Téma: limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu
 
9.3.2010 v 17:29
...takový nenápadný přílepek k předpisu ABS na motorkách -
http://www.motorcycl...imit-looms-again/... v Británii jsou jasně proti, ale trošku se bojím, že naši úředničtí exoti nahoře budou tvrdit, že Brusel to chce a bude vymalováno...
Předchozí
1 2
Následující

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 17:39 | Nahoru | #1

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:03 | Nahoru | #2
aneb Velký bratr přichází, .....

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:07 | Nahoru | #3
..bude to mít stejnej "dopad" jako 25kW v 18ti letech, šmelilo se a šmelit se bude i nadále

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:07 | Nahoru | #4

2 reakcí na tento příspěvek limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:27 | Nahoru | #5
a co to ve zkratce je? ten odkaz mi odmítá naběhnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:28 | Nahoru | #6
rich.puzzle> ve zkratce by rádi zpruhli výrobu sériových motocyklů nad 100kobyl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:31 | Nahoru | #7

rich.puzzle>a co to ve zkratce je? ten odkaz mi odmítá naběhnout


řekni to upřímě jako já že umíš jen rusky

(reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:41 | Nahoru | #8

mirďa-1>řekni to upřímě jako já že umíš jen rusky



kdyby mi to naběhlo, tak google už to kdyžtak přeloží

(reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:42 | Nahoru | #9

Robinsson>rich.puzzle> ve zkratce by rádi zpruhli výrobu sériových motocyklů nad 100kobyl



akorát do současných nacpou omezovače a ještě v origo servisu to zas budou vše odstřihávat

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:47 | Nahoru | #10
nj ale to jsme typický "MY" necháme si srát na hlavu od kde jakejch blbečku co maj v ruce moc a pak koukáme kde a jak to ochcat

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:49 | Nahoru | #11
Myslím,že jsem tam i vyčetl,že by měly mít všechny nové moto ABS

1 reakcí na tento příspěvek limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 18:54 | Nahoru | #12
U velkých cestovních motorek to může být problém. Jinak myslím, že ne. Stačí se podívat na Japonsko a na jejich velmi populární 400 a 250 cc. Před pár lety byla vrcholem 600 cc se 100 koníky.

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 19:55 | Nahoru | #13
OMFG, ještě že je tu Evropská komise, která nám, ubohým, neznalým a nesvéprávným individuím ukazuje jedinou správnou cestu životem a vymýšlí směrnice, zákazy a omezení pro všechna odvětví lidské činnosti. Je to hnus.
P.S. Podotýkám, že moto nad 100 koní nemám a do budoucna nechci, stejně tak už nikdy nechci jezdit na ničem bez ABS. To na mém názoru ale nic nemění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 20:31 | Nahoru | #14

babuka>U velkých cestovních motorek to může být problém. Jinak myslím, že ne. Stačí se podívat na Japonsko a na jejich velmi populární 400 a 250 cc. Před pár lety byla vrcholem 600 cc se 100 koníky.


jenže se koukni jakej tam mají japonci terén. na korsice nebo řeckejch ostrovech taky moc nenarazíš na silnější kubatury...

1 reakcí na tento příspěvek limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 21:22 | Nahoru | #15
No, nehodlam si nikdy kupovat zmrzlinu, sem spis na cestaky, kde by mi v budoucnu ABS moc nevadilo, nicmene ten 100konovej limit by me urcite stval, pac od motorky co plne nalozim a budu s ni chtit cestovat krizem krazem evropou, nechci aby byla po par kopcich zadejchana, ze uz nemuze. Ani soucsanych cca 90kobyl co mam bezne nevyuzivam, ale chci aby u tech masin ten vykon byl uz jen treba pro to, aby se dalo bezpecne rychle predjet... Ja nevim co si od podobneho omezeni slibujou, motorka co ma 100kobyl stejnak leti taky kliden 240km/h , tak uz nevim jakej je rozdil rozsekat se v tyhle rychlosti na masine co ma 160k nebo 100k.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 21:31 | Nahoru | #16

karf>jenže se koukni jakej tam mají japonci terén. na korsice nebo řeckejch ostrovech taky moc nenarazíš na silnější kubatury...



A jakej tam mají Japonci terén ? Na běžných silnicích asi jako u nás ? Koho baví jezdit po rovné dálnici 240 a více ? 230 měla před 10 lety maximálku moje FZR 600 (rv 1992 91HP). Já bych to tak dramaticky neviděl. Kolik žere a jaké má emise 150k mašina ? 100 stačí, ne teda u GoldWinga.

Jinak si teda říkám, že nemaj ty úředníci nic jiného na práci a že třeba neregulujou i auta. Pořád silné motorky a omezení pro jejich řidiče a u aut je to s ohledem na věk řidičů každému jedno. To jejich nařízení je generekně pro všechny.

Naposledy editováno 09.03.2010 21:38:37

(reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 22:37 | Nahoru | #17
babuka: Japonci asi padají do trhlin od zemětřesení
Nejvyšší čas, hodit hlas do volební urny euroskeptikům, nenakaženým nemocí šílených krav. Protože tihle magoři jsou schopní uregulovat Evropu k smrti.

2 reakcí na tento příspěvek limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 23:04 | Nahoru | #18
V německu bylo 100k omezení celkem dlouho, než ho EU při sjednocení trhu donutila zrušit. Nic tam nekvetlo tak dobře, jako trh s ostrýma vačkama a podobnýma vychytávkama.
Ale je to dobře, že to chce EU omezit, nařídit nám ABS, vždyť já jsem bezradnej, nevím ani jak často chodit srát, když mi EU nenařídila povinný interval.
EU patří spláchnout do hajzlu, všichni z toho snu o fungující štastné EU jednou procitneme.

(reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

9.3.2010 v 23:29 | Nahoru | #19

Deadman>V německu bylo 100k omezení celkem dlouho, než ho EU při sjednocení trhu donutila zrušit. Nic tam nekvetlo tak dobře, jako trh s ostrýma vačkama a podobnýma vychytávkama.
Ale je to dobře, že to chce EU omezit, nařídit nám ABS, vždyť já jsem bezradnej, nevím ani jak často chodit srát, když mi EU nenařídila povinný interval.
EU patří spláchnout do hajzlu, všichni z toho snu o fungující štastné EU jednou procitneme.



EU se stejně jednou rozpadne, to uskupení nemá budoucnost...
Jen by mě zajímalo, proč pány úředníky taky nenapadlo omezit výkon aut . To je opět ta samá písnička, motorkaří jsou hovada, jezdí rychle, ohrožují lidi, musíme jim trochu přitnout

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 00:07 | Nahoru | #20
S tímto názorem pod článkem plně souhlasím.

What with the new motorbike tests and the decrease in the amount of people taking and passing there tests, and now they want to restrict our bikes.

These EU IDIOTS want lining up against a wall and shooting for these stupid ideas, are they trying to kill off the motorbike trade and bikers. And if they do go ahead with this they should be resticting cars as well, and cutting the power down for learners and new drivers even more, like they have for new bikers

This is victimisation in my books and i thought this country we were supposed to be equal and have freedom off choice, I say don't listen to these EU idiots in there turbocharged, 24 valve, fuel injected Mercs and BMW.

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 00:28 | Nahoru | #21
jojo, tomuhle se dneska říká "svoboda" :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 10:02 | Nahoru | #22

Deadman>V německu bylo 100k omezení celkem dlouho, než ho EU při sjednocení trhu donutila zrušit. Nic tam nekvetlo tak dobře, jako trh s ostrýma vačkama a podobnýma vychytávkama.
Ale je to dobře, že to chce EU omezit, nařídit nám ABS, vždyť já jsem bezradnej, nevím ani jak často chodit srát, když mi EU nenařídila povinný interval.
EU patří spláchnout do hajzlu, všichni z toho snu o fungující štastné EU jednou procitneme.


V německu to bylo striktní omezení na 100ps nebo tam jen byla za pod100ps motorky lepší sazba pojištění?

(reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 11:15 | Nahoru | #23
karf: Pokud vím, tak bé je správně - stokoňovky měly lepší pojistné sazby. Silnější se provozovat mohly, ale majitel se slušně prohnul. Levněji vyšlo koupit stokoňovku a otevřít.

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 11:18 | Nahoru | #24
ty jo, o 9 koní, to bylo málem

2 reakcí na tento příspěvek limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 11:21 | Nahoru | #25
karf: Pokud vím, tak a) bylo správně. Alespoň nějakou dobu. Německá vláda hodně prskala, když je EU nutila to zrušit kvůli jednotě EU.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 12:06 | Nahoru | #26
Deadman> taky myslím, že to bylo striktně zakázaný a víc jak 100k motorky v Německu legálně jezdit nemohly. Ale krk za to nedám, už to nějakej pátek bude.

Naposledy editováno 10.03.2010 12:06:54

(reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 12:17 | Nahoru | #27
Dave81> Vem si starej německej motokatalog,všechny moto 100 koní,ale vzadu bylo mraky motorek upravenejch volně k prodeji. Tak bych to viděl že to bylo kuli tomu pojštění.

1 reakcí na tento příspěvek limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 12:17 | Nahoru | #28
Ve Francii byly nebo jsou 100 koňovky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 12:20 | Nahoru | #29
Petta> 106k ZX10R Francie

Naposledy editováno 10.03.2010 12:20:49

limit 100k - aneb zkušební balónek Bruselu

10.3.2010 v 12:23 | Nahoru | #30
Povinné ABS? A to jako kurfa proč? Nepopírám jeho výhody, ale spousta lidí ho jednoduše nechce, a měli by mít možnost volby.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist