Téma: honda xl350r
 
7.4.2010 v 17:33
zdravím všechny..potřebuju poradit,mám hondu xl350r a mám takový problém,když s ní vyjedu na delši trat,tak mi teče olej z přepadu a celkem dost,nevím co s tím mám dělat,jestli je to olejem?ted tam mám 10w40..po zchladnutí je zase vše v pořádku,už si fakt nevim rady:(

Uzavřeno 08.08.2011 v 13:30 uživatelem Lukio

1 reakcí na tento příspěvek honda xl350r

7.4.2010 v 17:49 | Nahoru | #1
ze kterýho přepadu myslíš? Respektive, co nazýváš přepadem?

Naposledy editováno 07.04.2010 17:51:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda xl350r

7.4.2010 v 18:23 | Nahoru | #2
červená šipka tj jedinej vývod z motoru,která vede z motoru,po nastartování z ní fouka vzduch,modrá šipka tj ucpaná hadička a zelená šipka smeřuje k hadičce,která vede do vzduchového filtru,momentálně ji mám navedenou do lahve,kde zachytávám olej...když je motor studenej tak z té hadičky(zelená šipka)jde normalně vzduch,ale když jezdím dýl tak s polu se vzduchem jde i olej..

[img]

honda xl350r

7.4.2010 v 18:25 | Nahoru | #3
To jsem si myslel.....nejspíš to bude už špatnýma pístníma kroužkama, nebo bude v háji celej výbrus......mašina se zahřeje, a začne utíkat tlak kolem pístu....to tlačí vzduch s olejem ven....

Je to nejpravděpodobnější, avšak může to být i něčím jiným

honda xl350r

7.4.2010 v 18:28 | Nahoru | #4
Když tak koukám na tu tvojí fotku....nemáš doma náhodou nějakej zbytečnej náhradní palivovej kohout??

1 reakcí na tento příspěvek honda xl350r

7.4.2010 v 19:41 | Nahoru | #5
tohle už jsem slyšel,já ji kupoval asi pře měsícem a prodejce mi ukazoval faktury o tom,že byli měněny pístní kroužky v prosinci..tak mi to pořád neleze do hlavy,proč to dělá,když by teoreticky měli byt dobré...kohout bohužel nemám

1 reakcí na tento příspěvek honda xl350r

7.4.2010 v 19:44 | Nahoru | #6
jo a ještě taková věc,když ji nastartuju tak vačka nejde skoro slyšet ale jak přidám plyn tak najednou strašně"klepe" jako kdyby tam nešel vubec olej...že by přicpanej kanálek?

(reakce na) honda xl350r

7.4.2010 v 19:48 | Nahoru | #7
Lukio> Možná kanálek, možná nic..... mě se z toho taky linou všelijaký zvuky ale mašina je naprosto v pohodě

honda xl350r

7.4.2010 v 20:30 | Nahoru | #8
hlavní je že jede jinak díky za rady

(reakce na) honda xl350r

7.4.2010 v 23:06 | Nahoru | #9

Lukio>tohle už jsem slyšel,já ji kupoval asi pře měsícem a prodejce mi ukazoval faktury o tom,že byli měněny pístní kroužky v prosinci..tak mi to pořád neleze do hlavy,proč to dělá,když by teoreticky měli byt dobré...kohout bohužel nemám



tak ona výměna jen kroužků bez výbrusu válce a novýho pístu je obecně jen takový polovičatý řešení... takže bych to jako možnou příčinu problému nevylučoval

2 reakcí na tento příspěvek honda xl350r

8.4.2010 v 06:43 | Nahoru | #10
předpokládám,že je ta hadička vysoko dost,ano?
Zkus po nastartování,co z té hadičky jde. Ono by to mělo vlastně střídavě vyfukovat a sát,pokud to tlačí,jak kompresor,pak to bude tím,co psal noed,ale i to se mi zdá dost podivný.
Do toho XLka bych ti doporučil spíše olej 15w50,než 10w40,ale to tvůj problém nevyřeší. Myslím,že by jsi měl asi oslovit nějaký servis,než fórum. Pokud to člověk nevidí,tak se radí těžko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda xl350r

8.4.2010 v 07:35 | Nahoru | #11
no ja si myslim ze kdyby byli spatny krouzky ta to olej zere,ale to co popisujes mi prijde normalni.mas tu hadici vyvedenou do airboxu nebo ji mas na volno?Z motoru normalne vede jedna oddychova hadice do airboxu a nevim co jsou ty ostatni hadice?

(reakce na) honda xl350r

8.4.2010 v 07:37 | Nahoru | #12
Ted to po sobe ctu a nechapu co jsem to napsal

Naposledy editováno 08.04.2010 07:38:26

(reakce na) honda xl350r

8.4.2010 v 10:51 | Nahoru | #13

prackarr>předpokládám,že je ta hadička vysoko dost,ano?
Do toho XLka bych ti doporučil spíše olej 15w50,než 10w40,ale to tvůj problém nevyřeší.



S tím souhlasím Až příjdeš na příčinu a opravíš ji, tak tam dej 15W50 .... Já Tam šoupnul Motul 5100 15W50 a v létě je to vydrží mnohem víc trápení mašiny někde po lesech Snese vyšší teploty a případná spotřeba oleje se taky zmenší.

Naposledy editováno 08.04.2010 11:07:40

(reakce na) honda xl350r

8.4.2010 v 11:13 | Nahoru | #14

Lukio> modrá šipka tj ucpaná hadička


Počkej,když si to teď čtu, tak jsem si asi včera nepřečetl tohle.
Ucpaná hadička by žádná bejt myslím neměla.....ta tvá modrá by měla vracet vyblitej olej, kterej jde zároveň se vzduchem do toho "odělvače", zpět do motoru

Ale úplně jistej si teď nejsem...musel bych se podívat na svoji mašinu abych si to připoměl a tu teď zrovna po ruce nemám....

Naposledy editováno 08.04.2010 11:15:37

honda xl350r

8.4.2010 v 20:42 | Nahoru | #15
moc dik za prispevky...tak jak to je tak to pry je v originale ze ta spodni hadicka je ucpana(modra) jen jednopu za cas by se mel oddelat spunt aby odtekl ten"spatnej olej" taky mi to pripada divne vetsinou to byva tak ze se vraci zpet do motoru pripadne jeste pres chladic ale tady je to resene takhle...kdyz ji nastartuju tak z ni vyfoukava vzduch nic si nenasava..az po delsi jizde jde se vzduchem i ten olej ne furt jen tak sem tam prskne ale ono kdyz jede clovek dal tak oleje ubide celkem dost...prave ten majitel rikal ze mu to zacalo kourit tak nechal zabrousit ventili a vymenil pistni krouzky ted uz nekouri...ted prave nevim jestli mam rozdelavat hlavu nebo ne
Téma je zamknuto


TOPlist