1 reakcí na tento příspěvek spojka
jonny>muzou byt vytahane pruriny,spatny olej,nebo zapalene lameli...
Tak, tak. Když ti to furt klouže, tak ty lamely už budou skoro určitě vypálené. Jediný řešení je dát nový lamely nejlíp i s novejma pružinkama a pokud to furt nebude ideální, tak co nejdřív přejít na jinou značku oleje.
Naposledy editováno 16.01.2010 11:56:41
1 reakcí na tento příspěvek spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka
Tom46>no teďkom už jsou lamely spálené jen když dám nové abych je zase hned nespálil pružina je tam taková jedna jako by centrální takže se nedá podložit
Každá pružina jde podložit, jen musíš sehnat tu pravou podložku
Ale vážně, když dáš novou pružinu, tak s novejma lamelama by neměl být problém.
noend>Každá pružina jde podložit, jen musíš sehnat tu pravou podložku
Ale vážně, když dáš novou pružinu, tak s novejma lamelama by neměl být problém.
presne tak! Kazda jde podlozit! Samozrejme ze tam nemuzes dat to co nekde najdes. Kamarad co dela na CNC masine me udelal presne podlozky z osazenim... A jestli uz mas spojku spalenou,misis ji stejne vymenil ale i ty plechy mezi lamelama...
Naposledy editováno 16.01.2010 12:07:41
1) nedal jsi tam motocyklovy olej, ale např. olej co patří do auta a auta mají suchou spojku a ten olej nema aditiva "pro spojku" a tak to na tom oleji muze zacit prokluzovat. Naprava: Stačí vyměnit olej za motocyklovy a bude to ok.
2) zvedals to na zadní přes spojku, pálil gumy, jel s mašinou na doraz (olej se až tak nestačil chladit) a pořád si řadil a podřazoval, ze jsi brzdil spojkou, atd. A tím jak pořád byla ta spojka v činnosti (popřípadě ještě hodně teplý olej), tak se ti na těch lamelách napálil olej. A začalo to klouzat. Naprava: Vymenit vsechny lamely.
3) stejný případ jako 2), ale s tím, že jak to začalo klouzat si to nechával klouzat. Náprava: Stejný případ jako 2) + navíc podívat se na plechy a pokud budou nejakým (byť nepatrnym) zpusobem zkroucene a nebo by meli mit na sobe vypalene plošky, stačí i malé, je to videt kdyz to pořádne ocistis technickym benzinem a budes s nima otacet. jsou to tzakove hnede, az na okrajich modre plosky a ty plechy mas bodove vypalene a nedolehaji ti celou plochou a klouze spojka. Takze vymenit plechy i lamely.
4) to je malo pravdepodobne, nekdo si ti hral s vuli spojky...
Poznámka: pruziny neobjednávej. to je uplne zbytecny, ty vydrzi s konstantnimi vlastnostni klidne 10 let... akorat bys vyhodil penize...
Naposledy editováno 16.01.2010 12:55:45
Tom46-jestli máš manuál, tak je tam určitě i jak změřit tu talířovou pružinu, měří se u ní její výška, tak si v manuálu najdi jaká je minimální povovelá a změř tu svou a porovnej to s údajem v manuálu ať zbytečně nekupuješ novou. Jinak jak bylo řečeno výše krom lamel to může být i nevhodný olej.
.. kdo maže, ten jede
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35894 | Dnes v 02:54 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 617 | Včera v 22:10 Ozzy_ |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | Včera v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |