globalmoto_kveten





Téma: záhada!!!
 
15.3.2010 v 21:50

Bude dobré kdo sem zavítá aby jsi to přečetl celé... Prosímvás o rady!Takže mám problém se svou DR 350!Po skoro 4 měsíční odstáfce se udělali ventily!Nakoplo se to po úmorném kopání! A vyměnil se olej,olej. filtr,vzduch. filtr a svíčka!Vyčistil jsem kohoutek a karbec!Prostě přívod benzínnu!Karbec vevnitř trysky a vyfoukal!!A prostě mám problém,že mi jede jen jekoby na půl výkonu!Nejdříve mi to sálo falešný vzduch!Vyřešeno! potom nedrželo volnoběh!Vyřešeno! Potom červenalo kolínko,které mi pořád červená!Tohle bude směsí bych řekl co? Jak má být naladěný směs?kolik otoček?Ale itak mi to prostě nejede,tak jak by mělo!Fšechno je O.K. startuje na šlápnutí jede bez vynechávek atd!Ale prostě jen jakokdyby na půl výkonu!A jo zapoměl jsem,že mám vykuchaný výfuk!A udělanou po domácku koncofku na utlumení!Jestli to má vlif!Prostě je to pro mě záhada!Před zimou fpoho jelo žádný problém!I zatěškávací test mx trat jsem sní zvládl... Ale prostě teďka... Prosímvás o drahocené rady...
Co už jsem zkoušel:Starou novou svíčku měnit!Starý nový filtr vzduch. měnit! x-krát venku karbec a profoukaný atd...Laboroval jsem zjehlou bez výsledku žádná změna!Výfuk bez koncofky s koncofkou!Prostě jsem vyzkoušel fšechno co mě napadlo!bez výsledku úspěchu! Doufám,že jsem nanic nezapoměl a děkuji za dobré rady a nápady z vašich zkušeností a těšim se na ně!

záhada!!!

16.3.2010 v 20:46 | Nahoru | #31
a já se tady zatím ukrutně bavím

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

16.3.2010 v 21:02 | Nahoru | #32
Jo to je dobře,že se tadyk fšichni baví!!!

Williams:Jo,tak jako je pravda,že pokud se dělají nějaké úpravy viz. výfuk,tak otom vim hovno,pač já úpravy nedělám!Pač říkám pokud nestačí výkon naco mrdat do motky a zvyšovat výkon?Koupit prostě silnější a mě nejde o výkon,ale jen o snížení hluku!

Jde oto,že před zimou to jelo bez jakéhokolif štelování!!jak bez toho tlumiče,tak sním!A to mi nikdo nevysvětlí proč to teda teďka nejede!Když teda nebudete hledět nato,že otom vím hovno teda!Tak jen se zamyslet prostě čím by to mohlo být?

Ale jak vidim,tak semka chodí lidi jen na pobavení a rady seš ko... neumíš to dej to do servisu!Ale normální rady?Nejsou skoro žádné...

záhada!!!

17.3.2010 v 11:13 | Nahoru | #33
delaly se ventily, nebo se delaly jen vule? byla hlava dole? uz jsem zazil rozvody omylem o zub, delalo to presne to, co popisujes.. (nezertoval jsem)

záhada!!!

17.3.2010 v 11:31 | Nahoru | #34
Zkoušels to aspoň startovat před tim než začals seřizovat? Když rozdělávals karbec,nastavils směs tak jak byla předtim nebos našroubil všechny šroubky v karbecu nadoraz?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!

17.3.2010 v 13:26 | Nahoru | #35
Sally06> Kdybys nepsal jak píča plesnivá, tak si myslím, že těch narážek je tady polovic

(reakce na) záhada!!!

17.3.2010 v 14:12 | Nahoru | #36

Fidži.V-Strom>Sally06> Kdybys nepsal jak píča plesnivá, tak si myslím, že těch narážek je tady polovic



nastartuj x-motos a běž rozorat někomu louku ty kokůůůtku a nezasírej tohle vlákno když stejně neporadíš.

je celkem zarážejíci jak spousta lidí se baví tím jak kdo co napsal ,co založil navíc a k tématu se vůbec nevyjádří.je to prostě mladý kluk(student).i když asi nemá peníze ,jelikož není ještě vydělečně činý ,tak se snaží motku popravit doma a s nadšením,aby si ji mohl v sezoně užít co nejvíce a ukojit své touhy.pak když moto nejede jak má a nemůže na to přijít,potřebuje poradit a udělá věci,které by nikdy neudělal-založení dvou stejných vláken,pravopisné chyby,nesrozumitelnost-teda pro někoho.
bohužel já tomu moc nerozumím-viděl bych to na ten karbec-rozeštelovaný,ale najdou se tu borci co s tím zkušenosti mají.TAK PROSÍM PORAĎTE A NEODSUZUJTE.

JSME PŘECI JEDNA VELKÁ RODINA,TAK SI POMÁHEJME

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

17.3.2010 v 19:58 | Nahoru | #37
čéče díky máš to umě lípe bych to nenapsal!!

Jinak,taky nevim proč jsou rýpalové,kteří píšou opravf pravopisné chyby atd.. To mi klidně pište do PM!!!Ale tadyk poraďte!Chodíte sem stím,že byjste možná poradily,ale přečetli jste to co jsem napsal a víte taky prd.Tak,jak já!!!Tak radši rýpete!!!

risko:Nn jen seřizování ventylů...Při druhé kontrole(pro jistotu)Mi bylo řečeno,že jsem to mohl udělat,abych se podíval na vačku...ale nedělal jsem to.Předtím to normálně jelo,takže je blbost ab ty rozvody byly o zub...

Navrc.TT-R:Mno já debil právě,že kokott jsem a udělal jsem ventily,potom nastartoval vyměnil fšechno co píšu výše....A itak jsem se zakopal kura...To jse udělal dost blbě!Kokot jsem!! To mě taky napadlo až potom fšem,že jsem to měl průběžně startovat atd.. Ale itak nestačilo by to nastartovat!Na volnoběh to jde fšechno upe fklidu!Jenom při jízdě...Zkusim to stojanu protočit na kvalt... tak fšechny šrouby.v karbcu trysky nadoraz a šrouby aby držel karbec pohromadě...Jinan se směsí jsem si hrál ačkoli ještě nedohrál!To doladim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!

17.3.2010 v 22:11 | Nahoru | #38
Sally06> Koleno by ti u čtyřtaktu rudnout nemělo, to by vypadalo na špatný okamžik zápalu, pokud ty ventili máš opravdu správně, hlavně ten výfukovej, (nepřidírá se?) tak když to zapalí později, tak to jde samozřejmně do výfuku. To, že to má poloviční výkon, podle mě souvisí hlavně s tím. Kdyby to nedělala to s tím kolenem, tak bych třeba řešil tu směs, ale myslím, že nejdřív bys měl odstranit to žhavení kolena.
Nejsu teda mechanik motorek, ale snad tu neplácám úplný kraviny.

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

18.3.2010 v 06:46 | Nahoru | #39
Koleno muže rudnout při bohaté směsi, na sytič je to normální. Svíčka odpovídá chudé směsi

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

18.3.2010 v 07:09 | Nahoru | #40
Chudá směs to je, může být vlivem špíny v karburátoru, špatně smontovaného karburátoru, nebo tou tvou rourou místo výfuku, být tebou bych začal tím, že bych vrátil origo výfuk a celý karburátor rozebral a smontoval a nastavil dle manuálu.. pokud tomu nerozumíš, tak se na to ale opravdu radši vykašli, viděl už jsem tak dojebané a dokurvené "opravy" takových jako jsi ty, kteří se řídí heslem- nemam peníz- všechno si udělam doma, že se pak člověku dělá špatně.. a podle toho jak ses tu zatím projevil- nabodovaná roura místo výfuku a doladění směsi od oka vzdušníkem (kterej pro tvou informaci šteluje směs pouze na volnoběh).. prostě všechno špatně..
rudý koleno máš proto, že není protitlak ve výfuku (zmíněná koncovka) a směs ti při stříhnutí ventilu prolítne až do výfuku a shoří tam- koleno razžhavené a směs ve válci chudá- bílá svíce
Jedna rada na konec- pokud máš potřebu být slyšet, tak si stoupni na náměstí a křič, roura místo výfuku a ještě na enduru nemá co dělat!

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

18.3.2010 v 09:07 | Nahoru | #41
ok, rozvody se vyloucily, mas to chudy, soustred se na karbec
sroub smesi dej na doraz a pak povol o jednu a pul otacky

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

18.3.2010 v 11:09 | Nahoru | #42
Nevisí ti dekompresor?(ta páčka na řidítkách jak je spojka,zarezlé lanko atd)Je to při šlapání bez něj stejné jako si to dovezl?(nebo pozoruješ úbytek protitlaku)Jakou vůli jsi dal na sacích a jakou na výfukových ventilech?Rozvoďák je naplý,nebo volnější?(napínák může být povolený a skočilo to o zub třeba)Je po nakopnutí akcelerace motoru na pootočení plynem stále stejná,nebo to jede rychleji do otáček než dříve a je změněn zvukový projev jak při tak po plynu?(to udělá ten přeskok o zub)Svíčka bílá znamená pootočit bohatost směsi o 1/4 otáčky doleva(vyšroubovat),moto se musí projet zvyklým stylem a při dojezdu to nenechat brblat ale hned chcípnout,musí se dosáhnout cihlově suchého zabarvení kolem jiskřiče.Při šroubování trysek jsi neprotočil šroubovák v zářezu a tím tam neudělal šponu ,která to teď ucpává?Vyfoukal jsi kompresorem každou trysku co byla venku a po umytí těla karbcu benzínem vně i venku i ten?Co ta motorka dělá přesně,zakuckává se když už jí dochází dech nebo nejede už od volnoběžných otáček.Pokud to první nejde tam šťáva při větším otevření plynu,pokud to druhé skontroluj nastavení rozvodu(na bodech a horní úvrati) a dále může viset pootevřený ventil(dekompresorový třeba) nebo si dal malé vůle třeba.Plynové lanko jde dobře,na doraz plynu na karbci si nesahal?

záhada!!!

18.3.2010 v 17:55 | Nahoru | #43
Po přečtení slova "odstáfce" si radši počtu v jiným vlákně .

(reakce na) záhada!!!

18.3.2010 v 18:43 | Nahoru | #44
Cormac> Jojo čoveče otom dneska byla řeč!Mno ne přesně otom,ale zdá se,že to nemá protitlak!....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!

18.3.2010 v 18:49 | Nahoru | #45

Fidži.V-Strom>Sally06> Kdybys nepsal jak píča plesnivá, tak si myslím, že těch narážek je tady polovic



FIdži, běž raději procvičovat matiku na maturu ať to letos zvládneš

(reakce na) záhada!!!

18.3.2010 v 18:51 | Nahoru | #46

maras>FIdži, běž raději procvičovat matiku na maturu ať to letos zvládneš



letos? jojo takovýhle rejpalové jsou nejlepší...

záhada!!!

18.3.2010 v 18:57 | Nahoru | #47
Chci poděkovat fšem co sem přispívaj normálními,smyslupnými a dobrými radami...Děkuji

Lubos92:Jo tak to sem ani nepiš kur... a bež rovnou dop... je zapotřebí to semka psát,že jdeš jinam!!!

Jinak se pokusím popsat co se dělo dneska.Nebyl jsem tu dneska tudíž jsem si návrhy nemohl přečíst...
Tak dneska jsem se nato vrhl hnedka co jsem přišel ze školy.Zkoušel jsem to nahodit.Chytlo to.Chtěl jsem to jet projet,ale.Nejela!Prostě chcípala.Nejspíše ta směs.Potom přišly nařadu teknici... řekli ať se nato vyseru ať vyhodim karbec,že se podívaj a už to jelo.Dnes utoho bylo skoro více lidí než žije v chalupě.. A tak se rozumovalo co by to mohlo být sundaný karbec atd.Sundaný díl mezi karbcem a sáním...Start bez toho.Kontrola jestli chodí jehla.Utohohle se zjistilo,že benzín stříká do sání.Vůbec se neví proč!Po pozorném poslouchání se zjistilo,že jakokdyby cvaká ventil.Samozřejmě jsme nato kukly a zjistily,že v jednom okamžiku výfukový ventil jakokdyby se zavře,ale hnedka potom v okamžiku jen jakoby se otevřel a hnedka zavřel prostě tak lupne rychle.Potom se tam rozumovalo jestli tam je nějaká prodleva když se zavírá nebo otevírá sací po jaké době jde prostě ten druhý atd. Protože se zjistilo,že jakmile se otevírá sací výfukový je ještě chvilinku taky otevřený a to logicky prostě není možné.Jak to je safra? Zkoušen start bez toho dílu mezi sáním a karbcem prostě plyn od půlky nahoru vynechával a střílel do výfuku.Po zjišťování toho cvakání ve ventilech se zkusily výfukové povolit a přestalo to dělat.Jenomže to mělo takovou kompres,že to nebylo možné nakopnout!Přitáhly se nakoplo se to s odkrytými ventily,ale stejnak to do otáček nešlo!Zítra přijede původní majitel(spíše ten teknik co mu to opravoval)Tak uvidíme co natom pokutí.Spravuje auta celý život,takže uvidím.
Promiňtě za horší popis,ale lépe to neumím.Možná jsem i skákal od něčeho k něčemu,tak se omlouvám...

(reakce na) záhada!!!

18.3.2010 v 18:59 | Nahoru | #48
Navrc.TT-R> Jo jinak chudá směs je to asik jo!teďka to neřešíme.Dneska se řešilo to cvakání!Jinak,ale itak jestli jsem směs upe přitáhl nebo povolil nebo 1/4 otáčky nebo 2 bylo to jedno!Kolínko se nezměnilo a reakce na plyn taky ne.?

(reakce na) záhada!!!

18.3.2010 v 19:02 | Nahoru | #49
Troj11> Takže karbec jak jsem psal miliˇonkrát venku a pročištěný každá tryska a vyfoukaný kompresorem.JInak ten výfuk!Je tam origo jen je vykuchanej a utlumenej sundávací koncovkou.Nedělám natom jen já a jsou utoho fakt odborníci,kteří se vrtaly kde fčem itak jsme dneska neuspěli.zítra je poslední možnost.Znalejšího odborníka neznám jak mýho dědu,který zítra přijede se nato podívat...

záhada!!!

18.3.2010 v 19:05 | Nahoru | #50
Troj11:Jinak právě,že nemám potřebu být vůbec slyšen na motce!Ta roura je vykuchané od majitele hodně daleko předemnou!Já se to právě snažim tlumit.Otom protitlaku se vedou hodně velké diskuze i dneska,ale není jasné proč tam není.Jde oto,že i bez té koncovky to jelo a teďka když tam dokonce je.Nejede?

(reakce na) záhada!!!

18.3.2010 v 19:08 | Nahoru | #51
risko> Jak jsem již psal.Ikdyž to jelo aspoň na toho půl výkonu,tak směs nereágovala ani na to zbyrvený rudý kolínko ani na ten výkon.Ty rozvody zítra zmíním,jak bude odborník utoho,ale asik to nebude ono co je zakopaný pez!

(reakce na) záhada!!!

18.3.2010 v 19:21 | Nahoru | #52
marko> n dekompresor nevisí!Naten si dávám pozor.Stím už mám zkušenosti. Moc jsem to nepochopi druhou otázku,ale když zmáčknu dekom... tak si našlapu vypnu a max. na popáte naskočí když stojí den.Potom naskočí hnedka bez něj.Ventylové vůle jestli mám být přesný jsou tam:sací 0.08 výfukový 0.20.Ber +- stovečka.Na rozvoďák jsem se nedíval do toho jsem vůbec nezasahoval.Předpokládám když to fungovalo,tak,že se to jen tak nepovolí nebo se mýlím?Zvukový projef je takový,že to střílí do výfuku po přidání plynu a dusí se to.Po vrácení plynu normálně klesá a do toho střílí.Takže svíčka se nepozná jak je správně vypálená,když se dojede a chvilku nechá brblat?Nebo dokonce jen na volnoběh?Kuwa.. jsem kokot.Vždycky jsem to tam dělal,ale nevěděl jsem,že se to tak má dop...Moje chyba debil!Ale to nic nemění natom,že se to nemění ta směs atd. píšu již výše dvakrát myslim.Jedna tryska je tam dost kvalitně ohlodaná právě.Nemohl jsem ji ani vyšroubovat,ale povedlo se a opatrně zašrouboval aby sem ji neztrh a neucpal jak popisuješ. Jo každá tryska je profouknutá a celý karbec.A to né jednou!Motka střílí do výfuku po větším přidání plynu a střílí.Benzín tam na 100% jde.O pootevřeném ventilu tu dneska utoho byla řeč.že to je to cvaknutí v jedné chvíli.Vůle jsou dobře!PLyn. lanko jde dobře. Ten doraz teďka nevim co myslíš?V podstatě doraz mě napadá jen ten šroub štelování volnoběhu?

záhada!!!

18.3.2010 v 19:28 | Nahoru | #53
Takže už teďka bych chtěl poděkovat chlapi co vás fše napadlo a předali zkušenosti. samozřejmě děkuji jen těm,kteří si to zaslouží a poradily byť jen sebemenším příspěfkem a nápadem!

Děkuji:Backmen,Navrc.-TTR,Risko,Cormac a nejvíce mi byli do mozku příspěfky od Marko a troj11... DÍKY MOC CHLAPI. .Být tadyk jen takýhle lidi,tak je to strašná pohodička...

Jinak proti ostatním nic nemám,ale je fakt,že nědko je tu snad jen kvůli rejpání!A jen čte a když může rejpne!Neříkám,že je váš případ...

záhada!!!

18.3.2010 v 19:31 | Nahoru | #54
Jinak aby to nebylo tak slepé,tak jsem se rozhodl to natočit co to přesně dělá.Videjko by snad dalo ohodně více než,když to popisuji!Takže se ptám jak to mám natočit?Jak je to komplet?Nebo třebas bez toho dílu mezi sáním a karbcem?nebo jak?Navrhněte pls a zítra bych tak učinil jestli se mi podaří sehnat foťák...tak aspoň na ten to natočit...

záhada!!!

18.3.2010 v 21:00 | Nahoru | #55
Prosím Tě pošli ty "techniky pryč",jak můžeš sundat přechod mezi motorem a karbcem a startovat moto!Tu gumu prohledej jestli není naprasklá a nesaje falešný vzduch a tím pádem i nesaje moc směs z karbcu.Vůle IN(sání) 0,05-0,10 mm EX(výfuk) 0,10-0,15 mm,cvakat tam může leda nadzvednutí ventilu (dekompresorového),máš manuální ,nebo už automatický dekompresor?To že se nadzvedávaj všechny ventily je přirozené jak by jsi tam chtěl jinak dostat směs a výfuk spalin ven!A cvaknou rychle protože to zařizuje tvar vačky.Mrkni se na ten rozvoďák jestli je jak "galaty" tak to přeskočilo o zub a je pravděpodobně buď už vytahaný ,nebo je potřeba napnout napínák rozvoďáku.Že tam stříká benzín je snad u benzínového motoru přirozené ne!Teď je ještě otázkou jak moc.

záhada!!!

18.3.2010 v 21:03 | Nahoru | #56
Kterou z nich máš?

DR 350,1990-1999,hmotnost 113 kg,off road model,33 PS
plastová nádrž, karburátor Mikuni TM 33 s akcelerační pumpou, zesílené ráfky, zadní kolo bez tlumiče záběru, plně seřiditelný zadní tlumič, bez silniční výbavy (baterie,blinkry atd.),
prodávaný zejména v USA
Klikni pro zvětšení
DR 350 S,1991-99,hmotnost 118 kg,silniční verze,30 PS
plechová nádrž,karburátor MIKUNI BST 33, kompletní silniční výbava,rozeta s tlumičem záběru,2 - místný,
prodávaný na evropském trhu
Klikni pro zvětšení
DR 350 SHC, 1992-94, hmotnost 124 kg,30 PS
výbava stejná jako DR 350 S,přední vidlice Up side down,
možnost nastavení výšky sedla v rozmezí 850 - 890 mm


Klikni pro zvětšení
DR 350 SE, 1994-99,hmotnost 130 kg,elektrostartér
výbava stejná jako u DR 350 S,
nová hlava motoru s automatickým dekompresorem je zavedena i u modelu bez el.starteru

záhada!!!

18.3.2010 v 21:06 | Nahoru | #57
Odškrcení motoru - Německé modely měly výkon seškrcený na 27 PS,na víčku šoupátka je namontován doraz, který brání plnému otevření šoupátka. Odstraněním dorazu získáme 3 PS prakticky bez nákladů.Další levné "koně" získáme odstraněním gumové vložky na vstupu vzduchu do krabice filtru a zároveň výměnou hlavní trysky za č.135.Motor se lépe plní.

Porovnáním čísla rámu s tabulkou zjistíte rok výroby motocyklu (tabulka není kompletní)
modely DR 350 S,SHC,SE
Ročník Všechny země Německo/Rakousko Australie
1990 SK42A-100031 - SK42B-100007 - není
1991 SK42A-101880 - SK42B-100728 - JS1SK42AM2100001-
1992 SK42A-105876 - SK42B-101816 - JS1SK42AN2100210-
1993 SK42A-108839 - SK42B-103517 - JS1SK42AP2100001-
1994 SK42A-112881 - SK42B-105596 - JS1SK42AR2100001-
1995 SK42A-114696 - SK42B-106831 - JS1SK42AS2100001-
1996 SK42A-115428 - SK42B-107431 - JS1SK42A000500001-
1997 SK42A-116233 - SK42B-107864 - JS1SK42A000500277-

"ostré" DR 350 -
1990 DK41A-100001 -
1991 DK41A-100156 -
1992 DK41A-100514 -
1993 DK41A-100793 -
1994 DK41A-101299 -
1995 DK41A-101733

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

18.3.2010 v 21:07 | Nahoru | #58
Tak mě se to zdálo pofidérní to takhle startovat!Jinak jsou to vidlácčí teknici.Odmaturovaní na škodofkách jak já říkám Mám propozice,že vůle jsou:0.05-0.10 sací a výfuk 0.17-0.22!To jsi našel kde,že to je tolik kolik píšeš?No jo jenomže teknici říkali jaktože stříká benzín směrem do sání?A jinak to cvaknutí tam je jen v jedné určité chvíli!Je to tam jakokdyby navíc.Jinak jsem zapoměl nato,že uprostřed minulé sezóny je dělaná spojka.Takže rozvodák by tam měl být nový.zítra se ještě optám teda když přijede ten kdo to přímo dělal...

záhada!!!

18.3.2010 v 21:11 | Nahoru | #59
Mám tohle: DR 350 SHC, 1992-94, hmotnost 124 kg,30 PS
výbava stejná jako DR 350 S,přední vidlice Up side down,
možnost nastavení výšky sedla v rozmezí 850 - 890 mm
plechová nádrž,karbec Mikuni BST 33

V těch vinech ten můj není to jsem si ověřoval!V prodejně co je unás jsem zjišťoval co je to zač.

záhada!!!

18.3.2010 v 21:13 | Nahoru | #60
Teďka nwm jestli jsem to předtím napsal,špatně nebo jsi špatně četl ty.Ale nesundal jsem přechod mezi karbecm a motorem,ale mezi karbcem a airboxem(sáním)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist