnoval jsem tomu pozornost nebot jsem myslel že to bude třeba vadný kus nebo blbost,těd už mám jinačí názor.Neříkam že všechny nefunguji ale ja po těch mojich dvou kusech vím že pokud je 5 stupnu a níž vim že ruce budou mrznout.
...tos měl teda fakt rozbitý, je to blbost ...a fungujou mi samozřejmě normálně v kose, jsou proto dělaný
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
3 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
je s tím trochu drbačka při montáži, ale výsledek jako z fabriky
lubin>kluci a proč si nekoupíte jen vyhřívací folie s dráty?? Je to bez rukojetí a lepí se přímo pod original grip. Mě to funguje bez problému už tři sezony.
protože za tu cenu mám z Ebaye Oxfordy a bez drbačky s montáží, nebo jak to potom píšeš....
Naposledy editováno 11.04.2010 19:05:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
Baterie s motorkou funguje na 100%, jen s těmi hefty si nějak nerozumí
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
mam jiný problém s Oxfordy... Namontoval jsem je na podzim je CBF 500 a hned při prvním zapomenutí jsem baterku vytřískat. Dioda začala blikat,ale stejně jsem nenastartoval. :( Na jaře jsem měnil baterku, protože jsem nenastartoval vůbec, ale s hefty je to stále stejné. Když zapomenu,tak neodjedu... :( Když jsem scháněl nějakou rozumnou baterku, tak mi bylo řečeno, že CBFka mají velký startovací proud. Myslíte, že to může mít souvislost?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
Jinak jsem prošel všechny kontakty a vše se zdá být ok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
VeFeRák>Verguenza> tak Oxfordy by se ti měly samy vypnout při dosažení nějaké hranice napětí, nicméně nejlepší by bylo zapojit je přes relé a máš po problému se zapomínáním....
Pokud má starej model s ovládáním kolečkem, tak musí přez to relé, jinak to vymlátí baterku jak píše, nový už se odpojujou při poklesu napětí.
Verguenza>VeFeRák> Jak jsem psal, možná to bude tím,ze u toho CBFka je potřeba větší proud. Tím že klesne napětí, klesne i proud a prostě to nestačí na nastartování. Jinak to tak asi vyřeším,ale jak to udelat, aby to bylo jednoduché, resp. k čemu to relé zapojit? Rovnou ke spínačce a natahnout jeden vodič k tomu relé a relé dát před napájení heftů? ( nevim jak jinak tu krabičku nazvat... :) ), ? Btw... Jaké relé použít?
Mám na ZZR taky ten starší model a zapojovali jsme to k palivové pumpě ....ale detaily po mě nechtěj...půl dne v prdeli....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |