Bude dobré kdo sem zavítá aby jsi to přečetl celé... Prosímvás o rady!Takže mám problém se svou DR 350!Po skoro 4 měsíční odstáfce se udělali ventily!Nakoplo se to po úmorném kopání! A vyměnil se olej,olej. filtr,vzduch. filtr a svíčka!Vyčistil jsem kohoutek a karbec!Prostě přívod benzínnu!Karbec vevnitř trysky a vyfoukal!!A prostě mám problém,že mi jede jen jekoby na půl výkonu!Nejdříve mi to sálo falešný vzduch!Vyřešeno! potom nedrželo volnoběh!Vyřešeno! Potom červenalo kolínko,které mi pořád červená!Tohle bude směsí bych řekl co? Jak má být naladěný směs?kolik otoček?Ale itak mi to prostě nejede,tak jak by mělo!Fšechno je O.K. startuje na šlápnutí jede bez vynechávek atd!Ale prostě jen jakokdyby na půl výkonu!A jo zapoměl jsem,že mám vykuchaný výfuk!A udělanou po domácku koncofku na utlumení!Jestli to má vlif!Prostě je to pro mě záhada!Před zimou fpoho jelo žádný problém!I zatěškávací test mx trat jsem sní zvládl... Ale prostě teďka... Prosímvás o drahocené rady...
Co už jsem zkoušel:Starou novou svíčku měnit!Starý nový filtr vzduch. měnit! x-krát venku karbec a profoukaný atd...Laboroval jsem zjehlou bez výsledku žádná změna!Výfuk bez koncofky s koncofkou!Prostě jsem vyzkoušel fšechno co mě napadlo!bez výsledku úspěchu! Doufám,že jsem nanic nezapoměl a děkuji za dobré rady a nápady z vašich zkušeností a těšim se na ně!
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
Williams:Jo,tak jako je pravda,že pokud se dělají nějaké úpravy viz. výfuk,tak otom vim hovno,pač já úpravy nedělám!Pač říkám pokud nestačí výkon naco mrdat do motky a zvyšovat výkon?Koupit prostě silnější a mě nejde o výkon,ale jen o snížení hluku!
Jde oto,že před zimou to jelo bez jakéhokolif štelování!!jak bez toho tlumiče,tak sním!A to mi nikdo nevysvětlí proč to teda teďka nejede!Když teda nebudete hledět nato,že otom vím hovno teda!Tak jen se zamyslet prostě čím by to mohlo být?
Ale jak vidim,tak semka chodí lidi jen na pobavení a rady seš ko... neumíš to dej to do servisu!Ale normální rady?Nejsou skoro žádné...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!
Fidži.V-Strom>Sally06> Kdybys nepsal jak píča plesnivá, tak si myslím, že těch narážek je tady polovic
nastartuj x-motos a běž rozorat někomu louku ty kokůůůtku a nezasírej tohle vlákno když stejně neporadíš.
je celkem zarážejíci jak spousta lidí se baví tím jak kdo co napsal ,co založil navíc a k tématu se vůbec nevyjádří.je to prostě mladý kluk(student).i když asi nemá peníze ,jelikož není ještě vydělečně činý ,tak se snaží motku popravit doma a s nadšením,aby si ji mohl v sezoně užít co nejvíce a ukojit své touhy.pak když moto nejede jak má a nemůže na to přijít,potřebuje poradit a udělá věci,které by nikdy neudělal-založení dvou stejných vláken,pravopisné chyby,nesrozumitelnost-teda pro někoho.
bohužel já tomu moc nerozumím-viděl bych to na ten karbec-rozeštelovaný,ale najdou se tu borci co s tím zkušenosti mají.TAK PROSÍM PORAĎTE A NEODSUZUJTE.
JSME PŘECI JEDNA VELKÁ RODINA,TAK SI POMÁHEJME
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
Jinak,taky nevim proč jsou rýpalové,kteří píšou opravf pravopisné chyby atd.. To mi klidně pište do PM!!!Ale tadyk poraďte!Chodíte sem stím,že byjste možná poradily,ale přečetli jste to co jsem napsal a víte taky prd.Tak,jak já!!!Tak radši rýpete!!!
risko:Nn jen seřizování ventylů...Při druhé kontrole(pro jistotu)Mi bylo řečeno,že jsem to mohl udělat,abych se podíval na vačku...ale nedělal jsem to.Předtím to normálně jelo,takže je blbost ab ty rozvody byly o zub...
Navrc.TT-R:Mno já debil právě,že kokott jsem a udělal jsem ventily,potom nastartoval vyměnil fšechno co píšu výše....A itak jsem se zakopal kura...To jse udělal dost blbě!Kokot jsem!! To mě taky napadlo až potom fšem,že jsem to měl průběžně startovat atd.. Ale itak nestačilo by to nastartovat!Na volnoběh to jde fšechno upe fklidu!Jenom při jízdě...Zkusim to stojanu protočit na kvalt... tak fšechny šrouby.v karbcu trysky nadoraz a šrouby aby držel karbec pohromadě...Jinan se směsí jsem si hrál ačkoli ještě nedohrál!To doladim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!
Nejsu teda mechanik motorek, ale snad tu neplácám úplný kraviny.
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
rudý koleno máš proto, že není protitlak ve výfuku (zmíněná koncovka) a směs ti při stříhnutí ventilu prolítne až do výfuku a shoří tam- koleno razžhavené a směs ve válci chudá- bílá svíce
Jedna rada na konec- pokud máš potřebu být slyšet, tak si stoupni na náměstí a křič, roura místo výfuku a ještě na enduru nemá co dělat!
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
sroub smesi dej na doraz a pak povol o jednu a pul otacky
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!
Fidži.V-Strom>Sally06> Kdybys nepsal jak píča plesnivá, tak si myslím, že těch narážek je tady polovic
FIdži, běž raději procvičovat matiku na maturu ať to letos zvládneš
Lubos92:Jo tak to sem ani nepiš kur... a bež rovnou dop... je zapotřebí to semka psát,že jdeš jinam!!!
Jinak se pokusím popsat co se dělo dneska.Nebyl jsem tu dneska tudíž jsem si návrhy nemohl přečíst...
Tak dneska jsem se nato vrhl hnedka co jsem přišel ze školy.Zkoušel jsem to nahodit.Chytlo to.Chtěl jsem to jet projet,ale.Nejela!Prostě chcípala.Nejspíše ta směs.Potom přišly nařadu teknici... řekli ať se nato vyseru ať vyhodim karbec,že se podívaj a už to jelo.Dnes utoho bylo skoro více lidí než žije v chalupě.. A tak se rozumovalo co by to mohlo být sundaný karbec atd.Sundaný díl mezi karbcem a sáním...Start bez toho.Kontrola jestli chodí jehla.Utohohle se zjistilo,že benzín stříká do sání.Vůbec se neví proč!Po pozorném poslouchání se zjistilo,že jakokdyby cvaká ventil.Samozřejmě jsme nato kukly a zjistily,že v jednom okamžiku výfukový ventil jakokdyby se zavře,ale hnedka potom v okamžiku jen jakoby se otevřel a hnedka zavřel prostě tak lupne rychle.Potom se tam rozumovalo jestli tam je nějaká prodleva když se zavírá nebo otevírá sací po jaké době jde prostě ten druhý atd. Protože se zjistilo,že jakmile se otevírá sací výfukový je ještě chvilinku taky otevřený a to logicky prostě není možné.Jak to je safra? Zkoušen start bez toho dílu mezi sáním a karbcem prostě plyn od půlky nahoru vynechával a střílel do výfuku.Po zjišťování toho cvakání ve ventilech se zkusily výfukové povolit a přestalo to dělat.Jenomže to mělo takovou kompres,že to nebylo možné nakopnout!Přitáhly se nakoplo se to s odkrytými ventily,ale stejnak to do otáček nešlo!Zítra přijede původní majitel(spíše ten teknik co mu to opravoval)Tak uvidíme co natom pokutí.Spravuje auta celý život,takže uvidím.
Promiňtě za horší popis,ale lépe to neumím.Možná jsem i skákal od něčeho k něčemu,tak se omlouvám...
Děkuji:Backmen,Navrc.-TTR,Risko,Cormac a nejvíce mi byli do mozku příspěfky od Marko a troj11... DÍKY MOC CHLAPI. .Být tadyk jen takýhle lidi,tak je to strašná pohodička...
Jinak proti ostatním nic nemám,ale je fakt,že nědko je tu snad jen kvůli rejpání!A jen čte a když může rejpne!Neříkám,že je váš případ...
DR 350,1990-1999,hmotnost 113 kg,off road model,33 PS
plastová nádrž, karburátor Mikuni TM 33 s akcelerační pumpou, zesílené ráfky, zadní kolo bez tlumiče záběru, plně seřiditelný zadní tlumič, bez silniční výbavy (baterie,blinkry atd.),
prodávaný zejména v USA
Klikni pro zvětšení
DR 350 S,1991-99,hmotnost 118 kg,silniční verze,30 PS
plechová nádrž,karburátor MIKUNI BST 33, kompletní silniční výbava,rozeta s tlumičem záběru,2 - místný,
prodávaný na evropském trhu
Klikni pro zvětšení
DR 350 SHC, 1992-94, hmotnost 124 kg,30 PS
výbava stejná jako DR 350 S,přední vidlice Up side down,
možnost nastavení výšky sedla v rozmezí 850 - 890 mm
Klikni pro zvětšení
DR 350 SE, 1994-99,hmotnost 130 kg,elektrostartér
výbava stejná jako u DR 350 S,
nová hlava motoru s automatickým dekompresorem je zavedena i u modelu bez el.starteru
Porovnáním čísla rámu s tabulkou zjistíte rok výroby motocyklu (tabulka není kompletní)
modely DR 350 S,SHC,SE
Ročník Všechny země Německo/Rakousko Australie
1990 SK42A-100031 - SK42B-100007 - není
1991 SK42A-101880 - SK42B-100728 - JS1SK42AM2100001-
1992 SK42A-105876 - SK42B-101816 - JS1SK42AN2100210-
1993 SK42A-108839 - SK42B-103517 - JS1SK42AP2100001-
1994 SK42A-112881 - SK42B-105596 - JS1SK42AR2100001-
1995 SK42A-114696 - SK42B-106831 - JS1SK42AS2100001-
1996 SK42A-115428 - SK42B-107431 - JS1SK42A000500001-
1997 SK42A-116233 - SK42B-107864 - JS1SK42A000500277-
"ostré" DR 350 -
1990 DK41A-100001 -
1991 DK41A-100156 -
1992 DK41A-100514 -
1993 DK41A-100793 -
1994 DK41A-101299 -
1995 DK41A-101733