1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
Ducducati>tak poješ se mnou konečně uvidíš kudy to vůbec jezdíš
tak jo a vem i nějaký kámošky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
GRASSEL>tak jo a vem i nějaký kámošky
Jak jako.....kámošky.....no toto.....mé lví ego je v háji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
Ducducati>[quote]Šamann>Je to fakt krása.
Jo tak ducati ideál.....hmmmmm.......no tak to budu muset ještě tak 10 kilo zhubnout dát minimálně 8 solárek a obarvit si vlasy
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
GRASSEL>Ducducati> přece nebudu dělat do Mílovo starý kámošovo ženská je pro mě chlap
JO a kamarádky chlap ženská....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
pro neznalý systému anebo co to vlastně je....
Princip činnosti kontroly trakce
Při akceleraci se zvyšuje hnací síla kol a ta přenášejí vysoký kroutící moment na vozovku. Pokud je dostatečná adheze, vozidlo začne zrychlovat. Pokud ale přenášený kroutící moment překročí fyzikálně daný maximální přenesitelný moment, kola začnou prokluzovat. Tím dojde ke ztrátě boční síly a vozidlo se stane směrově nestabilním. V tento okamžik začne pracovat systém ASR a sníží kroutící moment přenášený na kola tak, aby se kola přestala protáčet a vozidlo opět získalo směrovou stabilitu, ale aby se přitom přenesl co největší kroutící moment.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
aaale... jenom mě zaujalo, že jsi psal jak je kontrola trakce na prd.
dát ti 2 stejný typy motorek, stejně obutý, stejný kubatury atd, - jedna s a druhá bez trakce, tak na tý s trakcí budeš mít lepší časy, nehledě na to, že existujou ještě tzv. spřažený abs což člověku umožní jít na brzdy mnohem pozdějc než u jinejch motorek. takže kdyby jsi jel na "obyč" moto bez těchle dvou vychytávek a pak na moto "s" doplňkama, tak pojezdíš svoje časy ain cvai... prostě se dá pozdějc brzdit a dřív zrychlovat...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
za prvý - to že jednomu bude kontrolovatelně (bez kontroly trakce) podkluzovat kolo v zatáčce neznamená že bude pomalejší - ba naopak
za druhý - v provozu je to bez smyslu (už jsem řekl proč tak mě to nebaví psát znova) hlavní smysl je na okruhu v kombinaci s nakopanou motorkou a třeba krátkým plynem kdy ti sníží možnost highsideru v žádném případě to neznamená že můžeš dělat s plynem co chceš (jak tu naznačujete) tyhle kontroly trakce jsou úplně jinej level a to co najdeš v seriový motorce je jen taková..................no prostě se pracuje s rozpočtem, asi tak bych to řekl. Je to trochu jiný než co slyšíte v TV a WSBK či motogp
za třetí - ještě jsem neviděl že by někdo měl koule na to to vyzkoušet a dát plnej knedlík se spoléháním na kontrolu trakce ale rád se podívám když mi to někdo ukážete
.......................no jak říkám, nemá cenu se tu dohadovat když jste o tom přesvědčeni tak bude nejlepší to vyzkoušet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
sranda je když by ses pak rozhodnul dát mašinu se systémem ABS na předek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
GRASSEL>verybusy> to ABS je vopravdu ty si to s ním vysloveně chtěl?!
sranda je když by ses pak rozhodnul dát mašinu se systémem ABS na předek
Já už ho tam měl,jako bonus.Na vodě je to vynikající,tam dostaneš na prdel před každou zatáčkou,ale na suchu si jednak nepřibrzdíš bloklým zadním (samozřejmě přiješ o pérozvětšující efekt kontrolovatelnýho smyku) a za druhý jseš v konečným důsledku o něco delší. Ale bezpečně.
Naštěstí to vypadá,že bude stačit vytáhnout poměrně přístupnou pojistku pod krovkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
čéče neříkej mi že to je tak složitý, podle mě by to šlo nějak udělat na nějakej přepínač ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
GRASSEL>verybusy> kde si ho měl?! Motorka s ABS nejde na předek Čéřa byl jak koza když to zkoušel
čéče neříkej mi že to je tak složitý, podle mě by to šlo nějak udělat na nějakej přepínač ne
Na předek jde,když máš měkou gumu,co to pobere. Aspoň párkrát jsem zadní přizvednul.Ale pokud sepne,tak v okamžiku,kdy očekáváš plný brzdný účinek nastane malá prodleva a to je nepříjemný.
Jinak přepínač nebude potřeba,jedním tahem zvednu sedlo a povytáhnu pojistku.Jenom musím zkonzultovat,jestli je opravdu jen pro ABS,abych se nedivil.
ty vole, bůhví co ještě vypneš za píčovinu
já co jsem slyšel a četl tak na to aby na mokru byla motorka s abs lepší na brzdách bys musel zahamstnout úplně ale jinak to tak není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
verybusy>peteFZet> Ty časy s ABS jsou horší,než bez něj,minimálně teda na suchu.Naopak přemejšlím,jak to bezbolestně vypínat,snad to půjde pojistkou.
nechci to hledat, ale četl jsem zprávu kde k1300r přebrzdilo hondu civic (se standardním japonskym abs). že motorka brzdí hůř než auto už u bmw neplatí. (pozn. že k1200 má stejný brzdy jako k1300) u fz nejni to abso duální, tzn. že přední páčkou furt brzdíš jen přední brzdu, nerozděluje ti to zadek/předek podle situace a stavu vozovky. vim že abs blbne na hodně zkrabatělý silnici, ale takovejch úseků je fakt hodně málo...
1 reakcí na tento příspěvek Ženy a ducati
Naposledy editováno 16.02.2010 08:59:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
Navíc na zadní brzdu mám nohu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
GRASSEL>peteFZet> ááááále prosím tě kdo ti to povídal?! Říkám ti že je ti k ničemu v provozu ale už mě to nebaví řešit klucí, budu rád když si vemete něco s kontrolou trakce a vyzkoušíme to
ok ale nejdřív si tu trasu párkrát projedu... ať vim kde na mě může vyject nějakej traktork tomu ostatnímu - taky mě neba to vysvětlovat znovu, poslední věc co bych k tomu dodal je že na těchle systémech pracoval vývojovej tým bauerische motorwerke několik let, tzn. že buď je to parta amatérů co udělali věc který je vlastně k ničemu a nebo ty technický vymoženosti maji nějakej přínos - jedno kde jej využíváš, jestli ve městě a nebo na okresce osobně se přiklánim k tý verzi že vývojáři u bmw udělali poctivej kus práce kterej pomáhá zachraňovat kritický situace, při kterejch by se drtivá většina japonců válela dávno v příkopu nebo byla nabořená v kufru auta co to zahamtlo...
no jestli dojedeš do hoškovic na dragstery tak se tam můžeš podívat na sprinty (s mojí účastí), případně to vozkoušíme někde jinde... jinak v tom dávat plnej hned a jen se držet mi nějak nedělalo problém... to umí každej ne...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
Ty vývojáři to samozřejmě konstruovali na běžný ježdění,tam to funguje výborně,stejně jako ABS třeba v autě.Ale nesmíš chtít něco navíc.....
Tudíž shrnutí-jsou to berličky pro lidi,kteří to nemají až tak v rukách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati
verybusy>peteFZet> Že motorka brzdí hůř než auto není pravda,záleží na podmínkách,gumách atd.Čím horší,tím víc vyniká auto,zatímco na kvalitním povrchu zabrzdí líp motorka.Proto na okruhu je ABS víceméně na překážku.Až to zažiješ,pochopíš,při běžným ježdění perfektní,při ježdění na hraně na pytel.
Navíc na zadní brzdu mám nohu.
škoda že mi tu nejde youtube, bych sem plácnul video kde je nevim jak auto a tušim nějaká okapotovaná ducati a ta dukna na brzdy dojela několik metrů před auto...na morku je to s motorkou už uplně na hovno, to ví snad každej...
na zadní mám taky nohu, ale můžu s ní mávat ve vzduchu případně se přivodstrkovat aby mi to líp jelo
4 reakcí na tento příspěvek Ženy a ducati
verybusy>peteFZet> Jenom rejpnutí-jak chceš na dragster dni s kontrolou trakce opálit zadní gumu????
Ty vývojáři to samozřejmě konstruovali na běžný ježdění,tam to funguje výborně,stejně jako ABS třeba v autě.Ale nesmíš chtít něco navíc.....
Tudíž shrnutí-jsou to berličky pro lidi,kteří to nemají až tak v rukách.
jenom teda na okraj: ta trakce je vypínatelná
no ještě aby naháče/cesťáka konstruovali na okruhy, to bych si to nekupoval že jo já ti dám berličky, počkeeeej