1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
Prosim, aby psali pouze ti, kteri budto maji Busu nebo maji neco jineho a meli moznost primeho srovnani. Nejlepe dve motorky jedouci kolem sebe. A zrychleni z nuly, napr. ze stovky a napr. ze 200km/h.
Je uz vicemene jedno, jestli jde o starou nebo novou busu, rad si prectu oboji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
davidm535i>Stejne mi pripada, ze nektera temata jsou tu zakladana umele a umyslne, jen aby se tu neco delo.
Preci neni mozny, aby otazky tohoto typu (od yeuyopa) byly mysleny vazne
A proc? Me to treba dycky zajimalo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
jsou spise usmevne
David
davidm535i>Bubrak ZX10R> jo, porovnani zrychleni jednotlivych motorek mezi sebou nebo proti autum JE ZAJIMAVY, to asi pro kazdyho. Bohuzel podotazky typu:
1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
jsou spise usmevne
David
Nevim, vsak tu i nekdo psal, ze treba v aute to zrychleni tak neprijde. A u motorek to bude taky zalezet na stavbe/podvozku. Nebo tu kolikrat nekdo psal, ze na Honde zatahnul a neprislo mu ze to jede ale na budiku bylo velky cislo. Apod. Nejaky smysl to ma.
davidm535i>Bubrak ZX10R> jo, porovnani zrychleni jednotlivych motorek mezi sebou nebo proti autum JE ZAJIMAVY, to asi pro kazdyho. Bohuzel podotazky typu:
1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
jsou spise usmevne
David
Úsměvné pro někoho asi jo, ale jelikož Busu mám a v životě už vyskoušel spoustu jiných motorek, tak vím co má na mysli (ne že bych se ho tímhle zastával, občas na foru mele pěkný nesmysly ).
Spousta litrů má neskutečný zrychlení, ale ten pocit jako na Buse jsem na žádné další mašině nezažil, je to jako když tě zezadu nabere rozjetej vlak .... Ale jinak dokonalej stroj na cestování s tím, že se na něm člověk může relativně sportovně vyblbnout...tenhle motor nikdy neomrzí....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
adamosr1>Ta tabulka zrychlení je sice pěkná ale každej řidič by zajel jinej čas. To třeba řídil nějakej závodník atd. Kamoš má z 1000 rok 03 a pojezdí na sprintu cbr 1100 xx a busu 01 rok. A to ještě jede chvilama po zadním. Takže asi ták. Můžeš mít zx-10r 2010 ale pojede tě borec na r1 04. Záleží na citu ke spojce. V běžným provozu kde máš správně jet do 130 km/h je uplně u prdele že tam máš 100-150 mph za 5.3 nebo 5.00 sekund
To jsem asi já co??? . A jak ste tu řešili tu váhu, tak na tom kurevsky záleží...každý kilo je k dobru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
valentino111>To jsem asi já co??? . A jak ste tu řešili tu váhu, tak na tom kurevsky záleží...každý kilo je k dobru.
Jj to byls ty Vale. Ale neuváděl jsem jméno, aby tě nepsali a neobdivovali roštěnky
Pohoda Možná na jaře zkusím pár sprintů než ty starý lamely zruším. Hlavně ten rozjezd na jedničku.
Třeba se tady ještě klucí vyjádří
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
EDIT: odkazy
Naposledy editováno 15.02.2010 21:54:20
Skalda>0:47 je zajimave proporcni fotka, chvili jsem si myslel ze je to nejaka zmensenina (nez mi doslo, ze v Americe je vlastne vsechno vlastne, krome japonskych motorek). Co se tyce Americanu, tak jeden si dokonce dal k Hayabuse dozadu jeste jedno kolo (za originalni zadni) - zde. Zajimave je toto (po esteticke strance zdarile)
EDIT: odkazy
to je tím, že za ní stojí městský pic-up
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
Jináč řeči o tom, co je v zatáčkách obratnější atd. jsou docela jasný. Kdo umí jezdit, tak asi odhadne jak má na čem jet a jestli to neumí, tak je pak jedno na čem jede - pojede jako čůro a pak bude jenom tupě kecat. Jinak je asi uplně nemístná debata o tom, co je jak obratný. Stejně tak jako výkon ničím nenahradíš, tak bych řekl, že i váhu ničím nenahradíš, tudíš podle mojich blbejch zkušeností je jasný, že lehčí mašina se správně seštelovanym podvozkem bude mít navrh v techničtějších partiích, to ale neznamená, že by se na trochu oplácanější motorce nedal zajet dobrej čas. Když je dobrej řidič,tak si s tím dokáže poradit. Já když měl V-Stroma 650, tak mě bylo uplně u prdele, jestli jsem jel v zatáčkách s borcem co měl R1 nebo R6 nebo Fároše nebo jaxe tydlecty verky jmenujou, prostě me nestačili, a když mě kluk co měl R1 řekl, že ho sralo jaxem ho na enduru v seriovym stavu předjel venkem ve vinglu, taxem mu řek, že je to vo motorce. Nevim, tedka mám busu a jede to prase a jestli někdo pozná rozdíl jedný desetiny v reálu, tak mu koupim basu plzně a kartáč malborek k tomu. Je to debata vo hovně.
Zdar...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
godzi11>... Je to debata vo hovně.
Tak proč ji po půl roce vytahuješ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
c.j.>Tak proč ji po půl roce vytahuješ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |