V letošním roce Vás čeká celá řada novinek. Seriál je i nadále určen pro jezdce bez licence, ale nově můžete také bojovat o titul oficiálního Mistra ČR, v případě motocyklů i Přeborníka ČR.
Jedná se o osm závodů. Jsou rozděleny do dvou dnů, vždy jeden den budou závodit čtyřkolky a jeden den motocykly. Seriál čtyřkolek se odehraje pod název ITP ESSOX CUP 2010, seriál motocyklů pod názvem ADT CUP 2010.
ITP ESSOX CUP 2010 - ty nejdůležitější novinky:
- nově jsou vypsány juniorské kategorie
- nově jsme přidali třídy do kategorií QUAD HOBBY a QUAD PROFI, které zohledňují typ a výkon Vašeho stroje
- nově jsou přidány kategorie pro licenční jezdce - máte tak šanci bojovat o titul Mistra ČR v cross country
- nové jsou i technické požadavky na čtyřkolky
ADT CUP 2010 - ty nejdůležitější novinky:
- nově jsou přidány kategorie pro licenční jezdce
- nově je přidána kategorie jedno a dvoučlenných družstev pro držitele licence C
- zůstala zachována kategorie MOTO HOBBY pro bezlicenční jezdce
- všechny závody se pojedou také jako PČR (navazují i na další závody vypsané Autoklubem ČR)
4 závody se pojedou jako MČR (navazují i na další závody vypsané Autoklubem ČR)
- v závodech, které nejsou vypsána jako MČR bude přidána speciální kategorie pro jezdce s licencí A, která umožní držitelům této licence se závodů zúčastnit, nebude ale dělena na třídy na nebudou se sbírat body do průběžného pořadí seriálu
Podrobné informace k ITP ESSOX CUP 2010 a ADT CUP 2010 najdete na stránkách pořadatele www.atvAmoto.cz v sekci ADT MOTO AKCE.
První závod se jede 20. - 21. března 2010 v Bělé pod Bezdězem. Registrace již byla spuštěna. Najdete ji na www.atvamoto.cz/adt_moto_akce/registrace .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
Poza>Vana666> Jasan, a registraci a technickou přejímku budeme dělat za svitu baterek) Před závodem totiž musí proběhnout registrace a technická přejímka - cca hodina až hodina a půl. Po závodech zase musíme uklidit trať, sbalit veškeré zázemí, což pár hodin taky zabere. Z toho důvodu to už nechceme nafukovat. Navíc tam musíš mít nějakou rezervu, kdyby se něco stalo na trati.
tak v prvé řadě bych se rozhodoval, jesli chci umožnit svezení co nejvíce lidem a chci mít z toho i odpovídající příjem pokrývající všechny starosti
pokud nechci, vše další je jednoduché ovšem závody i příjem budou jen poloviční
pokud ano, tak udělám přejímku večer před závodem hlavně pro ty co jedou brzo ráno
a ráno ještě druhou přejímku pro zbytek lidí do první jízdy a pro ostatní co pojedou později. V tohmle není žádný problém. Pokud je ještě/už tma, existují snad reflektory a centrály. A jestli ti to přinese jen 10-15 startujících navíc, máš bohatě uharzeny i všechny vícenáklady s pozdním úklidem tratě apod.., i kdyby sis na to měl někoho najmout
Co se týká rezervy - myslím že hodina mezi jízdami je naprosto dostatečná pro dojezd pomalejších, vyklizení a opravu tratě, zpracování výsledků i přípravu nového startu. Samozřejmě nesmí se to tak nesmyslně natahovat jak je běžné v českém přeboru a mistráku. Nevím co jiného by se mělo stát na trati aby sis musel nechávat ještě větší rezervy. Snad ta mlha, nic jiného mě nenapadá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
Jak jsem psal, měli jsme na přípravu strašně málo času, snažili jsme se to vyřešit do všech detailů a sestavili jsme to takhle. Těch připomínek dostáváme od jezdců moře, kdybychom chtěli všem vyhovět, museli bychom jet aspoň dva samostatné seriály. Jsou to užitečné rady pro příště, teď už s tím nic dělat nemůžeme. Určitě ne v prvním závodě, uvidíme, jak se to osvědčí nebo neosvědčí.
K tomu časovému rozvrhu jsem už tady napsal dost informací, jen bych se opakoval. Pořád je tady ta varianta jet jednu ze zbylých kategorií, které jsou vypsány na dvě hodiny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
Poza>Vana666> Díky moc za věcné připomínky, které nás mohou posunout dál a celé závody zkvalitnit. To myslím vážně, ne ironicky...
pár závodů včetně MČR/PČR jsme taky už dělali a i ze slovenska vím že se stihnout dá hodně
stačí chtít a trochu to zorganizovat
EDIT: pro jezdce a hlavně pro diváky je lepší, když mezi jízdami nejsou velké prostoje
Naposledy editováno 25.02.2010 10:17:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
A proč nechceš jet jednu z těch dvouhodinových rozjížděk? Tu možnost přece máš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
akorát se mi trochu ekluje jet 350 km tam a to zase zpátky jen kvůli jednomu závodu
kdyby to tak bylo dvoudenní a svezli jsme se víc...
ale nezatracuju to ještě , možná přijedu
EDIT: nebo je možnost jet během jednoho dne dvě jízdy ?
Naposledy editováno 25.02.2010 10:42:46
1 reakcí na tento příspěvek ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
Škoda jen že je třeba ta licence.
Bojoval jsem o to, aby mohli jet dohromady bezlicenční a liceční jezdci, ale bohužel to neprošlo, ACR to nepovolil.
2 reakcí na tento příspěvek ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
Pokud jsou vypsány pro 4T
E1 - 175-250
E2 - 290-450
E3 - 475-650
...tak kde jedou 280ky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
Co se týče kubatur pro třídy motocyklů - tak je to definované v Národním sportovním řádu cross country, článek N 080.12.1 a N 080.12.2 - třídy MČR a PČR. Pro licencované kategorie se to musí držet předpisů Autoklubu.
1 reakcí na tento příspěvek ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
Jednorázové licence vydává Autoklub, stojí 400 Kč, musíš předložit potvrzení o lékařské prohlídce. Nově už nelze vystavovat registrace na místě, ale musíš ji poslat alespoň týden dopředu na sekretariát Autoklubu - více informací najdeš v ročence 2010 na stránkách Autoklubu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
Poza>Jira> No, zkus si to v Propozicích přečíst ještě jednou - trhačka povinná je, ale pouze pro čtyřkolky.
Pokud se stránka jmenuje MOTO, nadpis je MOTO, tak nevím co bych měl znovu číst.
http://www.atvamoto.cz/adt_moto_akce/mcr_a_hobby_zavody_motocyklu_v_cross_country/propozice_moto
Ad. kubatury: děkuji za super vysvětlení. Pak je jasný, proč "nakitovaný" 250ky jedou v E1.
Ale v každém případě je tam jednoznačně napsáno, že trhačka je povinná pro čtyřkolky.
Naposledy editováno 03.03.2010 11:56:00
Autoklub mě také až nyní upozornil na chybná znění v Propozicích, která nejsou v souladu s řády. Za chyby se omlouvám, byl jsem na ně upozorněn až nyní i přesto, že podklady jsem odeslal před cca 3 týdny.
Ty nejdůležitější změny:
- v bodování (pravidlo, pokud se účastní méně než 5 jezdců ve třídě)
- v zastavení závodu - pokud se ujede méně jak polovina závodu, tak u licencovaných kategorií není dle řádů AČR možné závod restartovat. U hobby kategorií toto bude v naší pravomoci, rozhodneme se podle aktuálního časového harmonogramu.
- kubatury a věkové limity pro MČR QUAD
Aktuální znění je ke stažení nawww.atvamoto.cz/adt_moto_akce/mcr_a_hobby_zavody_motocyklu_v_cross_country/propozice_moto. Takže ještě jednou se omlovám, měl jsem to schválené, bral jsem, že je vše ok.
Další důležitá věc, která nebyla zpočátku jasná - startovné pro jednočlenné družstvo v kategorii MOTO DRUŽSTVA je 600 Kč (nikoli 1000 Kč). Závod trvá 120 minut a potřebujete licenci C.
1 reakcí na tento příspěvek ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
1 reakcí na tento příspěvek ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
Naposledy editováno 14.03.2010 11:56:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
2 reakcí na tento příspěvek ITP essoX CUP 2010 - hobby závody a MČR, PČR v CC
Zkusím pár argumentů, proč by jste to mohli zkusit:
1. O víkendu měli v Bělé z tratě stáhnout sníh.
2. Den před Vámi pojedou čtyřkolky, po nich sníh na trati určitě nebude.
4. Podle předpovědi se má od středy oteplovat.
3. Většina tratě má písčitý podklad, takže se většina tajícího sněhu vsákne.
5. Je to závod TERÉNNÍCH MOTOREK v přírodě a k tomu prostě klimatický vlivy patří. Loni se jel první závod v Jiníně v ještě větších srčkách a účast byla víc než solidní. Mikulášský závod se jel v prosinci v pískovně ještě za větší zimy a jezdců taky bylo dost.
Počasí poručit nedokážeme, ale uděláme maximum, abyste si závod užili.