Naposledy editováno 12.02.2010 21:36:23
2 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
Moc to řešíš, při dobrý údržbě musí pouzdra 300hod vydržet.
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
Známej nalil taky jinej olej do vidlic než měl a taky mu to podle něho vydřelo a zhoršilo chod, blbec si neuvědomil že to nebylo olejem ale tím že nedotáhl vidle na správnej moment ale dobejčil to na doraz,taky nepropružil tlumiče než tam vrazil osku a dotáhl což mělo samozřejmě za výsledek pokroucený a domrvený trubky a domrvenej chod a vydrbaný vodítka - to bude asi i případ zde radícího Vany666
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
jinak nic ve zlém Martine
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Snad jen že by si vidle nevymyl a zůstal ti tam po starým oleji nějakej bordel ale i to by podle mě nemělo za následek to co si popisoval.
Pokud tě napadá nějaký jiný vysvětlení tak dej vědět,zajímá mě to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
pro první možnost mluví že ty tlumiče pak už ani s jiným olejem nechodily tak hladce jako před výměnou oleje,
zkoušel různé oleje tak že jsem je kápnul na povrch kluzáku a pak po nich prstem šoupal pouzdro. Ten Castrol už pocitově drhnul výrazně víc než ostatní oleje
prostě pohádalo se to nějak a tlumiče určitě nedrhly proto že bych neuměl správně utáhnout osku
k čemu jsou dobré tříbřité gufera ?
MikiberG>tomi> Evidentně ti tam vrchem jde voda - rozeber vrchní víčko a vyměň v něm těsniva. Potom tam k tej trubičce nakapej trochu oleje jako konzervaci aby neoxidovala.
K těm vůlím:
Na WP je vůle standartně 0.25 mm na pouzdro - takže žádnou paniku. Teď jsem obědnával nový značkový pouzdra s tím že po 650hod už na nich vůle bude. Zlepšení co se týče vůlí je minimální - určitě se zlepšila ta kluznost.
Vana666:
Neopreny jsou fakt dobrý - odzkoušeno na tvoji radu. Ale problém mám s tím že se prostě nevejdou - při kompresi se dole namačkaj a roztrhnou mi dole ten plast na ochranu. Dokonce jsem je nechal koukat dolů jen z části a i tak se jednak roztrhaly a druhak to samý. Jak to řešíš ty?
Mně se to taky nedrbne, ani když jdou na doraz. a žádný udělátko tam nemam. Jen když je nasadim, tak je na vyvěšených vidlích hodně natáhnu. stahuju to plast. sponkama. dole jednu a nahoře dvě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Každopádně kdyby si se o tom dozvěděl něco víc tak mi dej vědět.
Tříbřitý gufera ze stejnýho důvodu jeko proč se nepoužívaj s jedním břitem - víc břitů = lepší těsnění
Dobrou zkušenost mám se značkou All balls, jak v ceně tak kvalitě
Z 99% začnou týct gufera nečistotama a je pak jedno kolik břitů tam máš - jsou naskládaný tak těsně vedle sebe že jakmile se pod ně něco dostane selžou téměř současně.
Řek bych že je stejně důležitý měnit i stírací manžetu - ta jediná zaručuje dluhou fci gufer. Potom taky pouzdra aby se nezvětšila vůle nad schopnost doléhat a těsnit.
Nejpropracovanější mě příjdou orig - jakákoliv replika u mě dosahovala max 2/3 životnosti. Teď jsem měnil vše tak uvidím co to vydrží. Zatím pozoruju výrazně jemější chod - to budou asi ty nový pouzdra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
takže je prostě nějaký jíný. Ještě ho v garáži mám, je to CASTROL FORK OIL S, SAE 5W plná syntetika. Měl jsem tři půllitrovky takže to nebyl ani problém jednho balení
a co se týká gufer a počtu břitů souhlasím s mikibergem. Jeden břit na utěsnění v pohodě stačí (druhý protibřit je stírací), tlumiče mi na žádné motorce nevytekly za posledních deset let ani jednou (od doby co dávám neoprény). Gufera ani prachovky vůbec neměním
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
Předek: WP Pouzdro 48x52x12 2x 590kč
WP Pouzdro 47x49x20 2x 590kč
Gufero 48x57,8x9,5 2x 328kč
Olej 5WT: Silkolene Pro RSF
Zadek: byl Ok jen nejaky detaily, x-krozky, podlozky, olej
celkem i s praci v origo. servisu KTM cca 5000Kč
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Hele, to si za práci moc neřekli. Kde v KTM jsi to měl? A proč ti daly na předky v origo servisu ten Silkolen? To jsi ho chtěl? Já jsem dal místo něj jinej olej a je to fakt rozdíl. Nevěřil jsem tomu, ale teď krásně kloužou bez sebemenšího pocitu zadrhnutí. Ten pocit jsem právě s RSF neměl. Ale používám ho do silničních Marzzochi a tam absolutně bez problému.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Nakonec Motul. A choděj krásně i v začátku zdvihu, kde to zadrhávání bylo nejvíc znát. Futra jsem nechal původní a dal jen gufera.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Vana666 - doufám že Denicol je taky ok
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
Mimochodem olej si míchá specielně pro svoje potřeby
Naposledy editováno 24.02.2010 18:47:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
já kdysi poslal tlumiče k Polletimu a druhé jsem zkusil udělat sám
a tak nějak mi přišlo že v tom není celkem rozdíl, teda vlastně byl - 4000 korun
ale určitě závisí na přístupu, bylo by to asi jinak kdybych k němu jel osobně a naladění individuálně řešil přímo s ním