Téma: Problém s pístní sadou.
 
4.2.2010 v 13:45
Už se to tu řešilo mnohokrát,Nechal jsem si udělat nikasil vše dorazilo zadělal jsem to odjel jsem na tom cca 20 mth a píst (kovanej od wiseca) totálně v prdeli,když se to rozhodilo a změřilo tak válec má 66,41 a chtěl bych se zeptat jestli číslo na pístu je jeho velikost když je to takhle napsaný (804M0->6640< je to bez těch šipek,jen jestli to vyjadřuje velikost pístu?Jedná se ještě o yamahu yz 250 08.Díky za rady.
Předchozí
1 2
Následující

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 13:50 | Nahoru | #1
No reknu ti mou zkusenost. Stalo se mi jednou da se rict to same ciste nahodou taky pist Wiseco. S motorem jsem nic nedelal jenom dal dalsi pist tentokrate Vertex a svete div se ten tam krasne slape 70 mth

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 13:52 | Nahoru | #2
Zavolej k Oulehlovi do Wiseca nebo tam kde si sadu kupoval, řeknou ti to...

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 13:55 | Nahoru | #3
Proto dávám origo písty

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 13:55 | Nahoru | #4
Píst by měl být aspoň o 0,05mm menší než válec, jestlis tam dal vůli 0,01 tak se nedivím že se ti to rozbilo

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 14:05 | Nahoru | #5
No já mám s Wisecem zkušenosti dobrý, ale taky nemám ostrej kros

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 14:08 | Nahoru | #6
Nejspíš bude problém v tom co píše Vespa.... někdo zmršil vůli

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 14:15 | Nahoru | #7
Takže je možný že to zvorali,a chlapek mi říkal co to měřil ať pořídim buď od wiseca píst 66,35-36 pač to má vule 0,04-5 a nebo od wossnera a to musí prej mít vůle až 0,05-6 je to možný?

Naposledy editováno 04.02.2010 14:17:35

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 14:24 | Nahoru | #8
3nslow> No pokud máš válec 66,41 a na pístu napsáno 6640, tak to tak vypadá..

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 14:26 | Nahoru | #9
Ale nevím jestli to číslo opravdu platí jestli to není jen značka ale je to na konci kodu 6640. jinak celí na pístu to je 804M06640.

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 14:32 | Nahoru | #10
Jako nevím to jistě, značení pístů Wiseco jsem nikdy nějak nezkoumal, ale skoro určitě to číslo bude značit velikost pístu, jinak by to byla až moc velká náhoda..

Naposledy editováno 04.02.2010 14:33:09

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 14:38 | Nahoru | #11
Někteří značí píst podle jeho rozměru, jiný značí píst podle rozměru válce, do kterého patří. Vůli předepisuje výrobce motorky a často i výrobce pístu. Kovaný písty prý potřebují větší vůli než obyč, že se prý víc roztahujou.

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 15:41 | Nahoru | #12
Dával sem nový PÍST od PROXE ...Rozměr C ... Když nasadíš nový kroužek do válce a změřís to tak by měl mít vůly 0,04mm .... Jelikož když se to ohřeje tak se materál roztahuje... Tak pokud si měl malou vůly tak se nedivim.

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 15:46 | Nahoru | #13
Asi to bude tím,ale na nikasilu to bylo u oulehli a měřil to taky on takže mu asi zavolám jak to vyřešíme,jěště že nikasilu nic není naštěstí můžu použít zase píst A.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 15:55 | Nahoru | #14
Já tedy nevím, ale 20 hodin na vůli 0,01 mm se mi zdá moc... na tak malou vůli si myslim, že by ten motor nevydržel tak dlouho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 16:02 | Nahoru | #15

KralM>Já tedy nevím, ale 20 hodin na vůli 0,01 mm se mi zdá moc... na tak malou vůli si myslim, že by ten motor nevydržel tak dlouho



Taky si myslim ... Ten motor s takovouhle malou vůlí by už musel být KO.

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 16:06 | Nahoru | #16
Ale nikasil je netknutej a pist vylitanej jako ten co jsem mel pred nikasilem 90 mth.

(reakce na) Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 16:08 | Nahoru | #17
ReadyHonza> Popravdě se mi to zdá blbost 20 hodin, jestli to mělo vůli fakt 0,01 , to máš 0,005 mezi pístem a stěnou válce... roztažnost tak velkýho pístu, jako je na 250... blbost!

2 reakcí na tento příspěvek Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 17:19 | Nahoru | #18
posuňte desetinnou čárku a budete doma,Vůle jen 0,01mm je blbost to bys tam ten píst ani nenarval,0,1mm je už lepší.a na kroužku vůle 0,04? jak to změříš?cigaretovím papírkem?

(reakce na) Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 17:22 | Nahoru | #19
karlos650> 0,1mm je už pomale na výměnu to není Jawa 250

1 reakcí na tento příspěvek Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 17:56 | Nahoru | #20
podle toho cisla 804M0->6640 je to pist pro vyvrt valce 66,40 a vzdycky kdyz jsem ho kupoval tak tam ta vule vychazela ty 0,04 takze rozmer toho pistu je 66,36

Naposledy editováno 04.02.2010 18:08:39

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 18:03 | Nahoru | #21
jestli to nějak pomúže??
CYLINDER AND PISTON ENG
Cylinder
bore “C”
77.00 ~ 77.01 mm
(3.0315 ~ 3.0319 in)
Taper limit
“T”
0.05 mm (0.002 in)
Out of
round “R”
0.05 mm (0.002 in)
“C” = Maximum D
“T” = (Maximum D1 or D2) –
(Maximum D5 or D6)
“R” = (Maximum D1, D3 or D5) –
(Minimum D2, D4 or D6)
• If out of specification, replace
the cylinder, and replace the
piston and piston rings as set.
2nd step:
• Measure the piston skirt diameter
“P” with a micrometer.
a 8 mm (0.31 in) from the piston
bottom edge
Piston size “P”
Standard
76.955 ~ 76.970 mm
(3.0297 ~ 3.0303 in)
• If out of specification, replace
the piston and piston rings as a
set.
3rd step:
• Calculate the piston-to-cylinder
clearance with following formula:
Piston-to-cylinder clearance =
Cylinder bore “C” – Piston
skirt diameter “P”
Piston-to-cylinder
clearance:
0.040 ~ 0.065 mm
(0.0016 ~ 0.0026 in)
:
0.1 mm (0.004 in)
• If out of specification, replace
the cylinder, and replace the
piston and piston rings as set.
Alésage de
cylindre “C”
77,00 à 77,01 mm
(3,0315 à 3,0319 in)
Limite de
conicité “T”
0,05 mm (0,002 in)
Ovalisation
“R”
0,05 mm (0,002 in)
“C” = maximum D
“T” = (maximum D1 ou D2) –
(maximum D5 ou D6)
“R” = (maximum D1, D3 ou D5) –
(minimum D2, D4 ou D6)
• Si hors spécifications, réaléser ou
remplacer le cylindre et remplacer
le piston et ses segments.
2ème étape:
• Mesurer le diamètre “P” de la jupe
de piston à l’aide d’un micromètre.
a 8 mm (0,31 in) du bord inférieur de
piston
Taille de piston “P”
Standard
76,955 à 76,970 mm
(3,0297 à 3,0303 in)
• Si hors spécifications, remplacer le
piston et ses segments.
3ème étape:
• Calculer l’écart entre le piston et le
cylindre à l’aide de la formule suivante:
Ecart piston – cylindre = alésage de
cylindre “C” – diamètre de jupe
de piston “P”
Ecart piston – cylindre:
0,040 à 0,065 mm
(0,0016 à 0,0026 in)
:
0,1 mm

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 18:20 | Nahoru | #22
hele 66,40 je od wiseca snad Dčko co to tam dalo za kokota, po nikasilu tam patří jasně Ačko v rozměru 66,35. pokud by ti udělali nikasil na D tak bys tam za 2 měsíce neměl co dát

(reakce na) Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 18:22 | Nahoru | #23
mata-60> ale Pist A ma 66,35 a ted kdyz to teda ma 66,41 prumer valce tak bych potreboval 66,36 nebo 37?

1 reakcí na tento příspěvek Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 18:22 | Nahoru | #24
Jak už jsem tu psal několikrát...Wiseco dělá POUZE Ačkový písty, a potom až výbrusový ( s průměrem tak o 1 - 2 mm větším než je originál). A stejně tak jsem již několikrát psal že po osobních i cizích zkušenostech Wiseco již nikdy. Dej tam Vertex s vůlí 0,05 mm, opatrnějc zajeď a je to zlatý

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 18:26 | Nahoru | #25
Mam zkusenosti s pistama od wossnera zkusim ho teda vzit rikas o 0,05 takze v tom pripade vemu pist o rozmerech 66,36? a jeste mi rikaly ze u wossnera je vule az 0,06 je to mozny?

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 18:29 | Nahoru | #26
66,37 ale muze tam byt i 66,36 a krouzek ma mezeru aspon 0,3mm

Naposledy editováno 04.02.2010 18:33:02

(reakce na) Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 18:43 | Nahoru | #27
PetrTM> www.brumla.com/pistni-sada-wiseco-yz250-02-08 WISECO
Velikosti: 66,35
66,36
66,37

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 18:48 | Nahoru | #28
To jsem take na brumloj zjistoval velikosti pistu.

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 18:54 | Nahoru | #29
To jsem psal Petrovi ze se delaj ty velikosti jako u vsech ostatnich vyrobcu jinak je divny ze po 20 mth je znicenej normalne po 20mth jsem ho mel jako novej

Problém s pístní sadou.

4.2.2010 v 19:07 | Nahoru | #30
Takze kdyz to schrnem melo by to mit vule 0,05 a muze byt i 0,06 kdyz to bude kovanej prej to ma vetsi roztaznost?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist