1 reakcí na tento příspěvek Stari motocyklu
Navíc 97 je tak akorát... Když vidím tvoji obavu, že to za pár let bude mít velmi nízkou prodejní hodnotu, mě napadá jediný - tu hodnotu už tu má teď, víc jak 25 bych nedal
Já první motorku koupil za 50, za 3 roky jsem sebou 6x flákl, oprava spočívala ve stříknutí plastů sprejem, rovnání šavlí na lisu a rovnání ráfku za 300,-
No a po 3 letech šla z domu za 40 ...
Co se tyka toho rocniku... Je napsana jako GS500E, ale ma kapotaz... Puvodne jsem teda sazel na dodatecnou prestavbu..
Jinak nejedna se o provokaci...
Po roce nas ted cekaly na vymenu loziska v rizeni (drhlo to) a motor je zespodu docela spinavej od oleje, ale to starsi moto budou proste a nevadi to provozu, ubytek oleje na ten rok normalni. Nelze samo srovnavat s novyma moto.
Takže bych se toho tolik nebál, pokud seženeš pěknej kus, je to bez starostí jako novější moto, popř člověk poopraví základní věci jako řízení, trochu tlumiče aby nesákly, třmeny, ložiska v kolách aby nebyly na odpis a kapaliny a jezdíš ty dva roky bez povšimnutí.
Na to řízení si pozor dej, to jen tak nikdo nemění a nemaže a máme druhou starší moto (jena 94 a druhá 97) a u obou se to muselo opravit.
1 reakcí na tento příspěvek Stari motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Stari motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stari motocyklu
- mám 405ku z 92 (jo, 18 roků) a v pohodě, jen to vrčí a jede, tj. všechno, co po autě chcu
- neřešíš spolehlivost u motorek? hmmm
- někdo najede na motorce ročně i 20 (já autem asi 10), navíc auta nemusí přežít tolik srazů a studených omezovačů, jak motorky při prodlužování přirození popř. příkopů, když se někdo rozhodne být motorkářem, 5x se zahodí a pak to prodá, protože je to nebezpečné
vem nějaký pěkný kousek, nejlíp s lakem, na kterém je vidět stáří (ale bacha, s poškrábanou motorkou nebudeš IN ) a neřeš to..
Naposledy editováno 09.01.2010 11:28:51
Dolík....>Twister>
- mám 405ku z 92 (jo, 18 roků) a v pohodě, jen to vrčí a jede, tj. všechno, co po autě chcu
- neřešíš spolehlivost u motorek? hmmm
- někdo najede na motorce ročně i 20 (já autem asi 10), navíc auta nemusí přežít tolik srazů a studených omezovačů, jak motorky při prodlužování přirození popř. příkopů, když se někdo rozhodne být motorkářem, 5x se zahodí a pak to prodá, protože je to nebezpečné
vem nějaký pěkný kousek, nejlíp s lakem, na kterém je vidět stáří (ale bacha, s poškrábanou motorkou nebudeš IN ) a neřeš to..
Spolehlivost resim, neresim vybavu. Pac u motorky nehledam ABS, klimatizaci, elektricky stahovany okynka apod Asi to z meho predchoziho prispevku blbe vyznelo...
20 tacu na motorce je pro me dost nerealne.. zatimco v aute tuto hranici hrave prekracuju.. Uznavam ze mozna podle sebe soudim jine, ale zatimco motorku nechavam zahrat a garazuju ji, tak auto zije neustale v provoznich podminkach... Nu coz co jsem chtel vedet jsem se dozvedel...
Jeste si nekde zkusim najit na co se podivat pred koupi. Diky za spolupraci