globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyhřívané rukojeti Oxford - problém
10.4.2010 v 14:09
Čauvec všichni.

Tak sem si konečně koupil Oxfordy..a hned nastal problém, který přesně nevím jak vyřešit.

Je to viditelné na foto. Na plynové rukojeti mám na začátku takovou bílou vystouplou zarážku..na které byla navlečená původní rukojeť( ta měla v sobě vybrání, a dala se krásně navlíknout na tu zarážku - pasovala tam. Jenže Oxfordy tohle nemají.
Výsledek je ten, že rukojeť nemůžu narazit úplně a tím pádem mi na konci přesahuje až na závažíčko.Takže není možné jezdit, protože na tom závažíčku plyn dost drhne a proste nezavírá se.

Ten oxford určitě nechci uřezat, aby o závážíčko nedrhl. Takže sem to zatím udělal tak, že sem šroub závažíčka trošku povolil, aby se dal volně otáčet, vteřiňákem zakápl..takže šroub a závažíčko se pootáčí zároveň s celou rukojetí. Funguje to celkem OK..ale je to takový nedokonalý řešení. Má někdo nějakej nápad?


Naposledy editováno 10.04.2010 14:12:00
Anketa:
..tak to je teda na hovno
81%
22
není to na hovno
19%
5

Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 10:01 | Nahoru | #31
Jo vidíš,tak ono to má aj termostat .To je vlastně logické aby se to nepřehřívalo .Ale tak mě napadá estli jdou z těch gripů dráty přímo z topných tělísek tak si to hodit např přes PWM rego a"přitopíš si kdy chceš .Stačí aj vypínač ale takhle si nastavíš jak moc budou hřát.Akurát by to nemělo tu ochranu baterky,to by chtělo spínat jen když jede motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 10:19 | Nahoru | #32
cbfzdeny> Není přece možné,aby hefty hřály jen když je teplo, to už nejsou potřeba. Loni na podzim fungovaly stále, bez ohledu na okolní teplotu. To postrádá logiku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 10:57 | Nahoru | #33
ancistrus> To máš pravdu,ale jakmile přestaly fungovat vymontoval jsem je dal do tepla že je vyzkošim-nešly , po nějaké době jsem se k nim vrátil a ejhle šly tak jsem je namontoval zpět. Jake zjištění když jsem je nejvic potřeboval-co myslíš nešly ,tohle jsem zkoušel už na druhé sadě protože první byla to samé.Nakonec jsem je vymontoval a dělal testy na zdroji a fungovalo tak jak říkam.Když jsem je kupoval viděl jsem nějakou zmínku tady na foru o tomto problemu, ale nevěnoval jsem tomu pozornost nebot jsem myslel že to bude třeba vadný kus nebo blbost,těd už mám jinačí názor.Neříkam že všechny nefunguji ale ja po těch mojich dvou kusech vím že pokud je 5 stupnu a níž vim že ruce budou mrznout.

Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 11:01 | Nahoru | #34
nechal jsem si vytočit delší závažíčka jako prodloužení řídítek, k ST1300 to Honda dodává sériově

(reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 11:45 | Nahoru | #35

cbfzdeny>ancistrus> To máš pravdu,ale jakmile přestaly fungovat vymontoval jsem je dal do tepla že je vyzkošim-nešly , po nějaké době jsem se k nim vrátil a ejhle šly tak jsem je namontoval zpět. Jake zjištění když jsem je nejvic potřeboval-co myslíš nešly ,tohle jsem zkoušel už na druhé sadě protože první byla to samé.Nakonec jsem je vymontoval a dělal testy na zdroji a fungovalo tak jak říkam.Když jsem je kupoval viděl jsem nějakou zmínku tady na foru o tomto problemu, ale nevěnoval jsem tomu pozornost nebot jsem myslel že to bude třeba vadný kus nebo blbost,těd už mám jinačí názor.Neříkam že všechny nefunguji ale ja po těch mojich dvou kusech vím že pokud je 5 stupnu a níž vim že ruce budou mrznout.


...tos měl teda fakt rozbitý, je to blbost ...a fungujou mi samozřejmě normálně v kose, jsou proto dělaný

Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 12:26 | Nahoru | #36
Na té straně jsem si vybrousil frézkou konusovej zabrus dle toho bílího lemu a dotlačil,nejjednoduší.V těch místech je jen guma.M.

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 13:08 | Nahoru | #37
Pokud to chce zachovat tak jak to je tak ho nechte na pokoji a řezat do rukojetí je totální blbost. Tento problém jsem řešil před týdnem u přítelkyně na mašině. Proč něco zbytečně řezat a pilovat, když jde jednoduše sundat závažíčko a udělat druhé? Otázka cca. 2 hodin. Ale pokud chcete, vrtejte si dírky a pilujte kroužky...

Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 13:34 | Nahoru | #38
mam taky oxfordy a taky tam mám podobnej ten psat...a mám to prostě opřený o něj a celkově jsou přilepený k plynu, aby se neprotáčely při zahřátí...

(reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 14:03 | Nahoru | #39
Stařík>

3 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 14:57 | Nahoru | #40
kluci a proč si nekoupíte jen vyhřívací folie s dráty?? Je to bez rukojetí a lepí se přímo pod original grip. Mě to funguje bez problému už tři sezony.

(reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 15:05 | Nahoru | #41
lubin> protože sem netušil že neco takovyho je?:D dej link. jinak videl sem akorat vyhrivany navleky na riditka

Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 19:01 | Nahoru | #42
tož tady: spirála po originál hefty

je s tím trochu drbačka při montáži, ale výsledek jako z fabriky

(reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 19:05 | Nahoru | #43

lubin>kluci a proč si nekoupíte jen vyhřívací folie s dráty?? Je to bez rukojetí a lepí se přímo pod original grip. Mě to funguje bez problému už tři sezony.



protože za tu cenu mám z Ebaye Oxfordy a bez drbačky s montáží, nebo jak to potom píšeš....

Naposledy editováno 11.04.2010 19:05:46

Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 19:24 | Nahoru | #44
aha já většinou na cenu až tak nehledím, ale hledal jsem něco, co mě bude hřát, abych mohl nechat originál hefty. Tož jsem skončil u tohoto. Drbačka s tím je, hlavně sundat poprvé origo gumu z levýho řidítka...na Ebay nechodím, páč to neumím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

11.4.2010 v 20:37 | Nahoru | #45
cbfzdeny> Když jsem je loni na podzim namontoval, fungovaly bezvadně i při teplotách okolo nuly. Ostatně kvůli tomu jsme je kupoval. Letos nefungovaly ani pri +18 st. Problémy začaly až při výměně baterky - tam musí být někde zakopaný pes, jen nevím v čem přesně
Baterie s motorkou funguje na 100%, jen s těmi hefty si nějak nerozumí

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 07:15 | Nahoru | #46
Já teda nevim, ale taky mám oxfordy a ty mají výřez na ten plastový kroužek, takže jsem při montáži neměl sebemenší problém..

(reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 08:25 | Nahoru | #47
Slam> fakt jo?

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 08:31 | Nahoru | #48
máš woe čínskou kopii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 10:06 | Nahoru | #49
Ahoj,

mam jiný problém s Oxfordy... Namontoval jsem je na podzim je CBF 500 a hned při prvním zapomenutí jsem baterku vytřískat. Dioda začala blikat,ale stejně jsem nenastartoval. :( Na jaře jsem měnil baterku, protože jsem nenastartoval vůbec, ale s hefty je to stále stejné. Když zapomenu,tak neodjedu... :( Když jsem scháněl nějakou rozumnou baterku, tak mi bylo řečeno, že CBFka mají velký startovací proud. Myslíte, že to může mít souvislost?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 10:13 | Nahoru | #50
Verguenza> tak Oxfordy by se ti měly samy vypnout při dosažení nějaké hranice napětí, nicméně nejlepší by bylo zapojit je přes relé a máš po problému se zapomínáním....

Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 10:42 | Nahoru | #51
Měl jsem podobný problém - ovšem moc jsem to neřešil

plastovou zarážku jsem zbrousil a hotovo, navíc ani to nestačilo takže jsem ještě oříznul ten gumový konec, tam to nevadí - odporová spirála co hřeje tam až do kraje není

(reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 10:57 | Nahoru | #52
ancistrus> Ja jsem právě nic neměnil všechno při starém.Nejvíc mě právě nasralo že ty druhé fungovaly jako přes kopirák.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 10:57 | Nahoru | #53
VeFeRák> Jak jsem psal, možná to bude tím,ze u toho CBFka je potřeba větší proud. Tím že klesne napětí, klesne i proud a prostě to nestačí na nastartování. Jinak to tak asi vyřeším,ale jak to udelat, aby to bylo jednoduché, resp. k čemu to relé zapojit? Rovnou ke spínačce a natahnout jeden vodič k tomu relé a relé dát před napájení heftů? ( nevim jak jinak tu krabičku nazvat... :) ), ? Btw... Jaké relé použít?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 11:05 | Nahoru | #54
ancistrus> ještě jsem uvažoval,když jsem je rozebral tak v nich byla vysražená voda i když jsou vodotěsné.Časem se vlivem změn teploty vysráži voda a nemá kde jít.Mohla by to být také varinta nefunkčnosti,ale na to už jsem neměl náladu to zkoušet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 11:31 | Nahoru | #55
cbfzdeny> A vysrážená voda byla v té ovládací krabičce, nebo pod heftama? Na tom by mohlo něco být..
Jinak jsem prošel všechny kontakty a vše se zdá být ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 12:13 | Nahoru | #56
Verguenza> nemyslím si, že by zrovna u CBF měl být proud o tolik větší, aby to narozdíl od většiny (všech) ostatních motorek nemělo fungovat, zapojení- stačí obyč 4pin relé za pár kaček, přerušíš + kabel od heftů, zapojíš mezi relé, na další vývod kostru a na poslední + od něčeho, co má šťávu až po zapnutí klíče, u mě jsem to připojil na zadní světlo, tzn. klíč, nastartovat, zapnout světla, je slyšet cvaknutí relé jak sepne a můžu pustit vyhřívání

Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 12:19 | Nahoru | #57
Uřezat osazení na unašeči, tak se to běžně dělá i v autorizovaných servisech, na záruku to vliv nemá a jinak to tam nedáš ... nevím, co tady řešíte tak dlouho....A grip musíš přilepit vteřiňákem, jinak se ti po rozehřátí bude protáčet, ale při montáži bacha, máš jen jeden pokus....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 12:23 | Nahoru | #58

VeFeRák>Verguenza> tak Oxfordy by se ti měly samy vypnout při dosažení nějaké hranice napětí, nicméně nejlepší by bylo zapojit je přes relé a máš po problému se zapomínáním....



Pokud má starej model s ovládáním kolečkem, tak musí přez to relé, jinak to vymlátí baterku jak píše, nový už se odpojujou při poklesu napětí.

(reakce na) Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 12:25 | Nahoru | #59

Verguenza>VeFeRák> Jak jsem psal, možná to bude tím,ze u toho CBFka je potřeba větší proud. Tím že klesne napětí, klesne i proud a prostě to nestačí na nastartování. Jinak to tak asi vyřeším,ale jak to udelat, aby to bylo jednoduché, resp. k čemu to relé zapojit? Rovnou ke spínačce a natahnout jeden vodič k tomu relé a relé dát před napájení heftů? ( nevim jak jinak tu krabičku nazvat... :) ), ? Btw... Jaké relé použít?



Mám na ZZR taky ten starší model a zapojovali jsme to k palivové pumpě ....ale detaily po mě nechtěj...půl dne v prdeli....

Vyhřívané rukojeti Oxford - problém

12.4.2010 v 12:29 | Nahoru | #60
a vidíš, kolečko mě nanapadlo.....kolik má stupňů nastavení?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist