globalmoto_kveten





Téma: Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?
 
3.2.2010 v 19:13
Našel jsem na inzerátu za 1tis.kč...S opravou takové věci nemám zkušenosti a hlavně ještě jsem nenašel nikoho,kdo by to udělal.SV 650 r.v 99.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 19:15 | Nahoru | #1
Špatné CDI tak možná za pár stovek 1až2 ale za litra

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 19:18 | Nahoru | #2

Dingo> Špatné CDI tak možná za pár stovek 1až2 ale za litra

Jsi asi špatně pochopil situaci Já mám vadný a našel jsem na inzerát jiný(udajně dobrý) za 1tis.

1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 19:23 | Nahoru | #3
origo je jen jeden,kdoví kolik by stála oprava a jestli by to opravit vůbec šlo.
takže neváhej a kup ten za litr,než ti to někdo vyfoukne...

(reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 19:24 | Nahoru | #4

Dolph-cz>origo je jen jeden,kdoví kolik by stála oprava a jestli by to opravit vůbec šlo.
takže neváhej a kup ten za litr,než ti to někdo vyfoukne...

Že jo

1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 19:24 | Nahoru | #5
do SV se montovali diesely?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 19:35 | Nahoru | #6

FALC0N>do SV se montovali diesely?

??????????????????????????????????????????????????????????????????????

(reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 19:38 | Nahoru | #7

MisaV2>Jsi asi špatně pochopil situaci Já mám vadný a našel jsem na inzerát jiný(udajně dobrý) za 1tis.



To bude tím, že ses pořádně nevyjádřil tak příště napiš o pár slov víc, předejdeš nedorozumění.

(Našel jsem na inzerátu za 1tis.kč...S opravou takové věci nemám zkušenosti a hlavně ještě jsem nenašel nikoho,kdo by to udělal.SV 650 r.v 99. )

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 20:11 | Nahoru | #8

MisaV2>??????????????????????????????????????????????????????????????????????


Kdybys nevedel tak CDI je zkratka pro "Common-rail Diesel Injection", kdo neumi prelozit tak to znamena vysokotlake vstrikovani paliva. Proto ta otazka jestli tam je diesel. To co shanis ty je ECU neboli Electronic Control Unit nebo jeste cesky elektronicka ridici jednotka. Konecne se uz odnaucte pouzivat zkratky oznacujici jinou komponentu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 20:13 | Nahoru | #9

Sivock>Kdybys nevedel tak CDI je zkratka pro "Common-rail Diesel Injection", kdo neumi prelozit tak to znamena vysokotlake vstrikovani paliva. Proto ta otazka jestli tam je diesel. To co shanis ty je ECU neboli Electronic Control Unit nebo jeste cesky elektronicka ridici jednotka. Konecne se uz odnaucte pouzivat zkratky oznacujici jinou komponentu.





tak tak, anebo je radši nepoužívejte, kujuu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 20:21 | Nahoru | #10

Sivock>Kdybys nevedel tak CDI je zkratka pro "Common-rail Diesel Injection", kdo neumi prelozit tak to znamena vysokotlake vstrikovani paliva. Proto ta otazka jestli tam je diesel. To co shanis ty je ECU neboli Electronic Control Unit nebo jeste cesky elektronicka ridici jednotka. Konecne se uz odnaucte pouzivat zkratky oznacujici jinou komponentu.



CDI (Capacitive Discharge Ignition)
Systém zapalování popsán v článku zapalování. Ve stručnosti se jedná o zapalování využívající jako zásobárnu energie kondenzátor. Bohužel název CDI se neprávem vžil pro jednotky i induktivního zapalování (TCI) v horším případě pro řídící jednotky všeobecně. CDI je ale jen a pouze jeden z druhů zapalování, které se vyskytuje v motocyklech v menší míře než zapalování induktivní. Použito často na kroskách, endurech a skútrech. Výjimečně i na silničních moto (některé modely GSX-R, některé R6 atd.)

TCI (Transistor Controlled Ignition)
Druh zapalování používaný na většině motocyklů (s výjimkou skútrů a motocyklů bez aku). Spínání primárního vinutí zajišťuje koncový tranzistor. Ten je řízen procesorem se kterým je v řídící jednotce. Zapalování je induktivního typu.

ECU (Electronic Control Unit)
Jedná se o elektronickou řídící jednotku (někdy též jako ECM = E.C.Modul). Pod tímto názvem se může skrývat ať už jednotka zapalování (induktivní, kapacitní), nebo jednotka vstřikování, jednotka řízení přívěry (některé motocykly ji mají mimo hlavní řídící jednotku) nebo jednotka ABS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 20:33 | Nahoru | #11
Dingo> a já měl za to že CDI je jenom zkratka pro vysokotlaký vstřik paliva u dieselu, zas sem o něco chytřejší

nic to nemění na tom že v SV žádný CDI neni ale to je jedno
tyvoe kdybysme v Čechách mluvili česky to by byl klídek...

(reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 20:34 | Nahoru | #12

Sivock>Kdybys nevedel tak CDI je zkratka pro "Common-rail Diesel Injection", kdo neumi prelozit tak to znamena vysokotlake vstrikovani paliva. Proto ta otazka jestli tam je diesel. To co shanis ty je ECU neboli Electronic Control Unit nebo jeste cesky elektronicka ridici jednotka. Konecne se uz odnaucte pouzivat zkratky oznacujici jinou komponentu.

Nevim koho tu ponaučuješ...Nejsem debil(kor,kdyz mam tento motor v Lagune)ale tady jsi na M.cz tak tu asi budu psat o diesel motoru,ne? A myslim,ze 99procent motorkaru napadne o co jde

1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 20:46 | Nahoru | #13
Kup to a neváhej, já kupoval řídicí jednotku jetou za 9tkč z Reichu u nás skoro nesehnatelný a v Suzuki mi řekli 29890kč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 20:48 | Nahoru | #14

dewwil>Kup to a neváhej, já kupoval řídicí jednotku jetou za 9tkč z Reichu u nás skoro nesehnatelný a v Suzuki mi řekli 29890kč

Díky za názor draku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 20:58 | Nahoru | #15
MisaV2> Není zač, ale otestuj si jí, ať není taky v hajzlu... Jinak jsem měl ještě možnost od Ignitechu za 12tkč, ale zase bych jim musel dovézt moto cca na týden, ale daly by se do ní nahrát různý mapy, to jsem si ale nechal jako poslední řešení, kdybych nesehnal jinou...No a po koupi cca týden mi volal týpek, že mi tu jednotku nechá za 3tkč...zákon schválnosti...Já měl v prdeli vypálený ovládání paliv. relé, cca 14 dní jsem jezdil po poradě s elektrikářem na přemostěné relé, takže to dávalo palivo pořád, s tím bylo pár problémků, třeba, že jsem musel nastartovat do 10 vteřin, jinak to nahlásilo chybu a musel jsem znova, potom to nešlo chcípnout ani chcípákem, ani klíčkem, ani přes stojánek, tak jedině bez plynu s kvaltem a pumpa stejně tlačila pořád, takže jsem vytahoval pojistku....no opruz...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 21:08 | Nahoru | #16

FALC0N>Dingo> a já měl za to že CDI je jenom zkratka pro vysokotlaký vstřik paliva u dieselu, zas sem o něco chytřejší

nic to nemění na tom že v SV žádný CDI neni ale to je jedno
tyvoe kdybysme v Čechách mluvili česky to by byl klídek...



Vysokotlaky vstrik paliva je u kazdyho dieslu, u comon-railu je to o vysokotlakem zasobniku paliva.

Bohuzel pro jakoukoli lektroniku na motocyklu se vzil pojem CDI, ackoli je to jen system zapalovani ktery navic na drtive vetsine silnicnich motorek neni pouzit.

Jinak na 99 rok je asi karburator? Tam ta jednotka jen nastavuje predstih podle otacek a polohy klapky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 21:15 | Nahoru | #17

otas1>Vysokotlaky vstrik paliva je u kazdyho dieslu, u comon-railu je to o vysokotlakem zasobniku paliva.

Bohuzel pro jakoukoli lektroniku na motocyklu se vzil pojem CDI, ackoli je to jen system zapalovani ktery navic na drtive vetsine silnicnich motorek neni pouzit.

Jinak na 99 rok je asi karburator? Tam ta jednotka jen nastavuje predstih podle otacek a polohy klapky.

Jojo karbec.Mas pravdu,ta "řídící jednotka" plní jen určité funkce "Klasicke" ridici jednotky...Nic méně kvůli tomu,že je vadná,nehází svíčka jiskru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 21:22 | Nahoru | #18
MisaV2: Máš jistotu, že je to jednotkou? Že nejde jiskra může mít hodně jiných příčin.
Pouvažuj, jestli by se ti nevyplatilo koupit spíše Ignitech za 3100, nový se zárukou. Nebo si s prodejcem z inzerátu domluv nějaké vyzkoušení, abys nevyhodil tisícovku oknem.

Naposledy editováno 03.02.2010 21:22:46

Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 21:22 | Nahoru | #19
A vis urcite ze je to tou jednotkou. On kazdej laik kdyz to nejede, rekne ze to je "jednotkou".

Pritom tahle "jednotka" je z cely motorky zdaleka nespolehlivejsi. Co civky? Kabely? Fajfky? Snimac otacek?

Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 21:33 | Nahoru | #20
Dneska jsem si pujcil z jinyho SV to žebrovaný relé,inducku a tu jednotku.Vsechny dily jsme tam dali a jiskru to hazelo.Jako první jsme vymenili (půjceny za moje) tu jednotku a už to nešlo.

(reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 21:44 | Nahoru | #21

dewwil>MisaV2> Není zač, ale otestuj si jí, ať není taky v hajzlu... Jinak jsem měl ještě možnost od Ignitechu za 12tkč, ale zase bych jim musel dovézt moto cca na týden, ale daly by se do ní nahrát různý mapy, to jsem si ale nechal jako poslední řešení, kdybych nesehnal jinou...No a po koupi cca týden mi volal týpek, že mi tu jednotku nechá za 3tkč...zákon schválnosti...Já měl v prdeli vypálený ovládání paliv. relé, cca 14 dní jsem jezdil po poradě s elektrikářem na přemostěné relé, takže to dávalo palivo pořád, s tím bylo pár problémků, třeba, že jsem musel nastartovat do 10 vteřin, jinak to nahlásilo chybu a musel jsem znova, potom to nešlo chcípnout ani chcípákem, ani klíčkem, ani přes stojánek, tak jedině bez plynu s kvaltem a pumpa stejně tlačila pořád, takže jsem vytahoval pojistku....no opruz...

Taky hezkej příběh.Já už to řešim cca 14dní až dnes jsem sehnal někoho,kdo by mi půjčil ty díly abych to mohl vyloučit.Někdy se to chová jak ženská

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 21:49 | Nahoru | #22

otas1>Vysokotlaky vstrik paliva je u kazdyho dieslu, u comon-railu je to o vysokotlakem zasobniku paliva.

Bohuzel pro jakoukoli lektroniku na motocyklu se vzil pojem CDI, ackoli je to jen system zapalovani ktery navic na drtive vetsine silnicnich motorek neni pouzit.

Jinak na 99 rok je asi karburator? Tam ta jednotka jen nastavuje predstih podle otacek a polohy klapky.



Takže ta jednotka se jmenuje TCI

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 22:40 | Nahoru | #23

Dingo>Takže ta jednotka se jmenuje TCI



Porad to nechapes, TCI neni jednotka. TCI je druh zapalovani. Induktivni zapalovani bez mechanickeho kontaktu. Staci si precist co si sem zkocpil z webu Ignitechu.

Naposledy editováno 03.02.2010 22:41:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 22:49 | Nahoru | #24

1100Virago>MisaV2: Máš jistotu, že je to jednotkou? Že nejde jiskra může mít hodně jiných příčin.
Pouvažuj, jestli by se ti nevyplatilo koupit spíše Ignitech za 3100, nový se zárukou. Nebo si s prodejcem z inzerátu domluv nějaké vyzkoušení, abys nevyhodil tisícovku oknem.

Stojí za uváženou

(reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

3.2.2010 v 23:09 | Nahoru | #25
MisaV2> Zkusil bych toho Ignitecha jak ti tu kluci radí, ta cena je fakt v pohodě a máš to nový se zárukou. Taky do něj na jaře pudu

(reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

4.2.2010 v 07:03 | Nahoru | #26

otas1>Porad to nechapes, TCI neni jednotka. TCI je druh zapalovani. Induktivni zapalovani bez mechanickeho kontaktu. Staci si precist co si sem zkocpil z webu Ignitechu.



co je TCI říkáš skoro dobře až na to že může být řízeno jak kladívkem tak bezkontaktně a vzhledem k tomu, že to SV má karburátor, tak ta je to TCI.

(reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

4.2.2010 v 07:53 | Nahoru | #27

MisaV2>Jsi asi špatně pochopil situaci Já mám vadný a našel jsem na inzerát jiný(udajně dobrý) za 1tis.



tak co řešíš? to je zadarmo...

(reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

4.2.2010 v 07:54 | Nahoru | #28

FALC0N>

tak tak, anebo je radši nepoužívejte, kujuu



ECU...třeba..

1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

4.2.2010 v 23:49 | Nahoru | #29
Tak jsem to za ten litr obědnal.Mám ještě dotaz:Zatim jsem takhle na dobírku kupoval jen veci z E-schopu a tam kolikrát píšou-PŘI PŘEVZETÍ SI ZKONTROLUJTE ZDA JE ZBOŽÍ V POŘÁDKU,POZDĚJŠÍ REKLAMACE SE NEUZNÁ(vztahuje se to,i na to aby v balíku bylí vsechny obednane veci atd.)Mohu toto udělat i v tomto případě?Lidi jsou dneska svině,nerad bych převzal balík např.s pantoflí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se opravovat CDI,nebo koupit jiný?

5.2.2010 v 11:52 | Nahoru | #30

MisaV2>Tak jsem to za ten litr obědnal.Mám ještě dotaz:Zatim jsem takhle na dobírku kupoval jen veci z E-schopu a tam kolikrát píšou-PŘI PŘEVZETÍ SI ZKONTROLUJTE ZDA JE ZBOŽÍ V POŘÁDKU,POZDĚJŠÍ REKLAMACE SE NEUZNÁ(vztahuje se to,i na to aby v balíku bylí vsechny obednane veci atd.)Mohu toto udělat i v tomto případě?Lidi jsou dneska svině,nerad bych převzal balík např.s pantoflí



pokud se nepletu, tak podle zákona i na použité věci je nějaká záruka...ne?
tak jako tak je to irelevantní. na poště tě to nenechají otevřít dokud to nezaplatíš. takže jestli pantofli vyndáš na poště nebo doma po dvou dnech je jedno.
každopádně si myslím, že málokomu za litr nestojí mít problémy...Doporučuju hned nasadit a vyzkoušet zda funguje
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist