Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 11:35 | Nahoru | #361
David gas> Nemáš pravdu, gasíku. Na HQ WR 250 jsem najel 8600 km s jedním pístem - hodiny to nepočítalo, ale mohlo to být tak těch 180, možná i 200. A vše bylo v pohodě, žádné hluky, jen komprese byla o něco nižší, než u nové. Pak jsem to prodal, tak jsem nic neměřil. Ale další majitel je možná ještě radši, páč se to dá lépe spouštět (HQ není jako GG). Na to jeho vrknutí dvakrát za měsíc (možná). A známe se, takže problémy bych se dověděl. Někdy se ho zas sám zeptám. Takže pokud je Gas podobně kvalitní, jako HQ, tak možná najedu těch 200 hod. nebo 10000 km (podle toho, co nastane později ), a pak si někde půjčím měřidla a napíšu to sem . Také je třeba vzít v potaz, že 2/3 najedu po silnici. Tam mám (pro zajímavost) s dlouhým převodem spotřebu i do 5 litrů při rychlosti do 90 km/h. Zbylou třetinu najedu na tratičce, která je lehká. Nebo jedu potrénovat výjezdy opařanského endura. Mým stylem motor rozhodně netrpí. A o stupačce jsem tu nic nepsal, pokud se pamatuji. S GG jsem měl úplně jiné starosti. Celkovou spotřebu při tomhle provozu mám mezi 6 a 7 litry.

Naposledy editováno 05.01.2010 11:37:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 11:40 | Nahoru | #362
Itall> podle standartniho prepoctu je 10 000 km priblizne 300 mth...

(reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 11:43 | Nahoru | #363
Itall> kazdopadne pak posli foto, jak pist a valec po tom vypadali ja ho vymenim ted na jare (nakejch 2500 km) a budu v tom kazdejch cca. 2500 km pokracovat, precejenom pist stoji 3500kc a jeste k tomu mam jeden v pribalu, tak neni co resit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 11:44 | Nahoru | #364
Itall> trošku pleteš věci dohromady...předně....při tvém popisovaném stylu ten úbytek výkonu nezaznamenáš. Ten projev není zas tak markantní, ve vysokejch to jede skoro stejně, opotřebení je znát hlavně ve spodku a v reakci na plyn. Jelikož to není náhlá záležitost, ale postupný, ani ti to nepřijde. Ale....ten píst se sjíždí víc a víc, zvětšuje se jeho vůle ve válci, čím větší je vůle, tím víc tam "kvrdlá" a ničí válec. Naštěstí pro tebe nemá Gáj sání do válce....tam by se ti při tomhle zacházení pravděpodobně brzo píst rozpadnul. On to sice vydrží, ale né donekonečna. Takže až ti píst praskne a zničí válec, ojku a spol ( třeba se to nestane), doufám že tu nenapíšeš že je to proto že GG je nekvalitní...nebo nevydrží tolik co Huska. Bude to proto žes zanedbal výměnu.

(reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 11:55 | Nahoru | #365
Uvalak> Čeče, teď jsem tu napsal, že 2/3 najedu po silnici. Tam mám mnohem vyšší průměrnou rychlost, než v terénu. Zatím mám najeto přes 6000 km a přes 140 mth. Takže 10000 km bude asi 230 mth, možná méně, protože se stále zrychluji .

(reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 13:52 | Nahoru | #366
PetrTM> Já sem toho loni moc nenajel,dodělával jsem barák,letos to snad bude lepší..Trénink jsem nahrazoval nasazením,tak nebyl závod,kde bych se neválel

(reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 14:12 | Nahoru | #367
PetrTM> Právě proto, že využívám hlavně středního rozsahu otáček, tak nižší výkon poznám. Kor u GG, kde motor nemá tak dobrý průběh výkonu, jako HQ. Jinak souhlasím, že ve vysokých otáčkách to tak moc znát není, ale mechanická hlučnost je pak už vyšší. Pokud by GG nevydržel to, co HQ, tak prostě nevydržel to, co HQ. Já bych s takovým hodnocením neměl žádný problém. Nemám žádný zájem na GG ani na HQ. Pouze popisuji, co se děje. Mám za to, že jsem tu nepsal, že by GG byl nekvalitní. Pouze oproti HQ měl nějaké nedodělky a také neumějí vyrobit motor jeden jako druhý. To v dnešní době sice není nejlepší vizitka, ale jinak to teď funguje slušně. Naopak nejsou problémy s elektrikou (u HQ to bylo daleko více - nějaké drátky, doteky, žárovky, tachometr) a vlastně jsem u GG neměnil ani svíčku, která mě zprvu vůbec nenadchla funkcí, ale životnost tedy má. Kdo jezdí závody, tak jistě preventivně mění, já to nemám zapotřebí, dokud není alespoň drobný náznak zhoršené funkce, a to si dost hlídám. Mě se ještě žádný píst nikdy nerozpadl a nic jsem nezadřel (kromě Jawy 90, staré 20 let). Kromě toho HQ jsem provozoval v daleko těžších podmínkách - méně silnice, více terénu a těžší tratě.

Naposledy editováno 05.01.2010 14:14:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 15:05 | Nahoru | #368
PetrTM> Tak to s tebou nemůžu souhlasit, já si dělám licenci jen kvůli soutěžím, to je úplně něco jinýho než CC nebo ježdění po lesích kolem baráku, měl bys to někdy zkusit, je to fakt super Soutěže jako např. U. Janovice, Mšeno, Šumperk ... jsou dost dobrý a divil by ses kde se všude jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 15:17 | Nahoru | #369
PetrTM> Ještě si uvědomuji, že na Pragovce ED 250 jsem za 3 roky najel asi také téměř 10000 km (neměla tacho) a nižádný problém s pístem nebyl. A jezdila 1/3 na crossové trati stále pod plným plynem, protože na té to jinak nešlo. Nový majitel něco pojezdil a píst vyměnil. Válec v pořádku. Pragu bychom asi neuvedli jako vzor kvality, ale tyhle věci držely. Tak proč ne u známých značek, které jsou všechny přece "nejlepší". Pragovka, pokud se pamatuji, nepoznala plně syntetický olej. Jezdil jsem v ní polosyntetický olej do zahradní techniky Total Prosylva 2T a posléze polosyntetický Trysk Rapid 2T. Jestli do vašich motorek lijete oleje za těžké prachy a měníte písty furt pryč, tak se nad tím zamyslete. Někdy to neškodí.

Naposledy editováno 05.01.2010 15:42:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 15:51 | Nahoru | #370
dávač> Nj, jenže kolik takovejch soutěží loni bylo...žádná, a debilní endurosprinty mě nelákají... ...nemyslím že by letos situace byla lepší. Prostě mě baví CC víc, na enduru mi chybí ta přímá soutěživost.

itall: ano, leju drahý oleje, a písty měním z prevence....ale v tom si asi neporozumíme ....každej na to máme jinej názor. Na TM 125 jsem píst dal, pak si to koupil člověk kterej taky "novej nepotřeboval", dyk to pořád jelo. Pak se píst rozpadl a zničil motor natolik že už nemělo cenu do toho investovat.

(reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 16:01 | Nahoru | #371
PetrTM> Opravuji: nezamýšlejte se. Je to každého věc. A potom - kvalitní a nepředražené oleje by podražily, jako se to už stalo u Castrol Garden syntetic. 125 ccm je něco zcela jiného, tu bych doma nesnesl. Ale např. motocross 200 ccm už by zajímavý byl. Mám za to, že třída 125 nemá budoucnost a už se to pomaličku projevuje - zvyšuje se objem na 150, ale jde to moc pomalu, lepší by byly dvoustovky. Stejně tak u 4T si myslím, že má smysl objem 300-450. Zas na to už někteří výrobci přišli, třístovky se začínají objevovat, ale zas to jde strašně pomalu. Tedy pro mě, ale nemládne nikdo .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 16:05 | Nahoru | #372
Itall> Jen si uvědom že chcát proti větru je někdy nepříjemný. Před pár lety jsem sem na forum napsal něco o tom že na svým Husabergovi mám nalítáno přes 300 hodin a všechno drží.... to bylo haló...pak jsem sem psal že mám 500 ..... nyní 650 /ale už jsem ho na 500 hod dělal - bohužel jsem ho natvrdo utopil a přerušil tak dlouhodobý durability test :)..../

Jenže je pravda že to není univerzální návod jak s motorem zacházet aby to co píšeš vydržel všem. Je potřeba zvážit okolnosti a mít skušenosti s motory obecně, znát nasazení. Vědět že nejdražší olej nemusí být nejlepší pro moje účely, jak zacházet s motorem.... je toho víc, něco možná znáš něco děláš dobře ani nevíš .

Teď už to nikde moc nepíšu a užívám si toho co znám,... běžně jsem se začal dočítat o motokách které taky vydrželi víc než co je v manuálu..... pak taky vidím olítaný jebky s strašně málo hodinama ... no nasměju se.

Rady dám každýmu kdo o to stojí, pokecám s rozumnejma lidma a nenasírám servisáky, obchodníky kterým utíkaj kšefty a nedělám z ostatních blbce že házej prachy z okna..... jen někdy . Je to totiž každýho boj a pravidelným servisem ještě snad nikdo nic nepokazil. Takže pro ty kdo neznají a nemají cit pro věc - motor, je manuál sázka na jistotu.

O tomhle se dá dobře pokecat třeba s Vana a dalšíma co mají obdobný zkušenosti. Tak asi tak aby sis svoji radost neměnil v hádání s kámošema s kterejma si někdy v budoucnu můžeš pěkně pojezdit. A o to přece de, ne

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

5.1.2010 v 17:42 | Nahoru | #373
Otázka servisu.
U kategorie enduro snad je prioritou držet funkční vlastnosti a provozní jistotu. Pokud je pro někoho cílem servis řešit jinak, tj. dokud se roztočí a jede tak je vše v pohodě nemám mu nic za zlé. Ale já bych zde nechtěl diskutovat jestli někdo vyhazuje prachy a někdo jezdí na vyjetej kuchyňskej olej a je to super. Pokud mám Gas Gase nebo jinou motorku této kategorie , tak chci mít garanci, že když s ním vyjedu a pojedu ostře, tak mi ojnice z motoru nevyběhne a nechci dělat databázi těch, kterým ještě nevyběhla.
Takhle si myslím, že by měla být vedena zdejší diskuze.
Druhá věc je třeba provoz silnice vers. terén. Myslím, že je všeobecně známo, že nejhorší životnost je u motardů. Právě proto, že rázy v motoru vznikající z vysoké adheze mají na původně off roadové motory silně negativní vlivy.

Využijme rozumné diskuze k výměně rozumnejch názorů, prosím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 17:56 | Nahoru | #374
MikiberG> Máš zcela pravdu, myslím si totéž, ale dík, že jsi mi to připomněl . Také nikoho nenavádím, aby se choval jako já. Pouze píši své zkušenosti. Rovněž nikoho nechci naštvat, jen jsem naivní , doufám, že to tak všichni berou. Je fakt, že by mi nevadil v odpověď i názor na rovinu jako třeba: "Hele, možná máš pravdu, ale mě tahle pravda nevyhovuje." Ale určitě sem přispívají i lidé, kteří leccčemu rozumí a zaznamenal jsem i rady, které se snaží skutečně pomoci. I na mou adresu. Takže fórum je z mého hlediska určitě dobré. Obchodní zájmy jsou obchodní zájmy, na tom dnes stojí svět. Nedovedu odhadnout, nakolik ovlivňují názory zde ve fóru. Někdy je mi všelijak, když si vzpomenu, jak v socialismu se nesmělo o něčem mluvit, protože to bylo např. politicky nepřijatelné a v kapitalismu zas se nesmí o něčem mluvit, protože by to byla např. reklama. Ale filosoficko-politologické úvahy tady asi rozvíjet nebudu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 18:07 | Nahoru | #375
Itall> Nepleťme objektivní fakt, že na 125 ccm se nutnost udržování motoru ve vysokých otáčkách projevuje v rychlejším opotřebení motoru se subjektivním názorem, zda bys doma snesl nebo ne tuto motorku.

Myslím, že to že ji doma nechceš mít není až tak zajímavá informace. Já ji doma mám a mám pro to dost dobrejch důvodů.

(reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 18:20 | Nahoru | #376
kixs2> V podstatě nejsme ve při . Enduráci kolikrát spíše zničí motor, než motokrosaři. Už jen proto, že ho týrají rychlými přejezdy po silnici při krátkých převodech. Ovšem zcela něco jiného je, když jedu do 90 km/h při převodu, kde max. rychlost je přes 130 km/h. Vždy si na nové enduro dávám podstatně rychlejší převod, páč jinak se s tím po silnici nedá jezdit. Chovám se tak, že motor je můj, chci, aby mi vydržel a po silnici se chci pohybovat svižně. To je jedna z příčin dlouhé životnosti motoru. Nepíšu, že tajemství, páč jsem to tady psal už několikrát. Dále v terénu se nepohybuji v režimu vysokých otáček, pokud to není nutné. Nikdo z hobbistů tam potřebuje mít stále 50 koní, přesto někteří jezdí i s větším objemem zbytečně v režimu vysokých otáček. Nevím proč, asi jim to přijde více "racing". Můj styl se vyznačuje tím, že má-li motor na to, využívám maximálně jeho pružnosti. Nikdy jsem tímto stylem nebyl pomalejší, než většina jiných hobbistů. Těch pomalejších bylo vždy podstatně více. S HQ WR 250 to šlo výborně, s GG ED 250 už hůře, ale také to jde, pomáhá šestikvalt. S Pragou ED 250 to jistě nešlo, tam se jel v terénu "full" pořád, ale po silnici ne. Přesto se motor nerozpadl, a to hodně dlouho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 18:34 | Nahoru | #377
kixs2> No, jenže ten můj subjektivní názor vychází právě z toho objektivního faktu, že takový motor by mi nevydržel. A já potřebuji motorku, která bude jezdit bez toho, abych jí moc sloužil. Samozřejmě hmotnost 125 by se mi také líbila. Proto také jsem tu před chvílí psal, že dvoustovku bych skousl. Ta může mít hmotnost téměř jako 125 a motor je výkonnější, pružnější a méně točivý. Ideálně spíš pro cross, než enduro. Ale krosy vůbec nejsou, a pokud budou, já budu v důchodu. Endura jsou jen KTM - pro mě drahá a nevěřím tomu, a pak GG - ten je slabší a po zkušenosti s 250 bych radši níže nešel . K tomu servisu: určitě to nestojí tak, že se buď vyhazují prachy anebo se jezdí na použitý kuchyňský olej. Takže to není tak, že buď si koupím drahý olej, nebo zničím motor. Dokonce to není ani tak, že buď si koupím drahý olej, nebo si snížím životnost motoru. Jestli ti to vyhovuje nebo ne, to je jiná věc, samozřejmě chápu.

Naposledy editováno 05.01.2010 18:48:08

(reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 18:41 | Nahoru | #378
Itall> Jo, takže super jsme na objektívním základě, že ty čekáš delší servisní interval a častější revize u 125 ccm ti nevyhovuje. To přece jen zní techničtěji a lépe.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

5.1.2010 v 21:03 | Nahoru | #379
To je právě ten úhel pohledu. Jestli jezdím top 10 v republice, mám a užívám vše na max - pak i servis musí být max. Pokud jsem hobík a myslím si že svojí 300-2T jedu na max. tak pak servisuju max. Já mám 450 a její potenciál využiju na max tak z 10%, jinak jedu kadla kadla, tak proč bych měl servisovat podle příruček. Prostě to dělám jak je potřeba.
Pak jsou lidi kteří si nechají poradit od svého "doktora", věří mu, vybrali si ho, nerozumí tomu - tak je to OK.
Samozřejmě pokud tady kixs2 uvádí 125 cross jako středobod motorek, budou předešlé úvahy pokřivené jeho zrcadlem.
Myslím že diskuze byla vedená někde kolem oběmů 250-2T a např 450 - 4T. A potom je vše průměrnému pozorovateli jasný - menší oběm = víc servisu a obráceně, kros = víc servisu atd..... Mám li 125 a výkonově to je na mě tak akorát, tak tam ladím každýho koně.... no.. takovejch tu moc není.... ale můžou si to myslet.
O stolních a jinejch olejích to zde nebudu rozvádět protože tomu stejně málokdo rozumí tak, aby bylo o čem....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

5.1.2010 v 21:13 | Nahoru | #380
MikiberG> Tak se hned nerozčiluj. Psal jsem o 125 ale to jen z důvodu toho, že tady padlo něco ve smyslu, že by to někdo doma nesnesl, ale že 125 potřebuje trochu víc péče než 300 v tom se snad shodnem. A sám jezdím 450, už mi to sedí víc.
Ale plně souhlasím, že je spousta lidí, kterí vyhazujou písty jen proto, že jim to někdo nakukal, ale pak je tu dost lidí, kteří jedou stovky hodin a pak to " ještě jede".
Ale ani o jeden extrem mi nejde, proto snad tady ta diskuze je.

Gasgas 250 07

5.1.2010 v 21:26 | Nahoru | #381
Ne, nerozčílilo mě to, .. myslím že v tomhle smyslu už jsem povyrost. Jen mě to zaujalo protože podobný diskuze jsem párkrát ved a tyhle extrémní příměry vedou ke kolečku v diskuzi. Jo schodnem se asi v dost věcech, 4T mi taky sedí víc - je to takový vyrovnanější ježdění a hlavně odpustí lecjakou chybu.... je to samo zdaněný jinde ale o tom se tady nedebatí.

Já to psal jen proto že se tu začali kamenovat lidi pro svoje zkušenosti a názory a to mě občas donutí něco vymačkat na klábosnici. Asi tak....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

6.1.2010 v 20:12 | Nahoru | #382
PetrTM> na 2T nemám manuál, jáká ja doporučená vůle pístu? 0,05? nebo dáváš i míň?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

6.1.2010 v 21:09 | Nahoru | #383
kixs2> Poslyš, mám pocit, že tě nejvíc podráždilo to, že 125 bych doma nesnesl. To byl ale jen trošku expresivnější výraz. Přesnější je - styl jízdy na 125 mi nevyhovuje a nechtěl bych to servisovat. No. Naopak styl jízdy na 400-4T se mi líbí, ale nechtěl bych to servisovat. Ani jsem ji neviděl novou za pro mě přijatelnou cenu. Zkrátka kvalitní 2T - 250 jezdí při běžné údržbě dlouho a spolehlivě při dobře akceptovatelných motorických vlastnostech. Nová se dá pořídit za nepřemrštěnou cenu. Šestistupňová převodovka je velkou výhodou a už bych ji do budoucna nemohl postrádat - v současné době ji má v této třídě pouze GG a je i nejlevnější. To je prakticky celá má úvaha při výběru stroje.

(reakce na) Gasgas 250 07

6.1.2010 v 21:27 | Nahoru | #384
Itall> nediv se, 20 let dělám jen a jen vývoj, tak jsem zvyklej na neosobní formulace. To je vše. Není to osobní záležitost. Mě oslovují technická fakta.
GG 125 je doma i proto, že mé dítě ani zdaleka neodpovídá kategorii 25kW a na ježdění již něco potřebuje. A nechci mít problémy spolicií. Jako že jsem nějaký měl. Jak není zákonný pojištění, je to průser jak mraky a ty následný sumy jsou až neuvěřitelný. tak asi tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

7.1.2010 v 16:38 | Nahoru | #385
kixs2> Výrobce má v manuálu tuším 0,07 mm vůli ( u 250 a 300), a taky je taková nastavená na nový moto ( to je tak trochu "blbuvzdorná pojistka", sice píst nemá takovou životnost, ale zas to nějakej vocas při zajíždění nezadře. Já dával teď 0,05 a zdá se to z hlediska životnosti pístu ideální....ale musí se opatrnějc zajet. Na TM jsme měli extrém 0,04 (novej válec i píst), a vydrželo to opravdu strašně dlouho.

Gasgas 250 07

7.1.2010 v 17:35 | Nahoru | #386
Taky dávám 0,05.Jednu nádrž s rozumem a 1:40,pak už bez omezení.

Gasgas 250 07

7.1.2010 v 17:47 | Nahoru | #387
Zkoušeli jste někdo ještě vtírat do válce MoS2 či nějaký přípravky na bázi disulfidu molybdému? Ve smyslu kluzných laků atd?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

8.1.2010 v 11:04 | Nahoru | #388
PetrTM> Jak dlouho je strašně dlouho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

8.1.2010 v 11:48 | Nahoru | #389
Itall> Dvě sezóny. MTH jsem tenkrát ještě nepočítal...

(reakce na) Gasgas 250 07

8.1.2010 v 12:08 | Nahoru | #390
PetrTM> Takže mě by to vydrželo 4 sezóny . Amatérsky a pocitově bych řekl (vůle jsem nestudoval), že Huska měla tu vůli menší, než GG. Také se měla 4 hodiny zajíždět zavřená. U GG se o ničem takovém nehovoří. Ovšem radši bych 4 hod. zajížděl, a pak měl vyšší životnost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist