2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
Robinsson>Hustokrutostřelec voe
btw. i na simakoj se sedi líp než na tom kole co si hraje na motorku
hmm tady je nekdo zkuseny hlavne ze simal je oproti CBR celkem minibajk (btw, ja na simalovi stravil v provozu 2 krasny roky, od 16 do 18 , aby nekdo nefrflal ze nevim o cem mluvim).... celkem se v mojem okoli lidi se kteryma casto jezdim motaly 4 CBR125R.. vsechno karburatory.. ale kdyz jsem na to sedl ze simala, bez zkusenosti z jine vetsi masiny, tak to byl hukot jako prase, i rozmerove
btw, jen mne zajima jestli nekdo vymyslel nejaky vazne efektivni zpusob zalehnuti pro vyssi lidi... ja totiz merim jen 174cm, a kdyz chci na CBR125 poradne zalehnout tak abych videl normalne dopredu a neprastil se pri tom o plexi, a netrcel mi jak tu bylo psano "ani chlup" tak sedim prdeli na sedacce spolujezdce... kde potom sedi nekdo vetsi nez ja???
ale proti CBR nic, je to dobra motorka.. a kdyz od toho clovek neceka zadne jizdni zazraky jako ledove klidny podvozek i pri nejtvrdsim zatizeni a rychlosti pres 130 na kazdy rovine, tak udela svoji sluzbu a majitel musi byt spokojeny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
matrixbiker>sharkis> Ty si mi odborník. CBR se stříkačkou a karbcem jedou stejně. Stříkačka má možná o málo lepší tah, ale top speed stejnou.
Ověř si fakta než tady budeš napadat ostatní, ty závodníku
P.S. kolik jsi toho na dvácovym CBRu nalítal, že o tom tolik víš?
Naposledy editováno 02.01.2010 11:01:49
get-hype>Nejedou. Karbec má v TP 110, stříkačka tuším 135. A opravdu, když jsme s kámošem co má 09 dávali závody, natřel mě jak ve zrychlení, tak v maximálce. A celkem výrazně.
Moc tě nemusim, ale tentokrát máš vyjímečně pravdu (taky odzkoušeno)
Naposledy editováno 02.01.2010 11:03:36
2 reakcí na tento příspěvek Honda cbr 125 mi nejde do otáček
Spotřeba 3,5l??? bud se o ni člověk nesterá, drží ji neustále v omezovači a nebo na tom dělal nějaké úpravy pro větší hustokrutost. Já jezdil od 2,5 do 3,3l/100km. 3,3 jen jednou když jsme na tom seděli dva (dohromady jsme měli 185 kg). Průměrně to bylo lehoučce pod 3 (takových těch 2,95 a podobně ).
A to že by stříkačka jela nějak znatelně líp to hoši nevím. Bez urážky Sharkis a Get-hype, ale myslím, že nemáte pravdu.
Sharkis: a myslím, že psát tu tvoji maximálku je trochu zcestné ne? Když si měl přední i zadní gumu o 30 mm širší, než mají být (teda podle toho co píšeš v profilu). Myslím, že si uvědomuješ, že asi proto ti to nějak víc nejelo.
edit: spotřeba + poslední odstavec
Naposledy editováno 02.01.2010 11:51:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
Naposledy editováno 02.01.2010 11:56:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
matrixbiker> Jasně, a v Hondě jsou taky neschopný a pro to píšou do techničkáku o 25 km/h víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
Naposledy editováno 02.01.2010 12:08:40
1 reakcí na tento příspěvek Honda cbr 125 mi nejde do otáček
A párkrat jsem si vyjel i s kámošem co má nový CBR a ty motorky jsou na tom pořád stejně. Jestli tam poznáš té 0,9kw navíc u stříkačky, tak já zas poznám o 4kg míň a o neuvěřitelných 0,1Nm větší krouťák u karbece . Myslím, že kdyby jeli stejní jezdci 400m sprint tak tam bude rozdíl o šířce tří chlupů pro stříkačku, prostě nic co bys za jízdy mohl poznat. Jinak zdá se mi, že ta maximálka v TP je stejná, teda aspon podle toho co vidím na různých webech, kde se tyhle motorky dají porovnat.
Naposledy editováno 02.01.2010 12:54:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
Naposledy editováno 02.01.2010 17:40:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
Hajtra>Ridermito> jj pootevřený mito 180 to je reálné moje zavřená RS valí 170 asi bych ji měl taky Pootevřít a nedej bože otevřít to pak asi letí co ?
no mam kamose ma RS 98 a max tech140 skousel sem snim dat zavod a dal sem si ho na metru
ale zas jeden ma 05 a ta tech 170 vali a stim sem byl nastejno jinak otevrit to naplno to by byl MAZEC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
Moje osobní zkušenost je ta, že stříkačkový CBRa jedou líp a rcyhlejc, toť vše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
sharkis> [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
5ka na karburátorovym CBRu přes 120... tak to je dobrej fór [lol] [lol] [lol]
Na nejvyšší stupeň ti to do omezovače asi nepujde z naprosto pochopitelnýho důvodu - čim větší rychlost, tim větší odpor vzduchu - prostě to ta motorka už nepřetlačí A pokud to držiš furt u omezovače, tak se nediv, že to žere
Mimo to, že si zbytečně zasral server spoustou smajlíků vypovídajíc o ničem, tak o CBR víc asi kulové jak vidím...
Jel sem i na na karburátorové verzi, a v pohodě roztočila 5Ku na plno...
Nikdy nemluvím o ničem, o čem nic nevím.
Měl bys to taky použít [lol]
sharkis>Scuber> Chlape chápu že se snažíš pomoct, ale srovnáváš tady jabka s hruškama CBRo s karbecem nikdy nepojede tak jako CBRo se stříkačkou Takže s maximálníma rychlostma a tim co to uveze a co ne bych tady moc nepolemizoval, tyhle výroky totiž vypadaji docela komicky
Ale snaha se cení
Ano, snažím se pomoct, ale ty si asi očividně nejel na obou verzích, viz můj příspěvek výš.
CBR s karbcem a stříkačkou, jede na chlup stejně, jen jede líp odspodu, má lepší tah o něco málo.
A verzi s karburátorama taky řídil.
Radši běž zase něco lepit prosimtě, tady akorát lepíš jeden blábol přes druhý
BTW i verze se stříkačkou má v TP 110km/h... tak potom mi vyprávěj kdo ji v životě neviděl exote
Cosmogagy>hmm tady je nekdo zkuseny hlavne ze simal je oproti CBR celkem minibajk (btw, ja na simalovi stravil v provozu 2 krasny roky, od 16 do 18 , aby nekdo nefrflal ze nevim o cem mluvim).... celkem se v mojem okoli lidi se kteryma casto jezdim motaly 4 CBR125R.. vsechno karburatory.. ale kdyz jsem na to sedl ze simala, bez zkusenosti z jine vetsi masiny, tak to byl hukot jako prase, i rozmerove
btw, jen mne zajima jestli nekdo vymyslel nejaky vazne efektivni zpusob zalehnuti pro vyssi lidi... ja totiz merim jen 174cm, a kdyz chci na CBR125 poradne zalehnout tak abych videl normalne dopredu a neprastil se pri tom o plexi, a netrcel mi jak tu bylo psano "ani chlup" tak sedim prdeli na sedacce spolujezdce... kde potom sedi nekdo vetsi nez ja???
ale proti CBR nic, je to dobra motorka.. a kdyz od toho clovek neceka zadne jizdni zazraky jako ledove klidny podvozek i pri nejtvrdsim zatizeni a rychlosti pres 130 na kazdy rovine, tak udela svoji sluzbu a majitel musi byt spokojeny
Já měřím 178nebo 179 teď nevím a zalehnutí úplně v pohodě, i kdybych měřil víc Takže v motorce chyba nebude, bude chyba v tvém zalehnutí, že sedíš na sedadle spolujezdce
Revolt>Get-hype: Vážím 75kg, což myslím, že je normální . A jen tak mimochodem jezdili jsme 3 CBRka a jelo nám to na chlup stejně. Takže buď je v okolí Zlína extrémně čistý vzduch a natural 95 má 100 oktanů nebo si myslím, že ty jsi měl nějaký horší kousek.
A párkrat jsem si vyjel i s kámošem co má nový CBR a ty motorky jsou na tom pořád stejně. Jestli tam poznáš té 0,9kw navíc u stříkačky, tak já zas poznám o 4kg míň a o neuvěřitelných 0,1Nm větší krouťák u karbece . Myslím, že kdyby jeli stejní jezdci 400m sprint tak tam bude rozdíl o šířce tří chlupů pro stříkačku, prostě nic co bys za jízdy mohl poznat. Jinak zdá se mi, že ta maximálka v TP je stejná, teda aspon podle toho co vidím na různých webech, kde se tyhle motorky dají porovnat.
Vážím 80kg a taky mi to teda jezdí takhle, takže nechápu jak přišli na to, že to tolik nejede...
Vylítanej kousek, nebo blbej jezdec, toť můj názor
Sharkis a debil v kravatě, bez urážky, ale nemáte pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
Nebyl jsem a ani nejsem hustostřelec, kterej si dává v každý zatáčce kolínka, ale hlasatele náklonu (to jsou ty malý a drahý šroubečky na spodku stupaček) jsem měnil každý 2 tejdny, protože jsem je brousil na každym kruháči (v železářství asi za 2 Kč jeden)
P.S. nauč se číst, pokud nevíš, že nejvyšší rychlostní stupeň na CBRu je 6 (o 5 jsem nenapsal ani písmenko), tak si radši běž přečíst manuál
Doufám, že se Ti tento příspěvek zdál víc informativní než ten předchozí
Naposledy editováno 02.01.2010 18:52:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
sharkis>matrixbiker> tak ono nezáleží jen na tomhle, co si budeme povídat Svoje hraje celkovej odpor vzduchu, čistota vzduchovýho filtru, tlak v pneumatikách, celková hmotnost a v neposlední řadě i kvalita oleje Ale to nic nemění na tom, že stříkačkový CBRa maji v TP vyšší maximálku než karburátorový, a to timhle něják extra ovlivněný asi moc nebude
Moje osobní zkušenost je ta, že stříkačkový CBRa jedou líp a rcyhlejc, toť vše
Jak už sem psal, CBR s karbcem a stříkačka mají stejné hodnoty v TP, čili 110km/h
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
Scuber>Jak už sem psal, CBR s karbcem a stříkačka mají stejné hodnoty v TP, čili 110km/h
Já jsem viděl techničáky obou (v origo) a skutečně tam ten rozdíl byl Nevim jaký motorky si studoval, ale taky nepopírám, že právě tyhle 2 kousky co jsem viděl já mohly bejt "ty unikátní" (i když by to mělo bejt všechno stejný). Inu, i při dovozu se nějaká ta chybička najde, dělá se zcela běžně, že se český techničáky vyplňujou podle informací z TP jinejch modelů, resp. roků výroby
Naposledy editováno 02.01.2010 18:53:47
sharkis>Scuber> Mimo to, že každej smajlík je na serveru uloženej jenom jednou a pomocí tagů v každym příspěvku se zobrazuje pouze jeho "obraz", kterej zatíží server asi tak jako 1/1 000 000 grafiky zde celkově použité, a mimo to, že máš tu mašinu půl roku a víš o ní absolutně všechno, máš vcelku pravdu ...jen jsi právě mlel hovadiny o serveru, u nějž jediná věc, kterou evidentně znáš, je jeho adresa
Nebyl jsem a ani nejsem hustostřelec, kterej si dává v každý zatáčce kolínka, ale hlasatele náklonu (to jsou ty malý a drahý šroubečky na spodku stupaček) jsem měnil každý 2 tejdny, protože jsem je brousil na každym kruháči (v železářství asi za 2 Kč jeden)
P.S. nauč se číst, pokud nevíš, že nejvyšší rychlostní stupeň na CBRu je 6 (o 5 jsem nenapsal ani písmenko), tak si radši běž přečíst manuál
Dpufám, že se Ti tento příspěvek zdál víc informativní než ten předchozí
Ne, nejsem expert na nějaké servery a ani nechci a vlastně mě to ani nežere, nevím jak tebe
To, jak dlouho zde mám mašinu, nemá nic společné s tím, co o ní vím.
Nevím, proč každý hned považuje člověka co je na fóru nový za blbce a hlupáka, navíc, když je mladý a má přidanou motorku chvíli.... Asi retardace, jinak to nevidím
A proč tu píšeš o tvých šroubkách na stupačkách? On se někdo ptal? Myslím, že tohle mění každý,kdo na tom jezdí trochu "ostřeji", jelikož stupačky jsou dost nízko
P.S. číst umím, už od školky... Avšak ty asi nevíš na co jsem odpovídal. Tvrdil si, že 5ka nejede 120km/h, což sem ti vyvrátil, na toto to byla odpověd, čili nauč se číst ty.. nic ve zlém
Číst manuál nemusím, mám ho přečtený
Ale stejně, hodnota informací v tomto příspěvku pro mě, či pro autora vlákna zcela nulová
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
sharkis>Já jsem viděl techničáky obou (v origo) a skutečně tam ten rozdíl byl Nevim jaký motorky si studoval, ale taky nepopírám, že právě tyhle 2 kousky co jsem viděl já mohly bejt "ty unikátní" (i když by to mělo bejt všechno stejný). Inu, i při dovozu se nějaká ta chybička najde, dělá se zcela běžně, že se český techničáky vyplňujou podle informací z TP jinejch modelů, resp. roků výroby
Je to možné, že každý kousek má jiné hodnoty v TP, jak už zde bylo psáno, že každá motorka má jinou hodnotu v TP.
Já tam mám 110, tak sem to tu napsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček
To, že se nevyznáš v serverech mi je celkem jedno, jen tady poukazuju na fakt, že tady hned v dalším příspěvku porušuješ svou zásadu, že NIKDY nemluvíš o ničem, o čem nevíš ...z čehož si člověk může odvodit i spoustu dalších věcí, například informativní hodnotu tvých příspěvků (která se zdá nízká zase mě, nic ve zlém)
O šroubcích píšu preventivně, abysis nemyslel, že na tom kolínko dáš jen ty (čerpáno z tvého profilu) To víš, machrovat se musí
1 reakcí na tento příspěvek Honda cbr 125 mi nejde do otáček
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |