paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ktm lc4 620 našlápnutí za studena
 
1.10.2007 v 20:53
koupil jsem si nedávno ktm lc4 620 r.v. 97 za studena absolutně neprošlápnu kompresi,dle rady prodávajícího si nastavím píst do správné polohy-za tepla v pohodě,ale jak je studená tak ani náhadou.
mam 70 kg,jediná momentální možnost je z kopce s dekompresorem a pak ho pomalu pustit.
na ventily a olej se teprv chystám. díky za radu :rolleyes:

(reakce na) Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

1.10.2007 v 21:05 | Nahoru | #1
kubajsnik>POckej tam je ten runi dekompresor ne? Tak ho chytnu srzim, jednou normal porslapnu. Pak ho chytim znova a trosku jen slapnu na nakovacku pustim dekompresor a mel by zustat viset!!!! no a ted na to hupsnu a uz vrni.

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

1.10.2007 v 21:09 | Nahoru | #2
mam ktm gs 620 rd važim 75 kg nechitala ze začátku sem jí nemoh nastartovat jedině na stojan a hodiny na tom skákat pak sem se to naučil bez stojanu občas chytla občas ne pak pět dní jela dva ne tejden sem s ní jezdil do školy a v pátek to pryšlo ráno chytla ůplně v pohodě ale odpolednesem jí startoval půl hodniny. Výsledek byl ten že sem tejden hledal chybu a nakonec sem jí dal do servisu a tam zjistili že je vháji zapalko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

1.10.2007 v 21:16 | Nahoru | #3
párkrát prošlápnout a se sitičem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

2.10.2007 v 07:46 | Nahoru | #4
nemůžu protočit kompresi,dekompresor má,s nim to prošlapu,pak šlapu do cvaknutí neboli do komprese,pak ho zmáčknu prošlápnu o kousek tak o 1/6 pustim ho a zase trochu prošlápnu a pak na to skočim-komprese mě zastaví tak v polovině našlápnutí,teplý to protočim studený ani náhodou :(

(reakce na) Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

2.10.2007 v 07:50 | Nahoru | #5
kubajsnik> To je divný, já s tím na LC4 taky nemám problém, ale pravda je, že na to musím fakt šlapat. Chce to asi cvik

(reakce na) Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

2.10.2007 v 08:11 | Nahoru | #6
kubajsnik>...měl sem taky 620 sice rok 2000, ale to takovej rozdíl nebude.Abych řekl pravdu tak první dny co jsem jí měl sem jí nakopl tak na 30. pokus. A cca po dvou měsících šla na první kopanec i v - 5. Neměl jsem s tím sebemenší problém.
Nejdřív jsem zapl sitič, zmáčkl dekompresor prošlápl (někdy 2x), pustil dekompresor, prošlápl cca o 1/6, páčka dekompresoru se začala vracet do původní polohy a tak hop a už to vrčelo. Ale fakt to chce cvik a doporučuju dobrý boty, jednou v keckách mě vzala přes kotník, sem se málem pos...

Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

2.10.2007 v 09:39 | Nahoru | #7
míval jsem LC4 620 SC, 00", a ta šla i v pantoflích...lépe studená než teplá, měla automatický dekompresor a po vytažení sytiče startovala super ;)

2 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

2.10.2007 v 19:57 | Nahoru | #8
To je divny LC4 jsme meli doma myslim 4 a nastartoval sem je i ja :shy:

(reakce na) Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

2.10.2007 v 21:51 | Nahoru | #9
Susak11>konečně se mi to dneska podařilo,chce to aby komprese byla když je páka skoro dole, jak je teplá tak je to pohoda,jinak ten dekompresor nejde použít při startování alespon sem nepřišel na to jak,díky všem za rady :thmubup:
p.s. zkoušel sem jí nakopávat v práci kde nemam pořádný boty tak sem si do tenisek dal 3 kousky sololitu a bylo to :lol:

(reakce na) Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

2.10.2007 v 21:53 | Nahoru | #10
jinak při sebemenšim otočenim plynu se hned vytáčí,jde to něčim zmírnit?

Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

9.10.2007 v 18:49 | Nahoru | #11
to je nějaký divný jak to popisuješ...ti to de našlápnout jen když máš nakopávačku dole?
ja startuju takhle...
1.) bez jiskry ji našlapu přes dekopresor cca 5x
2.) našlápnu horní úvrať
3.) s dekompresorem ji dostanu tesně pod horní uvrať, je to znát takovy málý poskočení..nechce to prošlápnout moc
4.)našlápnu s jiskrou a je nastartováno...zatím sem neměl problém...jen když je nahovno benál....nebo když ji položim tak musim našlapat znovu benzín

Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

10.10.2007 v 09:05 | Nahoru | #12
...zrovna jsem byl včera navečer u kámoše co má LC4 640 r.v. cca 2003.Má ji asi rok a ještě ani jednou se mu jí nepodařilo nastartovat nakopávačkou, vždy jen startérem.A já už nemám KTM-ku ale monstera, tak sem jí pořád očumoval. A na otázku jestli se můžu svézt mi odpověděl jedině když jí nakopnu. Vzhledem k tomu že jsem byl zvyklej ze 620 supercompa, tak chytla na podruhý. A já vesele mazal. Když jsem přijel tak tam pořád stál jak roura a nechápal. Nevím podle mě to taková věda není, lae chce to trochu grif.
...tak asi tak

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

15.10.2007 v 22:39 | Nahoru | #13
Jsem čerstvý majitel 660SMC r.v. 2003. V podstatě moje první moto (když odmyslím fichtla v 16ti, dnes je mi 34) Měl jsme ze startování kopačkou strach, ale přišel jsem v normálních vyšších botech (žádné MX speciálky), kluk mi řekl ať nic neřeším a poprvý prošlápnu s dekompresorem, pak páku nahoru, pustit dekompres a šlápnout (na plyn nesahat). Chytla mi na první pokus a to jsme to fakt nikdy v životě nedělal. Chytá tak i bez sytiče studená. Pokud z toho někdo máte strach, tak podle mě nemusíte, neboť moto v solidním stavu musí chytat jak víno a nastartovat to musí zvládnou i 50kg ženská.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

16.10.2007 v 07:35 | Nahoru | #14
XarlieN>
.....tak,tak *yes* *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

19.10.2007 v 18:35 | Nahoru | #15
ktm620>zkrátka de o to dostat píst hned za kompresi a pak na to skočit,našláp bych jí teď už snad i bosej,samozřejmě šlapat jen tak na náhodu nemá cenu :)

(reakce na) Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

22.10.2007 v 11:18 | Nahoru | #16
kubajsnik>>
...sem ti to říkal, první měsíc sem se taky trápil a pak jen hop,dup a jelo se.
Chce to grif, pak se budeš spíš divit jak to že ti to nešlo. :)

Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

31.1.2010 v 19:58 | Nahoru | #17
zduř kluci mám KTM 620 GS ....bezproblémová motorka .....liju jenom benzín a měním řetězovky....prodávám na to papíry italské jednoduše přepsat na české cena 5000 možná dohoda

Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

1.2.2010 v 13:30 | Nahoru | #18
Musím se taky podělit se zkušenostmi, mám KTM 620 SC 97" taky nechtěla chytat ale když ji párkrát prošlápnu na dekompresor, zapnu sytič a ucpu sání, normálně do násosek pod sedlem nacpu hadr tak chytne na poprvý max. na podruhý...

Ktm lc4 620 našlápnutí za studena

23.1.2022 v 22:36 | Nahoru | #19
Zdarvím ve spolek, pořídil jsem KTM 620 Supercompetion Supermoto, r.v. 2001. Měla prasklou hlavu, takže generálka vršku motoru, včetně zánovní hlavy a teď se pokouším o první starty (moje první zkušenost s čistou mechanikou bez startéru ) Postupuju podle toho, co už zde bylo napsáno, tedy našlapat 3-5x s dekompresorem, aby si natáhla směs, potom pustím dekompresor, našlapu do horní úvrati (po cvaknutí automatického dekompresoru), převalím to ještě o zrhuba 5-10 stupňů a šlápnu, dvakrát z pěti snažení mi chytla a bežěla bez problému. O co mi ale jde, je na co sáhnout na karburátotu (Dell´orto PHM 40 SD), tuším totiž, že ty dva úspěšné starty byly spíš náhoda... Dokázal by mi někdo poradit, zda má být vytažený sytič: A) černý špunt na vytažení a pootočení, umístěný na automatickém napínáku řetězu nebo: B) malý talířek (podle manuálu by to měl být sytič na teplé starty), který se axiálně povytáhne přímo na těle karburátoru? V jakých polohách by tyhle členy měly být při studeném startu v aktuálních podmínkách, kdy je lehce pod nulou? Díky za případné rady

Naposledy editováno 23.01.2022 22:37:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist