Máte někdo zkušenost s tou slabší verzí 78k? Je skutečně tak nepoužitelná v nižších a středních otáčkách. Je třeba ji tolik točit? To mi k naháči moc nesedí. V testech to dost kritizují.
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZ6 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
co mas za ladaky a za kolik??? ja o nich premejslim, ale nechce se mi do toho cpat moc penez kdyz chci litra pristi rok.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
No, já myslím, že to úplně stačí a je to super :thmubup: :thmubup: :thmubup: [/quote]
Taky si myslím, že mimo okruh, když někde člověk jede přes 200km/h tak to bohatě stačí. 240km/h, to si na normální silnici už snad radši ani nepředstavuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
Tak je sem hoď, taky bych to rád otestoval, ještě jsem na tom maximálku nejel, taky ho nemám tak dlouho :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
Tak je sem hoď, taky bych to rád otestoval, ještě jsem na tom maximálku nejel, taky ho nemám tak dlouho :( [/quote]
O nic si neprisel, drzis ji a ona leze a leze a leze, naskoci tam naky velky cislo, a zadnej orgasmus s toho neni To kdyz jsem tu dneska objel vsechny zatacky v okoli co znam, vcetne jednoho kruhace, kde jsem stravil asi 10 minut :cool: to byla daleko lepcejsi sranda ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
Tak je sem hoď, taky bych to rád otestoval, ještě jsem na tom maximálku nejel, taky ho nemám tak dlouho :( [/quote]
O nic si neprisel, drzis ji a ona leze a leze a leze, naskoci tam naky velky cislo, a zadnej orgasmus s toho neni To kdyz jsem tu dneska objel vsechny zatacky v okoli co znam, vcetne jednoho kruhace, kde jsem stravil asi 10 minut :cool: to byla daleko lepcejsi sranda ;) [/quote]
ne ne ne největší sranda s touhle motkou je na zadním kole.... :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
Např. Nový Ples u Jaroměře. Na pěkný nový asfalt je na okruhu České Skalice směr Nové Město n. Metují.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 2007
Právě mi z redakce jednomo motočasopisu odpověděli na můj dotaz ohledně této problematiky, viz. níže. Jestli jste byl někdo už na brzdě, tak dejte vědět, kolik naměřili.
Zdravíčko,
nedávno jsem měl na test 57kW Fazera a probírali jsme se školicím technikem dovozce právě varianty seškrcení a odškrcení. Ta motorka má "krátký plyn", který vznikl celkem jednoduše přidáním zarážky na kladku u klapek, takže vlastně nikdy nedáte plný průtok vzduchu. Škrcení na 25 kW se provádí přidáním další zarážky, takže jde plyn otevřít ještě méně. Ovšem druhou a celkem logickou změnou proti S2 (motorově, samozřejmě, jinak je tam změn nepočítaně, ale to asi víte, že je jiná řídicí jednotka. Jinak "vnitřnosti" jsou tam stejné. V případě, že byste zarážku odstranil či si objednal „otevřenou“ kladku (ta vyjde právě na těch 1000 Kč), je možné, že se Vám výkon zvedne, ale nikdo neví jak a na kolik, protože to nikdo nikde oficiálně neměřil, plus je navíc trochu nejasné, jak si poradí řídicí jednotka se signálem z čidla natočení klapek – jestli „uvidí“, že jsou otevřeny víc, nebo jestli bude zablokována na ten určitý úhel a dál už nic „neuvidí“. Tahle motorka zkrátka byla postavena na jiné účely než zvyšování výkonu za 1000 Kč.
K Vašemu dotazu - proč Vám u dealerů tvrdili, že je to jen záležitost odstranění jednoho dorazu, nevím (samozřejmě byste tím přišel o záruku, to Vám také neřekli?). Resp. tuším - komunikační kanály výrobce - evropský importér - český importér – dealeři a ti na úrovních mechanici – prodejci. Zejména ze začátku sezony bývá přístup k informacím dosti složitý a stačí jeden omyl, jedno nepochopení toho, kdo píše manuál (protože technik z vývoje to těžko bude), nebo jedno "poslouchání kolenem" na školení... Navíc na školení byli mechanici a prodává Vám to prodejce, takže jestli si to neřekli či jestli nečtou oficiální tiskové zprávy…? Při onom inkriminovaném školení mechaniků na začátku sezony se prý právě FZ6 57 kW probíralo hodně dlouho, navíc si stačí jen porovnat katalogová čísla obou řídicích jednotek... Podezírat Yamahu z "vychcanosti" mi přijde nesmyslné, nechápu důvod - že by chtěli, aby si lidi kupovali radši motorky za 165 než za 200 nebo kolik ta S2 stojí? Vy byste si příště koupil Yamahu, kdyby se ukázalo, že Vám vědomě lhali? To je jako kdyby Vám říkali, že ta a ta motorka jede 400 a ona nakonec jela 120... Tohle si žádný poctivý obchodník nelajzne, já vím, že tady v Česku jsme "vycvičení", máme takovou náturu kdekoho podezírat, že nás chce "ochcat", nicméně tady bych viděl jedinou příčinu - chyba v komunikaci na jedné z výše jmenovaných úrovních.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZ6 2007
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZ6 2007
1. Kde najdu www stránky FZ klubu?
2. Včera jsem jel se svým Fazerem na první dálkovou do Brna na závody superbiků. Od soboty jsem měl zajeto, takže jsem ta to občas zkusil potáhnout. On to fakt snad pojede tachometrových 240 km/h, protože na kousku dálnice již skoro v Brně jsem za to potáhnul a najednou tam bylo 220 km/h a já musel brzdit - ale to jsem tam měl tak 3/4 plynu a pětku To že to řve ve vysokých otáčkách je normálka - vždyť je to motor z R6 a to by bylo zlý kdyby to v 13.000 neřvalo. Ale jede to fakt nádherně. Jinak závody v Brně - super zážitek!!! Teď už mám najeto asi přes 2.100 km a fakt s každým kilometrem se to zlepšuje.
3. Ohledně rezonancí - já mám mám taky volný takový to černý plastový "I" mezi koncovkama výfuků. Musím se na to podívat a případně dotáhnout.
4. Na rám jsem nešlahal, ale bude to normální, že se hřeje - motor je těsně u něho.
5. Mě dealer říkal, že tam nemám lít Natural vyšší jak 95, je to zbytečné. Pokud si i dobře vzpomínám, tak to snad ani nedoporučoval z technického hlediska. Osobně si nemyslím, že by to mělo vadit. Možná bych to jednou zkusil, je to fakt znatelný rozdíl?