3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Naposledy editováno 05.01.2010 11:37:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Naposledy editováno 05.01.2010 14:14:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Naposledy editováno 05.01.2010 15:42:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
itall: ano, leju drahý oleje, a písty měním z prevence....ale v tom si asi neporozumíme ....každej na to máme jinej názor. Na TM 125 jsem píst dal, pak si to koupil člověk kterej taky "novej nepotřeboval", dyk to pořád jelo. Pak se píst rozpadl a zničil motor natolik že už nemělo cenu do toho investovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Jenže je pravda že to není univerzální návod jak s motorem zacházet aby to co píšeš vydržel všem. Je potřeba zvážit okolnosti a mít skušenosti s motory obecně, znát nasazení. Vědět že nejdražší olej nemusí být nejlepší pro moje účely, jak zacházet s motorem.... je toho víc, něco možná znáš něco děláš dobře ani nevíš .
Teď už to nikde moc nepíšu a užívám si toho co znám,... běžně jsem se začal dočítat o motokách které taky vydrželi víc než co je v manuálu..... pak taky vidím olítaný jebky s strašně málo hodinama ... no nasměju se.
Rady dám každýmu kdo o to stojí, pokecám s rozumnejma lidma a nenasírám servisáky, obchodníky kterým utíkaj kšefty a nedělám z ostatních blbce že házej prachy z okna..... jen někdy . Je to totiž každýho boj a pravidelným servisem ještě snad nikdo nic nepokazil. Takže pro ty kdo neznají a nemají cit pro věc - motor, je manuál sázka na jistotu.
O tomhle se dá dobře pokecat třeba s Vana a dalšíma co mají obdobný zkušenosti. Tak asi tak aby sis svoji radost neměnil v hádání s kámošema s kterejma si někdy v budoucnu můžeš pěkně pojezdit. A o to přece de, ne
1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
U kategorie enduro snad je prioritou držet funkční vlastnosti a provozní jistotu. Pokud je pro někoho cílem servis řešit jinak, tj. dokud se roztočí a jede tak je vše v pohodě nemám mu nic za zlé. Ale já bych zde nechtěl diskutovat jestli někdo vyhazuje prachy a někdo jezdí na vyjetej kuchyňskej olej a je to super. Pokud mám Gas Gase nebo jinou motorku této kategorie , tak chci mít garanci, že když s ním vyjedu a pojedu ostře, tak mi ojnice z motoru nevyběhne a nechci dělat databázi těch, kterým ještě nevyběhla.
Takhle si myslím, že by měla být vedena zdejší diskuze.
Druhá věc je třeba provoz silnice vers. terén. Myslím, že je všeobecně známo, že nejhorší životnost je u motardů. Právě proto, že rázy v motoru vznikající z vysoké adheze mají na původně off roadové motory silně negativní vlivy.
Využijme rozumné diskuze k výměně rozumnejch názorů, prosím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Myslím, že to že ji doma nechceš mít není až tak zajímavá informace. Já ji doma mám a mám pro to dost dobrejch důvodů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Naposledy editováno 05.01.2010 18:48:08
1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
Pak jsou lidi kteří si nechají poradit od svého "doktora", věří mu, vybrali si ho, nerozumí tomu - tak je to OK.
Samozřejmě pokud tady kixs2 uvádí 125 cross jako středobod motorek, budou předešlé úvahy pokřivené jeho zrcadlem.
Myslím že diskuze byla vedená někde kolem oběmů 250-2T a např 450 - 4T. A potom je vše průměrnému pozorovateli jasný - menší oběm = víc servisu a obráceně, kros = víc servisu atd..... Mám li 125 a výkonově to je na mě tak akorát, tak tam ladím každýho koně.... no.. takovejch tu moc není.... ale můžou si to myslet.
O stolních a jinejch olejích to zde nebudu rozvádět protože tomu stejně málokdo rozumí tak, aby bylo o čem....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Ale plně souhlasím, že je spousta lidí, kterí vyhazujou písty jen proto, že jim to někdo nakukal, ale pak je tu dost lidí, kteří jedou stovky hodin a pak to " ještě jede".
Ale ani o jeden extrem mi nejde, proto snad tady ta diskuze je.
Já to psal jen proto že se tu začali kamenovat lidi pro svoje zkušenosti a názory a to mě občas donutí něco vymačkat na klábosnici. Asi tak....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
GG 125 je doma i proto, že mé dítě ani zdaleka neodpovídá kategorii 25kW a na ježdění již něco potřebuje. A nechci mít problémy spolicií. Jako že jsem nějaký měl. Jak není zákonný pojištění, je to průser jak mraky a ty následný sumy jsou až neuvěřitelný. tak asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... | TomíkMénoMé | 6 | 6.1.2021 v 18:59 krokoš |
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 | Kohlstein | 1 | 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein |
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 | Kudrnacz | 1 | 1.2.2020 v 21:51 ja1 |
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 | Vojta322 | 1 | 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R |