Téma: Husaberg 450 FE rady
18.10.2008 v 15:07
Čágo chlapi tahle motorka je pro mě vysněná...tedka mám 125cku a začínám dělat papíry na 25 a plánuju jí koupit.Jelikož sem panelákovej můžíček tak bych rád po silnici i do crosuu jezdil bych jen tak hobby ale závod bych si chtěl určitě vyzkoušet,ale chtěl ybch k tomu dvoje kola..Takže se Vás tu chci zeptatt jestlis te někdo předělával HUSÁKA na Motarda??Popřípadě kde koupit a za kolik?jak předělat?Prostě bych byl rád za jakoukoliv radu.A taky jaký máte z husákama zkušenosti co sme se tu dočetl tak od 2003 a vejš není problém to samí bylo i u KTM(prej)Takže díky za odpovědi


Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37

Husaberg 450 FE rady

23.2.2010 v 18:22 | Nahoru | #451
M6> Ľudia si do toho roku výroby píšu ozaj čo chcú . Mal som takúto 2000 len bez štartéru.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

23.2.2010 v 21:41 | Nahoru | #452

martins>Tak jsem dnes mluvil s mechánou z Promota a prý je ten únik oleje odvzdušňovacím kanálem u vodní pumpy běžný... Je to prý špatně konstruované a tím kanálem se tam dostává bordel...
Nezkoušel jste přes tu dírku někdo dát třeba nějaké gumové kolínko jako ochranu? Nějak to prostě překrýt bez toho, aby se to ucpalo...


To jsem teda nezkousel ale jestli me z tama ukapne behem vymeny par ml oleje tak je to hodne. To ho vice sezere ten motor kdyz ho pretocis. Nemá smysl tohle vůbec řešit.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 07:29 | Nahoru | #453
martins> Já s tím neměl nikdy problém ani kluci kolem. Rosení si nevšímej nemá to vůbec na nic vliv. Mužeš to vyčistit a nacpat tam vazelínu.... Nehledej na tom mouchy a jezdi

Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 15:48 | Nahoru | #454
Jasný, zející díra do motoru je úplně v klidu
Swedish engineering in da house

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 16:17 | Nahoru | #455
MikiberG> no, to je zajímavé... nejdřív jste mi radili vyměnit o-kroužek a gufero, teď zase ať to neřeším a jezdím dál... tak jsem teď z toho volaký zmetený...
Mechána právě říkal, že tímhle odfukovacím kanálkem se tam dostává bordel a proto tam odchází ten o-kroužek a gufero, tak jsem přemýšlel, že bych na tu dírku přidělal nějaké kolínko které by zabránilo vnikání nečistot přímo...

Vespa> no, to se směje ten pravej, KTM taky není zrovna úplně ready to race, viz výborně řešený airbox...
Na každé mašině jsou holt nějaké ty mušky na doladění no...

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 18:07 | Nahoru | #456
To je zajímavý mam taky berga a vůbec netušim o čem se tady bavíte.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 19:34 | Nahoru | #457
bizon17>
O díře v motoru

[img]

Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 20:15 | Nahoru | #458
tomi> jj, to je přesně ten kanál...
Zkusím to pořešit přelepením nějakým gumovým kolínkem nebo něčím takovým, aby se tam necpal bordel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 20:33 | Nahoru | #459

bizon17>To je zajímavý mam taky berga a vůbec netušim o čem se tady bavíte.


Heh ja taky vubec ne,az ted co jsaem dal kolega fotku.Ani nevim ze tam nejaka dira je.Husari tu v okolí jsou 4 a nikdo s tím nemá problém.
Neres a tahej za plyn

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 21:16 | Nahoru | #460

Kovi>Heh ja taky vubec ne,az ted co jsaem dal kolega fotku.Ani nevim ze tam nejaka dira je.Husari tu v okolí jsou 4 a nikdo s tím nemá problém.
Neres a tahej za plyn


Jasně... a až to zadřu tak ti přijdu poděkovat...
Zkrátka vyměním o-kroužek a gufero a tu díru překryju kolínkem a bude to...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 21:16 | Nahoru | #461
martins> Radili, ale když to teče.. pokud to neteče ... ???

Jezdím husara už dlouho a nevšim jsem si že by tou dirkou něco šlo dovnitř a vůbec ne tak zásadně aby to provedlo neplechu. Každej tu dirku má zapláanou bordelem a už nic nejde nikam . Je jasný že pokud se v tom šťouráš a pucuješ ji tak tam leze další novej bordel třeba písek.... Prostě si najdi jinou dírku na pucování

Kolínko nebo přiškrtit to můžeš, pokud už nevíš co bys roupama .

Pro Vespu: Každá vod. pumpa má odtok kanálek za těsněním, pokud ho nemá je to nedokonalost . Při selhání těsnění ti vlítne voda do oleje a ne ven jako u husara. Nevšimneš si,.. a paseka je mnohem větší než když ten únik vidíš. Snad že je tady moc krátká a něco dovnitř může.....

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 21:23 | Nahoru | #462

MikiberG>martins> Radili, ale když to teče.. pokud to neteče ... ???

Jezdím husara už dlouho a nevšim jsem si že by tou dirkou něco šlo dovnitř a vůbec ne tak zásadně aby to provedlo neplechu. Každej tu dirku má zapláanou bordelem a už nic nejde nikam . Je jasný že pokud se v tom šťouráš a pucuješ ji tak tam leze další novej bordel třeba písek.... Prostě si najdi jinou dírku na pucování

Kolínko nebo přiškrtit to můžeš, pokud už nevíš co bys roupama .

Pro Vespu: Každá vod. pumpa má odtok kanálek za těsněním, pokud ho nemá je to nedokonalost . Při selhání těsnění ti vlítne voda do oleje a ne ven jako u husara. Nevšimneš si,.. a paseka je mnohem větší než když ten únik vidíš. Snad že je tady moc krátká a něco dovnitř může.....



No, já Husara zas tak nepucuju, jinou dírku na pucování mám a roupy rozhodně taky nemám, ale když mi lítá olej ven, tak to prostě nějak vyřešit musím, kdyby jsem neměl žádný problém, tak jezdím a neřeším, to je sand jasný ne?!
Ale mně tam evidentně něco vlezlo dovnitř (písek, bláto, co já vím) a načnulo to o-kroužek nebo gufero a tudíž mi teď tím kanálkem ven lítá olej...
A s tou dokonalostí si trochu protiřečíš, pokud jak píšeš to má většina ucpaný bordelem, tak těžko ti tam tudy může něco odfouknout ven...

Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 21:31 | Nahoru | #463
tlak vody to vyrazí, to se spolehni.... jinak to olejový gufero je součástí ložiska z vnitřní strany víka rozvodů... trochu pakárna na práci...a ten O kr. musíš to víko taky dát dolů - to sem viděl dost často že to bylo neopatrně smontovaný a ten tenkej kroužek střiženej.

Gufero vodní pumpy se dá s trochou šiovnosti vyměnit za 1/4 hod z venku. Myslel jsem že už to dávno máš a řešíš to znova ... už to je nějakej měsíc??

Ověř jestli to je olej a ne jen vyschlej fridex - je taky zahuštěnej ale rozpustnej ve vodě... olejový těsnění fakt selhává výjmečně.

S tou dirkou a roupama jsem to nemyslel zle, jestli se tě to dotklo tak promiň .

Jízdě zdar

Husaberg 450 FE rady

24.2.2010 v 21:50 | Nahoru | #464
Vespa> KTM to nemá? Pokiaľ viem, tak kamarátovi na Bete tadiaľ tiekla chladiaca kvapalina tiež, lebo som mu potom menil gufero. Len je trochu lepšie umiestnená.

Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 08:37 | Nahoru | #465
MikiberG> jo, dělá mi to prakticky od začátku a ještě jsem to nevyměnil, protože nebyl čas... Husara jsem pořídil v listopadu, najel 7mth a zazimoval, protože teď nemám čas jezdit ani opravovat, věnuji se naplno rodině a také nějaké té zimní přípravě...
Navíc na to nemám prostory a nářadí, protože nemám vlastní garáž, takže to nejspíš odvezu do servisu a nechám to tam udělat...
Fridex to není určitě, navíc jsem to pokaždé po jízdě utřel do sucha a odmastil a po jízdě je zase celé víko pod vodní pumpou dolů od oleje...
Jinak ses mne nedotknul, beru to v pohodě...
Ale holt když někdo bydlí v paneláku a má motorku v pronajaté garáži s dalšími třemi lidmi, tak se na motorce nedá dělat tak, jako když někdo bydlí v baráku a má dílnu a garáž no...
Jízdě zdar...

Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 10:05 | Nahoru | #466
Já vás jen tak škádlím vy kluci žlutomodří ;)

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 10:30 | Nahoru | #467
Vespa> Hehe, mne to už je jedno . HSB som predal a kúpil WR .

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 11:02 | Nahoru | #468
volodaj> otázkou je co je lepší ne co se víc pomlouvá

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 11:06 | Nahoru | #469

volodaj>Vespa> Hehe, mne to už je jedno . HSB som predal a kúpil WR .


Otázka je, jestli sis tím polepšil...

Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 11:16 | Nahoru | #470
Lubin9> Oboje je dobré, ja som len šiel do novšieho za lepšiu cenu . Keby bola taká ponuka na HSB ako na WR tak nemám problém kúpiť ďalší.

martins> Určite polepšil, HSB bol bez štartéra .

Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 11:18 | Nahoru | #471
no já viděl skoro nový HSB 450 2009 za cca 140t, to asi WR nekoupíš nebo jo?

Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 11:24 | Nahoru | #472
Lubin9> WR som ale nekupoval nové a 140 tis. na motorku naozaj nemám. Druhá vec, že 390 začali robiť až tento rok, 450 mi je moc. To bol hlavný dôvod WR, keby mal HSB 250-350 tak nad zmenou značky neuvažujem vôbec. Bol som s ním maximálne spokojný.

Nie som nejak zaťažený na nejakú značku, ale môžem povedať, že práve HSB je moje srdcovka. Takže čo je viac ohovárané ma nejak nezaujíma :).

Naposledy editováno 25.02.2010 11:35:41

Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 18:43 | Nahoru | #473
volodaj> jasně, já to nemyslel zle, jen jsem tě přátelsky popíchnul...
Taky si myslím, že pro mne by byla do lesa ta 390 ideální, ale holt to budu muset vyválčit i se 450...

Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 19:28 | Nahoru | #474
martins / volodaj : Nemyslím si že /nová / do r.08 450 je trhač.... koukni na zdvih 47mm a vrtání 100... znamená to že když to netočíš je to hodný... žádný buchar jako starý modely se kterými to volodaj srovnává ... tam byli větší zdvihy a menší vrtání = větší špičky v krouťáku.
Tyhle motory se nechají podtáčet a jdou jako elektromotor, když ho nakrmíš a pustíš do otáček tak pak teprve letí jako drak... je to takový 4T s 2Tprojevem.

Srovnával jsem to s KTM na hodně kluzkým ve svahu a na KTM bylo mnohem složitější jet svážnici aby se netrhalo a neprokluzovalo kolo...

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 21:11 | Nahoru | #475
Mikiberg> na starém Husarovi jsem nikdy nejel, takže nemůžu porovnat, ale ten můj je celkem divoch (alespoň pro mne)... když to srovnám s EXC450, tak bych řekl že je o něco divočejší. Je to možná tím, že nemá žádnou prodlevu na plynu, takže každé nechtěné otočení plynu třba na roletě nebo při rozhození nerovností = zátah za ruce a přední kolo nad zemí, což je někdy v trialové pasáži nebo ve výjezdu celkem problém ukočírovat. Ale snad si ho ochočím...

Husaberg 450 FE rady

25.2.2010 v 22:50 | Nahoru | #476
matins a mas vuli na rukojeti ja mam oproti silnici kde nemusi byt zadna vule na husaru alespon 3mm ,bez vule s tim moc jezdit nešlo.

Husaberg 450 FE rady

26.2.2010 v 06:32 | Nahoru | #477
martins> Jasné pohodička, tak som to aj bral .

MikiberG> Budem musieť niekedy vyskúšať, keď sa naskytne príležitosť. Jazdil som len na svojej 2000, na tom novšom motore, čo sa robil do 2008 som nejazdil.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

26.2.2010 v 12:20 | Nahoru | #478
martins> JJ to je daný tou malinkou nádrží /je lehčí na př. kole a jestli máš laďák tak tím..
Jinak když jsme to ladili aby to nebylo tak divoký tak jsme podkládali lanko na vačce karburátoru ... cca o 2mm.../dával jsem tam klukům měděnou hranatou hydr. podložku/ zjemnilo se dávkování plynu tím že jsme prodloužili chod a na ty trialový věci nebo do lesa to je super.

Husaberg 450 FE rady

26.2.2010 v 17:14 | Nahoru | #479
MikiberG> uvidím, pokud se mi bude zdát, že je to divoký moc a že by byla lepší pomalejší reakce, tak třeba tu podložku vyzkouším...
Díky za tip...

Husaberg 450 FE rady

26.2.2010 v 17:56 | Nahoru | #480
Jak se tady bavíte o jízdě napříč svahem tak s tím mám u 4T KTM problém šílenej. Tříkilo co jsem měl předtím skoro utrhnout nešlo, ale se 450 stačí aby byla pokleslá krajnice na asfaltce a už rotuje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 Simon456 2 12.7.2023 v 15:41 ja1
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 Stody100 13 1.11.2020 v 08:54 Stody100
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 Kopčenko 2 11.2.2020 v 07:51 K660S
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 posera1 4 29.6.2018 v 20:58 Katroš


TOPlist