paolo_novy Přidat reklamu

Téma: poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
13.3.2010 v 18:22
mám nabídku na výfuk RP což je vlastně ARROW a na čip ARROW...přemýšlím, jestli to má opravdu smysl do toho investovat a to vlastně v případě že jsem na RSV ještě ani nepojezdil na origo...ale zase přemýšlím, že potom ta nabídka už být nemusí, ted by mě to vyšlo na 5500 kč..
Předchozí
1 2 3
Následující

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

13.3.2010 v 18:32 | Nahoru | #1
Arow se tam dává nejčastěji.Rozhodně to za to stojí. Sou to hodně levný koně. Bude to chtít ješte otevřenej filtr.

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

13.3.2010 v 18:53 | Nahoru | #2
Jo abych nezapoměl musí se vyndat ještě restriktor ze sání a štípnout jeden káblík na svazku z řídící jednotky ,ale barvu ti ted nepovim. Všechno najdeš na RSV wz cz foru

1 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

13.3.2010 v 18:56 | Nahoru | #3
Jo abych nezapoměl musí se vyndat ještě restriktor ze sání a štípnout jeden káblík na svazku z řídící jednotky ,ale barvu ti ted nepovim. Všechno najdeš na RSV wz cz foru

(reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

13.3.2010 v 19:01 | Nahoru | #4

J.R..>Jo abych nezapoměl musí se vyndat ještě restriktor ze sání a štípnout jeden káblík na svazku z řídící jednotky ,ale barvu ti ted nepovim. Všechno najdeš na RSV wz cz foru

rsv.wz.cz je dost nepřehledný..nevíš co přesně uděláš tím štíplým drátkem?

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

13.3.2010 v 19:12 | Nahoru | #5
ale já jsem četl,že se drátek štípal jen u modelů 99-01...a co je to ten restriktor?a kolik koníků to tak může přidat?a jak je složitá instalace?

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

13.3.2010 v 19:44 | Nahoru | #6
Hýýýýr jinak toto jde u modelu 98-00 a co se tyce toho restriktoru tak to uz urcite vyndal nedko misto tebe jinak to najdes v airboxu.a chip 98-00 nejsou schodné s 01-03

1 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

13.3.2010 v 20:21 | Nahoru | #7
no však ten borec to měl na 02...jinak dík za ten odkaz...ale jak jsem teda pochopil tak když já mám 02 tak žádný drátek stříhat nemusím...je to tak, že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

14.3.2010 v 08:00 | Nahoru | #8
gusta> správně. u 02 už to neni možné pouze ten chip

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

14.3.2010 v 11:55 | Nahoru | #9
Aha sem nevěděl,že u těhle modelů se to už neštípe.Výměna není složitá,řídící jednotku najdeš mezi sedlama sundáš z ní takovou gumovou šprcku a pokud tam nikdo nebyl ten tvuj čip bude ješte zalitej pryskyřicí tu musíš rozdloubat a pak pude šváb vytáhnout a dáš jinej. Nekdo mi řikal ,že je choulostivej na statiku,takže je lepší se o něco vybít,než na něj začneš šahat.S úpravou by měla MILE jít asi na 136 hp. Osobně je mi to celkem jedno kolik to je,ale rozdíl po úpravě je znát.

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

14.3.2010 v 15:00 | Nahoru | #10
to slysim prvne, ze vyfuk od RP je to samy co ARROW . jako RP vejfucky jsou vyborny, o tom zadna, ale to uz bych si priplatil nejakou tu kacku a koupil original arrow s chipem - ten na aprili patri jety v perfektnim stavu nekoupis o moc draz, ostatne treba uzivatel amper mel na prodej perfektni titanovej arrow i s chipem - nevim jestli je to jeste aktualni, ale urcite bych mu napsal..

tady prodava svuj bajk , urcite se mu ozvi, tutove pak poradi i s napr. technickyma detailama tykajici se namontovani a nejakyho toho udajnyho "strihani" dratu

Naposledy editováno 14.03.2010 15:04:58

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

14.3.2010 v 18:56 | Nahoru | #11
jenom jsi tu značkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

14.3.2010 v 20:13 | Nahoru | #12

Edy>gusta> správně. u 02 už to neni možné pouze ten chip



I u této verze je drát který se štípá, pokud již není přestřižený. Pokud není střižený, tak je motorka zavřená na stokoňovou verzi. Pokud je přestřižený, má motorka plný výkon. Takto se motorky škrtil například pro Německo nebo Francii.

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

14.3.2010 v 21:29 | Nahoru | #13
no tak ted někdo říkám, že se stříhá a někdo že ne...tak jak to je?koho se zeptat?jinak jsem pro to dneska skočil, takže příští víkend montuju!

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 01:14 | Nahoru | #14
U 2002 se stříhá úplně stejně. Návod třeba zde:

http://mkro.perso.i...1000-De-Restrict.htm

Origo na Aprilii patří Akrapovič. Módu Arrowů (i když fungují dobře) sem zavedl stejně jako používání olejů Castrol (které naopak v RSV Mille nemají co dělat) A-Spirit. RP můžeš použít také. V kombinaci s Arrow čipem funguje každá běžná otevřená koncovka +- stejně.....

Naposledy editováno 15.03.2010 01:17:46

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 07:00 | Nahoru | #15
ten odkaz bohužel nefunguje...
jo, jinak v tom výfuku mám vatu ARROW racing...
já to zkusím o víkendu omrknout jestli to je střihlé a uvidíme...

2 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 08:27 | Nahoru | #16
Kua lidi, než budete něco stříhat, tak si o tom něco zjistěte...

Stříhá se tendle drátek, ale jen v případě použití sériového čipu, který obsahuje dvě mapy - jednu základní, tj restriktor v sání, sériovej filtr a sériová koncovka, a druhou "race", která je ušitá na vyndanej restriktor, průchodnější filtr (né že by mezi kn a papírákem byl nějakej extra rozdíl) a otevřenou koncovku.
Pokud hodláte měnit čip, tak je zbytečný něco stříhat, bo ten čip má na sobě stejně jen tu jednu mapu a tudíž přestřihnutím drátu ničeho nedocílíte...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 09:02 | Nahoru | #17
FiZzeR> No pokud já vím tak je to jak jsem psal víše. Jinak kdyby to bylo jak píšeš ty tak by potom postrádali smysl dodatečné čipy dodávané výrobci výfuku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 09:07 | Nahoru | #18

amperrsv>FiZzeR> No pokud já vím tak je to jak jsem psal víše. Jinak kdyby to bylo jak píšeš ty tak by potom postrádali smysl dodatečné čipy dodávané výrobci výfuku.



a proč by neměly smysl? vždyť na tom aftermarket čipu je úplně jiná mapa, přímo optimalizovaná pro daný výfuk. ale zpravidla je tam jen jedna. já to pochopil tak, že ten drátek je takový přepínač mezi primární a sekundární mapou na čipu, který obsahuje dvě.
krom toho jdou zvěsti, že hodně výrobců (vč. arrow, konkrétně mapa 11010ME) na ten čip nahrává právě tu "sekundární" mapu ze sériového čipu (je o tom mnoho popsáno na apriliafóru a rsvzone).

Ještě dodám, že ta moto je "zavřená" na sto koní právě tou palivovou mapou, čili čipem. Který když vyměníš za jiný, tak již nebude "zavřená" na sto koní

Naposledy editováno 15.03.2010 09:09:18

(reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 12:12 | Nahoru | #19
FiZzeR> No hele co já vím tak se RSV dělalo va dvou verzí 100 koní (ty byly určené pro Německo a Francii kde byl omezený výkon kvůli zákonůům) a 130 koní (pro země bez omezení). Jinak si myslím že jak píšeš ty tak pokud by bylo přestřižením dráto uvolněna mapa pro otevřenou koncovku a KN filtr, tak v tom případě mi tam jaksi chybí mapa pro tu 130 koňovou verzi se sériovým filtrem a sériovou koncovkou? Podle mě totiž nemůže být jedna mapa stejná jak pro sériový filtr s koncovkou a zároveň pro KN a otevřenou koncovkou. Protože by pro jednu sestavu byla moc bohatá (sériová) a pro druhou v pořádku (otevřená) a nebo pro jednu správná (sériová) a pro druhou chudá (otevřená). No a nebo by to bylo tak nějak uprostřed a bylo by to špatně pro obě varianty. Možná proto se potom dodávají odpovídající čipi k odpovídajícím koncovkám. Ale samozřejmě je možné že se pletu a pravdu máš ty.

1 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 14:45 | Nahoru | #20
Dvě mapy v Eprom je jen jedna z kolujících legend . V čipu jen jedna mapa a přerušením drátku s ovládá další obvod v ECU, který mapu modifikuje. Odkaz funguje, jen se otvírá déle. Ten obrázek je z něj. Nebo zkus vygooglit "Aprilia RSV derestrict" a je tam toho taky dost. Na ECU jsou ještě dva trimry pro doladění bohatosti (1. a 2. válec). Měla by být cca 3,5%CO při 3000 ot/min. Pouze vyměnit Eprom nestačí......

(reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 14:52 | Nahoru | #21

radi5>Dvě mapy v Eprom je jen jedna z kolujících legend . V čipu jen jedna mapa a přerušením drátku s ovládá další obvod v ECU, který mapu modifikuje. Odkaz funguje, jen se otvírá déle. Ten obrázek je z něj. Nebo zkus vygooglit "Aprilia RSV derestrict" a je tam toho taky dost. Na ECU jsou ještě dva trimry pro doladění bohatosti (1. a 2. válec). Měla by být cca 3,5%CO při 3000 ot/min. Pouze vyměnit Eprom nestačí......



Aha, a je to
Dobrý, nemám holt monopol na chytrost
Ale zase ty potenciometry nefungujou úplně na každým ročníku a úplně s každým čipem
(viz google: "rsv trim pots activate" nebo tak něco)

1 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 14:57 | Nahoru | #22
Přesně tak - ty potenciometry fungují na ECU od 2001 výš (facelift s deflektory na předku atd. - model RP) Ale potěšující zpráva je, novější ECU můžeš šoupnout i do staršího modelu (ME) a prej to funguje normálně bez dalších úprav. Ale nezkoušel jsem to - můžeš to vyzkoušet.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 15:00 | Nahoru | #23
radi5> a k čemu mi to bude?

poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 15:02 | Nahoru | #24
Těch Epromů je celá řada. Např. P-line (údajně fake Arrowu), Gianelli, Kaemna (ten už je ilegální pro provoz na pozemních komunikacích) atd...... P-line, Arrow a Kaemna mám k dispozici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 15:03 | Nahoru | #25

FiZzeR>radi5> a k čemu mi to bude?

Advancet riserč, voe....!!

Naposledy editováno 15.03.2010 15:08:05

(reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 15:13 | Nahoru | #26
radi5> P-Line jsem provozoval, musel jsem nastavit negativní ofset TPS, aby mi to při studenejch startech neuchcávalo svíčky Co jsem tak koukal po netu tak to je nejhorší možná varianta - prej "seriová" mapa, která je akorát odshora až dolů "obohacená". asi si někdo myslí že když tam nasere hodně benálu, že to líp pojede

teď jsem tam dal arrow (tu inkriminovanou 11010ME) a bylo poznat okamžité zlepšení. akorát se ale zas víc zahřívá, potvora jedna italská

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 15:13 | Nahoru | #27

FiZzeR>radi5> a k čemu mi to bude?



budes si moct ladit bohatost ne? predpokladam le ze to stejne meni jen bohatost v MAP rezimu vstrikovani a na rezim alpha-n to nema vliv...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 15:15 | Nahoru | #28

assassin>budes si moct ladit bohatost ne? predpokladam le ze to stejne meni jen bohatost v MAP rezimu vstrikovani a na rezim alpha-n to nema vliv...



No tyvado, tak to je docela katastrofen To teda nechápu, jak někdo něco takovýho může pustit do světa

(A co že to vlastně znamená, to MAP a alpha-n? )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 15:21 | Nahoru | #29

FiZzeR>No tyvado, tak to je docela katastrofen To teda nechápu, jak někdo něco takovýho může pustit do světa

(A co že to vlastně znamená, to MAP a alpha-n? )



googli fizzer, googli.. ale abych nebyl zlej.. jedno je rezim vstrikovani kdy se ddavka paliva ridi primarne tlakem v sani (manifold air pressure - nebo tak neco) a druhy je kdyz se dodavka paliva ridi uhlem natoceni klapky a otackami ... vetsinou se pouzivaji oba rezimy, jeden (map) pro jizdu ustalenou rychlosti, volnobeh .. druhej pro akceleraci a jizdu s hodne otevrenou klapkou... mezi timahle rezimama jednotka prepina, u V2 to vetsinou vychazi nekde kolem 3-4tis otacek pri akceleraci s mirne otevrenym plynem a to jak jsou na sebe tyhle rezimy naladene dela rozdil v tom jestli to tam nekde cukne, nebo to cuknuti neni skoro znat..

nastavuje se bohatost v tom map rezimu, nastavuje se TPS senzor a dela se synchronizace.. vsechno tohle ovlivnuje to cukani v tom "prechodu"

1 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?

15.3.2010 v 15:27 | Nahoru | #30
Zahřívá nebo přehřívá? To je divný..... Že by chudé?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist