Popřípadě napadá vás ještě nějaká alternativa v ceně od 70000 do 100 000 ?
Doteť jezdíme na ZXR 400 takže o nějaké zhýčkanosti nemůže být řeč, nehledám cesťáka ale přeci jenom jestli je nějaká "pohodlnější" šestka tak chci jí.
Uz ti to tu par lidi napsalo tak tomu ver.
Nejmene vhodnou bych ti nedoporucil CBR600RR to ti tvoje mlada tak vynada a bude horsi jak zxro co mas ted. A o spotrebe ani nemluve.
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na supersportovní šestce
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na supersportovní šestce
2 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na supersportovní šestce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na supersportovní šestce
fifa85>To se sice dělala, ale tym byl rozdíl jen v sedačce a pružince na ventilech...
Tak jo...SSP do roku 2002 jezdila CBR 600F,ale pokud mluvíme o kategorii supersport tak ona se mi tam jaksi nehodí.Sorry..... :\ Není to ryzí sporťák...patří do kategorie sportovně cestovní.Měl jsem ji takže nejsem zaujatý.To CBR 600F Sport (hlavně co se desingu týče) nebo RR je jiný kafe.Můj názor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na supersportovní šestce
DaliboRR>F-ko je supersport asi jako VFR Dělala se CBR 600F Sport
Prosim?
DaliboRR>Tak jo...SSP do roku 2002 jezdila CBR 600F,ale pokud mluvíme o kategorii supersport tak ona se mi tam jaksi nehodí.Sorry..... :\ Není to ryzí sporťák...patří do kategorie sportovně cestovní.Měl jsem ji takže nejsem zaujatý.To CBR 600F Sport (hlavně co se desingu týče) nebo RR je jiný kafe.Můj názor.
600F Sport mi nepřijde jiný kafe jen kvůli jiný sedačce ale s tim RRkrm s tebou souhlasim
Do 2003 bylo u hondy eFko sportovní motorka, pak nastoupilo RRko, to je zase můj názor..
fifa85>To se sice dělala, ale tym byl rozdíl jen v sedačce a pružince na ventilech...
No těch změn je tam trochu víc . Doporučuju pročíst aspoň tuto recenzi: recenze
Ve zkratce: - Sací ventily mají navíc jednu vratnou pružinu
-0,3mm nižší zdvihátka
-8lamelová spojka
-rozvor je kratší o pár mm
- jiný sekundární převod ( zadní rozeta o zub víc)
- udájně je zesílená kyvka,psalo o tom několik různých zdrojů ( podle mě jsou,ale stejné ).
Otestoval jsem i čisté Fko a rozdíly jsem pocitíl.Ovšem není to tak markantní!Sport se mi zdál točivější a rozdíl v posezu asi každej už pochopí z fotek .Co se týče RR tak ta je i o proti Sportu o hodně dál. Jel jsem na ním jen jednu větší projížďku(rok 2004) a podvozek je tužší, lépe se mi s ní padalo do zatáček,posez je až moc radikální (pro mě), dole byla holka hodně mrtvá ( i když kdo má 600 a používá spodek ? U F Sportu se stačilo přehoupnout přes cca 8000ot. a nabrala dech, to u RR to začínalo tak nějak v 10 000ot.).Na nových RR (2007 a novější) sem ani ještě neseděl,takže nemám názor,ale chtěl bych si ji někdy zkusit už kvůli tý její nízké váze
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |