Předem dík za inteligentní odpovědi.
Naposledy editováno 04.04.2010 15:00:14
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzator
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzator
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzator
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzator
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzator
nahllowSKY>Katalyzator muzes vyndat(jestli jde nenasilnou cestou).U dvoutaktu bude mit dost restriktivni ucinky,takze bys mel poznat nejaky narust vykonu urcite ve vyssich otackach.Zaroven,ale bude karburator otryskovany k vyfuku s katalyzatorem takze osazeni karburatoru vetsi hlavni tryskou je nasnade.Co se tyce nespaleneho oleje vyletavajiciho z vyfuku,uprav smesovaci pomer.Urcite ho davas do benzinu vice oleje nez zdravo.Lepsi kvalitni a v pomeru 1:50 nez levne svinstvo a pomer 1:33.
Olej mám přes oil master a mám tam poměr stejný jako když to byla 50ccm takže už ted bych ho tam ted měl mít méně nez je zdravo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzator
nahllowSKY>Gumik> Tak v tomto pripade bych uz jenom doporucil upravit aerodynamiku zadni casti tveho stroje.Odstranit turbulentni proudeni vzducu pujde urcite nejakym vkusnym doplnkem Anebo pouzij olej pro "outboard 2-stroke engines" mam s nim dobre skusenosti, nekouri a vyfuk vypada jak u ctyrtaktu.Neni tam nekde neco cim se da seridit smesovaci pomer?Zkus se dopatrat jaky olej doporucuje vyrobce.
Pokud mas na mysli vkusny doplnek batuzek tak vozim, jinak nvm co mas na mysli. Seridit se da pouze poměr vzduchu ku palivu, nebo bych musel vyměnit trysku v karburatoru, ale to mám strach ze zadření. O tom tvém zminovanem oleji si neco najdu.