1 reakcí na tento příspěvek celkem vtipna reklama
Pohon je svěřen celému řetězci impozantních soustrojí. Prvním z nich je největší lahůdka celého pokrmu - ryze adrenalinotvorný pětilitr V10 90 st., přeplňovaný dvojící výfukových turbodmychadel s celkovým přetlakem 2,0 bar, kromě plynule variabilního časování sacích i výfukových ventilů vyšlechtěný i přímým vstřikováním benzínu FSI, výkonným mezichladičem stlačeného vzduchu a dvěma olejovými ochlazovači přímo v nasávacích otvorech na bocích. To vše rovná se plných 610 koní (449 kW) a především podmanivý kroutící moment 750 Nm, vhodným vyladěním rozprostřený do širokého spektra použitelných otáček (1.750 - 5.800 / min), díky čemuž je možno s tímto superpotentním agregátem jezdit i jinak než těsně před červeným polem otáčkoměru. První třímístnou číslici ručka rychloměru mine 3,7 vteřiny od pevného startu.