Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37
martins>Tak jsem dnes mluvil s mechánou z Promota a prý je ten únik oleje odvzdušňovacím kanálem u vodní pumpy běžný... Je to prý špatně konstruované a tím kanálem se tam dostává bordel...
Nezkoušel jste přes tu dírku někdo dát třeba nějaké gumové kolínko jako ochranu? Nějak to prostě překrýt bez toho, aby se to ucpalo...
To jsem teda nezkousel ale jestli me z tama ukapne behem vymeny par ml oleje tak je to hodne. To ho vice sezere ten motor kdyz ho pretocis. Nemá smysl tohle vůbec řešit.
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Mechána právě říkal, že tímhle odfukovacím kanálkem se tam dostává bordel a proto tam odchází ten o-kroužek a gufero, tak jsem přemýšlel, že bych na tu dírku přidělal nějaké kolínko které by zabránilo vnikání nečistot přímo...
Vespa> no, to se směje ten pravej, KTM taky není zrovna úplně ready to race, viz výborně řešený airbox...
Na každé mašině jsou holt nějaké ty mušky na doladění no...
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
O díře v motoru
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
bizon17>To je zajímavý mam taky berga a vůbec netušim o čem se tady bavíte.
Heh ja taky vubec ne,az ted co jsaem dal kolega fotku.Ani nevim ze tam nejaka dira je.Husari tu v okolí jsou 4 a nikdo s tím nemá problém.
Neres a tahej za plyn
Kovi>Heh ja taky vubec ne,az ted co jsaem dal kolega fotku.Ani nevim ze tam nejaka dira je.Husari tu v okolí jsou 4 a nikdo s tím nemá problém.
Neres a tahej za plyn
Jasně... a až to zadřu tak ti přijdu poděkovat...
Zkrátka vyměním o-kroužek a gufero a tu díru překryju kolínkem a bude to...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Jezdím husara už dlouho a nevšim jsem si že by tou dirkou něco šlo dovnitř a vůbec ne tak zásadně aby to provedlo neplechu. Každej tu dirku má zapláanou bordelem a už nic nejde nikam . Je jasný že pokud se v tom šťouráš a pucuješ ji tak tam leze další novej bordel třeba písek.... Prostě si najdi jinou dírku na pucování
Kolínko nebo přiškrtit to můžeš, pokud už nevíš co bys roupama .
Pro Vespu: Každá vod. pumpa má odtok kanálek za těsněním, pokud ho nemá je to nedokonalost . Při selhání těsnění ti vlítne voda do oleje a ne ven jako u husara. Nevšimneš si,.. a paseka je mnohem větší než když ten únik vidíš. Snad že je tady moc krátká a něco dovnitř může.....
MikiberG>martins> Radili, ale když to teče.. pokud to neteče ... ???
Jezdím husara už dlouho a nevšim jsem si že by tou dirkou něco šlo dovnitř a vůbec ne tak zásadně aby to provedlo neplechu. Každej tu dirku má zapláanou bordelem a už nic nejde nikam . Je jasný že pokud se v tom šťouráš a pucuješ ji tak tam leze další novej bordel třeba písek.... Prostě si najdi jinou dírku na pucování
Kolínko nebo přiškrtit to můžeš, pokud už nevíš co bys roupama .
Pro Vespu: Každá vod. pumpa má odtok kanálek za těsněním, pokud ho nemá je to nedokonalost . Při selhání těsnění ti vlítne voda do oleje a ne ven jako u husara. Nevšimneš si,.. a paseka je mnohem větší než když ten únik vidíš. Snad že je tady moc krátká a něco dovnitř může.....
No, já Husara zas tak nepucuju, jinou dírku na pucování mám a roupy rozhodně taky nemám, ale když mi lítá olej ven, tak to prostě nějak vyřešit musím, kdyby jsem neměl žádný problém, tak jezdím a neřeším, to je sand jasný ne?!
Ale mně tam evidentně něco vlezlo dovnitř (písek, bláto, co já vím) a načnulo to o-kroužek nebo gufero a tudíž mi teď tím kanálkem ven lítá olej...
A s tou dokonalostí si trochu protiřečíš, pokud jak píšeš to má většina ucpaný bordelem, tak těžko ti tam tudy může něco odfouknout ven...
Gufero vodní pumpy se dá s trochou šiovnosti vyměnit za 1/4 hod z venku. Myslel jsem že už to dávno máš a řešíš to znova ... už to je nějakej měsíc??
Ověř jestli to je olej a ne jen vyschlej fridex - je taky zahuštěnej ale rozpustnej ve vodě... olejový těsnění fakt selhává výjmečně.
S tou dirkou a roupama jsem to nemyslel zle, jestli se tě to dotklo tak promiň .
Jízdě zdar
Navíc na to nemám prostory a nářadí, protože nemám vlastní garáž, takže to nejspíš odvezu do servisu a nechám to tam udělat...
Fridex to není určitě, navíc jsem to pokaždé po jízdě utřel do sucha a odmastil a po jízdě je zase celé víko pod vodní pumpou dolů od oleje...
Jinak ses mne nedotknul, beru to v pohodě...
Ale holt když někdo bydlí v paneláku a má motorku v pronajaté garáži s dalšími třemi lidmi, tak se na motorce nedá dělat tak, jako když někdo bydlí v baráku a má dílnu a garáž no...
Jízdě zdar...
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Nie som nejak zaťažený na nejakú značku, ale môžem povedať, že práve HSB je moje srdcovka. Takže čo je viac ohovárané ma nejak nezaujíma :).
Naposledy editováno 25.02.2010 11:35:41
Tyhle motory se nechají podtáčet a jdou jako elektromotor, když ho nakrmíš a pustíš do otáček tak pak teprve letí jako drak... je to takový 4T s 2Tprojevem.
Srovnával jsem to s KTM na hodně kluzkým ve svahu a na KTM bylo mnohem složitější jet svážnici aby se netrhalo a neprokluzovalo kolo...
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Jinak když jsme to ladili aby to nebylo tak divoký tak jsme podkládali lanko na vačce karburátoru ... cca o 2mm.../dával jsem tam klukům měděnou hranatou hydr. podložku/ zjemnilo se dávkování plynu tím že jsme prodloužili chod a na ty trialový věci nebo do lesa to je super.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 | Maty_99 | 3 | 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein |
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 | Simon456 | 2 | 12.7.2023 v 15:41 ja1 |
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 | Stody100 | 13 | 1.11.2020 v 08:54 Stody100 |
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 | Kopčenko | 2 | 11.2.2020 v 07:51 K660S |
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 | posera1 | 4 | 29.6.2018 v 20:58 Katroš |