paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda cbr 125 mi nejde do otáček
30.12.2009 v 17:54
ahoj, moje honda cbr 125r rok výroby 2005 mi nejde do maximálních otáček(nevytočím ji na 5tku na omezovač) vytočím ji maximálně na 10000 ot./min. a omezovač je na 11500ot./min. Také se mi zdá, že má lehce větší spotřebu. Dík za rady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 03:51 | Nahoru | #91

Robinsson>Hustokrutostřelec voe

btw. i na simakoj se sedi líp než na tom kole co si hraje na motorku



hmm tady je nekdo zkuseny hlavne ze simal je oproti CBR celkem minibajk (btw, ja na simalovi stravil v provozu 2 krasny roky, od 16 do 18 , aby nekdo nefrflal ze nevim o cem mluvim).... celkem se v mojem okoli lidi se kteryma casto jezdim motaly 4 CBR125R.. vsechno karburatory.. ale kdyz jsem na to sedl ze simala, bez zkusenosti z jine vetsi masiny, tak to byl hukot jako prase, i rozmerove

btw, jen mne zajima jestli nekdo vymyslel nejaky vazne efektivni zpusob zalehnuti pro vyssi lidi... ja totiz merim jen 174cm, a kdyz chci na CBR125 poradne zalehnout tak abych videl normalne dopredu a neprastil se pri tom o plexi, a netrcel mi jak tu bylo psano "ani chlup" tak sedim prdeli na sedacce spolujezdce... kde potom sedi nekdo vetsi nez ja???

ale proti CBR nic, je to dobra motorka.. a kdyz od toho clovek neceka zadne jizdni zazraky jako ledove klidny podvozek i pri nejtvrdsim zatizeni a rychlosti pres 130 na kazdy rovine, tak udela svoji sluzbu a majitel musi byt spokojeny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 10:54 | Nahoru | #92

matrixbiker>sharkis> Ty si mi odborník. CBR se stříkačkou a karbcem jedou stejně. Stříkačka má možná o málo lepší tah, ale top speed stejnou.



Ověř si fakta než tady budeš napadat ostatní, ty závodníku

P.S. kolik jsi toho na dvácovym CBRu nalítal, že o tom tolik víš?

Naposledy editováno 02.01.2010 11:01:49

(reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 10:57 | Nahoru | #93

get-hype>Nejedou. Karbec má v TP 110, stříkačka tuším 135. A opravdu, když jsme s kámošem co má 09 dávali závody, natřel mě jak ve zrychlení, tak v maximálce. A celkem výrazně.


Moc tě nemusim, ale tentokrát máš vyjímečně pravdu (taky odzkoušeno)

Naposledy editováno 02.01.2010 11:03:36

(reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 11:01 | Nahoru | #94
Cosmogagy> Já mám 182cm a na CBRu jsem nikdy nejel víc jak 114km/h Furt zalehávat mě nebavilo, ale těch 90km/h to na rovině jelo stabilně, tak mě to něják neštvalo Ale když na tom člověk jezdí dýl tak si každej najde polohu jak se nato naskládat

2 reakcí na tento příspěvek Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 11:36 | Nahoru | #95
Nevím co jste měli vy za karbecové CBRky, ale moje 04 roztáčela pětku absolutně bez problému a klidně i do mírného kopečku a kdybych ji točil dál než těch 10 500 rpm, tak by určitě něco málo přes 120 dala. Na šestku toho už moc nerozjedete, tak možná z kopce nebo když se daří tak i na rovině.
Spotřeba 3,5l??? bud se o ni člověk nesterá, drží ji neustále v omezovači a nebo na tom dělal nějaké úpravy pro větší hustokrutost. Já jezdil od 2,5 do 3,3l/100km. 3,3 jen jednou když jsme na tom seděli dva (dohromady jsme měli 185 kg). Průměrně to bylo lehoučce pod 3 (takových těch 2,95 a podobně ).
A to že by stříkačka jela nějak znatelně líp to hoši nevím. Bez urážky Sharkis a Get-hype, ale myslím, že nemáte pravdu.

Sharkis: a myslím, že psát tu tvoji maximálku je trochu zcestné ne? Když si měl přední i zadní gumu o 30 mm širší, než mají být (teda podle toho co píšeš v profilu). Myslím, že si uvědomuješ, že asi proto ti to nějak víc nejelo.

edit: spotřeba + poslední odstavec

Naposledy editováno 02.01.2010 11:51:11

(reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 11:48 | Nahoru | #96
get-hype> Tak to bylo tim že jsi neschopnej a ne motorkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 11:51 | Nahoru | #97
sharkis> Možná víc než ty nezávodníku. To že motorku nemám v profilu neznamená že na ní pravidelně nejezdim. Jinak mám 189 a na CBR se složim v pohodě a bezproblemu s tim jsem schopen jet tachometrovích 130. Je to karburator a vážím 75 kg. Názory že mě někdo natrh prdel je spíš o váší neschopnosti. Např. sprinty na HP3 první dvě motorky CBR 125 karbec.

Naposledy editováno 02.01.2010 11:56:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 11:57 | Nahoru | #98
Revolt> Se mnou teda do mírnýho kopečka jela tak 90-100 a furt jsem cvakal mezi 4 a 5, protože na 4 už to šlo do omezovače a na 5 to zase motorka neutáhnula a otáčky začaly klesat. Buď musíš bejt hrozně hubenej (a stříkačka by v tom případě s tebou jela alespoň 160 když by to zpřevodování dovolilo), nebo jí máš nějakou extrémně dobře zajetou nebo já nevim co, ale běžně se takhle karburátorový cebra opravdu nechovaj a že už jsem jich pár viděl.

matrixbiker> Jasně, a v Hondě jsou taky neschopný a pro to píšou do techničkáku o 25 km/h víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 12:00 | Nahoru | #99
get-hype> Omg s kamarádem máme skoro stejný motorky s 25 kw a každej máme v TP jinou hodnotu. To co máš v TP fakt není svatý.

Naposledy editováno 02.01.2010 12:08:40

1 reakcí na tento příspěvek Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 12:22 | Nahoru | #100
Get-hype: Vážím 75kg, což myslím, že je normální . A jen tak mimochodem jezdili jsme 3 CBRka a jelo nám to na chlup stejně. Takže buď je v okolí Zlína extrémně čistý vzduch a natural 95 má 100 oktanů nebo si myslím, že ty jsi měl nějaký horší kousek.

A párkrat jsem si vyjel i s kámošem co má nový CBR a ty motorky jsou na tom pořád stejně. Jestli tam poznáš té 0,9kw navíc u stříkačky, tak já zas poznám o 4kg míň a o neuvěřitelných 0,1Nm větší krouťák u karbece . Myslím, že kdyby jeli stejní jezdci 400m sprint tak tam bude rozdíl o šířce tří chlupů pro stříkačku, prostě nic co bys za jízdy mohl poznat. Jinak zdá se mi, že ta maximálka v TP je stejná, teda aspon podle toho co vidím na různých webech, kde se tyhle motorky dají porovnat.

Naposledy editováno 02.01.2010 12:54:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 17:40 | Nahoru | #101
matrixbiker> ty seš hroznej prudič ale jen tak dal bavy mě to číst mimochodem mam pootevřeny mito a tech 180 v poho ale uz ji musim chvily brat ale jestli se tady furt budete hadat otom jestli 2T nebo 4T je lepsi je to stejne jedno stejnak vsichni budete mit v 18 nebo 21 4Tkta nebo ne?

Naposledy editováno 02.01.2010 17:40:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 17:49 | Nahoru | #102
Ridermito> jj pootevřený mito 180 to je reálné moje zavřená RS valí 170 asi bych ji měl taky Pootevřít a nedej bože otevřít to pak asi letí co ?

Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 17:49 | Nahoru | #103
Já mam cbr a vytočit pětku neni vůbec problém. Jen s 6 to je problém, pokud neni delší rovina nebo kopec. Jednou se mi povedlo, když jsem jel po dálnici jet 140 v domnění, že mam zařazený 6 kvalt, ale po chvíli si řikám, že tam ta 6 asi nebude, tak jsem zvednul nohu a zařadil za 6. Z toho jsem byl docela překvapenej, jak z tý rychlosti, tak ze svojí blbosti.

(reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 17:55 | Nahoru | #104

Hajtra>Ridermito> jj pootevřený mito 180 to je reálné moje zavřená RS valí 170 asi bych ji měl taky Pootevřít a nedej bože otevřít to pak asi letí co ?



no mam kamose ma RS 98 a max tech140 skousel sem snim dat zavod a dal sem si ho na metru
ale zas jeden ma 05 a ta tech 170 vali a stim sem byl nastejno jinak otevrit to naplno to by byl MAZEC

(reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:01 | Nahoru | #105
Revolt> nejsme blbej, nevýhody, ale hlavně výhody širších pneu si plně uvědomuju, pokud s enepletu, tak to mám i v profilu napsaný Znám víc lidí co jezdilo nebo jezdí na CBRech, takže posouzení bylo Navíc data v TP taky nejsou napsaný od oka, tam je u stříkaček napsáno opravdu víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:04 | Nahoru | #106
matrixbiker> tak ono nezáleží jen na tomhle, co si budeme povídat Svoje hraje celkovej odpor vzduchu, čistota vzduchovýho filtru, tlak v pneumatikách, celková hmotnost a v neposlední řadě i kvalita oleje Ale to nic nemění na tom, že stříkačkový CBRa maji v TP vyšší maximálku než karburátorový, a to timhle něják extra ovlivněný asi moc nebude

Moje osobní zkušenost je ta, že stříkačkový CBRa jedou líp a rcyhlejc, toť vše

Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:09 | Nahoru | #107
Omezovač na šestku..jak často to tam točíte? Toho půl km/h co nahoníte vám určitě prodlouží ptáka o půl metru princezny

Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:38 | Nahoru | #108
Robinsson>HUstokrutostřelče, jsi asi moc zkušenej vypadá, aby si věděl o co go u téhle motorky co?
CBR 125 R a Simák je něco úplně jiného, tak zase běž spát, ale tentokrát si natáhni budík, abys zase nezaspal dobu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:40 | Nahoru | #109

sharkis> [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

5ka na karburátorovym CBRu přes 120... tak to je dobrej fór [lol] [lol] [lol]

Na nejvyšší stupeň ti to do omezovače asi nepujde z naprosto pochopitelnýho důvodu - čim větší rychlost, tim větší odpor vzduchu - prostě to ta motorka už nepřetlačí A pokud to držiš furt u omezovače, tak se nediv, že to žere


Mimo to, že si zbytečně zasral server spoustou smajlíků vypovídajíc o ničem, tak o CBR víc asi kulové jak vidím...
Jel sem i na na karburátorové verzi, a v pohodě roztočila 5Ku na plno...
Nikdy nemluvím o ničem, o čem nic nevím.
Měl bys to taky použít [lol]

(reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:41 | Nahoru | #110

sharkis>Scuber> Chlape chápu že se snažíš pomoct, ale srovnáváš tady jabka s hruškama CBRo s karbecem nikdy nepojede tak jako CBRo se stříkačkou Takže s maximálníma rychlostma a tim co to uveze a co ne bych tady moc nepolemizoval, tyhle výroky totiž vypadaji docela komicky

Ale snaha se cení


Ano, snažím se pomoct, ale ty si asi očividně nejel na obou verzích, viz můj příspěvek výš.
CBR s karbcem a stříkačkou, jede na chlup stejně, jen jede líp odspodu, má lepší tah o něco málo.

(reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:43 | Nahoru | #111
debil v kravatě>Ano, jsem člověk co tu motorku v životě neviděl, ale sám ji má doma.
A verzi s karburátorama taky řídil.
Radši běž zase něco lepit prosimtě, tady akorát lepíš jeden blábol přes druhý
BTW i verze se stříkačkou má v TP 110km/h... tak potom mi vyprávěj kdo ji v životě neviděl exote

(reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:47 | Nahoru | #112

Cosmogagy>hmm tady je nekdo zkuseny hlavne ze simal je oproti CBR celkem minibajk (btw, ja na simalovi stravil v provozu 2 krasny roky, od 16 do 18 , aby nekdo nefrflal ze nevim o cem mluvim).... celkem se v mojem okoli lidi se kteryma casto jezdim motaly 4 CBR125R.. vsechno karburatory.. ale kdyz jsem na to sedl ze simala, bez zkusenosti z jine vetsi masiny, tak to byl hukot jako prase, i rozmerove

btw, jen mne zajima jestli nekdo vymyslel nejaky vazne efektivni zpusob zalehnuti pro vyssi lidi... ja totiz merim jen 174cm, a kdyz chci na CBR125 poradne zalehnout tak abych videl normalne dopredu a neprastil se pri tom o plexi, a netrcel mi jak tu bylo psano "ani chlup" tak sedim prdeli na sedacce spolujezdce... kde potom sedi nekdo vetsi nez ja???

ale proti CBR nic, je to dobra motorka.. a kdyz od toho clovek neceka zadne jizdni zazraky jako ledove klidny podvozek i pri nejtvrdsim zatizeni a rychlosti pres 130 na kazdy rovine, tak udela svoji sluzbu a majitel musi byt spokojeny


Já měřím 178nebo 179 teď nevím a zalehnutí úplně v pohodě, i kdybych měřil víc Takže v motorce chyba nebude, bude chyba v tvém zalehnutí, že sedíš na sedadle spolujezdce

(reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:49 | Nahoru | #113

Revolt>Get-hype: Vážím 75kg, což myslím, že je normální . A jen tak mimochodem jezdili jsme 3 CBRka a jelo nám to na chlup stejně. Takže buď je v okolí Zlína extrémně čistý vzduch a natural 95 má 100 oktanů nebo si myslím, že ty jsi měl nějaký horší kousek.

A párkrat jsem si vyjel i s kámošem co má nový CBR a ty motorky jsou na tom pořád stejně. Jestli tam poznáš té 0,9kw navíc u stříkačky, tak já zas poznám o 4kg míň a o neuvěřitelných 0,1Nm větší krouťák u karbece . Myslím, že kdyby jeli stejní jezdci 400m sprint tak tam bude rozdíl o šířce tří chlupů pro stříkačku, prostě nic co bys za jízdy mohl poznat. Jinak zdá se mi, že ta maximálka v TP je stejná, teda aspon podle toho co vidím na různých webech, kde se tyhle motorky dají porovnat.


Vážím 80kg a taky mi to teda jezdí takhle, takže nechápu jak přišli na to, že to tolik nejede...
Vylítanej kousek, nebo blbej jezdec, toť můj názor
Sharkis a debil v kravatě, bez urážky, ale nemáte pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:50 | Nahoru | #114
Scuber> Mimo to, že každej smajlík je na serveru uloženej jenom jednou a pomocí tagů v každym příspěvku se zobrazuje pouze jeho "obraz", kterej zatíží server asi tak jako 1/1 000 000 grafiky zde celkově použité, a mimo to, že máš tu mašinu půl roku a víš o ní absolutně všechno, máš vcelku pravdu ...jen jsi právě mlel hovadiny o serveru, u nějž jediná věc, kterou evidentně znáš, je jeho adresa

Nebyl jsem a ani nejsem hustostřelec, kterej si dává v každý zatáčce kolínka, ale hlasatele náklonu (to jsou ty malý a drahý šroubečky na spodku stupaček) jsem měnil každý 2 tejdny, protože jsem je brousil na každym kruháči (v železářství asi za 2 Kč jeden)

P.S. nauč se číst, pokud nevíš, že nejvyšší rychlostní stupeň na CBRu je 6 (o 5 jsem nenapsal ani písmenko), tak si radši běž přečíst manuál

Doufám, že se Ti tento příspěvek zdál víc informativní než ten předchozí

Naposledy editováno 02.01.2010 18:52:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:50 | Nahoru | #115

sharkis>matrixbiker> tak ono nezáleží jen na tomhle, co si budeme povídat Svoje hraje celkovej odpor vzduchu, čistota vzduchovýho filtru, tlak v pneumatikách, celková hmotnost a v neposlední řadě i kvalita oleje Ale to nic nemění na tom, že stříkačkový CBRa maji v TP vyšší maximálku než karburátorový, a to timhle něják extra ovlivněný asi moc nebude

Moje osobní zkušenost je ta, že stříkačkový CBRa jedou líp a rcyhlejc, toť vše


Jak už sem psal, CBR s karbcem a stříkačka mají stejné hodnoty v TP, čili 110km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:52 | Nahoru | #116

Scuber>Jak už sem psal, CBR s karbcem a stříkačka mají stejné hodnoty v TP, čili 110km/h



Já jsem viděl techničáky obou (v origo) a skutečně tam ten rozdíl byl Nevim jaký motorky si studoval, ale taky nepopírám, že právě tyhle 2 kousky co jsem viděl já mohly bejt "ty unikátní" (i když by to mělo bejt všechno stejný). Inu, i při dovozu se nějaká ta chybička najde, dělá se zcela běžně, že se český techničáky vyplňujou podle informací z TP jinejch modelů, resp. roků výroby

Naposledy editováno 02.01.2010 18:53:47

(reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:56 | Nahoru | #117

sharkis>Scuber> Mimo to, že každej smajlík je na serveru uloženej jenom jednou a pomocí tagů v každym příspěvku se zobrazuje pouze jeho "obraz", kterej zatíží server asi tak jako 1/1 000 000 grafiky zde celkově použité, a mimo to, že máš tu mašinu půl roku a víš o ní absolutně všechno, máš vcelku pravdu ...jen jsi právě mlel hovadiny o serveru, u nějž jediná věc, kterou evidentně znáš, je jeho adresa

Nebyl jsem a ani nejsem hustostřelec, kterej si dává v každý zatáčce kolínka, ale hlasatele náklonu (to jsou ty malý a drahý šroubečky na spodku stupaček) jsem měnil každý 2 tejdny, protože jsem je brousil na každym kruháči (v železářství asi za 2 Kč jeden)

P.S. nauč se číst, pokud nevíš, že nejvyšší rychlostní stupeň na CBRu je 6 (o 5 jsem nenapsal ani písmenko), tak si radši běž přečíst manuál

Dpufám, že se Ti tento příspěvek zdál víc informativní než ten předchozí


Ne, nejsem expert na nějaké servery a ani nechci a vlastně mě to ani nežere, nevím jak tebe
To, jak dlouho zde mám mašinu, nemá nic společné s tím, co o ní vím.
Nevím, proč každý hned považuje člověka co je na fóru nový za blbce a hlupáka, navíc, když je mladý a má přidanou motorku chvíli.... Asi retardace, jinak to nevidím
A proč tu píšeš o tvých šroubkách na stupačkách? On se někdo ptal? Myslím, že tohle mění každý,kdo na tom jezdí trochu "ostřeji", jelikož stupačky jsou dost nízko
P.S. číst umím, už od školky... Avšak ty asi nevíš na co jsem odpovídal. Tvrdil si, že 5ka nejede 120km/h, což sem ti vyvrátil, na toto to byla odpověd, čili nauč se číst ty.. nic ve zlém
Číst manuál nemusím, mám ho přečtený
Ale stejně, hodnota informací v tomto příspěvku pro mě, či pro autora vlákna zcela nulová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 18:57 | Nahoru | #118

sharkis>Já jsem viděl techničáky obou (v origo) a skutečně tam ten rozdíl byl Nevim jaký motorky si studoval, ale taky nepopírám, že právě tyhle 2 kousky co jsem viděl já mohly bejt "ty unikátní" (i když by to mělo bejt všechno stejný). Inu, i při dovozu se nějaká ta chybička najde, dělá se zcela běžně, že se český techničáky vyplňujou podle informací z TP jinejch modelů, resp. roků výroby


Je to možné, že každý kousek má jiné hodnoty v TP, jak už zde bylo psáno, že každá motorka má jinou hodnotu v TP.
Já tam mám 110, tak sem to tu napsal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 19:08 | Nahoru | #119
Scuber> Nehodnotim Tě podle věku ani podle mašiny, ale podle toho, jak o ní píšeš To, že jí máš půl roku je mi úplně jedno - i za půl roku může člověk nasbírat víc zkušeností jak někdo jinej za roky 3 Nikde jsem taky neříkal, že by 5ka musela bejt v omezovači, aby dosáhla 120km/h (kterých stejně u karbecu nedosáhne) Jel jsi vůbec někdy na modelu s karbecem a zkoušel jsi tohle? Pokud ne, tak jsou Tvé argumenty zprostředkované, čili niják nepodložené

To, že se nevyznáš v serverech mi je celkem jedno, jen tady poukazuju na fakt, že tady hned v dalším příspěvku porušuješ svou zásadu, že NIKDY nemluvíš o ničem, o čem nevíš ...z čehož si člověk může odvodit i spoustu dalších věcí, například informativní hodnotu tvých příspěvků (která se zdá nízká zase mě, nic ve zlém)

O šroubcích píšu preventivně, abysis nemyslel, že na tom kolínko dáš jen ty (čerpáno z tvého profilu) To víš, machrovat se musí

1 reakcí na tento příspěvek Honda cbr 125 mi nejde do otáček

2.1.2010 v 19:22 | Nahoru | #120
hochu ty seš dobrej blázen takhle to točit...aby ti to zachvíli nedotočilo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 13 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 49 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_


TOPlist