globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pohodlí na supersportovní šestce
12.12.2009 v 13:41
Zdravím, chtěl bych se zeptat na vaše zkušenostmi s pohodlím na supersportovních šestkách, na příští rok plánuju nákup šestky, a to že často jezdím s batůžkem mě tak nějak vede k Hondě CBR 600F (poslední model) díky jeho podle mě nejpohodlnějšímu posezu ze "současnejch" šestkových supersportů, ale srdce mě táhne k ZX-6R 2005-2006 o které jsem rovněž slyšel že patří mezi ty pohodlnější. Co by jste mi doporučili ?

Popřípadě napadá vás ještě nějaká alternativa v ceně od 70000 do 100 000 ?

Doteť jezdíme na ZXR 400 takže o nějaké zhýčkanosti nemůže být řeč, nehledám cesťáka ale přeci jenom jestli je nějaká "pohodlnější" šestka tak chci jí.
Předchozí
1 2
Následující

Pohodlí na supersportovní šestce

14.12.2009 v 10:18 | Nahoru | #31
Honzuna - jestli hledas 6ku pro 2 tak nic lepsiho jak CBR600F nesezenes... A to mi ver jezdil jsem vsechny sportovni sestky.
Uz ti to tu par lidi napsalo tak tomu ver.
Nejmene vhodnou bych ti nedoporucil CBR600RR to ti tvoje mlada tak vynada a bude horsi jak zxro co mas ted. A o spotrebe ani nemluve.

Pohodlí na supersportovní šestce

14.12.2009 v 11:46 | Nahoru | #32
myslím,že supersport z motorky udělá až jezdec....

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na supersportovní šestce

14.12.2009 v 11:55 | Nahoru | #33
Tady se pletou dve kategorie.CBR600F je cestovní motorka.Supersport je CBR600RR.Takže na F-ku je jiný posez,váha na zápěstí není tak velka jak na sportu.Těch rozdílů je oproti čistokrevnému sportu dost.Počínaje podvozkem a konče třeba sedlem v celku.

Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 16:12 | Nahoru | #34
No přece CBR 600F a je to Honda

(reakce na) Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 16:15 | Nahoru | #35
DaliboRR>

Takže Honda nedělala do roku 2003 supersporty? Divné...
eFko je taky supersport, ale prostě univerzálnejší né tak ostrý

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 19:45 | Nahoru | #36
F-ko je supersport asi jako VFR Dělala se CBR 600F Sport

2 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 20:09 | Nahoru | #37
To se sice dělala, ale tym byl rozdíl jen v sedačce a pružince na ventilech...

Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 20:19 | Nahoru | #38
Běž za tím ,co tě táhne uvidíš sám,přece se nebudeš nechávatTvému snu vzdalovat od jiných

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 20:20 | Nahoru | #39

fifa85>To se sice dělala, ale tym byl rozdíl jen v sedačce a pružince na ventilech...


Tak jo...SSP do roku 2002 jezdila CBR 600F,ale pokud mluvíme o kategorii supersport tak ona se mi tam jaksi nehodí.Sorry..... :\ Není to ryzí sporťák...patří do kategorie sportovně cestovní.Měl jsem ji takže nejsem zaujatý.To CBR 600F Sport (hlavně co se desingu týče) nebo RR je jiný kafe.Můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 20:21 | Nahoru | #40

DaliboRR>F-ko je supersport asi jako VFR Dělala se CBR 600F Sport


Prosim?

(reakce na) Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 20:22 | Nahoru | #41

Mrzout>Prosim?


Promiň...myslel jsem,že už spíš

(reakce na) Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 20:31 | Nahoru | #42

DaliboRR>Tak jo...SSP do roku 2002 jezdila CBR 600F,ale pokud mluvíme o kategorii supersport tak ona se mi tam jaksi nehodí.Sorry..... :\ Není to ryzí sporťák...patří do kategorie sportovně cestovní.Měl jsem ji takže nejsem zaujatý.To CBR 600F Sport (hlavně co se desingu týče) nebo RR je jiný kafe.Můj názor.



600F Sport mi nepřijde jiný kafe jen kvůli jiný sedačce ale s tim RRkrm s tebou souhlasim
Do 2003 bylo u hondy eFko sportovní motorka, pak nastoupilo RRko, to je zase můj názor..

(reakce na) Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 21:00 | Nahoru | #43

fifa85>To se sice dělala, ale tym byl rozdíl jen v sedačce a pružince na ventilech...


No těch změn je tam trochu víc . Doporučuju pročíst aspoň tuto recenzi: recenze
Ve zkratce: - Sací ventily mají navíc jednu vratnou pružinu
-0,3mm nižší zdvihátka
-8lamelová spojka
-rozvor je kratší o pár mm
- jiný sekundární převod ( zadní rozeta o zub víc)
- udájně je zesílená kyvka,psalo o tom několik různých zdrojů ( podle mě jsou,ale stejné ).
Otestoval jsem i čisté Fko a rozdíly jsem pocitíl.Ovšem není to tak markantní!Sport se mi zdál točivější a rozdíl v posezu asi každej už pochopí z fotek .Co se týče RR tak ta je i o proti Sportu o hodně dál. Jel jsem na ním jen jednu větší projížďku(rok 2004) a podvozek je tužší, lépe se mi s ní padalo do zatáček,posez je až moc radikální (pro mě), dole byla holka hodně mrtvá ( i když kdo má 600 a používá spodek ? U F Sportu se stačilo přehoupnout přes cca 8000ot. a nabrala dech, to u RR to začínalo tak nějak v 10 000ot.).Na nových RR (2007 a novější) sem ani ještě neseděl,takže nemám názor,ale chtěl bych si ji někdy zkusit už kvůli tý její nízké váze

Pohodlí na supersportovní šestce

2.1.2010 v 21:09 | Nahoru | #44
to jsem taky četl, když jsem si vybíral jakou si mám pořídit, jel jsem taky na obou a rozdíl kromě sedačky jsem nepoznal asi nejsem takovej fajnšmekr
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23


TOPlist