Téma: Repase WP. Jakou sadu?
 
12.2.2010 v 18:36
Čau. Použil jste někdo při opravě jinou sadu než origo od KTM? (gufera, pouzdra, prachovky, popř. jiný olej než WP) Případně kombinace? Jedná se mně o konkrétní zkušennosti a poznatky. Jak to po opravě chodilo, co bylo horší, nebo naopak lepší, než orig.

Naposledy editováno 12.02.2010 21:36:23
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?

12.2.2010 v 22:24 | Nahoru | #1
Čau, ja jsem na husce použil sadu od americké firmy All Balls Racing - dle vyjádření kluků dělají věci které jsem dimenzované na větší životnost než originál, mám to tam cca rok a žádný problém...myslím, že na e-shopu to nemají ale zkus tam cinknout nebo napiš maila Crosszone

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 11:11 | Nahoru | #2
huskyboy>
Jo, díky. Ptám se hlavně proto, že jsem cca před 15mth měnil olej a vidle byly bez jakékoli vůle. Dával jsem tam syntetiku od Fuchse, kterou používám i na silnici do Marzzochi a bez problému. Po té výměně už nešla vidlice tak plynule, jako před tím a teď už je tam znatelná vůle a je to na výměnu. Ale třeba už byly těsně před smrtí a ten olej na to neměl žádný vliv, k čemuž se teda přikláním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 11:17 | Nahoru | #3
tomi> No to si myslím taky, že ten olej za to nemůže - Fuchse sem ještě neměl, ale v podstatě na značce oleje mi až tak moc nezáleží - zkoušel jsem Castrol, Motorex, Motul, Denicol a teď mám Panolin a pořád v klidu. Přesně tak jak píšeš asi jsi to náhodou chytnul tesně před smrtí a olej za nic nemohl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 12:20 | Nahoru | #4
huskyboy> na značce oleje záleží, a to hodně

diskuze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 13:18 | Nahoru | #5
Vana666>
Zajímavé poznatky. Olej budu stejně kupovat, tak dám WP. Při repasy používáš Pivot, All Balls, orig. nebo nějaké jiné alternativy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 13:32 | Nahoru | #6
tomi> repasi jsem ještě nikdy nepotřeboval dělat
motorku si nechávám max.tři roky a to tlumiče spolehlivě vydrží
ale i u těch co jsem prodal majitelé s vidlicí pak nic nedělali a funguje bez problémů klidně pět let

jediné co dělám, je výměna oleje tak po 100mth (ale to už je dost pozdě, mělo by se dřív)
nic jiného (gufera, pouzdra, prachovky atd) jsem nikdy nemusel měnit, ani po 300 -400 mth

kolik máš najeté že děláš repasi ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 13:42 | Nahoru | #7
Vana666>
Teď tam bude 250mth na počítadle. Ale jestli je to opravdový stav, nevim. Je tři roky stará a já ji kupoval na jaře se 160mth. Dělal jsem komplet g.o.(tím myslím opravdu g.o )motorky a ty vidle jsou poslední, co mně čeká. Netečou, ale vůle už je tam dost velká a je cítit i v řídítkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 13:45 | Nahoru | #8
tomi> hm, tak to je něco špatně. Vůle při tak malém nájezdu ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 13:53 | Nahoru | #9
Vana666>
Jj. Něco tam bude špatně Myslím, že nic jiného než futra to nebudou. otázka je, proč ta vůle se projevila v tak málo hodinách. Jestli je to normální, že pořád dobrý a najednou konec během 15mth.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 13:55 | Nahoru | #10
tomi> vytekl z toho olej ? nedostal se dovnitř bordel ? používáš neoprény ?

(reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 14:07 | Nahoru | #11
Vana666
Olej neteče, neopreny mám a pravidelně kontroluju. Když je sundám, kouknu i pod prachovky, příp. vyčistim a máznu. No, uvidim, až to rozeberu.

1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 18:33 | Nahoru | #12
ze zkušenosti - na oleji opravdu záleží, používám výhradně WP nebo Ohlins, v nouzi Motorex..
s velkou vůlí u husaberga jsem se už setkal a byl to průser, po výměně futer tam byla pořád vůle, nakonec jsem zjistil, že byli vyběhaný samotný pláště - těla tlumičů

p.s. pro zamezení je dobré měnit olej a při výměně tlumiče dokonale vyčistit - černota ve starém oleji je jako jemná brusná pasta...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 19:17 | Nahoru | #13
sumavahonzi>
Ta vůle tam neni dlouho. Tak doufam, že to nebude větší průser, než ty futra. Když je měníš, jaký futra používáš?

(reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

13.2.2010 v 22:33 | Nahoru | #14
tomi> zatím jsem dával vždy originální..

1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 11:37 | Nahoru | #15
Tak jsem to dnes rozebral. Futra měly trochu vůly, ale nebyly ještě nijak vydřený. Zato bordelu mraky jak v oleji, tak uvnitř pístu, kde je seřizovací trubička. Tam to bylo rezavý jak liška a na spodu černej tuhej šlem. Tak už to rozhodim celý a vyčistim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 13:20 | Nahoru | #16

tomi> ...jsem cca před 15mth měnil olej ...



tomi>Tak jsem to dnes rozebral. Futra měly trochu vůly, ale nebyly ještě nijak vydřený. Zato bordelu mraky jak v oleji, tak uvnitř pístu,...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 14:05 | Nahoru | #17
Vana666>
Ten olej jsem měnil, ale nerozebíram při tom celej tlumič.

(reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 14:48 | Nahoru | #18
tomi> a jak ten olej bez rozebrání vyleješ ?
a jak nastavuješ hladinu nové náplně ?

Naposledy editováno 15.02.2010 15:12:49

1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 16:34 | Nahoru | #19
Vyndám jen pružinu, vyliju starý olej, několikrát zapumpuju a otočim. Nechám vykapat. Naleju nový olej, odměřím od vrchu, namontuji pružinu a uzavřu. Takhle je to v manuálu WP. Nic se tam nepíše o tom, že se při výměně vyndavá celá kartrige.

(reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 16:53 | Nahoru | #20
tomi> no tak to ho máš taky skoro rozebraný

akorát to zapumpování a otočení je asi potřebné udělat několikrát, aby se válec fakt vyprázdnil

já akorát na rozdíl od tebe odšroubuju ještě tu spodní matici co je na ní kompresní ventil a olej pak vyteče kompletně sám i z válce

a když jsi olej měnil předtím tak byl tlumič potom čistý
kdyby v něm bylo taky tolik humusu jako teď po rozebrání, asi bys to nepřehlíd

takže se ten bordel udělal v novém oleji během 15 mth ?

Naposledy editováno 15.02.2010 17:11:29

Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 22:52 | Nahoru | #21
Pesně je to po 16mth. Ten olej, co jsem vypustil před výměnou, byl taky hnus. Podle mně to chce i při výměně komplet rozebrat a propláchnout. Je fakt, že po vypumpování oleje a následného vytočení komp. ventilu ještě nějaký olej vyteče. Tady je foto nového oleje,

[img]

Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 22:54 | Nahoru | #22
vypuštěného

[img]

Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 22:55 | Nahoru | #23
a ovládací trubička ze strany ventilu.

2 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 22:57 | Nahoru | #24
a ovládací trubička ze strany ventilu.

[img]

(reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

15.2.2010 v 23:07 | Nahoru | #25
tomi> fakt docela humus

taky jsem přemýšlel jak to propláchnout, ale nevím čím
měl bych právě strach o ty pouzdra, ať jim jiný olej neublíží
a origo tlumičový je na proplach drahý

takže to chce asi měnit častěji

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

16.2.2010 v 09:05 | Nahoru | #26
tomi> Evidentně ti tam vrchem jde voda - rozeber vrchní víčko a vyměň v něm těsniva. Potom tam k tej trubičce nakapej trochu oleje jako konzervaci aby neoxidovala.

K těm vůlím:
Na WP je vůle standartně 0.25 mm na pouzdro - takže žádnou paniku. Teď jsem obědnával nový značkový pouzdra s tím že po 650hod už na nich vůle bude. Zlepšení co se týče vůlí je minimální - určitě se zlepšila ta kluznost.

Vana666:
Neopreny jsou fakt dobrý - odzkoušeno na tvoji radu. Ale problém mám s tím že se prostě nevejdou - při kompresi se dole namačkaj a roztrhnou mi dole ten plast na ochranu. Dokonce jsem je nechal koukat dolů jen z části a i tak se jednak roztrhaly a druhak to samý. Jak to řešíš ty?

(reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

16.2.2010 v 14:21 | Nahoru | #27
MikiberG> ha, takový problém slyším poprvé
neoprén mám dole normálně stažený drátem asi 3 mm od konce, přitom těsně přiléhá spodním koncem ke spodnímu hliníkovému úchytu osky
a nahoře ho mám taky stažený drátem (osvědčil se nejlíp) cca 3-5 cm nad spodním koncem nosné trubky

funguje to , nic se netrhá, bordel dovnitř nejde
někdy se po čase (spíše vyjímečně) roztrhne neoprén o brzdový kotouč
ale třeba s pravým nemám vůbec problém dokud úplně neztrouchniví, tj. cca sezónu vydrží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

16.2.2010 v 14:25 | Nahoru | #28
MikiberG> já to mám takhle, ale tos asi viděl
[img]

(reakce na) Repase WP. Jakou sadu?

16.2.2010 v 14:43 | Nahoru | #29
Vespa> a ten chybějící šroubek je tuning ?

1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?

16.2.2010 v 16:56 | Nahoru | #30
No a mě to dopadlo takhle:
Zkoušel jsem kam až jde vidle při kompresi, jde tak 2mm od spodního úchytu osy - ten neopren se tam nemá kam vejít - musel by se rolovat na nosnou trubku.

[img]
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist